Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 5 okt 2012 - 21:45

O ik ging, regende minimaal, maar gaande weg ging het steeds harder regenen en waaien. Ik heb de les toch uitgelopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781Het was nu les 3, les 2 stond net op mijn mp3 heel raar. Maar jeetje deze was pittig. met een aantal x versnelling van 30 sec, vooraf opwarming en er na ook nog 10 min heel rustig uit rennen.
Nu zeiknat thuis gekomen. Even gauw wat eten en douchen om op te warmen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje vr 5 okt 2012 - 21:53

Ik ga vandaag of morgen voor les 30. Heb besloten tijdelijk 1x pw de 5 km te rennen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 5 okt 2012 - 23:04

Go Ibbeltje :cheering: !

Ik heb net ook gelopen, toen ik ging regende het vrij hard, maar dat werd gaandeweg minder. Het ging weer goed, ik heb zelfs ongeveer 200 meter verder gelopen dan vorige keer smile.

Teddyaapje, vind je de 5 km niet zwaarder als je 'm maar 1 keer in de week loopt? Ik merkte dat de keren dat ik er 3 dagen tussen liet, het veel minder makkelijk ging. Maar ik ben natuurlijk nog aan het opbouwen.

Suus, succes morgen!

ILD, jij ook succes, hopelijk kan je zonder regen lopen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird za 6 okt 2012 - 1:17

Net terug van 3,7 km lopen. Zit nu op les 9 van Evy. Vorige week en deze week wat stagnatie gehad door niet helemaal fit zijn. Afgelopen donderdag les 8 gedaan (elke x 2 min hardlopen, 1 min wandelen) en die was zwaaaaaaar!!
Nu vandaag voor t eerst 2 x 4 min en 1 x 5 min gelopen. Zag er heel erg tegenop, aangezien het voor mn gevoel klonk alsof het heel lang was. Maar het viel me zo enorm mee!
Dinsdag ga ik weer, heb er nu al zin an!

Succes met de Test 4mijl Suus, ben benieuwd hoe het gaat!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 6 okt 2012 - 1:26

Liadan dan had jij het net andersom dus haha. Wat goed dat je gegaan bent ondanks dat het goed regende. En goed 200 m extra Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781


LaBird jij bent ook goed bezig zeg Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781Ga zo door!


Ik ben nu inmiddels wel aan de 4 km...dat is voor mij dus al veel haha Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781 Dus ik kom wel vooruit in km's smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje za 6 okt 2012 - 1:28

@liadan, geen idee, daar moet ik nog achter komen. Ik volley ook nog 1 a 2x per week en nu t steeda vroeger donker wordt heb ik gewoon geen tijd meer om 3 x te gaan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 6 okt 2012 - 1:32

Teddyaapje schreef:@liadan, geen idee, daar moet ik nog achter komen. Ik volley ook nog 1 a 2x per week en nu t steeda vroeger donker wordt heb ik gewoon geen tijd meer om 3 x te gaan.


Ik ga ook in het donker rennen. smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow za 6 okt 2012 - 1:58

Goed bezig Ibbeltje! Afstand/snelheid komt vanzelf, je kan steeds een beetje harder dus die 5km komt echt wel goed.
LaBird ook goed bezig, valt best mee hè.

Ik ben net terug van het lopen en heb het gelukkig droog gehouden. Rustig dagje maar wel lekker om het tempo wat op te krikken. Heb iets verder gelopen in 3min minder als de vorige les. :cheering:
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 6 okt 2012 - 2:04

ILD ja precies en nu ben ik dus bezig met versnellen een aantal keren in die les. Dus ben wel trots dan dit mij gewoon lukt smile Vond het wel pittig les 3 van 5-10 km.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 6 okt 2012 - 20:53

Echt goed, Ibbeltje, dat je zo vooruit gaat! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781

Ik ben me aan het klaarmaken voor mijn belangrijkste training voor de 4 Mijl van volgende week: de test 4 Mijl! Ben heel benieuwd hoe het gaat, hoop dat ik het een beetje volhoud...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Appeltje za 6 okt 2012 - 21:06

Heb net les 9 gedaan, had het wel zwaar vandaag.. maar voel me ook niet 100% lekker.

Het is in ieder geval wel mooi loopweer vandaag Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177

Succes iedereen die nog gaat lopen vandaag Very Happy
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 6 okt 2012 - 21:18

Suus schreef:Echt goed, Ibbeltje, dat je zo vooruit gaat! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781

Ik ben me aan het klaarmaken voor mijn belangrijkste training voor de 4 Mijl van volgende week: de test 4 Mijl! Ben heel benieuwd hoe het gaat, hoop dat ik het een beetje volhoud...


Dank je! Heel veel succes je kan het!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781


Appeltje> Goed dat je toch bent gegaan ondanks dat je je niet helemaal fit voelt. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781


Blij dat ik gisteren gegaan ben (oke qua weer heb ik liever vandaag want nu schijnt de zon en gisteren had ik regen Very Happy) maar heb zo'n gezellig buurtfeest gehad en heb wat roseetjes gedronken Wink Voel mij gelukkig wel prima, geen hoofdpijn of zo maar heb wel uitgeslapen.

Succes iedereen weer vandaag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 22:50

Ibbeltje schreef:ILD ja precies en nu ben ik dus bezig met versnellen een aantal keren in die les. Dus ben wel trots dan dit mij gewoon lukt smile Vond het wel pittig les 3 van 5-10 km.

Wow Ibbel, je haalt me zodadelijk nog in Razz
Ik heb gisteren les 4 van 5-10 gelopen, was 'gewoon' weer 30 minuten hardlopen..
Ik vond ook dat les 1 heel raar eindigde..
Les 3 was wel pittig idd met dat versnellen!
Wanneer ga jij weer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 22:52

Goed bezig!

Ik ben gister wezen steppen en heb echt spierpijn. Dat gaat hem vandaag niet worden. En heb ook hoofdpijn. Bah! Ik hoop dat ik morgen ga en anders dinsdag, want dan ben ik over dag vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 6 okt 2012 - 23:14

Als ik wat gedronken heb de avond van tevoren, loop ik meestal ook echt niet lekker, ook al voel ik me verder prima, dus daar hou ik altijd wel rekening mee met het inplannen van mijn loopdagen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177

Het is me gelukt!!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781
Ik heb de test 4 Mijl uitgelopen!! Het was een heel mooi rondje en heerlijk weer, al waaide het op sommige open stukken wel heel hard. Maar het ging goed! Heb er 45 minuten en 45 seconden over gedaan, dat is ongeveer 8,4 km per uur. Had nog nooit langer dan 5 km achter elkaar hardgelopen, dus ben wel trots op mezelf Very Happy Nu nog even een weekje trainen, want ik hoop het volgende week binnen de 45 minuten te doen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 2474380249
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 23:19

Super goed Suus! Ik zou vandaag met de club lopen, maar heb er voor gekozen dat niet te doen, maar mijn krachten te sparen voor volgende week, naar aanleiding van afgelopen vrijdag. Ga vanavond samen met vriend ongeveer 5 km lopen, hou ik meer dan dat vol, dan zou dat ook super zijn smile We zullen het zien! Nette tijd trouwens Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 6 okt 2012 - 23:22

Dank je Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177
Heb je nog last van je hamstring? Hopelijk gaat het lopen lekker vanavond, succes in elk geval! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 23:28

Suus schreef:Dank je Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177
Heb je nog last van je hamstring? Hopelijk gaat het lopen lekker vanavond, succes in elk geval! Very Happy

Nee, met gewoon lopen geen last. Alleen met bukken en te snel omhoog gaan krijg ik het wel te voelen. Vanavond dus lekker op een rustig tempo lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow za 6 okt 2012 - 23:55

Goed Suus!! Tijdens de echte 4mijl loop lukt het je vast wel om het binnen de 45min te doen! :cheering:
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 23:57

Suus, netjes! Ik ben trots op je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 7 okt 2012 - 0:04

Dank jullie wel!!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 0:10

Break Of Day schreef:
Ibbeltje schreef:ILD ja precies en nu ben ik dus bezig met versnellen een aantal keren in die les. Dus ben wel trots dan dit mij gewoon lukt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177 Vond het wel pittig les 3 van 5-10 km.

Wow Ibbel, je haalt me zodadelijk nog in Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 1578173417
Ik heb gisteren les 4 van 5-10 gelopen, was 'gewoon' weer 30 minuten hardlopen..
Ik vond ook dat les 1 heel raar eindigde..
Les 3 was wel pittig idd met dat versnellen!
Wanneer ga jij weer?

Oh dat had jij ook bij les 1 dus ??? Dan ligt het niet aan mij. Les 3 was wel gewoon normaal einde. Ik heb ze wel allemaal door elkaar op mijn mp3 dat is zo irritant. Ik krijg ze niet goed gezet. Als ik hem via de laptop allemaal wel goed zet staan ze op de mp3 weer helemaal door elkaar. Gelukkig staan er telkens wel en paar na elkaar maar irritant is het wel.

Ik ga morgen weer. En jij ?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 0:12

_Liv schreef:Goed bezig!

Ik ben gister wezen steppen en heb echt spierpijn. Dat gaat hem vandaag niet worden. En heb ook hoofdpijn. Bah! Ik hoop dat ik morgen ga en anders dinsdag, want dan ben ik over dag vrij.

Steppen is ook wel heel intensief volgens mij. Ik snap de spierpijin wel.
Vervelend die hoofdpijn. Hopelijk is die gauw weg.
Succes met de volgende keer dat je weer gaat smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 0:13

Suus schreef:Als ik wat gedronken heb de avond van tevoren, loop ik meestal ook echt niet lekker, ook al voel ik me verder prima, dus daar hou ik altijd wel rekening mee met het inplannen van mijn loopdagen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177

Het is me gelukt!!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781
Ik heb de test 4 Mijl uitgelopen!! Het was een heel mooi rondje en heerlijk weer, al waaide het op sommige open stukken wel heel hard. Maar het ging goed! Heb er 45 minuten en 45 seconden over gedaan, dat is ongeveer 8,4 km per uur. Had nog nooit langer dan 5 km achter elkaar hardgelopen, dus ben wel trots op mezelf Very Happy Nu nog even een weekje trainen, want ik hoop het volgende week binnen de 45 minuten te doen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 2474380249

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781 jeeej goed joh!! Very Happy Dat komt vast goed binnen de 45 min als je nog lekker gaat trainen. Succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 0:23

Dank je!

Ik loop altijd een rondje hier in en buiten het dorp en weet eigenlijk niet hoeveel kilometer dat het is. Ik denk ongeveer 5 kilometer en loop er 30/35 minuten over. Ligt een beetje aan het weer, want een groot stuk is op de dijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum