Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 7 sep 2012 - 6:42

Vogeltje schreef:Zo! Wat is iedereen hier goed bezig zeg!

Ik ben echt nog een superbeginner, Les 5 van Evy morgen (2006 versie) en ik vind het erg leukStart to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 281626781 maar ook heel erg zwaar... Ik vraag me soms echt af of het mij ooit gaat lukken om een half uur achter elkaar te hardlopen, nu met drie minuten heb ik het al heel moeilijk. Maar.... we zetten door!


Wat leuk dat je ook bent gaan lopen! Very Happy EN het begin is soms zwaar maar het wordt beter. Je bouwt het zo op. Geef niet op en ga vooral lekker door Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 281626781


Ik heb net pas gegeten, ik denk dat ik na gtst nog even ga.

Oh en na de laatste les weet ik ook nog niet wat ik ga doen, of ik nog meer wil, of dat ik gewoon dat rondje aan hou zeg maar. Ligt er aan hoe het gaat met een half uur achter elkaar denk ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 vr 7 sep 2012 - 8:11

Vandaag les 2 van Evy gelopen en het ging goed! Zo trots op mijzelf dat ik het gewoon doe, de drempel over om buiten te lopen en of ik het dan wel goed doe. En ik vind het nog leuk ook! Ben blij dat ik het doe want ik heb nooit echt aan sport gedaan. Voelt goed om aan mijn conditie te werken.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 7 sep 2012 - 8:42

Super goed Nijntje! Fijn dat je zo trots op jezelf bent, en terecht. Ga zo door! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 281626781



Zo mijn avondje hardlopen was pittig. 11 min achter elkaar ben ik nu. Ik heb het gelukkig wel allemaal volgehouden.

Ik wilde een ronde lopen, maar jemig er stond op een kruising bij een huis een enorme hond te blaffen. Ik had het idee als ik er voorbij zou rennen hij mij zou pakken Sad Dus ben maar zelfde route terug gegaan en een andere weg gerend.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 8:50

je bent goed bezig Ibbel!

Ik heb vandaag niet kunnen hardlopen helaas. Knallende koppijn de hele dag.. Sad Op zo'n dag moet ik gewoon weinig doen. Dus de twee lessen die ik deze week had moeten doen, kan ik niet doen voor zondag. 1 les heb ik wel gelopen. Zondag maar kijken hoe het gaat. Rustig aan beginnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 7 sep 2012 - 8:58

Dank je fruity.

Balen van je hoofdpijn en dat je niet alles lessen hebt kunnen doen. Hopelijk gaat het zondag wel goed. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 vr 7 sep 2012 - 9:15

Ik vind het echt gek als ik dat schema vooruit lees dat ik dan straks bijv 10 minuten achter elkaar zou kunnen :shock:

Maar het zal wel lukken tegen die tijd haha
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 7 sep 2012 - 9:20

hahah ja ik had dat ook nooit gedacht ook te gaan kunnen. Maar het is toch al zo ver gelukt bij mij zelfs 11 min al Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir vr 7 sep 2012 - 20:49

Pfff ik heb gister een bruiloft gehad. Ging erheen op pumps waar ik het normaal best lang op uithoud en bijvoorbeeld wel even mee de stad in kan. Maar stond/hing de hele avond bij een statafel en heb ook nog wel gedanst enzo (dat voelde beter dan dat staan). Ik verging uiteindelijk van de pijn in voeten. benen en onderrug :S.
Nu heb ik best wel last nog, zeg maar gerust hele stijve benen en vermoeide rug (wat ben ik toch ook krakkemikkig haha). En morgen moet ik 5 km lopen!!!!
Jullie nog tips hiervoor? Ik ga in ieder geval vandaag veel uitrusten denk ik, hoewel ik nog wel wat dingetjes moet doen...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 21:01

Net 7,1 km hardgelopen in 42 min. nog wat. Ging wel lekker, maar ik probeer nu harder te lopen (10 km per uur) en dat is wel pittig.

30 september doe ik met mijn werk mee aan een wedstrijd en moet ik 10 km lopen. Stiekem wil ik die in een uur halen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Ach ja, 10 km uitlopen vind ik al heel wat eigenlijk Very Happy.

Goed bezig hier allemaal, echt leuk zoveel enthousiaste dames aan het hardlopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 21:10

Minneke schreef:Net 7,1 km hardgelopen in 42 min. nog wat. Ging wel lekker, maar ik probeer nu harder te lopen (10 km per uur) en dat is wel pittig.

30 september doe ik met mijn werk mee aan een wedstrijd en moet ik 10 km lopen. Stiekem wil ik die in een uur halen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Ach ja, 10 km uitlopen vind ik al heel wat eigenlijk Very Happy.

Goed bezig hier allemaal, echt leuk zoveel enthousiaste dames aan het hardlopen!

goed bezig minneke!

Ik had voor mijn vakantie voor het eerste 10 km gelopen en ik deed er 1.08 uur geloof ik over (of 1.10).. Die laatste km was echt drama haha. Ik kwam niet voorruit en moest mijzelf echt pushen. Was ook wel terug te zien want gemiddeld liep ik 9/9.5 en die laatste km echt 7.8km per uur haha. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 7 sep 2012 - 21:50

Woow Minneke, jij bent al meer ervaren loper zo te lezen smile Super!

Punk'd jeetje ook 10km pff. En dat aan een stuk door zonder even gewoon te lopen?


LCN aah balen van je rug en benen. Ik zou denk ik ook niet teveel doen idd. Misschien een massage voor je benen en rug? Verder heb ik geen tips. Succes en morgen rustig starten, niet te snel willen lopen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pancake za 8 sep 2012 - 1:32

Minneke schreef:Net 7,1 km hardgelopen in 42 min. nog wat. Ging wel lekker, maar ik probeer nu harder te lopen (10 km per uur) en dat is wel pittig.

30 september doe ik met mijn werk mee aan een wedstrijd en moet ik 10 km lopen. Stiekem wil ik die in een uur halen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Ach ja, 10 km uitlopen vind ik al heel wat eigenlijk Very Happy.

Goed bezig hier allemaal, echt leuk zoveel enthousiaste dames aan het hardlopen!

Bij een wedstrijd kan je altijd net wat meer dan wanneer je alleen loopt. Je gaat zo mee in die flow van andere lopers (al kan dit ook een gevaar zijn). Als ik kijk naar mijn tijden op de 10km dan vraag ik me serieus af hoe me dat gelukt is, want in mijn eentje gaat me dat me dat dus echt niet lukken.

Ik merk het zelfs me het gewoon trainen. Wanneer ik met mijn hardloopgroep train dan kan ik veel makkelijker een snel tempo lopen dan wanneer ik alleen loop.

Succes met je voorbereiding.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 8 sep 2012 - 3:39

Ik vind dat echt zo knap, al die mensen die 10 km lopen, ik vraag me af of ik dat ooit ga redden!
Ik moet deze week ook maar weer flink aan het rennen, het is er een beetje bij ingeschoten afgelopen week. Het was ook zo druk, die eerste week na de vakantie. Maar morgen ga ik zeker weer lopen en dan dinsdag weer. En ik twijfel of ik donderdag ook moet gaan. Ik ga vrijdag trouwen en ik heb niet zo'n zin om de hele dag met spierpijn rond te lopen Wink Ach, een klein rondje moet misschien wel lukken Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 8 sep 2012 - 3:42

Suus heb je dan zo vaak last van spierpijn? Ik heb er nooit last van eigenlijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 8 sep 2012 - 3:59

Nou, niet echt spierpijn, meer een soort moe gevoel in mijn benen ofzo. Twee dagen achter elkaar lopen lukt mij dan ook echt niet.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 8 sep 2012 - 4:02

Oh ja maar je moet ook geen 2 dagen achter elkaar hardlopen joh.

Maar als je denkt last te krijgen zou ik het een keer overslaan. Zonde als je op je bruiloft last hebt van je benen. Het is toch een lange dag zo'n dag dan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 8 sep 2012 - 4:03

Ja, daar heb je ook wel gelijk in Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 561177 Dan moet ik daarna maar flink doortrainen, in oktober wil ik 6,4 km kunnen lopen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 8 sep 2012 - 4:06

Ik zou ook niet te gek gaan doen met hard door trainen (weet niet hoe je dit bedoeld Very Happy) dat kan weer voor blessures zorgen. Maar gewoon op blijven bouwen (weet even niet waar je nu zit) dan komt dat vast goed smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon za 8 sep 2012 - 5:38

nijntje4 schreef:Ik vind het echt gek als ik dat schema vooruit lees dat ik dan straks bijv 10 minuten achter elkaar zou kunnen :shock:

Maar het zal wel lukken tegen die tijd haha

Ik kon de 1e les geen 3 minuten achter elkaar rennen, nu ben ik toch echt bij 20 minuten aan één stuk. Daarom is de opbouw van Start to Run ook zo mooi. Ongemerkt leer je een heleboel!

Zet hem op LCN!!!

Ik ga morgen vriendlief aanmoedigen, hij doet mee met een wedstrijd van 8 km (wil hij na 5 keer oefenen binnen 40 minuten Rolling Eyes hij is niet wijs).
Zelf ga ik maandag weer. Heb van vriendje speciale hardloopsokken gekregen als aanmoediging, lief he?!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje za 8 sep 2012 - 5:46

Bij een wedstrijd kan je altijd net wat meer dan wanneer je alleen loopt.

Ik loop bij wedstrijden ook duidelijk harder dan wanneer ik zelf ga hardlopen. Als ik met oefenen ooit 10 km loop, heb ik er moeite mee om dat binnen een uur te halen, terwijl ik de 10 km bij een wedstrijd in 57 minuten heb gelopen.

Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 8 sep 2012 - 5:50

Zonnetje> ik denk idd ook wel dat je dan een soort van mee gaat met anderen ja. Alleen ben je erg gefocust op jezelf.

ZIZ> Succes voor je vriend, ben benieuwd Very Happy Lief dat jij sokken hebt gekregen Very Happy Succes maandag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 8 sep 2012 - 19:24

Zo les 23 gelopen. Was weer pittig, maar we hebben het weer volgehouden smile 11,2,11,2,8 en dan nog uitlopen
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya za 8 sep 2012 - 20:59

Pffff, net weer hardgelopen maar ging helemaal niet. Mn benen waren echt enorm zwaar. Komt denk ik omdat ik gisterochtend nog bodypump heb gedaan en gisteravond beetje ziekjes was. Ging dus maar voor een korte ronde (3,5 km) en die dan proberen sneller te lopen. Ging 9,5 km per uur, maar na 2,5 km ging ik door mn enkel dus moest echt even wandelen. Daarna nog 1 km hardgelopen. Ging niet helemaal zoals gepland dus. Volgend weekend maar weer proberen smile Heb iig wel íets gedaan haha.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 9 sep 2012 - 3:51

Zoo ik heb t gedaan! 5 km in de brandende zon...pfff wat was het enorm zwaar. Er was niks over van het relaxte hardlopen haha. Ik heb 3 keer toch een halve minuut tot minuut gewandeld, want het ging anders echt niet meer. Was zo aan t hijgen, het was zooo heet! En ik was lichamelijk ook niet helemaal top dus, had vanmorgen zelfs nog een ibuprofen genomen.
Maar geloof dat ik net binnen de 40 min zat, waar ik dik tevreden mee ben! Exacte tijd volgt nog!
Ondanks dat het zo zwaar was en ik steeds hoopte dat ik er bijna was, vond ik het echt ontzettend leuk om mee te doen Very Happy!
Heb besloten om nu podcast voor 5km onderhoud te gaan volgen. Over 4 weken kan ik in mijn eigen stad meedoen aan een 5 km loop. Denk dat ik dat ga doen en hopelijk ben ik dan weer vooruit gegaan Very Happy!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 9 sep 2012 - 4:04

LCN> oooh wat onwijs goed zeg!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 281626781 Nu eerst even rustig aan en voor jezelf zorgen voor je weer verder gaat Wink


Enelya
> Vervelend dat het niet zo lekker ging. Maar goed dat je je daardoor niet laat tegenhouden en dat je er gewoon weer voor gaat.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum