Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 22:35

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 8 okt 2012 - 22:50

Daar wordt het wel weer voor ja.
Ik heb het via http://rennenmetevy.nl/

Als ik dan terug ben van het lopen stippel ik mn route uit op afstandmeten.nl met de tijd van de training erbij en dan heb je een mooi overzicht van de afstand en de snelheid die je loopt. Best leuk om te zien!!

Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 8 okt 2012 - 23:05

Start to Run werkt ook wel motiverend vond ik Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 561177
En inderdaad, je was wel erg warm gekleed! Ik loop nu nog in een shirtje met korte mouwen, zo lang de zon schijnt is het prima Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 561177 Maar denk dat ik binnenkort wel weer overstap op iets warmers.

Ik heb net gelopen! Gelukkig was het niet een hele zware training, want ik voelde het wel in mijn benen! Maar ben blij dat ik gegaan ben.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 23:45

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow di 9 okt 2012 - 0:42

Ik heb net weer gelopen met Renate Wennemars. Ging lekker!
Zag het eigenlijk niet zo zitten want heb een beetje sluimerende hoofdpijn maar ging goed!

Donderdag 18min aan 1 stuk proberen...... :O
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya di 9 okt 2012 - 1:05

Zo, ben al een tijdje niet meer geweest hier. Heb 2 weken geleden voor het laatst hardgelopen. Ivm drukke weekplanning en weekendjes weg kwam het er niet van. Wou eigenlijk vanavond gaan, maar ben ziek geweest en nog erg slap en snel moe. Dit weekend maar even weer proberen. Ga liever niet in het donker lopen, houd ik niet zo van. Zou ook op donderdag voor de les in de sportschool kunnen gaan, die duurt namelijk maar een half uur.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 di 9 okt 2012 - 5:10

Goed bezig meiden!

Ik ben vandaag ook weer gegaan, was ruim een week geleden dus heb de laatste les die ik had gedaan weer even herhaald omdat ik net in een overgang zat naar meer minuten rennen. Maar ging goed dus ik ga ergens deze week gewoon verder! Nu weer even bijhouden!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 9 okt 2012 - 5:15

Yasmin waarom heb je je tekst weg gehaald? Jammer nu kan ik niet reageren op je.


Nijntje4> goed dat je weer gaat Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 281626781

Enelya
> hopelijk kun je in het weekend weer lopen. En lopen in het donker gaat er misschien toch vaker aan komen denk ik, of heb je er overdag tijd voor?

ILD> super zeg dat je toch gegaan bent ondanks je hoofdpijn Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 281626781 En de volgende les gaat je helemaal lukken! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 3079029344

Suus> goed dat je gegaan bent Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 281626781

Ik ga zoals het er nu uitziet morgen weer. Vanavond moet ik nog weg dus schiet niet op.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 10:37

ik stuur je even een pm smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 9 okt 2012 - 17:52

Yasmin schreef:ik stuur je even een pm Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 561177


Gezien en pm terug smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya di 9 okt 2012 - 23:27

Ibbeltje, ik loop vaak maar 1 keer in de week, dus dan ga ik in het weekend. Anders in de sportschool, voor een les ofzo. Het stuk wat ik altijd loop is echt niet fijn in het donker, durf er al niet eens te fietsen haha.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Appeltje di 9 okt 2012 - 23:29

Hebben jullie tijdens het lopen ook weleens last van pijn in de onderbenen / scheenbenen?

Ik heb er elke keer opnieuw last van, heel vervelend. Qua vermoeidheid kan ik de les goed volhouden maar die pijn maakt het zo lastig om door te rennen.

Ik weet niet wat het kan zijn, verzuring ?
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan di 9 okt 2012 - 23:50

Appeltje, misschien zijn het bij jou shin splints (google er maar eens op), dat is een veel voorkomende blessure. Ik heb er ook last van gekregen en je moet dan wel goed opletten dat je het rustig aan doet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 wo 10 okt 2012 - 0:14

Dat lijkt mij een lastige blessure Sad Heb zelf gelukkig nergens last van, alleen soms bij de wreef van mijn voet richting enkel, ik denk omdat mijn voeten harder willen lopen dan ikzelf :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 0:53

Voor diegene die s'ochtends lopen, wat eten jullie van te voren? En laat je het dan ook nog zakken? Ik ben gisteren gaan lopen(zonder schema, maar heb nu ondertussen Evy gedownload) en toen ik terugkwam merkte ik wel dat ik lichtelijk misselijk was. Straks zal ik savonds moete gaan lopen, doen jullie dat dan voor of na het eten?

Oh ik had nog een vraagje, ik heb alleen start to run 2011 0-5 km kunnen vinden, van 2012 kon ik niks terugvinden, klopt dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 10 okt 2012 - 0:57

Er is geen start to run 2012, dus het klopt dat je alleen 2011 kan vinden.
Ik loop 's avonds voor het eten, als ik gewerkt heb ga ik meteen als ik thuis ben. Als ik 's ochtends loop dan ontbijt ik wel eerst (met een boterham en een cracker) en dan loop ik ongeveer een uur erna, dat gaat makkelijk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 10 okt 2012 - 4:52

Ik heb net les 27 gelopen en dat ging weer goed, wel iets langzamer gelopen dan de vorige keer maar dat zal wel komen door snotverkouden zijn, ongesteld zijn en een keer 3 dagen tussen het lopen gelaten hebben.
Volgende keer moet ik 28 minuten aan 1 stuk (nou ja moet, dat mag en ik wil het graag proberen).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 10 okt 2012 - 5:40

Als ik s ochtends ren dan eet ik een banaan vooraf en wacht ik een tijdje, of ik eet pas er na.


Ik zou vanavond lopen maar ik kijk nog, ben best moe eigenlijk, heb het druk deze week ook. Ik zie straks nog wel nu eerst even eten. Heb echt honger.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 wo 10 okt 2012 - 6:35

Ik ren meestal na het ontbijt, maar ik merk dat ik echt wel minimaal een uur moet wachten. Laatst een keer na een halfuur gaan lopen en dan krijg je een soort van zure oprisping haha.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 10 okt 2012 - 7:37

Ibbeltje schreef:Als ik s ochtends ren dan eet ik een banaan vooraf en wacht ik een tijdje, of ik eet pas er na.


Ik zou vanavond lopen maar ik kijk nog, ben best moe eigenlijk, heb het druk deze week ook. Ik zie straks nog wel nu eerst even eten. Heb echt honger.


Ik ga het toch weer proberen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Appeltje wo 10 okt 2012 - 7:38

Liadan schreef:Appeltje, misschien zijn het bij jou shin splints (google er maar eens op), dat is een veel voorkomende blessure. Ik heb er ook last van gekregen en je moet dan wel goed opletten dat je het rustig aan doet.

Ik ga het eens opzoeken, bedankt.

Misschien loop ik te hard van stapel met het lopen.. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 1371890812
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje wo 10 okt 2012 - 7:57

Als ik ´s ochtends ren eet ik niet van tevoren. Ik heb altijd last van het eten, ik eet liever erna.

Op woensdag ren ik meteen als ik uit het werk kom, dus voor het eten. Vandaag pas om 18.45 uur thuis en toen eerst gaan rennen (wat was het heerlijk weer! En de eerste keer dat het donker werd, was erg leuk) maar toen aten we dus pas iets voor achten en dat vind ik weer veel te laat, hier moeten we dus maar iets op gaan verzinnen....



En Ibbeltje, nog gaan rennen? Ging het een beetje?
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:03

Jaaaa, ik kan nog hardlopen! Very Happy Naar aanleiding van afgelopen vrijdag zag ik de bui wel ff hangen dat ik een tijdje uit de running zou zijn, maar gisteren heb ik 3,2km gelopen. Nergens last van! A.s. zondag de 4mijl (6,4km) en we zullen het zien! Ik ga voor een tijd onder de 50minuten!

Wat betreft het eten; Ik laat er altijd twee uur tussen zitten, anders krijg ik er last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam wo 10 okt 2012 - 8:03

Vandaag mijn eerste les gelopen :cheering: Ging heel snel voor mijn gevoel.
Volgende keer niet vergeten om een tisue mee te nemen, je krijgt me toch een loopneus na het rennen hahaha.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 10 okt 2012 - 8:21

Jaa les 5 gelopen! (ik twijfelde of ik nou 4 al helemaal gedaan of dat ik daar de vorige keer mee gestrand was haha) Alleen 8 min korter omdat ik nieuwe route liep, minder achteraf en minder donker en ik kwam niet helemaal goed uit. Maar ben toch gaan lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 281626781. Het werkt bij mij om in de reclame van gtst dan toch mijn loopkleding vast aan te doen zodat ik er na gelijk weg kan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum