Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:40

Sugarfall, ik zou wel voor echte hardloopschoenen gaan. Er is een topic over en in dit topic kun je ook het een en ander terug lezen.

Teddyaapje, ik zou ook niet weten wanneer je dan moet gaan, haha! Ik hoop dat je ergens een gaatje kan vinden.

Champagne, ik liep de eerste les makkelijk uit. Mijn conditie is wel redelijk. Ik tennis 2x per week en ik step.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sugarfall wo 8 aug 2012 - 7:42

Oke, dankje! Ik ga dat topic even lezen Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 7:44

Ik vond t ook echt verschrikkelijk om gezien te worden met rennen! Nu ben ik eraan gewend en interesseerd t me eigenlijk niet meer zo. Het lukt me steeds beter om me op mezelf en Evy te concentreren en niet met alles en iedereen om me heen bezig te zijn.

Ik ren altijd voorbij het voetbalveld, maar met les 3 was de selectie van de heren blijkbaar aant trainen...heb heel wat commentaar gehad van een vriend en van de buurman! Wel positief trouwens. Ik heb gezegd dat ze de volgende keer maar wat harder naar me moesten fluiten want ik hoor ze niet zo goed met die oordopjes in Laughing
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 7:47

Oh als ik bezig ben dan valt het mee en ben ik er ook niet mee bezig, maar nu moet ik net op het begin er langs hahah

Goed dat jij het niet erg vind Teddy smile haha die reacties Very Happy Fijn Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 9:07

Oh heerlijk gelopen! en de 3 en 4 minuten gingen soepel! Alleen de laatste minuut rennen was iets zwaarder.

Ik bedacht mij ineens dat ik wel iets van reflectie/lichtje moet hebben eigenlijk.
Hebben jullie dat ook?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:14

Nee, die heb ik niet. Ik loop voornamelijk over dag. Dan heb ik ze niet nodig.

Eerst vond ik het ook erg om gezien te worden, maar dat interesseert me steeds minder. Ik denk altijd "ik ben sportief bezig. Ik kan ook op de bank gaan zitten met een zak chips."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 9:15

Ik loop even een week niet hard.

Goed dat je gegaan bent Ibbeltje. Ik loop niet 's avonds dus ik heb geen lichtje nodig. 's Avonds lopen zou ik nooit durven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 9:16

Is ook zo Liv, zit gewoon tussen mijn oren denk ik haha.

Ik loop voornamelijk ook overdag of ja s ochtends. Maar nu was het toch donkerder en straks krijg je ook dat het sneller donker is en zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 9:17

Marin schreef:Ik loop even een week niet hard.

Goed dat je gegaan bent Ibbeltje. Ik loop niet 's avonds dus ik heb geen lichtje nodig. 's Avonds lopen zou ik nooit durven.

Nou ik zou voorheen ook niet durven en ik loop nu niet verder dan de bossen maar keer eerder om. Mijn vriend weet ook waar ik loop, stel dat haha. Maarre dank je smile

Oh en waarom loop je een week niet hard?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 9:20

Omdat ik net een spiraaltje heb laten zetten gisteren en ik dus niet zo goed durf, met al die schokken tijdens 't lopen. Bovendien ga ik een weekendje weg. Dus doe maar even rustig aan, en dan na een week weer voorzichtig proberen. Schiet niet echt op zo, want ik ben pas bij les 8. Jij gaat me al aardig inhalen zo.

Ik zou zeker niet de bossen in gaan 's avonds.
Mijn vriend stelde ook al voor om eens de route die ik loop op de mountainbike mee te gaan. Mocht ik dan ergens vallen/gewond raken/kwijt raken ofzo, dan weet hij waar ik loop en kan ik ook omschrijven waar ik ben stel dat ik gewond lig ofzo... Toch wel zo veilig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 9:31

Heb nu ook les 8 gedaan.
En snap het helemaal dat je nu niet gaat lopen. Dat komt wel weer smile

O en ik ga sowieso niet de bossen in hoor, overdag ook niet. Ik loop op verharde weg. Maar ik loop dan langs een bos af zeg maar.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 8 aug 2012 - 18:43

Ik heb gister niet kunnen lopen Sad. Heb al de hele week lage rugpijn met uitstraling naar rechterbeen (ischias). Heb dit al lang hoor, dat speelt af en toe op. Dus doe allemaal oefeningen om de zenuw weer ruimte te geven, wandelen en rust, pijnstillers.. Leek me beter ff wat langer rust te nemen van hardlopen, maar wil vandaag toch proberen..denk ik... Als het toch erger wordt, moet ik maar zien... Wandelen is juist erg goed bij deze klachten, maar hardlopen is mischien toch te belastend... confused
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Huppekee wo 8 aug 2012 - 20:27

Ik wil eigenlijk ook gaan beginnen met lopen (hoewel ik er helemaal niet van hou :P). Komt misschien ook omdat ik weinig conditie heb en het dus niet lang kan.

Ik ga vanmiddag kijken voor goede schoenen, maar ik wil graag Evy downloaden alleen krijg ik steeds een error bij het openen van de pagina... (www.rennenmetevy.nl) Weet iemand hoe ik dan de lessen op m'n telefoon krijg?


Edit: laat maar, na een andere link waarbij ik op dezelfde pagina uitkwam, doet hij het nu ineens wel :P
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 20:34

Ik ga vandaag weer en heb er zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sterre wo 8 aug 2012 - 20:38

@ Champagne: ik heb een paar jaar geleden voor het eerst start to run gedaan. Toen was ik ook helemaal kapot na de eerste lessen. Ik had nog nooit echt hardgelopen, en ik liep eigenlijk veel te snel. Toen ik eenmaal een beetje een goede pas en goed tempo kreeg was het beter vol te houden.

@ Ibbel: Fijn dat die les bij jou wel lekker ging! Doe je ook de lessen van Renate?

@ Marin: Ik zou ook even wat voorzichtiger zijn nu ja. Maar ook niet te lang wachten, je was zo goed bezig smile.

@ Le Chat Noir: Balen van je pijn. Kan je niet als je het toch wil proberen gewoon heel langzaam joggen?

Ik heb net les 9 van Renate gelopen, 2 x 8 minuten. Ik was wel blij dat ze om waren beide keren, maar ik vond het ook weer meevallen. Volgens mij is de laatste minuut steeds zo zwaar omdat je wacht op het moment dat je weer mag wandelen en niet precies weet hoe lang nog. De lessen van volgende week zijn weer rustiger dan die van deze week meldde Renate, gewoon weer 6 x 2 minuten... Daarna gaat het vast snel naar de echt langere stukken lopen. Ik luister altijd na het eind van de les even het begin van de volgende les, zodat ik weet wat me de volgende keer te wachten staat Embarassed

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Champagne wo 8 aug 2012 - 20:55

Sterre schreef:@ Champagne: ik heb een paar jaar geleden voor het eerst start to run gedaan. Toen was ik ook helemaal kapot na de eerste lessen. Ik had nog nooit echt hardgelopen, en ik liep eigenlijk veel te snel. Toen ik eenmaal een beetje een goede pas en goed tempo kreeg was het beter vol te houden.

@ Ibbel: Fijn dat die les bij jou wel lekker ging! Doe je ook de lessen van Renate?

@ Marin: Ik zou ook even wat voorzichtiger zijn nu ja. Maar ook niet te lang wachten, je was zo goed bezig smile.

@ Le Chat Noir: Balen van je pijn. Kan je niet als je het toch wil proberen gewoon heel langzaam joggen?

Ik heb net les 9 van Renate gelopen, 2 x 8 minuten. Ik was wel blij dat ze om waren beide keren, maar ik vond het ook weer meevallen. Volgens mij is de laatste minuut steeds zo zwaar omdat je wacht op het moment dat je weer mag wandelen en niet precies weet hoe lang nog. De lessen van volgende week zijn weer rustiger dan die van deze week meldde Renate, gewoon weer 6 x 2 minuten... Daarna gaat het vast snel naar de echt langere stukken lopen. Ik luister altijd na het eind van de les even het begin van de volgende les, zodat ik weet wat me de volgende keer te wachten staat Embarassed

Hoe weet je eigenlijk of je te snel loopt? Als ik wat langzamer loop kan ik dit niet echt volhouden en ga ik gelijk harder lopen. Morgen mag ik weer, ben benieuwd of ik het vol hou en uit kan lopen Wink. Voel het trouwens wel in mijn buikspieren.. Merken jullie al dat je strakker in je lijf zit?


Laatst aangepast door Champagne op wo 8 aug 2012 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : X)
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:08

Toevallig zei mijn vriend dat mijn benen strakker worden. Ik weet niet of dit alleen aan het hardlopen ligt. Ik tennis en step ook nog. Ik denk dat het een combinatie is.
Ik heb nog geen spierpijn gehad. Ik denk dat dat nog wel gaat komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 21:35

Sterre schreef:

@ Marin: Ik zou ook even wat voorzichtiger zijn nu ja. Maar ook niet te lang wachten, je was zo goed bezig smile.

Nee, volgende week maandag ga ik weer lopen. Komend weekend ga ik in Duitsland natuurlijk veel wandelen. Ik merkte gisteren naar de supermarkt al veel pijn met wandelen, dus eerst maar eens kijken of dat goed gaat. Daarna wil ik wel weer zsm met hardlopen beginnen ja, het is zo lekker! M'n schoonzus zegt de hele tijd dat ik haar startbewijs voor de Dam tot Dam loop maar moet overnemen, maar dat ga ik niet redden..Da's al eind september (en de nacht er voor heb ik een groot feest dus ben ik brak). Wel jammer! Ik zou het wel heel leuk vinden om voor zoiets te gaan trainen over tijdje, maar dan moet ik eerst nog wat meer doorzetten.

Welke Renate is Renate eigenlijk? Verbaan? Wennemars?

Hahaha Sterre, wat grappig dat je dan alvast de 'preview' doet van de les er na. Dat zou ik juist niet doen.. Ik vind het altijd spannend als ik net begin wat ik ga doen. Stel dat het veel is, dan zou ik minder gemotiveerd zijn als ik het al wist Wink
Wel goed dat jij ook weer bent begonnen!

Champagne, Evy zegt de hele tijd dat je de praat/zang test moet doen. Als je dat kan, dan weet je dat je op een goed tempo loopt. Je mag niet totaal buiten adem raken zeg maar. Ook is zingen/praten goed voor de regelmatige ademhaling. Ik zing nooit hardop (dat zou genant zijn, ook al horen alleen de koeien mij), maar ik zing wel altijd mee met m'n mond open maar dat er geen geluid uit komt.. Werkt wel voor de ademhaling en afleiding! En dan tijdens de wandelstukken doe ik meestal een dansje.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:37

Volgens mij is het Renate Wennars. Ik zou gewoon rustig aan doen. Als wandelen al pijn doet, lijkt het mij dat hardlopen nog meer pijn doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 8 aug 2012 - 21:45

Ik ben toch gaan lopen, 3x3 en 3x4 met 1,5 min wandelen. Die wandelpauzes zijn wel kort zeg hihi. Ik kan het verder wel goed volhouden, maarrr voel mijn been wel..dus even afwachten. Heb wel goed gerekt enz. Merk wel dat het een grotere inspanning wordt.
Heb ook al even geluisterd wat me de volgende keer te wachten staat smile 2x8 dus, maar had het hier ook kunnen lezen haha! Even kijken of ik zaterdag of zondag ga, afhankelijk van mijn been/rug...
Daarna gaan we met vakantie!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 22:46

Ik heb net les 5 gelopen. 1x2 en 3x3. Het ging echt lekker. Alleen het was wel warm. De zon scheen recht in mijn gezicht. Ik zit nu op de bank even af te koelen met een glas water. Het zweet staat in mijn nek, dus ga zo lekker douchen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Huppekee do 9 aug 2012 - 3:49

Zo, mijn eerste les zit er ook op. Meteen m'n nieuwe schoenen uitgeprobeerd Wink
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 3:54

Hoe liepen ze?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Huppekee do 9 aug 2012 - 4:04

Lekker smile
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 4:57

Super! Ik ga zaterdag weer lopen. Dan staat les 6 op de planning. Tot nu toe gaat het erg lekker en goed. Ik heb nog steeds geen spierpijn, maar verwacht dat dat nog wel komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum