Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus di 16 okt 2012 - 20:41

Je ongesteldheid kan soms wel invloed hebben inderdaad. Maar ik heb soms ook zonder duidelijke reden dat het even niet lekker gaat. De keer erna gaat het dan weer prima Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 561177 Ik heb vandaag weer op de planning staan om te gaan lopen, voelt een beetje raar, zo zonder naderend doel Wink Maar ik ga door!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 20:43

Ongesteldheid dan ren ik ook niet altijd even lekker.
Nu voel ik mij al paar dagen niet helemaal lekker. Maandag ging het lopen dan ook echt niet. Vanmorgen niet gegaan omdat ik het al voelde dat het niet ging. Hopelijk vanavond weer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge wo 17 okt 2012 - 0:54

Ik start vandaag weer met start to run 1,5e maand niet gelopen ivm huwelijksreis etc.
Denk dat ik met les 4 start ipv les 1. 1,5e maand geleden liep ik les 12 voor het laatst
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 17 okt 2012 - 6:14

Succes Inge!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje wo 17 okt 2012 - 7:36

Succes Inge met lopen!

Yasmin, soms heb ik ook een les ertussen die moeilijk gaat, gewoon weer proberen tot het lukt. En ik vind het ook moeilijker als ik ongesteld word/ben.... Ik loop dan echt niet lekker.

Vandaag moest ik 4x 8 minuten. Ik zag er een beetje tegenop maar het ging super! Het was lekker weer en het leek wel of ik vloog.... Nog wel wat last van mijn been maar het ging echt lekker. Heb 5.49 km gelopen in 37 min... Ik ben er blij mee!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:07

Wow, je gaat als een speer smile Ik heb het vandaag geprobeerd maar het ging echt niet. Ik heb heel erg last van mn linkerkuit, ik dacht, ik probeer gewoon maar het lukte niet, ik voel me ook niet helemaal lekker doordat ik ongesteld moet worden. Ik denk dat ik even een paar dagen rust neem tot mn spierpijn helemaal over is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 18 okt 2012 - 5:11

Ik heb besloten om zaterdagochtend pas weer te gaan. Voel mij nu wel oke maar wil even rustig aan doen nog.
Deze week dus niet echt gelopen, hopelijk gaat het zaterdag gewoon goed smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 18 okt 2012 - 6:21

Ibbeltje, wat balen dat je niet lekker bent, ik heb ook een keer gelopen toen ik nog niet fit was en toen ging het ook niet echt lekker. Hopelijk kan je het zaterdag weer goed oppakken.

Yasmin, het is wel goed dat je nog even wacht met weer gaan lopen, anders loop je straks nog een blessure op. Als ik ongesteld ben, loop ik ook een stuk minder fijn.

Vogeltje, goed bezig! cheers . Fijn dat het zo lekker ging, geeft meteen een supergoed gevoel hè?

Inge, hoe is het gegaan gisteren?

Ik heb vandaag de laatste les van start to run gelopen, les 30 dus. En het ging eigenlijk helemaal niet lekker, ik heb het wel uitgelopen maar liep een stuk langzamer dan de vorige keer. Ik heb 200 meter minder ver gelopen terwijl ik 2 minuten langer moest lopen (32 minuten dit keer). Ik dacht onderweg een paar keer dat ik wilde gaan lopen, maar dat vond ik geen optie bij de laatste les, dus gelukkig heb ik 'm wel uitgelopen.
Ik heb ook wat minder motivatie om te gaan, ik ga wel maar ik had helemaal geen zin om te lopen. Misschien omdat ik mijn doel nu behaald heb (5 km aan 1 stuk kunnen lopen). Ik ga nu verder met Keep running dus hopelijk komt de motivatie dan weer helemaal terug.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 18 okt 2012 - 6:38

Dank je Liadan ik hoop het ook.

Wat jammer dat je motivatie een beetje weg is en waardoor je iets minder liep dan anders. Maar ja aan de andere kant je hebt hem toch uitgelopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781
Hopelijk komt je motivatie wel weer terug.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird do 18 okt 2012 - 7:51

Liadan wat jammer dat je motivatie weg is! Zou je niet een nieuw doel kunnen stellen? Ofwel bijvoorbeeld met serie twee bezig te gaan (uur achter elkaar) en als dat geen optie is, bijvoorbeeld een of andere loop waaraan je kunt mee doen, zodat je wel moet blijven trainen?
Ibbeltje, hoop dat je er zaterdag weer helemaal bovenop bent, zodat je weer kunt knallen!
Ik ben aan het begin van de avond geweest. Kort lesje deze keer, prima vol te houden. Was alleen wat warm gekleed, dus dat doe ik zaterdag even anders.
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 18 okt 2012 - 8:22

LaBird, ik ga meedoen aan een loop op 26 december, dus ik blijf sowieso wel hardlopen. Misschien dat ik nu wel als doel ga stellen om daar 7,5 km te gaan lopen (ik zou 5 km gaan lopen).
Gelukkig is mijn motivatie niet helemaal weg, maar ik moest mezelf er echt toe zetten om te gaan de laatste keren. Tijdens het lopen ben ik dan steeds wel blij dat ik gegaan ben. Deel 2 ga ik inderdaad aan beginnen, ik ga zo Keep Running op mijn telefoon zetten.
Fijn dat het bij jou goed ging vandaag! Het was warm hè? Ik heb gelopen in 3 kwart broek en shirt met korte mouwen en ik had het nog warm.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon do 18 okt 2012 - 8:33

Hallo allemaal,

ben hier 2 weken niet geweest. Even snel de laatste pagina's gescand, dus ga niet te diep op de dingen in smile Wat goed dat jullie allemaal nog actief zijn!! Bij mij gaat het niet zo geweldig, eerst had ik een schimmelinfectie, daarna ging ik een weekend weg. In dat weekend ben ik gevallen en heb ik mijn arm behoorlijk gekneusd. Afgelopen weekend heb ik wel weer 4,4 km gelopen met vriend. Nu is de oma van mijn vriend overleden dus ik denk dat het dit weekend ook weer niks wordt Sad
Hopelijk lukt het me daarna om de draad weer op te pakken!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje vr 19 okt 2012 - 5:57

Zininzon, wat vervelend al die tegenslag. Hopelijk kan je het inderdaaad na het weekend weer lekker oppikken, sterkte.

Liadan, ook al ging het lopen niet lekker, je hebt start to run wel mooi uitgelopen! Top hoor Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781

Ook hier even balen... Vandaag bij de fysio geweest met die hamstring en ik moet toch iets rustiger aan doen. In ieder geval twee keer in de week (i.p.v. drie keer) en dan kijken of het beter gaat en anders de afstand verkleinen (ben ik net zo apetrots dat ik 5 km. kan) Tijdens het rennen niet tot nauwelijks last van de hamstring maar daarna is het toch wel erg..... Dus volgende week dan maar twee keer gaan. Maar goed, hij kan er in ieder geval wel iets aan doen en dan maar weer wat intensiever als deze blessure over is (wil ook niet dat het iets chronisch wordt) Ik was vanmorgen gaan rennen en afgelopen woensdag ging het super en vandaag was het heeeeeeel zwaar....
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 19 okt 2012 - 21:05

Zo les 6 weer gelopen. Had een week dus niet meer gelopen en nu ging het op het begin even zwaar maar toen ik het weer te pakken had ging het lekker Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 561177 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781 I'm back! Very Happy



edit: o en ik heb weer een paar 100 meter verder gelopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 19 okt 2012 - 21:24

Vogeltje, wat balen zeg. Hopelijk gaat je blessure snel over want het is niet fijn als je heel graag wilt gaan hardlopen maar het niet kan.

Ibbeltje, goed bezig!!!

Ik ga vandaag ook weer, mijn man is alleen aan het werk dus ik kan pas gaan als hij thuis is, zal wel begin van de avond worden. Ik heb er nu wel zin in, hopelijk straks ook nog.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 19 okt 2012 - 21:30

Vogeltje balen zeg. Hopelijk kan je gauw weer aan de slag. Het is vervelend als je iets wil maar niet kan.

Liadan succes vandaag en dank je wel smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Lacey_ zo 21 okt 2012 - 5:56

Ik heb vandaag de eerste les gelopen. 't Was best pittig, kan wel merken dat ik jaren niet heb gesport. Ik moet even kijken hoe ik het ga inpassen naast mijn werk en studie.

Ik doe het trouwens om een betere conditie te krijgen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 21 okt 2012 - 6:51

Lacey leuk dat je ook bezig bent. Je merkt wel hoe verder je gaat hoe makkelijker het gaat. Ik bedoel dan dat je wel conditie opbouwt en je steeds makkelijker loopt. Neemt niet weg dat het soms nog pittig kan zijn hoor Very Happy

Ik ga morgen weer. Ligt er aan of morgenvroeg de afspraak met een vriendin door gaat anders loop ik wel de ochtend maar gaat het door dan wordt het avond.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 21 okt 2012 - 8:17

Ik ben even een paar dagen weggebleven, had het erg druk en de motivatie om te lopen was even weg na de 4 Mijl. Maar morgenochtend ga ik er weer tegenaan!! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 21 okt 2012 - 8:49

You go Suus Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje zo 21 okt 2012 - 22:41

Suus, hopen dat je weer lekker gemotiveerd wordt, het is heerlijk buiten!

Vanmorgen heerlijk gerend, 2 x 15 minuten en het ging super. Wat is dat toch vreemd dat het de ene keer zo fijn gaat en de andere keer echt haast niet? Het is echt heerlijk buiten. Ik was wel weer te warm aangekleed (die fout maak ik nogal snel merk ik) Vanmiddag naar de fysio en dan vrijdag maar weer rennen, die van woensdag maar overslaan.. Ik loop nog steeds te balen, maar ga wel braaf doen wat de fysio zegt (soms ben ik nogal eigenwijs, maar dit keer ga ik alle adviezen braaf opvolgen want ik wil graag blessure-vrij lopen)

Ren ze!!

ps. Rennen er bij jullie in de omgeving ook zoveel mensen? Hier heb je van die mooie fietspaden en je ziet echt zo ontzettend veel mensen rennen, echt allerlei 'soorten' mensen. Hele snelle, groepjes, met honden, mensen die het zwaar hebben, mensen en kinderen, veel wandelaars... Het is altijd erg gezellig op het fietspad en iedereen groet elkaar.... Echt, als je een beetje chagerijnig bent word je er alleen maar vrolijker van!Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 22 okt 2012 - 1:06

Vogeltje, klinkt als een dolle boel daar ;-) Motiveert misschien ook nog wel een beetje!

Zou eigenlijk vandaag gaan hardlopen, maar ivm werk komt morgen beter uit (ben dan vrij). Zaterdag was de laatste keer, dus kan ook prima. Schema voor deze week: dinsdag, donderdag, zaterdag.

Wat betreft het te warm aankleden, hier net zo! Heb nu een driekwart broek en een tshirt aan. Laatst een keer een vestje erover, maar dat was echt bloedheet, terwijl het toen echt wel wat kouder was. Misschien moet ik me dan pas warmer aankleden als ik het koud krijg tijdens het hardlopen, weet dat niet zo goed....
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 22 okt 2012 - 1:08

Vogeltje wat goed van je Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781 Hier zie ik wel mensen rennen maar vaak niet als ik ren of niet op mijn route. Heel af en toe een paar.

Ik ga denk ik zo maar dan hoef ik vanavond niet meer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:37

Ik meld me ook maar weer even! Vogeltje, nee, bij mij in de buurt wordt er juist helemaal niet veel hardgelopen. Heel soms kom ik eens iemand tegen, maar dat is meer uitzondering dan regel. Nou ja, ik vind het ook wel lekker rustig.

Gisteren heb ik les 6 van start to run 5-10 km gelopen met 6 x 30 seconden versnellen. Bij de laatste 2 versnellingen zie je bijna geen verschil meer met mijn 'gewone' hardlooptempo, maar dat kwam omdat ik de eerste versnellingen veel te enthousiast ben geweest en op het laatst bijna niet meer kon. Maar heb de les uitgelopen en het ging op zich wel lekker, volgende keer gewoon wat beter doseren.

Hoe ver ben jij Ibbeltje?

Verder even een algemene succeswens voor iedereen die loopt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 3079029344Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 22 okt 2012 - 1:38

Ik ben bij les 7 ...dus ongeveer net zo ver als jij Very Happy Ben benieuwd. Ik ga mij zo maar eens omkleden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum