Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam zo 14 okt 2012 - 7:01

Vandaag les 3 afgerond :dance:
Nu 2 daagjes rust, en dan weer tegen aan.
Er liggen overal zoveel bladeren op de weg, en met dit natte weer ben ik zo bang om er overheen te glijden,
hebben jullie dat ook?
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 14 okt 2012 - 7:20

Suus schreef:Nou, ik ben blij dat ik het gehaald heb, ik vond het ontzettend zwaar! Veel zwaarder dan vorige week, terwijl ik toen even ver gelopen heb. Ik heb er 45 minuten en 29 seconden over gedaan. Helaas kreeg ik na 5,5 km toch een beetje last van mijn knie. Heb even rustig aan gedaan, maar het daarna toch nog uitgelopen Very Happy Volgend jaar hopelijk nóg beter!

:cheering: :cheering: :cheering:
Je hebt het gehaald, superknap!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 14 okt 2012 - 7:40

Dank je, Liadan!
En nu moet ik natuurlijk blijven trainen, even een nieuw doel verzinnen, dat werkt wel het beste bij mij Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 8:27

Liadan schreef:
Suus schreef:Nou, ik ben blij dat ik het gehaald heb, ik vond het ontzettend zwaar! Veel zwaarder dan vorige week, terwijl ik toen even ver gelopen heb. Ik heb er 45 minuten en 29 seconden over gedaan. Helaas kreeg ik na 5,5 km toch een beetje last van mijn knie. Heb even rustig aan gedaan, maar het daarna toch nog uitgelopen Very Happy Volgend jaar hopelijk nóg beter!

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781
Je hebt het gehaald, superknap!



Jaaa ben zo trots op je!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781 Super gedaan!! Goed dat je het toch uit hebt kunnen lopen ondanks je knie. 4 mijl is hoeveel km eigenlijk? Embarassed


Madam> nee heb ik niet. Heb alleen in het donker dat ik wel erg goed aan het opletten ben waar ik loop.

Morgenvroeg ga ik weer smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:38

Ik heb jou geloof ik nog gezien Suus! Volgens mij stond jij schuin achter mij bij de start! Had je een blauw hardloopvest aan?
Ik heb hem ook uitgelopen en was zo blij! Very Happy Na de finish stond ik te trillen op mijn benen en 200m voor de finish werd ik zoooo misselijk. Maar verstand op 0 en gaan. Uiteindelijk onder mijn doel gelopen, namelijk 49:19. Ik wilde onder de 50 minuten lopen. Gelukt dus!

Jij ook top gelopen Suus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 9:40

Fruity ik zag de foto van jou in een ander topic al met je medaille. Jij ook super gedaan joh!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781 Super ook dat je je doel gehaald is cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 21:34

Vandaag ging het niet lekker hier. Ben zelf ook niet helemaal lekker, beetje last van mijn maag. Maar dacht toch gewoon te gaan. ongeveer maar 5 min echt gerend, de rest van de les gewandeld. Ik was bij les 7. Even kijken of ik vanavond of zo nog eens probeer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 23:28

Ik heb net les 17 uitgelopen.

Conditioneel en lichamelijk kon ik hem prima aan merkte ik alleen ik had me toch last van een aanhoudende steek onder mijn rechterborst dat het me echt hinderde en pijn deed. Neutral

Ik wil nu alleen maar verder en snel bij les 30 zijn zodat ik 5 kilometer kan en af kan gaan vallen straks als ik 30 minuten achter elkaar kan op een redelijk tempo.
En dan op naar de 10.

Volgens mij zijn alle mensen die fanatiek hardlopen echt slank toch? of de inname moet veel groter zijn natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje ma 15 okt 2012 - 5:02

Fruity en Suus wat goed gedaan Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781Jullie mogen supertrots zijn Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781

Gisteravond een keer 2 uur na het eten gaan hardlopen..... Geen goed plan, ten eerste ging ik te gestresst weg omdat het niet lukte met mijn telefoon en endomondo, grrrr en na ongeveer 2 km. kwam mijn eten omhoog en moest ik echt stoppen met rennen, toen maar naar huis gelopen (beetje hetzelfde als jou Ibbeltje, maar bij mij kwam het echt omdat ik na het eten ging rennen, ik kan dat gewoon niet) Neutral Vanmorgen dus les 19 nogmaals geprobeerd en nu helemaal uitgelopen (al had ik het wel MEGA ZWAAR). Woensdag moet ik 4x 8 minuten lopen, zie er een beetje tegenop want vanmorgen voor het eerst 8 min. vond ik erg pittig... Maar ik ga het gewoon proberen en als het niet lukt doe ik hem nog een paar keer overnieuw... Ik heb nog wel last van mijn hamstring, ik blijf het rustig aan doen. Vrijdag naar de fysio en ik hoop dan goede oefeningen voor thuis mee te krijgen..
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 15 okt 2012 - 5:05

Vogeltje> vervelend dat het niet goed ging. Heb je een zware maaltijd op? Dat kan ook wel schelen. Wat goed dat je hem vanmorgen wel uitgelopen hebt. EN de volgende les gaat je ook wel lukken hoor, kom op! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 281626781En mocht het niet lukken idd gewoon de volgende keer nog een keer die les. Deed ik ook wel hoor.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje ma 15 okt 2012 - 5:25

@ Ibbeltje, nee ik had niet zoveel op, maar ik weet van mezelf dat ik 'vroeger' ook nooit kon sporten na het eten... Dus waarom ik het eigenwijs toch ging proberen gister........? Echt, wat ik ook eet.... het komt omhoog. Vanmorgen ook gewoon op nuchtere maag gelopen en lekker aan mijn ontbijt na het rennen.
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 15 okt 2012 - 5:28

Vogeltje schreef:@ Ibbeltje, nee ik had niet zoveel op, maar ik weet van mezelf dat ik 'vroeger' ook nooit kon sporten na het eten... Dus waarom ik het eigenwijs toch ging proberen gister........? Echt, wat ik ook eet.... het komt omhoog. Vanmorgen ook gewoon op nuchtere maag gelopen en lekker aan mijn ontbijt na het rennen.


aah oke. Dan moet je dat maar niet meer doen Very Happy Ik eet ook pas het ontbijt na het rennen s ochtends, Soms wel een banaan, ligt er aan of ik al honger heb.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 7:23

Vogeltje, vervelend Sad Wat voor warm up doe je? Misschien dat veranderen, kan ook wel schelen.
Rroos, heb je dat vaker gehad?

Ik ga morgen les 3 doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 15 okt 2012 - 7:23

Yasmin schreef:Vogeltje, vervelend Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 1371890812 Wat voor warm up doe je? Misschien dat veranderen, kan ook wel schelen.
Rroos, heb je dat vaker gehad?

Ik ga morgen les 3 doen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 561177

Succes.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 15 okt 2012 - 7:59

Fruity schreef:Ik heb jou geloof ik nog gezien Suus! Volgens mij stond jij schuin achter mij bij de start! Had je een blauw hardloopvest aan?
Ik heb hem ook uitgelopen en was zo blij! Very Happy Na de finish stond ik te trillen op mijn benen en 200m voor de finish werd ik zoooo misselijk. Maar verstand op 0 en gaan. Uiteindelijk onder mijn doel gelopen, namelijk 49:19. Ik wilde onder de 50 minuten lopen. Gelukt dus!

Jij ook top gelopen Suus!

Jaaa, dat was ik! Very Happy
Jij hebt ook echt goed gelopen, zeg. Helemaal geen last meer gehad van je hamstring?
Ik heb nu wel ongelooflijk veel spierpijn, veel erger dan vorige week terwijl ik toen dezelfde afstand gelopen had Rolling Eyes

@ Ibbeltje: 4 Mijl is 6,437 km (een pokke-end dus Wink).
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 15 okt 2012 - 8:31

Dat is zeker een heel stuk, klasse zeg!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 9:26

Suus schreef:
Fruity schreef:Ik heb jou geloof ik nog gezien Suus! Volgens mij stond jij schuin achter mij bij de start! Had je een blauw hardloopvest aan?
Ik heb hem ook uitgelopen en was zo blij! Very Happy Na de finish stond ik te trillen op mijn benen en 200m voor de finish werd ik zoooo misselijk. Maar verstand op 0 en gaan. Uiteindelijk onder mijn doel gelopen, namelijk 49:19. Ik wilde onder de 50 minuten lopen. Gelukt dus!

Jij ook top gelopen Suus!

Jaaa, dat was ik! Very Happy
Jij hebt ook echt goed gelopen, zeg. Helemaal geen last meer gehad van je hamstring?
Ik heb nu wel ongelooflijk veel spierpijn, veel erger dan vorige week terwijl ik toen dezelfde afstand gelopen had Rolling Eyes

@ Ibbeltje: 4 Mijl is 6,437 km (een pokke-end dus Wink).

Jaaaa, ik heb echt vreselijke spierpijn! Met name in mijn linkerbeen, waarschijnlijk onbewust toch mijn rechterbeen ontzien. Ik heb nu wel weer zin om te lopen. Begin november is de Pla.nts.oen.loop. Ik zit te twijfelen of ik daar aan mee zal doen. Die is 4 of 8 km, maar is een glooiende loop, dus heel zwaar. Vriend liep hem vorig jaar ook en dacht van dat doe ik wel even. Hij loopt halve marathons e.d. maar dit viel hem vies tegen ( de 8 km.. ).
Het is wel weer een doel en dan weet ik tenminste zeker dat ik ga lopen. Eerst maar eens de spierpijn afwachten deze week en kijken of het haalbaar is.. 4km is niet ver opzich.. Wink

Ohja, na de finish kreeg ik gelijk een microfoon en een camera in mijn gezicht van O.ogT.V.. Had dan ook mijn debuut vanavond... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 15 okt 2012 - 20:46

Haha, grappig dat je geinterviewd werd, Fruity!

Mijn spierpijn is vandaag wel wat minder gelukkig, maar ik stel het lopen nog maar even uit tot morgen Wink

Ik heb vorig jaar ook meegedaan aan de Plantsoenloop, 4 km, ik vond het erg zwaar! Maar wel heel leuk Very Happy Ik twijfel alleen nog over dit jaar, want we zouden een weekendje weg met een groep vrienden. Alleen vind ik een nachtje misschien ook wel genoeg, omdat ik vrijdag een lange werkdag heb en dan zou ik zaterdag na de Plantsoenloop kunnen aansluiten. Ik twijfel nog even verder...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 15 okt 2012 - 21:10

4Mijlers, wat enorm goed!!! Volgens jaar ben ik hopelijk van de partij!
Ik ga vanmiddag weer, les 12. Kwam er afgelopen weekend achter dat er dus twee versies van Evy zijn; een oude (met elke les verschillend) en een nieuwe van 2011 waarbij je 3x in de week hetzelfde loopt, dus per week steeds dezelfde les hebt.

Welke hebben jullie? Ikke de oude en daar ben ik blij mee. Hou van afwisseling! Je kunt daardoor soms wat minder goed de afstand vergelijken, maar ik vind het prima. Als ik uiteindelijk maar aan het half uur kom :-)
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 15 okt 2012 - 21:16

Leuk als je volgend jaar ook meedoet, LaBird!

Ik heb ook de oude versie gedaan, nouja, niet helemaal Embarassed Ik ben tot les 17 gekomen en moest toen stoppen vanwege een blessure. Ik ben toen een tijdje gestopt met lopen en heb het later weer opgepakt zonder Evy.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya ma 15 okt 2012 - 23:39

Heb afgelopen zondag weer een poging gedaan. Vind het nu toch minder leuk hoor buiten, met die wind en kou etc. Voortaan maar binnen hardlopen.
Maar ging wel lekker, 9.3 km per uur, totdat mn telefoon er op de helft mee ophield en ik dus geen muziek meer had. Terug maar een beetje geïmproviseerd. Moest 4 x 5 min. hardlopen en tussendoor steeds 1 minuut dribbelen. Wel last van mn knie daarna. Vorige week met een nieuwe les op de sportschool opgelopen. Misschien maar even rustig aan doen!
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 ma 15 okt 2012 - 23:44

Hier gaat het ook nog steeds goed, heb week drie gisteren afgerond. Het wordt langzaamaan zwaarder, maar tot nu toe kan ik het goed hebben. Ik merk wel dat ik echt op zoek moet naar goede hardloopschoenen, nu de afstanden steeds wat groter worden.

Ik vind het trouwens ook lastiger plannen nu het weer steeds slechter wordt. Heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten om in de (stromende) regen te gaan lopen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 0:17

Nu het kouder begint te worden heb ik een lange hardloopbroek besteld en die kan ik vandaag ophalen! Maar ik merk wel dat ik het nu nog lastig vind om te kiezen welke kleding ik aan moet. Afgelopen zondag bijvoorbeeld had ik een lange (fitness)sportbroek aan, een sporthemd en een hardloopvestje, maar dat vestje was nog veel te warm, zeker als de zon schijnt. En alleen een t-shirtje vind ik weer te koud.. Lastig!


Ik heb ook nog niet in de regen gelopen, tenminste, gaan als het al regent. Als je al aan het lopen bent en het begint te regenen vind ik toch minder erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 0:20

Ik loop met dit weer in een lange hardloopbroek en een t-shirt. Je wordt vanzelf wel warm. Het is wel belangrijk dat als je klaar bent, je gelijk warme kleding kan aan doen of je moet er zorgen dat je thuis bent :P Zondag met de 4Mijl heb ik het ook echt ontzettend koud gehad, aangezien we best een eind terug moesten lopen naar de kledingwagens... Vandaar dat ik nu ook verkouden ben... Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 0:46

Ik loop in een lange trainingsbroek, een hempje en dan een shirt met lang mouwen. Vandaag les 3 gedaan, maar ik doe hem overmorgen over. Het ging gewoon niet, die 2 min kon ik gewoon niet volmaken terwijl het vorige week wel lukte :S Misschien omdat ik ongesteld moet worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum