Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 11 sep 2012 - 5:02

Heej meiden, ik had vandaag te planning om te gaan maar heb enorme hoofdpijn...dus ik kijk het nog even aan. Anders ga ik morgen wel.

Teddyaapje> ben je gegaan ? En hoe ging het? smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:54

Net terug van mijn eerste keer 10 km lopen. Het ging best lekker, maar toch wel zwaar zo'n afstand. Ik heb hem gelopen in ongeveer 1.03 min., daar ben ik meer dan tevreden mee!

Nu ga ik helemaal voor een tijd van rond de 60 min. bij onze loop 30 september. Ik ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan di 11 sep 2012 - 8:20

Ik heb vanavond les 16 gelopen, het ging vrij zwaar maar dat was vooral omdat ik ongesteld ben en al de hele dag behoorlijke buikkrampen heb en dan ook nog een stuk langer lopen dan de vorige les. Maar het is weer gelukt en dat voelt goed Very Happy .

Minneke, wat goed zeg, eerste keer 10 km en dan nu al in net iets meer dan een uur, dan gaat onder de 60 minuten blijven je vast lukken!

Ibbeltje, rot dat je zo'n hoofdpijn hebt, hopelijk is dat snel weer over!

Teddyaapje, goed bezig!!

Enelya, is het downloaden gelukt? Zo'n intervaltraining lijkt me straks ook wel leuk en Evy bevalt me wel dus ik denk dat ik straks gewoon door ga met Evy 5-10.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 11 sep 2012 - 17:23

Liadan> ja die maandelijkse periode is geen fijne tijd om te lopen, ik herken het. Maar goed dat je het toch gehaald hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 281626781 Gelukkig is mijn hoofdpijn nu over. Ik was op tijd naar bed gegaan en dat helpt vaak wel. Dus vandaag hoop ik gewoon te kunnen lopen smile


Minneke> pff 10km je bent echt al een gevorderde hahah. Kei goed joh! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 281626781 Succes 30 sept!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya di 11 sep 2012 - 20:20

LCN, nog bedankt voor je PM.

Heb uiteindelijk nog een bestand gevonden op de website waar ik altijd de torrents vandaan haal. Hier staan ook alle podcasts in, ook de 4 mijl. Dat is 6,4 km dus misschien ga ik die nog wel eerst doen. Kon nog niet alles kijken, want hij is nog bezig met downloaden, maar wel raar dat je bij de 10 km easy weer zo kort moet hardlopen op het begin. Dit weekend maar even goed voor gaan zitten en dan zaterdag/zondag weer een rondje lopen.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir di 11 sep 2012 - 23:47

Vanmorgen les 1 vd 10 km serie gelopen! Was lekker rustig begin, 5 keer 2 min, perfect na zondag. Merk nog wel dat mn benen nog wat zwaar zijn van zondag, maar voelde verder goed. Vrijdag interval met sneller tempo en zondag een 'duurloopje'...
Fijn dat het weer zo meevalt!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 12 sep 2012 - 5:54

Ik ga dadelijk lekker weer hardlopen. Baalde dat ik gisteren niet kon (hoofdpijn). Even eten laten zakken.

Wat ik raar vond is dat ik vanmorgen meer woog dan vanavond...normaal is dat wel meer. Misschien hard gewerkt vandaag Very Happy Ben wel de hele dag bezig geweest, veel gelopen.
Sinds mijn gewicht waar ik was blijven hangen laatst, ben ik nu 4 kilo kwijt. Gaat langzaam, maar ja als het er af blijft ben ik tevreden. Totaal wat er af is van wat ik op mijn meest woog is 9 kilo ongeveer al Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 12 sep 2012 - 6:41

Succes met lopen zo Ibbeltje! En goed zeg dat je al zoveel bent afgevallen! Bij mij is er nu ook ongeveer 3,5 kilo af Very Happy .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 12 sep 2012 - 6:44

Oh jij gaat ook lekker dan! En dank je smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 9:20

Is het weer goed gegaan Ibbel?


Ik heb vanmiddag weer gelopen. Moest 18x1 minuut hardlopen met 1minuut rust er tussen door. Zag er tegen op, maar ging ontzettend soepel. Gemiddeld liep ik 9km/per uur en de laatste minuut zelfs 11,8km/per uur. Helemaal tot het gaatje! Erg lekker en voldaan gevoel.
Vrijdag moet ik een kwartier achtereen lopen in een rustig tempo. Ik merk dat mijn conditie erg snel verbeterd is, dus ik zie er steeds minder tegen op smile
Zondag 7x3 minuten lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje wo 12 sep 2012 - 11:13

Ik ben gister toch niet meer gegaan, buiten dat ik niet ziveel zin had heeft t hier bijna de hele dag geregend en kwam de loodgieter 30min te laat waardoor ik het niet meer haalde om voor t avond eten te gaan. Meteen erna rent niet fijn en later op de avond werd t alweer donker. Ben dus vanmorgen gegaan en ga t toch wel redden om 3x te gaan deze week. Vanmorgen ging t erg lekker, les 22 heb ik gerend. Had 2 maanden terug nooit gedacht dit te kunnen en het ook nog eens leuk te vinden!

En wat is iedereen hier goed bezig zeg! Sommigen al aan de 10km reeks begonnen of zelfs al gelopen...daar kan ik alleen nog maar van dromen!

Hebben jullie eigenlijk ook het start to run boek? En welke kleding dragen jullie met dit weer? Ik heb steeds in mn korte volleybalbroek gelopen maar vond t vandaag tochal wat aan de koude kant. Iemand tips wat fijn is en waar je goede (niet al te dure) kleding kunt kopen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 12 sep 2012 - 18:00

Het ging gisteren wel lekker eigenlijk, heel af toe moest ik zeggen tegen mezelf van kom op nog even en dan ging het weer smile


Ik heb het boek niet maar had de vraag ook al gesteld maar kreeg niet echt reacties er op geloof ik.

Ik draag nu nog een 3 kwart broek en een shirtje. Weet nog niet wanneer ik over ga naar lange mouwen. Koude benen heb ik nog niet iig. Ik had gisteren wel een koud gezicht gekregen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 12 sep 2012 - 18:20

@teddyaapje: nee heb niet zo'n boek, ken t ook niet trouwens! Ik heb ook zo'n runners tight, die had ik gister al aan omdat mijn kortere broek nog in de was zat. Verder heb ik een dun loopjackje, maar ik krijg t meestal al snel warm. In het voorjaar droeg ik vaak ook een thermoshirt met lange mouwen onder mijn shirt.
Heb aantal dingen ooit bij de scapino gekocht, maar t fijnst zit toch de kleding vd sportzaak. Op leontien.nl staat volgens mij ook goede en betaalbare kleding.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 12 sep 2012 - 20:00

teddyaapje, ik heb het boek gereserveerd bij de bibliotheek en kreeg gisteren een mailtje dat het voor me klaar ligt, ik ga het vandaag of morgen even halen.
Ik liep steeds in een strakke 3 kwart hardloopbroek en shirt met korte mouwen (van leontien.nl), bij de lidl heb ik dinsdag een lange broek gekocht om in te lopen (10 euro). Ik ga nog een lange broek en jas bestellen bij leontien.nl, is goed te betalen daar en ik vind het fijne kleding.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya wo 12 sep 2012 - 20:25

Ik haal mijn sportkleren vaak bij de intersport. De sportkleding van Only is goed betaalbaar. Verder heb ik laatst een paar fijne broeken bij de H&M gekocht. Binnenkort even een lange hardloopbroek kopen want dat is onder de 10 graden toch wel fijn!

Heb ook nog nooit van dat boek gehoord. Maar eens even kijken op internet.

Gisteren de podcast van de 4 mijl op mn telefoon gezet. Dit weekend de 1e les smile Kon kiezen tussen easy of medium, ga voor medium! De easy leek me toch wel te makkelijk.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 12 sep 2012 - 20:49

Ik heb trouwens toch nog steeds dat die runners tight af gaat zakken :S zoooo irritant. Pas als ik wat ga zweten Embarassed blijft het beter zitten. Heb dat nooit met de 3 kwart broek die ik heb, dat is een sportlegging, ook van ander stofje natuurlijk.
Voor de winter heb ik denk ik ook wel een ander jasje nodig, heb nu een heel dun jackje, maar dat is echt te koud dan. Heb nog nooit een winter doorgelopen trouwens, uberhaupt nog nooit zo lang achterelkaar volgehouden als nu haha.
Ben ook aan het kijken voor andere schoenen. Ik vind ze nog best duur. Heb schoenen nodig voor overpronerende loopster. Heeft iemand dat ook nodig en welke heb je dan?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 20:52

Bij de Action kan je ook wel lekkere sportkleding kopen. Heb er van de week het shirtje voor €2,00 weggehaald en gisteren voor het eerst aangehad. Ik heb behoorlijk gezweet en het heeft geregend, maar het shirtje was gewoon droog. Erg lekker!
Broekjes kon je daar ook altijd halen, maar die zijn er niet meer. Je kunt eventueel wel de mannenversie halen. Wat ik doe bij hardloopbroekjes is, dat ik ze altijd vrij 'strak' koopt. Het rekt nog wat uit soms en dan blijft hij in ieder geval goed zitten.
Ook bij de Action hebben ze nu hardloopshirtjes met lange mouwen. Van hetzelfde stofje als het t-shirt wat ik hierboven beschreven heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 12 sep 2012 - 20:56

Dan ga ik vanavond eens even kijken bij de Action! Heb de runners tight ook al wel strak gekocht...dus ja Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 878948377 .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya wo 12 sep 2012 - 21:21

Zag in de folder van de Aldi ook sportkleren voorbij komen.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 wo 12 sep 2012 - 22:42

Fruity schreef:Bij de Action kan je ook wel lekkere sportkleding kopen. Heb er van de week het shirtje voor €2,00 weggehaald en gisteren voor het eerst aangehad. Ik heb behoorlijk gezweet en het heeft geregend, maar het shirtje was gewoon droog. Erg lekker!
Broekjes kon je daar ook altijd halen, maar die zijn er niet meer. Je kunt eventueel wel de mannenversie halen. Wat ik doe bij hardloopbroekjes is, dat ik ze altijd vrij 'strak' koopt. Het rekt nog wat uit soms en dan blijft hij in ieder geval goed zitten.
Ook bij de Action hebben ze nu hardloopshirtjes met lange mouwen. Van hetzelfde stofje als het t-shirt wat ik hierboven beschreven heb.

Met lange mouwen hadden ze hier niet meer helaas! Alleen maar met korte / geen mouwen Sad
Ik heb het boek ook niet, ga wel even kijken of ik hem bij de bieb kan lenen
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 13 sep 2012 - 6:17

Helaas moet ik daar nog wat voor afvallen voor die kleding van de action ben ik bang Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir do 13 sep 2012 - 6:51

Mijn man is nu even bij de Action, had hem gevraagd even te kijken en hij belde net.. Maar volgens hem is het shirt van een trainingsbroekstofje?? Nouja, ik ga morgen zelf wel even haha, we hadden hier nog genoeg.
Valt het groot of klein? Of normaal natuurlijk Laughing .
Ga morgen weer even lopen, ik lijk wel verslaafd Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 3079029344 . Nu wel hopen dat het dan droog is.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 13 sep 2012 - 7:00

Ja ik morgen ook Very Happy Weer lekker s ochtends lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 281626781 Hopelijk ook droog ja Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 do 13 sep 2012 - 9:26

Teddyaapje schreef:En welke kleding dragen jullie met dit weer? Ik heb steeds in mn korte volleybalbroek gelopen maar vond t vandaag tochal wat aan de koude kant. Iemand tips wat fijn is en waar je goede (niet al te dure) kleding kunt kopen?

De Lidl heeft nu de hardloopkleding weer, is fijn spul!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon do 13 sep 2012 - 10:07

Hardloopkleding in verschillende prijzen (shirtje 8 euro, lange broek 18 euro, maar ook duurder!): www.leontien.nl
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 17 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum