Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 0:26

via http://www.gmap-pedometer.com/ kan je de route aanklikken wat je loopt en dan geeft ie de km's aan smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow zo 7 okt 2012 - 0:50

Ik kijk altijd via http://www.afstandmeten.nl/ Geef je ook de tijd aan en dan zie je ook hoe veel km/pu je gemiddeld loopt
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird zo 7 okt 2012 - 1:08

Wauw Suus, wat goed!!! Dat gaat vast goed komen volgende week!

Met drank de avond ervoor heb ik hetzelfde. Maakt niet uit of ik helemaal nergens last van heb, het zit dan in de benen ofzo :p

Ik ga dinsdag weer, hopen op beetje fatsoenlijk weer.
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 1:23

Zal het eens opzoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 zo 7 okt 2012 - 3:59

Mijn tweede week zit erop en het gaat goed. Ik vind het echt leuk. De eerste helft vind ik zwaar en ben dan snel buiten adem, maar de tweede helft gaat steeds heerlijk. Ik moet nu wel echt even achter goede schoenen aan, want ik loop tot dusver nog steeds op mijn aerobicschoenen. Embarassed

Hebben jullie je voeten laten opmeten toen jullie schoenen kochten?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 zo 7 okt 2012 - 4:02

Trouwens, de Aldi heeft deze week hardloopkleding en reflectorbandjes in de aanbieding. Broeken op knielengte of lang, shirts met korte en lange mouw en speciale onderhemdjes.

Reflectorbandjes kosten 4,99, broeken iets van 14 euro en shirts iets van 12.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 4:04

Lady4 schreef:Trouwens, de Aldi heeft deze week hardloopkleding en reflectorbandjes in de aanbieding. Broeken op knielengte of lang, shirts met korte en lange mouw en speciale onderhemdjes.

Reflectorbandjes kosten 4,99, broeken iets van 14 euro en shirts iets van 12.


Die schappen waren bij ons zaterdag al zo goed als leeg.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 6:30

Ibbeltje schreef:

Ik ga morgen weer. En jij ?

A.s. donderdag. Op maandag ga ik altijd naar de sportschool om een uurtje te spinnen. Dan ga ik donderdags en zaterdags hardlopen. Die dagen ben ik altijd vrij van mijn werk en kan ik dus lekker bij daglicht lopen. Is wel prettig met de winter in aantocht.

Succes morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 6:31

Break Of Day schreef:
Ibbeltje schreef:

Ik ga morgen weer. En jij ?

A.s. donderdag. Op maandag ga ik altijd naar de sportschool om een uurtje te spinnen. Dan ga ik donderdags en zaterdags hardlopen. Die dagen ben ik altijd vrij van mijn werk en kan ik dus lekker bij daglicht lopen. Is wel prettig met de winter in aantocht.

Succes morgen!


aah oke ja snap het. Ik loop ook liever als het nog wat licht is, maar soms kan dat echt niet. Heb er wel weer zin in morgenvroeg smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 20:22

Ik ben vandaag gegaan maar jeetje wat ging het k*t Evil or Very Mad Ik kreeg last van mijn kuit en bovenbeen. Ik heb mijn rondje korter gemaakt en meer gewandeld dan gerend. Het ging niet. Even kijken nu of ik morgen ga of overmorgen.

Hopelijk gaat het bij jullie beter.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 20:28

Ibbeltje schreef:Ik ben vandaag gegaan maar jeetje wat ging het k*t Evil or Very Mad Ik kreeg last van mijn kuit en bovenbeen. Ik heb mijn rondje korter gemaakt en meer gewandeld dan gerend. Het ging niet. Even kijken nu of ik morgen ga of overmorgen.

Hopelijk gaat het bij jullie beter.

Les 4 van 5-10 toch? Bij mij ging die ook niet lekker afgelopen zaterdag, kon de les maar amper uitlopen. En ik vond de muziek ook echt niet leuk... Nou ja, volgende keer beter! En je bent in ieder geval gegaan, ik ben fier op je Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 20:34

Break Of Day schreef:
Ibbeltje schreef:Ik ben vandaag gegaan maar jeetje wat ging het k*t Evil or Very Mad Ik kreeg last van mijn kuit en bovenbeen. Ik heb mijn rondje korter gemaakt en meer gewandeld dan gerend. Het ging niet. Even kijken nu of ik morgen ga of overmorgen.

Hopelijk gaat het bij jullie beter.

Les 4 van 5-10 toch? Bij mij ging die ook niet lekker afgelopen zaterdag, kon de les maar amper uitlopen. En ik vond de muziek ook echt niet leuk... Nou ja, volgende keer beter! En je bent in ieder geval gegaan, ik ben fier op je Wink


Dank je smile en ja dat was les 4 idd. En ja klopt ik ben wel gegaan en heb er toch een klein rondje van gemaakt. Hopelijk na wat rust dat het de volgende keer weer beter gaat.

Waardoor lukte het bij jou niet zo?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 20:37

Ibbeltje schreef:
Break Of Day schreef:
Ibbeltje schreef:Ik ben vandaag gegaan maar jeetje wat ging het k*t Evil or Very Mad Ik kreeg last van mijn kuit en bovenbeen. Ik heb mijn rondje korter gemaakt en meer gewandeld dan gerend. Het ging niet. Even kijken nu of ik morgen ga of overmorgen.

Hopelijk gaat het bij jullie beter.

Les 4 van 5-10 toch? Bij mij ging die ook niet lekker afgelopen zaterdag, kon de les maar amper uitlopen. En ik vond de muziek ook echt niet leuk... Nou ja, volgende keer beter! En je bent in ieder geval gegaan, ik ben fier op je Wink


Dank je Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 561177 en ja dat was les 4 idd. En ja klopt ik ben wel gegaan en heb er toch een klein rondje van gemaakt. Hopelijk na wat rust dat het de volgende keer weer beter gaat.

Waardoor lukte het bij jou niet zo?

Tijdens de training was ik heel gauw buiten adem en achteraf (ik loop met Endomondo sportstracker) zag ik ook wel waar het door kwam, ik hield een te hoge snelheid aan, dus logisch dat ik buiten adem was en bijna niet meer kon Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 20:43

Oh ja dat schiet dan niet op nee dat loopt niet lekker en te hoge snelheid. Wat is dat Endomondo Sporttracker?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 23:10

Ibbeltje schreef:Oh ja dat schiet dan niet op nee dat loopt niet lekker en te hoge snelheid. Wat is dat Endomondo Sporttracker?

Ik heb Endomondo als (gratis) app op mijn telefoon. Het werkt met GPS. Je kunt je training 'opnemen'. De training kan na de tijd worden geupload naar endomondo.com. (werkt met account, je kunt met je facebookgegevens inloggen) Daar kun je zien welke route je hebt gelopen en hoe lang die was, wat je gemiddelde snelheid en tempo was, wat je hoogste snelheid was. Je ziet dat ook terug in tabellen en grafieken. Ik vind dat erg leuk.

Ik heb trouwens ook goede verhalen gehoord over Runkeeper, maar die gebruik ik zelf niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 23:13

aaah oke op die manier. Ik kan dat niet op mijn telefoon.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje ma 8 okt 2012 - 1:32

Ik ren ook met de Endomondo-app om mijn telefoon. Wat ontzettend leuk om alles terug te zien!

Vanmorgen les 17 gerend, het ging lekker maar de eerste paar minuten had ik het koud, brrrrr.... Ik kreeg er helemaal tinteltenen van. Toen ik thuis kwam na het douchen kreeg ik een mega jeuk aanval aan mijn bovenbenen. Heeft volgens mij allemaal te maken met het wennen aan de kou?

Maar goed, les 17 zit erop, ik had echt werkelijk nooit gedacht dat ik het zo ontzettend leuk zou zijn. Ik ben iedere les weer verbaasd over mezelf ;-)
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 1:34

[quote="Vogeltje"]Toen ik thuis kwam na het douchen kreeg ik een mega jeuk aanval aan mijn bovenbenen. Heeft volgens mij allemaal te maken met het wennen aan de kou?
quote]

Ja! Dat heb ik ook eens gehad toen ik een dag had geschaatst, echt niet normaal. Misschien is de overgang van koud naar heet (water) te plotseling geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 8 okt 2012 - 1:39

Ik had ook wel vaker van die jeuk, zal door de bloedsomloop veroorzaakt worden ofzo?

Momenteel kan/mag ik niet hardlopen, heb een terugplaatsing gehad van embryo. Mag officieel nu 4 dagen niet sporten, maar ik neem liever zekere voor onzekere en doe het tijdens de wachtperiode niet.

Knap dat jullie zo goed gaan hier!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje ma 8 okt 2012 - 1:45

Wat betreft de jeuk, ik ben niet meteen gaan douchen... Volgende keer misschien even iets langer wachten tot ik weer wat opgewarmd ben?

Le chat noir, inderdaad ik zou ook even langer dan die 4 dagen wachten met sporten. Gewoon voor de zekerheid. Ik zie nu je onderschrift en ik wil je heel veel succes wensen met de terugplaatsing, spannende tijd voor je.
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 10:18

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 8 okt 2012 - 17:41

Yasmin schreef:Ik ga morgenochtend voor het eerst hardlopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 561177 Mn conditie is erg slecht en een sportschool vind ik nogal saai. Ik ben benieuwd hoe het gaat, ik wil het in ieder geval rustig opbouwen


Heel veel succes! Ga je met Evy lopen?


LCN> ik duim voor jullie smile Spannend!

Vogeltje> de jeuk herken ik niet. Of ja ik heb het heel soms als ik aan het rennen ben, maar dat leek mij gewoon toeval.

Succes iedereen weer vandaag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 8 okt 2012 - 20:35

Wat goed, Yasmin, heel veel succes!

Ik moet vandaag ook weer lopen, maar de alcohol van gisteravond is in mijn benen gezakt Wink Ik stel het dus nog even uit naar vanmiddag, ik hoef gelukkig niet een hele zware training Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 21:53

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 8 okt 2012 - 22:12

Als je loopt met Start to Run wel hoor Yasemin.
Die begint juist echt bij 0 (nul) en bouwt langzaam op.

En dat is idd wel heel erg warm hahah. Ik loop in een ¾broek en een shirt, misschien vanaf vandaag met een hemdje eronder.
Valt best mee als je loopt.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum