Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 1 nov 2012 - 10:22

Ibbeltje schreef:
Triesje1983 schreef:
Ibbeltje schreef:Jaaa je bent er Tries Very Happy Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 281626781 Jij bent ook super bezig!! Je mag je zeker bij ons voegen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 281626781


Hahahaha, thanks! Very Happy


Ben nu dus wel weg uit die groep op FB


Hahahaha, ja dat snapte ik ;-). Zit er zelf ook niet superveel hoor hahahaha.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird do 1 nov 2012 - 10:24

Welkom Triesje!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 1 nov 2012 - 22:34

Dankjewel! Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje vr 2 nov 2012 - 4:41

Welkom Triesje, en wat goed dat je al zoveel kilo´s kwijt bent (aan je ticker te zien)

Vandaag weer gerend! Wel megazwaar want ik had een hele week niet gerend. Het was hier stormachtig op het fietspad (dat ligt nogal 'open') dus ik had een alternatieve route genomen door de wijk... Langs kleinere paadjes die aardig onder water stonden door de regen van vanmorgen, dus ik moest regelmatig soppen in het gras. Al met al een leuk stuk gerend en voor het eerst 20 min. achter elkaar !!! (les 24 10-1-20-1) Het was wel lood en loodzwaar maar het is mij gelukt!! Alleen helaas wel weer last van het pootje daarna..... Kijken of ik zondag nog een keertje kan en anders maandag weer.

Fijn weekend allemaal!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 2 nov 2012 - 6:27

Vogeltje wat goed dat je de 20min gehaald hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 281626781 Wel balen dat je weer last hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 1371890812 Nu maar even goed rust nemen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 7:25

Weer lekker hard gelopen. Kreeg wel wat last van schouder op het laatst, al
voel ik er nu niks meer van. Zo lekker douchen en op de bank ploffen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 561177
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 3 nov 2012 - 7:32

Wat knap dat jullie nog zo goed bezig zijn in deze weersomstandigheden.

Na de 5 km loop die ik begin september heb gedaan, hebben we twee keer een terugplaatsing van een embryo gehad die over waren uit de laatste ivf/icsi poging..helaas zonder resultaat. Ik ben na de eerste terugplaatsing (ergens eind september) niet meer gaan hardlopen....kwam ook wel door het weer hoor!!! Ik hou echt niet van regen en wind.
Misschienga ik in december weer, al lijkt me dat zooo koud (ik vind lopen met de hond nu al koud). We gaan ook weer beginnen met af en toe schaatsen, dus dan krijg ik ook wel wat beweging.

Jullie veel succes! En ik kom wel weer een keer meeschrijven smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 7:40

LCN aah wat balen voor jullie zeg Sad Gaan jullie wel nog verder ?

En ik heb vandaag gerend zonder regen en beetje wind maar smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 za 3 nov 2012 - 9:27

@ Vogeltje: dankjewel! Ik ben idd 29,1 kilo kwijt (de cijfers achter de komma kunnen hier niet op ;-) )
Ik heb sinds 23 mei een GBP.
Super dat je die 20 minuten gehaald hebt zeg!!!

@ Ibbeltje: weer goed bezig meid! En dat van die schouder herken ik wel. Ik ga er zelfs voor naar de fysio dinsdag...
Ik hoop dat ik morgen ook zonder regen kan lopen. En zo niet... dan lekker de regenjas aan. En uiteraard mijn nieuwe hardloopbroek, die overigens ook lekker warm is Very Happy.

@ LCN: thanks meid! En 't is ook koud hoor, ben het helemaal met je eens. Maar als je aan het hardlopen bent, krijg je het vanzelf warm en voel je die kou nog nauwelijks.

Hier morgenochtend weer hardlopen. Ik heb sinds deze week een hardloopbroek van Leontien. Gekocht bij de Kruidvat. Ik ben er zeer blij mee Very Happy. Hij is lekker warm én ik pas hem ook nog! Ik stond in de winkel en dacht écht: HIER PAS IK NOOOOOOOIT IN!!! Maar had zoiets van: dan pas ik er over een maand of 2 wel in... Maar ik pas hem gewoon al!!! Whoehoe!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 9:56

Tries> goed dat je er naar laat kijken, je schouder ivm verdere blessure die je anders misschien op loopt.

En jij bent super goed bezig, trots op je meid! Super dat je die broek past, dat hoef ik nog niet te proberen Wink
Ga vooral zo door!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird za 3 nov 2012 - 11:58

Tries, ik heb laatst het shirt met lange mouwen bij Kruitvat gekocht, bevalt heel goed!

Wilde vanmorgen samen met mijn vriend gaan lopen. Hij loopt dan mee op mijn schema. Op moment dat we deur uit lopen kom ik er achter dat batterij van iPod leeg is. Loop altijd met Evy en met name muziek sleept mij er vaak door.
Maar mijn vriend stond erop dat we gewoon samen zouden lopen. En dat ik dan zelf schema bepaal. Hij zou mij wel entertainen en me er door slepen Wink
Hebben geen idee hoe lang we gelopen hebben, maar zal normale les zijn geweest van zo'n 25 minuten gok ik. We hebben ruim 4 km gelopen en ik heb 4x een stuk gelopen, ongeveer 1 tot 1,5 minuut. Vet trots op mezelf, had dat nooit verwacht uit mezelf te kunnen! Voorkeur gaat wel uit naar evy, t is fijner als iemand anders bepaalt hoe lang je moet hardlopen, zodat je gewoon geen keus hebt zelf Wink

Mijn schoenen zijn alleen niet goed, heb schoenen waarmee ik eerder zumba deed. Heb geen last met lopen hoor, maar ze zijn er niet voor gemaakt. Wil dus nog nieuwe schoenen aan schaffen.
Welke hebben jullie? Hebben jullie dit op laten meten adhv stukje lopen in een winkel? En hoeveel hebben jullie voor je schoenen betaald? (uiteraard alleen als je dat kwijt wilt smile )
Ik wil eigenlijk op laten meten, maar wil tegelijkertijd niet super veel geld uitgeven aan schoenen. Uiteraard zijn je schoenen het belangrijkst, maar een paar honderd euro uitgeven zie ik nog niet helemaal zitten, terwijl ik nog aant begin van mn hardloop-carrière ben en ik eerst aan mezelf moet bewijzen dat ik hier echt voor ga... Benieuwd naar jullie adviezen!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 3 nov 2012 - 21:12

LaBird, ik heb schoenen aan laten meten. Ik moest een stukje rennen in de winkel en dat keken ze dan terug. Ik heb saucony's en ze waren 120 euro. Een paar honderd euro ben je sowieso niet kwijt hoor, de verkoper zei dat de meeste schoenen tussen de 100 en 150 euro zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 21:14

Ik moet dat ook eigenlijk doen, schoenen aan laten meten, maar echt geen geld voor helaas.

Gelukkig loop ik nog goed op die ik heb.


Labird ik ben trots op je dat je bent gegaan zonder ipod en met aanmoediging van je vriend. Super gedaan! cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird za 3 nov 2012 - 22:54

Ibbeltje schreef:Labird ik ben trots op je dat je bent gegaan zonder ipod en met aanmoediging van je vriend. Super gedaan! cheers
Dank smile Denk dat ik even twee maanden geld opzij leg en in januari schonen ga kopen. Ook ff de sales in de gaten houden uiteraard, al denk ik dat ze je nooit schoenen in de aanbieding zullen aanbevelen.....
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam za 3 nov 2012 - 23:23

LaBird schreef:
Ibbeltje schreef:Labird ik ben trots op je dat je bent gegaan zonder ipod en met aanmoediging van je vriend. Super gedaan! cheers
Dank smile Denk dat ik even twee maanden geld opzij leg en in januari schonen ga kopen. Ook ff de sales in de gaten houden uiteraard, al denk ik dat ze je nooit schoenen in de aanbieding zullen aanbevelen.....

Ik dacht er aan om ook de sale in de gaten te houden eind december.
En dan hardloop schoenen te kopen, wie weet komt er dan een nieuwe collectie,
en en de bestaande collectie gaat dan in de sale smile
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 4 nov 2012 - 1:45

madam schreef:
LaBird schreef:
Ibbeltje schreef:Labird ik ben trots op je dat je bent gegaan zonder ipod en met aanmoediging van je vriend. Super gedaan! cheers
Dank Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 561177 Denk dat ik even twee maanden geld opzij leg en in januari schonen ga kopen. Ook ff de sales in de gaten houden uiteraard, al denk ik dat ze je nooit schoenen in de aanbieding zullen aanbevelen.....

Ik dacht er aan om ook de sale in de gaten te houden eind december.
En dan hardloop schoenen te kopen, wie weet komt er dan een nieuwe collectie,
en en de bestaande collectie gaat dan in de sale Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 561177

Je kan ze aan laten meten, dan krijg je volgens mij te weten wat voor type schoen er bij je past, maar dan kan je nog kiezen welke je koopt en dus in de sale misschien. Of zeg ik nu iets heel stoms?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=36253
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum