Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 9 sep 2012 - 5:10

Dankjewel Ibbeltje! Ga sowieso 2 dagen even niets doen inderdaad. Achteraf denk ik dat het schema van Evy je met name de laatste weken wel iets beter voorbereid hoor op een 5 km. Ik had nog nooit langer dan 18 min aan 1 stuk gelopen en dan gelijk 40 minuten pfff!
Ik zou nu eerst van Dutchrunners.nl een podcast downloaden, waarvoor ik voor 20 euro lid moet worden (wel wat duur!), maar je lidmaatschap gaat pas 1 oktober in als je je nu aanmeldt en dan kan ik het misschien vanaf dan pas downloaden. Weet dit niet zeker, maar zou te laat zijn...
Ik heb nu 5-10 km van Evy gedownload en ook direct de schema's bekeken. Hierbij moet ik de eerste 4 weken meestal 'maar' 30 of 35 minuten hardlopen en de 3e training moet je dan wat versnellingsloopjes doen. Dus dat kan ik dan ook gebruiken om meer te wennen aan de 5 km! En gratis Wink . Hoop dat de muziek wat te doen is Laughing (is alleen een 2006 versie), zal even wat luisteren.

@enelya: Jammer dat het minder ging, maar dan toch wat te weinig tijd om te herstellen gehad! Volgende training beter Very Happy !
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 9 sep 2012 - 5:26

Nou succes met het vervolg LCN!

Ik heb nog een paar lessen voor ik al die 28 min aan een stuk mag zag ik net :O Misschien doe ik deze les van 11 min achter elkaar nog een keer extra maar ik moet dat nog even bekijken. Maar aan de andere kant, een stapje hoger is 'maar' 2 minuten langer hardlopen achter elkaar...dus 13 min....moet ook lukken toch Very Happy
Ach eerst nog les 24 (dus nog met 11 min) en dan zien we wel. Dinsdag mag ik weer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 9 sep 2012 - 5:58

Ja joh dat gaat je lukken! Als het goed is gaat je conditie elke keer vooruit en voelt elke keer ongeveer even zwaar. Je bent echt heel goed bezig! Wilde jij ook nog meedoen met zo'n loop aan het eind? Ik vind het wel echt een aanrader.
Ik hoop wel dat het weer een beetje redelijk blijft...omdat ik mensen over herfstweer hoorde na morgen??
Heb vooral hekel aan koude, harde wind...zoals zo vaak in Nld.... Dit waren ook altijd de momenten dat ik er weer mee stopte. Maar ik heb nu de smaak te pakken dus ja.

Ik ben trouwens lekker wispelturig.. Het is nu toch gelukt om de torrent te downloaden met daarin Renates podcasts.. Tenminste hij is nog bezig (duurt ook nog wel even). Ik luisterde naar Evy's eerste training en die muziek is echt niet leuk vind ik. Dus toch weer gaan speuren. Ook is het misschien weinig afwisselend om eigenlijk steeds alleen een half uur te lopen..(en vooral lang hihi). Dus ik hoop dat het downloaden helemaal lukt en dan ga ik weer even schema's vergelijken.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 9 sep 2012 - 6:01

Dank je voor je support smile En ja elke keer lukte het wel gewoon om door te gaan met de volgende les, dus denk dat ik het gewoon probeer. Of ik aan een loop mee ga doen weet ik nog niet. Ik zie mij dat nog niet doen.
Maar jij vind het een aanrader omdat?


En saaie muziek stimuleert ook niet echt dus groot gelijk als je overstapt op Renate als die leuker is Very Happy

Succes !
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 9 sep 2012 - 6:10

Ik heb vandaag les 15 gedaan, joepie over de helft nu! Ik vond het wel een beetje zwaar gaan, misschien omdat ik verkouden ben en gisteren de hele dag in een pretpark heb rondgelopen. Maar ik heb het weer uitgelopen dus dinsdag weer een stapje verder in les 16 Very Happy .

LCN, wat goed dat je mee hebt gedaan, knap dat je zo goed gelopen hebt, want het was wel erg warm vandaag! Het lijkt me ook heel motiverend om aan een loop mee te doen, ik mag 26 dec. voor de eerste keer, ik heb er nu al zin in!

Ibbeltje, die 28 minuten over een paar lessen hoeven niet aan 1 stuk hè. Je mag naar eigen inzicht 1 of 2 keer een wandelpauze naar eigen behoefte inlassen!
Jij gaat echt super, goed zeg!

Enelya, jammer dat het niet lekker ging vandaag, maar wel fijn dat je toch gelopen hebt!

zininzon, wat lief dat je sokken hebt gehad Very Happy . Ik ben benieuwd of je vriend het gaat halen binnen 40 minuten!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 9 sep 2012 - 6:15

Ja klopt idd dat je nog wandelen in kan lassen 1 of 2 keer. Maar uiteindelijk wil ik toch naar het aan een stuk rennen toe. Dank je trouwens smile Ik vind het nog altijd leuk, soms zwaar, maar ik blijf lekker door gaan.

En dat het bij jou wat zwaarder kan zeker zijn verkoudheid in combinatie met dag rondlopen. Maar super dat je hem toch uit hebt gelopen cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 9 sep 2012 - 6:35

@ibbeltje: Ja waarom is het een aanrader.. Het voelt gewoon heel sportief en 'goed' dat je meedoet aan zoiets. Je hebt iets om naar toe te werken, je tijd wordt exact bijgehouden door een chip, je loopt een ander (mooi) rondje, je wordt gemotiveerd door de andere lopers en de omstanders om door te gaan en loopt ongemerkt sneller. Je hebt na een loop denk ik extra het idee van: dat heb ik maar mooi even bereikt!

@Liadan: Wat leuk dat je ook een loop gaat doen! Jij moet je dus ook goed voorbereiden op de herfst, want dan blijf je ook volop trainen als je eind december die loop hebt smile. Kan me voorstellen dat je moe was na een dag pretpark.
Het valt me trouwens op dat iedereen het wel zwaar had vandaag? Ik denk toch door de warmte en de vochtigheidsgraad.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 9 sep 2012 - 6:42

Ik heb er een dubbel gevoel bij. Mij lijkt het dat je idd wat sneller gaat maar dan ook eerder je grens over kan gaan zeg maar. Maar aan de andere kant heb ik ook het idee wat jij zegt dat dat kan kloppen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 561177 Ik zie nog wel.

Oh en ik zou nog wel een loopband willen thuis. Maar ja geen geld en ook geen plek voor haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje zo 9 sep 2012 - 9:29

Mij viel t vandaag ook tegen, terwijl de vorige les best goed ging. Ik heb m uiteraard wel uitgelopen maar heb me er echt toe moeten zetten om niet te stoppen. Overmorgen les 22 alweer...schiet stiekem best hard op! Ben wel benieuwd of ik die weer beter ga lopen als vandaag, als t erg tegenvalt doe ik de lessen van deze week denk ik nog eens over.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 9 sep 2012 - 17:57

Teddyaapje ook al les 22, die heb ik niet zo heel lang geleden gehad Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 561177 Zijn we bijna even ver. Wat goed dat je hem uitgelopen hebt,ondanks dat het zwaar ging. Ik heb dat ook dat ik misschien wel een les over doe. Maar dat zie ik nog wel.

Succes in ieder geval!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje zo 9 sep 2012 - 21:40

Wat knap dat veel van jullie gisteren met die hitte hebben gelopen.. Ik zou dat echt niet kunnen denk ik.

Vanaf deze week kan ik fijn op vaste dagen lopen (ma/woe/vrij) alleen niet meer samen met mijn man. Dat hebben we de vorige lessen wel gedaan (les 1 t/m 5) maar toen hadden we nog lekker vakantie. Nu dus alleen en ik merk dat het ook wel lekker is, samen met mijn man renden we niet naast elkaar ofzo (verschillend tempo) maar je merkt toch dat je achterom gaat kijken en een beetje rekening houdt met elkaar. Ik kan ook nu in de ochtend rennen als mijn zoontje naar school is, dat vind ik ook een groot voordeel, alleen de woensdag wordt een beetje afzien dan ga ik na mijn werk rennen en op de een of andere manier vind ik dat wat zwaarder (maar ook weer lekker omdat je je verstand op nul kan zetten na een drukke werkdag.... lekker dubbel gevoel he)

Ik las dat een paar mensen ook meedoen met een loop? Dat vind ik zo knap. Ik zie het aan een aantal collega's van mij. Ook echt helemaal vanaf nul begonnen met rennen en ze zijn zo fanatiek en sommige doen zelf mee met de dam-tot-dam!!! Dan motiveert me enorm, niet om mee te doen met dat soort evenementen maar om te zien hoe hun zijn begonnen en waar ze nu zijn! En jullie verhalen zijn ook fijn om te lezen.

Maar goed, voorlopig maar even door zetten met Evy, ik be tenslotte pas/al bij les 6! Vanmorgen gedaan en het ging lekker, in het begin denk ik steeds dat ik het niet volhou, maar het is me weer gelukt! Evy was fier op mij, hihi..
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon zo 9 sep 2012 - 23:07

Knap dat jullie met het warme weer nog zo fanatiek zijn!

LCN, super dat je het hebt gehaald! Best een nette tijd nog, zeker met het weer van gisteren!

Mijn vriend baalt een beetje, want hij heeft de 8 km gelopen in 40.26 minuten. Hij stelt zich gewoon aan :P Heel netjes met die hitte en dan te bedenken dat hij na een half jaar niks te doen, maar 5 keer heeft geoefend. Verder liepen nog een kennis, een oud-collega, een collega en m'n nichtje mee (wist ik allemaal niet), dat was wel erg leuk smile Vriend was de snelste van hen allemaal. Er liep ook echt een groep mensen helemaal achteraan waarbij het meer op snelwandelen leek dan op hardlopen. Waren ook echt veel stevige mensen bij, die helemaal kapot waren (ik stond ongeveer op de helft van de loop te kijken). Dat werkte dan wel weer motiverend voor mij.
Volgend jaar gaan we misschien weer met ons bedrijf mee doen, wie weet sta ik dan zelf aan de start Wink
Vanavond maar eerst les 26 doen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 0:53

ibbeltje wat ontzettend goed van je want eerst deed je toch niks aan sport?

Merk je ook al dat je afgevallen bent?

Ik ga overmorgen les 5 lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 10 sep 2012 - 1:48

Heb nu de officiele tijd gezien en ik heb het in precies 39 minuten uitgelopen Very Happy! Mijn doel voor deze eerste loop was proberen binnen de 40 minuten te blijven en dat is dus gelukt. Maar weet wel zeker dat ik het een volgende keer sneller kan, na wat vaker zo'n eind lopen en iets koeler weer.
Het is na veel gedoe gelukt om RW's podcasts te downloaden. Na wat vergelijken ga ik nu toch door met de 10 km medium. De eerste 4 weken loop je dan twee trainingen wat kortere afstanden met versnellingen enzo en 1 training loop je dan tussen de 20-25-30-35 minuten achterelkaar. Dat lijkt me wel te doen en dan wil ik 7 oktober nog een 5 km loop gaan doen. Moet nog wel even kijken hoe het uitkomt met het ziekenhuis (zie onderschrift).
Ik denk dat het daarna weer wat te snel naar de 10 km toegaat, het hele schema is namelijk weer maar 6 weken! Ze gaan er dan dus vanuit dat je gelijk 10 km in een uur loopt. Er is ook een 10 km easy versie, dus dan kan ik daar wel ergens inhaken. Dat schema begint alleen weer bij 2 min hardlopen :S dus daar heb ik nu niet gelijk zoveel aan. Sorry voor het lange verhaal, ik merk dat ik het hier als een dagboekje gebruik Embarassed .

@Zininzon: Okee het is een man (die gaan altijd sneller Mad ) maar het lijkt mij een hele nette tijd voor 8 km? Knap hoor, het was echt zoooo heet.
Maarja, nu komt de herfst er aan zeggen ze.
Ben benieuwd of iedereen het hier dan volhoudt (incl ik) als het echt zoveel gaat regenen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 1371890812 .

@Vogeltje: Fijn dat je nu echt vaste dagen kan aanhouden. Ik loop ook het liefst alleen. Is wel herkenbaar dat het na een werkdag zwaarder is hoor! Ook al heb ik lichamelijk geen zwaar werk. Heb eenmaal geprobeerd gelijk uit het werk te rennen, maar dan heb ik echt geen energie, ga dan nu wel anderhalf uur/ 2 uur na avondeten, maar liever in de ochtend smile.

@Teddyaapje: Knap dat je het toch hebt volgehouden!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 ma 10 sep 2012 - 3:07

Vandaag les 3 van Evy gelopen, en ik vond het wel even zwaar, ik had wind tegen en kon niet echt een ritme vinden dus misschien lag het daar aan smile Een hoofd als een tomaat Yes Maargoed het is weer gelukt.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje ma 10 sep 2012 - 5:32

nijntje4 schreef:Vandaag les 3 van Evy gelopen, en ik vond het wel even zwaar, ik had wind tegen en kon niet echt een ritme vinden dus misschien lag het daar aan Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 561177 Een hoofd als een tomaat Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 3079029344 Maargoed het is weer gelukt.



Goed Nijntje4 je hebt het toch gedaan! Ik vond les 3 echt heel erg zwaar op de een of andere manier (de andere lessen ook, maar 3 was echt afzien) Ik heb ook zo'n ontzettend rood hoofd, en het duurt zo lang voor het weer wegtrekt Embarassed Heb jij geen 'last' van je ademhaling? Ik moet daar echt op letten heb ik het idee.
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:37

Goed dat jullie lekker door blijven lopen. Nijntje, als je bij deze les al moeite hebt, moet je misschien het tempo een beetje naar beneden schroeven. Het is belangrijker dat je doorloopt dan dat je tempo maakt.

Gisteren weer een training gehad met de groep. En wat was het warm! Pfooeee.. Op het schema stonden 5x4 minuten. Diverse malen hebben we 5 minuten gelopen en ook liepen we hard in. Heftig, maar door de groep zet je wel door.
Schema voor deze week is 18x1 minuut, dat is nog te overzien, maar de tweede les is 15 minuten aan één stuk door lopen! Wow! Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik neem waarschijnlijk mijn vriend mee, omdat ik bang ben dat ik anders te veel op de tijd ga letten en daar door in 'paniek' raak. Zondag lopen we 7x3 minuten. Gaat rap omhoog qua minuten nu!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 10 sep 2012 - 8:57

Ik heb vanavond weer gelopen: 10-1-12-1-12-1
Het minutenaantal was wel wat hoger dan mijn laatste paar lessen (waarin ik niet zover kwam), maar ik heb het wel tot 4,5 km geschopt!

Nog één les te gaan. Als ik dit kan, kunnen jullie het allemaal. Kom op! :cheering:
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 ma 10 sep 2012 - 11:47

Vogeltje schreef:
nijntje4 schreef:Vandaag les 3 van Evy gelopen, en ik vond het wel even zwaar, ik had wind tegen en kon niet echt een ritme vinden dus misschien lag het daar aan Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 561177 Een hoofd als een tomaat Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 3079029344 Maargoed het is weer gelukt.



Goed Nijntje4 je hebt het toch gedaan! Ik vond les 3 echt heel erg zwaar op de een of andere manier (de andere lessen ook, maar 3 was echt afzien) Ik heb ook zo'n ontzettend rood hoofd, en het duurt zo lang voor het weer wegtrekt Embarassed Heb jij geen 'last' van je ademhaling? Ik moet daar echt op letten heb ik het idee.

Jaa dat had ik ook! Terwijl les 3 precies hetzelfde is als 1 en 2 (Evy 2011). Ik gebruik de wandelminuten ook echt goed om weer op adem te komen maar soms wil dat even niet.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 ma 10 sep 2012 - 11:50

Fruity schreef:Goed dat jullie lekker door blijven lopen. Nijntje, als je bij deze les al moeite hebt, moet je misschien het tempo een beetje naar beneden schroeven. Het is belangrijker dat je doorloopt dan dat je tempo maakt.


Klopt, ik merkte dat ik deze keer weer sneller heb gelopen (zag ik later bij mn tijd bij Looptijdenapp) dus dat mag iets lager en constanter. De eerste lessen vielen mij trouwens niet echt zwaar hoor, en ook vandaag herstelde ik gewoon weer snel toen ik weer thuis was.
Maar ik heb dus het idee dat als ik langzamer loop dat ik echt aan het vooruit hobbelen ben, echt loop te sjokken, en dan zijn mijn enkels ook sneller vermoeid tijdens het lopen. Weet niet of dat normaal is Razz
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 10 sep 2012 - 17:37

Rroos schreef:ibbeltje wat ontzettend goed van je want eerst deed je toch niks aan sport?

Merk je ook al dat je afgevallen bent?

Ik ga overmorgen les 5 lopen.


Dank je smile En idd ik deed niks aan sport. Ik ben nu ruim 2,5 kilo kwijt. Nog niet heel veel dus maar heb vakantie gehad en niet zo heel netjes gegeten erbij Very Happy

En lopen met warm weer, als je s ochtends of s avonds gaat merk je niks van de warmte. Alleen diegenen die met een loop meededen ja die kunnen niet zo kiezen helaas.

Ik loop ook liever s ochtends, maar helaas als ik moet werken wordt dat s avonds, net zoals vanavond.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 10 sep 2012 - 20:10

Wat zijn er veel mensen goed bezig zeg!

En is jouw schema ook ergens te vinden, Fruity? Ik moet ook nog even flink doorzetten om die 4 mijl te kunnen halen. Ga zometeen nog even lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya ma 10 sep 2012 - 23:45

Wat is iedereen goed bezig!!!

Ik ga er denk ik maar aan geloven en toch de 10 km podcast doen of de 5 km onderhoud eerst nog. Merk dat ik het zo wel leuker vond, het hardlopen. Nu alleen nog even de podcasts kunnen downloaden. En anders misschien maar even lid worden van Dutch Runners voor een half jaar en de podcasts gratis krijgen. Wil namelijk wel die van Renate. Vanavond voordat de Body Combat begint maar even kijken of het downloaden lukt.

Iemand al ervaring met 5-10 km? Die van Evy is volgens mij echt interval, dus ook met sprinten enzo ertussen, dat is wel leuk smile
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje di 11 sep 2012 - 2:15

Ohjee...vandaag wordt de eerste keer dat ik niet zoveel zin heb om te gaan... :cheering: maar ik ga toch..ik ga toch... IK GA TOCH!!!! :cheering:
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir di 11 sep 2012 - 3:45

@enelya: je hebt PM!
@Teddyaapje: voldaan gevoel achteraf?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum