Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 30 sep 2012 - 23:16

Fijn om te horen jaya dank je wel. Ik heb natuurlijk ook een heel gewicht nog mee te sjouwen misschien als er nog meer af is dat het wat sneller gaat Wink (ik merk dat ik er toch mee bezig ben dat ik niet zoveel km maak )
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 30 sep 2012 - 23:31

Maar Ibbeltje, had je van tevoren gedacht dat je 3 km achter elkaar zou kunnen lopen? Dat is ook niet niks! En ik denk wel dat het makkelijker wordt als je meer afvalt. Als je doorgaat met hardlopen, lukt het je vast en zeker om meer snelheid te maken Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:41

Suus schreef:Maar Ibbeltje, had je van tevoren gedacht dat je 3 km achter elkaar zou kunnen lopen? Dat is ook niet niks! En ik denk wel dat het makkelijker wordt als je meer afvalt. Als je doorgaat met hardlopen, lukt het je vast en zeker om meer snelheid te maken Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177

Hier ben ik het mee eens. Snap ergens ook wel dat je liever wat meer snelheid maakt, maar je hebt dit nu al bereikt, zie het als een volgende stap om daarvoor te gaan. Met jouw enthousiasme wbt het hardlopen gaat jou dat echt wel lukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 30 sep 2012 - 23:47

Jaya schreef:
Suus schreef:Maar Ibbeltje, had je van tevoren gedacht dat je 3 km achter elkaar zou kunnen lopen? Dat is ook niet niks! En ik denk wel dat het makkelijker wordt als je meer afvalt. Als je doorgaat met hardlopen, lukt het je vast en zeker om meer snelheid te maken Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177

Hier ben ik het mee eens. Snap ergens ook wel dat je liever wat meer snelheid maakt, maar je hebt dit nu al bereikt, zie het als een volgende stap om daarvoor te gaan. Met jouw enthousiasme wbt het hardlopen gaat jou dat echt wel lukken.

Jullie hebben ook helemaal gelijk hoor. Maar het komt ook doordat Evy dat dan zegt dat je tussen de 4 en 5 km zit nu en dan denk ik nee ik toch nog echt niet.
Maar ja idd ik had dit nooit verwacht uberhaupt te halen smile En doorgaan blijf ik zeker doen.
Tnx voor jullie woorden!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 1 okt 2012 - 0:18

Gefeliciteerd Ibbeltje, je hebt Start to Run gewoon voltooid!
Lekker door blijven rennen, of dat nu 3, 4, 5 of 10 km is. Alles wat je doet, is goed voor je! Ik loop ook niet geweldig hard, maar is het niet al een beloning an sich dat je lichaam er door veranderd?! Volhouden!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 1 okt 2012 - 3:19

Zininzon schreef:Gefeliciteerd Ibbeltje, je hebt Start to Run gewoon voltooid!
Lekker door blijven rennen, of dat nu 3, 4, 5 of 10 km is. Alles wat je doet, is goed voor je! Ik loop ook niet geweldig hard, maar is het niet al een beloning an sich dat je lichaam er door veranderd?! Volhouden!


Dank je wel ook voor je woorden en jij hebt ook gelijk hoor smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan ma 1 okt 2012 - 7:25

Minneke, dat heb je knap gedaan! Super zeg!

Ibbeltje, ik ben het eens met wat iedereen al heeft gezegd, 3 km achter elkaar hardlopen is echt een prestatie! En dat doe jij nu maar zomaar, petje af hoor! En als je lekker doorgaat met lopen kom je vanzelf een keer aan de 4 of 5 km!

Ik heb vandaag na mijn werk ook weer gelopen, les 24 dit keer. Volgende keer weer een stapje verder smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 1 okt 2012 - 7:30

Wauw, iedereen is goed bezig!!!!!
Ik heb even een off-weekend gehad en het betrof een "lang weekend" want vandaag hoorde daar ook nog bij Wink
Maar ik ga morgen weer hardlopen, dan is les 11 aan de beurt!

Hebben jullie nog goede tips voor het daadwerkelijk gaan? Dat is het enige wat soms mijn probleem is. Dat ik op de bank zit en moeite heb om te gaan, terwijl het enkel een kwestie is van omkleden en echt gaan!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 1 okt 2012 - 7:34

Liadan dank je wel, doet mij goed dit ook van jou nog eens te horen smile


Jij bent ook al bji 24, goed joh!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 281626781



LaBird> Echt opschrijven in de agenda wanneer je gaat die week, dus plannen en dan ja gewoon gaan en denken dat het je een voldaan gevoel geeft smile Je voelt je beter dan op de bank blijven hangen Wink Misschien voor je even op de bank wil gaan zitten je alvast omkleden?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 1 okt 2012 - 7:43

Ibbeltje, dat is een goeie inderdaad! Dus gewoon voordat ik op de bank ga zitten al omkleden. Zit ook niet zo lekker in sportkleden :p
Het rare is dat ik wel weet dat het voldane gevoel er achteraf is. En als ik maar eenmaal de deur uit ben, dan is het eigenlijk ook allemaal prima. Soms gewoon ff wat opstart problemen zeg maar ;-)
Hoe is het met jouw spierpijn???
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 1 okt 2012 - 7:46

Ik heb geen spierpijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 7:52

Ibbeltje, serieus ik vind het echt zó knap hoe goed jij bezig bent met hardlopen! Niet laten ontmoedigen hoor, die snelheid komt vanzelf wel (en als het niet komt, maakt het in feite nog niks uit toch?).

Ik zag net mijn foto's van de finish van gisteren haha, ik had het zo zwaar en dat is goed te zien:

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Slu12-4554

Vandaag kon ik echt nauwelijks lopen, ik ben benieuwd wanneer dat weer een beetje beter wordt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 1 okt 2012 - 7:55

Lief Minneke dank je ! Ik ben ook trots op mijzelf dat ik dit al kan zolang. En idd de 5 km komt misschien vanzelf wel dan smile

Maar jeetje goed bezig jij zeg! Leuk dat je een finishfoto hebt Very Happy Je kan idd wel zien dat het pittig was. Maar jeetje je hebt het wel gehaald! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje ma 1 okt 2012 - 8:32

Ibbeltje, wat ontzettend goed dat je klaar bent met Evy! Ik vind het echt heel goed hoor, en die 3 km. worden er vanzelf wel 5.. Wat ga je nu doen? Uitbouwen naar 5 en dan nog verder? Goed hoor, je kan trots op jezelf zijn!

Minneke, wat stoer die finishfoto! Echt heel gaaf en wat goed dat je die loop hebt gedaan, ben je ook -ooit- met Evy begonnen?

Ik heb vanmorgen les 14 gedaan.... Man, man, man wat viel mij dat zwaar. Er zaten drie stukken van 6 minuten rennen in en ik had het echt heel moeilijk op het eind. Misschien dat ik deze woensdag nog een keer doe. Maar goed, ik heb hem gehaald en daar ben ik erg blij mee!!!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 1 okt 2012 - 9:40

Ibbeltje schreef:Ik heb geen spierpijn.
Oh sorry, dacht dat zowel jij als Minneke het daarover hadden, haha!
Ben trouwens wel benieuwd naar wat je nu gaat doen. Ga je bezig met tweede deel van Evy, of wil je eerst meer km in dezelfde tijd af kunnen leggen?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 10:05

Ik heb gisteren trouwens een training gehad wat betreft snelheid maken, ik wil je daar wel het een en ander of sturen Ibbeltje? Zodat je daar een beetje mee kan oefenen?

Ondanks dat ik gisteren heel weinig heb hardgelopen, heb ik echt enorme spierpijn in mijn hele lichaam. Denk dat het komt, door de intensieve warming-up en dus die snelheidstraining.. Moet morgen eigenlijk weer lopen. Zondag heb ik een testloop, moet ik voor het eerst 6,4km lopen terwijl we tot nu toe alleen maar 3km hebben gedaan..... pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 1 okt 2012 - 10:21

Ik heb vanmorgen een poging gedaan, na 1 km was ik kapot. Daarna nog 2.5 km gewandeld.
Vanmiddag ben ik bij de huisarts geweest en bleek ik een schimmelinfectie te hebben. Waarschijnlijk voel ik me daar al een tijdje niet lekker door Sad Nu medicijnen en hopelijk gaat het dan weer top (met mij en het hardlopen).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 1 okt 2012 - 10:29

Dat is vervelend, Zininzon!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 1 okt 2012 - 10:32

Fruity, vervelend van de spierpijn, hopelijk voel jij je ook gauw beter! Ik 'schrok' ook een beetje van het trainingsschema voor deze week, zondag al 6,4 km! Vind het wel een grote sprong ineens... Kan je mij ook wat van die snelheidstips sturen? Ik ben wel heel benieuwd! Werkt het echt? (mijn telefoon weigert enters...)
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 1 okt 2012 - 10:44

LaBird schreef:
Hebben jullie nog goede tips voor het daadwerkelijk gaan? Dat is het enige wat soms mijn probleem is. Dat ik op de bank zit en moeite heb om te gaan, terwijl het enkel een kwestie is van omkleden en echt gaan!

Bij mij werd de tegenzin steeds minder! In het begin liet ik mijn moeder of vriend wel eens mee fietsen, als stok achter de deur. Nu ga ik uit mezelf! Haha.

Fruity, ik ben ook wel geïnteresseerd in je snelheidstips. Miep miep!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 1 okt 2012 - 18:22

Vogeltje goed dat je hem toch gehaald hebt! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 281626781


ZIZ oh dat is niet leuk Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 1371890812 Hopelijk ben je er gauw vanaf ene kan je weer lekker lopen.

Fruity oh ja als je dat wil sturen graag! Misschien kan ik er wat mee. Dank je wel iig.

LaBird oh nee dat was ik niet dan denk ik want hebe nergens last van Very Happy


Wat ik ga doen is denk ik straks even kijken naar Keep running of hoe het ook heet van Evy. En even kijken hoe en wat precies dat inhoud. Ik wil sowieso blijven lopen. En misschien als ik van Fruity die snelheidstips heb dat ik daar mee aan de slag kan. Ik ga dus sowieso door hoe dan ook smile

Succes iedereen die vandaag gaat lopen!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 1 okt 2012 - 23:05

Ik ben net weer wezen lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177 Het was een intervalloopje vandaag, 10 x 2 minuten op flink tempo met 2 minuten wandelen tussendoor. Het was best zwaar! Ik merk dat ik die intervalloopjes zwaarder vind dan 30 minuten achter elkaar op een rustig tempo Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 2 okt 2012 - 4:34

Vanavond zou ik gaan, maar ben totaal niet fit. Zal jullie de details besparen, maar t gaat niet goed komen als ik nu ga hardlopen ;-)
Dus ik stel het uit naar morgen!

Dank voor alle tips. Ik denk dat ik er even doorheen moet en dat het straks wel weer makkelijker wordt om te gaan.

Ben ook benieuwd naar die snelheidstips!
Succes voor degenen die vandaag nog gaan!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 2 okt 2012 - 4:40

Suus schreef:Ik ben net weer wezen lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177 Het was een intervalloopje vandaag, 10 x 2 minuten op flink tempo met 2 minuten wandelen tussendoor. Het was best zwaar! Ik merk dat ik die intervalloopjes zwaarder vind dan 30 minuten achter elkaar op een rustig tempo Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177

HOe werkt een intervalloopje dan? je rent flink door die 10x 2 min, dan 2 min wandelen?


Labird> beterschap!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus di 2 okt 2012 - 4:50

Beterschap Labird!

En inderdaad, Ibbeltje, steeds 2 minuten heel hard rennen en dan 2 minuten wandelen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum