Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 6:33

Teddyaapje schreef:Ik heb net les 28 gerend...t is gelukt 28min aan een stuk te rennen. kon zelfs nog wel ff door en omdat ik nog niet terug thuis was heb ik na een minuut wandelen nog even een sprintje getrokken. Ga straks eens kijken hieveel km t waren. Heb vanuit mn ouders gerend omdat ik dan mn zoontje even daar kon laten.

Ik twijfel nog steeds wat ik na les 30zal doen... 3x per week red ik niet meer omdat t al zo vroeg donker wordt. Zou ik de 5 km kunnen bijhouden met 1x per week rennen? Ik volley ook nog 1 of 2x per week...

En ocer stretchen gesproken, ik doe dat nooit. En zeker niet na t rennen. Mij is door verschillende fysio verteld dat dat niet goed is. Mocht je tijdens t sporten een klein scheurtje oplopen in een spier dan rek je die alleen maar uit als je gaat stretchen. Armen en benen 'losschudden' is wel goed.


Grappig dat jij ook nog even door kon net als ik Very Happy Al heb ik het niet gedaan omdat ik dacht dan weer te hard van stapel te lopen.

Ik zou vandaag misschien gaan, maar wederom laat thuis en net gegeten en dadelijk is het donker. Dus morgenvroeg. En ja echt Very Happy Ik ben benieuwd hoe het dan gaat smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 6:35

Jaya schreef:Nou het zit erop, mijn eerste les start to run. En het was heerlijk! Eerste 30 seconden dacht ik; 'dit ga ik nooit redden, ik stop ermee'. Maar ben blij dat ik toch doorgegaan ben. Merk wel dat mijn conditie echt slechter is geworden doordat ik de laatste tijd minder fanatiek heb gesport. Ik hoop dit te kunnen doorhakken, eerste les is mij in ieder geval goed bevallen. Very Happy

Teddyaapje, 28 minuten achter elkaar rennen, dat is echt wel netjes!


Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 SUper goed gedaan! En je komt er zeker weten. Ik ben ook echt van 0 begonnen tot nu 30 min achter elkaar.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 28 sep 2012 - 7:40

Teddyaapje, wat goed! Ik ben benieuwd hoeveel km je hebt gelopen.

Jaya, super dat je bent gegaan en dat het goed is bevallen!

Ik heb vandaag les 23 gelopen. De spier in mijn been is nog steeds gevoelig, ik ga zo dus weer even koelen (als mijn zoon dat tenminste toe laat want ik ben net 2 uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen...). En maandag ga ik weer lopen, dit keer dus weer 2 dagen ertussen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 10:27

Ibbeltje schreef:
Jaya schreef:Nou het zit erop, mijn eerste les start to run. En het was heerlijk! Eerste 30 seconden dacht ik; 'dit ga ik nooit redden, ik stop ermee'. Maar ben blij dat ik toch doorgegaan ben. Merk wel dat mijn conditie echt slechter is geworden doordat ik de laatste tijd minder fanatiek heb gesport. Ik hoop dit te kunnen doorhakken, eerste les is mij in ieder geval goed bevallen. Very Happy

Teddyaapje, 28 minuten achter elkaar rennen, dat is echt wel netjes!


Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 SUper goed gedaan! En je komt er zeker weten. Ik ben ook echt van 0 begonnen tot nu 30 min achter elkaar.

Haha ik was ook eigenlijk best wel trots op mezelf, dat ik het toch maar gedaan heb. Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig? Heb geen zin om héel het topic terug te lezen..

Lidian, komt dat door het hardlopen, dat je last heb van je spier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 18:40

Jaya schreef:
Ibbeltje schreef:
Jaya schreef:Nou het zit erop, mijn eerste les start to run. En het was heerlijk! Eerste 30 seconden dacht ik; 'dit ga ik nooit redden, ik stop ermee'. Maar ben blij dat ik toch doorgegaan ben. Merk wel dat mijn conditie echt slechter is geworden doordat ik de laatste tijd minder fanatiek heb gesport. Ik hoop dit te kunnen doorhakken, eerste les is mij in ieder geval goed bevallen. Very Happy

Teddyaapje, 28 minuten achter elkaar rennen, dat is echt wel netjes!


Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781 SUper goed gedaan! En je komt er zeker weten. Ik ben ook echt van 0 begonnen tot nu 30 min achter elkaar.

Haha ik was ook eigenlijk best wel trots op mezelf, dat ik het toch maar gedaan heb. Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig? Heb geen zin om héel het topic terug te lezen..

Lidian, komt dat door het hardlopen, dat je last heb van je spier?


Sinds half juli ergens ben ik bezig.

IK heb mijn renkleding weer aan en ga zo weer beginnen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 28 sep 2012 - 19:54

Ja, komt door het hardlopen, ik heb het in de derde week ook gehad, heb toen wat dagen rust gepakt en goede hardloopschoenen gekocht. Daarna was het weer over.
Maar een paar lessen geleden heb ik na de training nog een stukje gesprint en toen is het weer teruggekomen. Zijn waarschijnlijk shin splints, een veelvoorkomende blessure.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 20:03

Ook
vandaag is het weer gelukt> 30 min hardlopen aan 1 stuk! (alleen 2
keer ff moeten lopen door 2 honden, maar dat was maar heel kort) I'm
happy! Very Happy (vorige keer was volgens 28 min, nu 30) EN bijna 3 km zag ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 23:17

Ibbeltje, super goed gedaan!! Very Happy

Lidian, dat is wel minder. Hopelijk dat het met een extra dag rust wat beter gaat.

Ik heb trouwens spierpijn!! Rond mijn enkels en in mijn billen, pff. Leuk, hardlopen ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 23:19

Dank je Jaya Very Happy oh en spierpijn heb ik eigenlijk nooit. Doe jij stretchoefeningen na het rennen? Ik loop meestal vooraf een een stuk voor ik ga rennen en er na loop ik ook goed uit plus even stretchen van mijn kuiten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 23:21

Nee ik denk dat ik gister te snel begonnen ben. Heb niet echt ingelopen zeg maar, dus dat is een les voor de volgende keer. Heb wel goed uitgelopen, stretchen heb ik ook niet gedaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 23:23

Oke ja het zou daar aan kunnen liggen. Maar goed als het goed is is spierpijn ook weer gauw over smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 23:52

Ja komt ook wel goed. Had ook al even geen beweging meer gehad dus misschien ligt het daar ook aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 29 sep 2012 - 0:08

Break of Day en Le Chat Noir: waar hebben jullie die programma's vandaan? Ik volg nu even een trainingsschema voor de 4 Mijl, maar dat is nog twee weken, dan is de 4 Mijl Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177 Daarna zou ik graag door willen gaan met de 5 tot 10 km. Ik merk dat het mij wel heel erg motiveert om een programma te volgen.

Afgelopen donderdag heb ik 35 minuten achter elkaar gelopen. Ik dacht echt dat het er niet meer van zou komen, we waren de hele dag weg en later thuis dan gepland en moesten ook nog eten. Gelukkig wilde mijn man wel koken als ik zou gaan lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177 Moet nog wel even aan mijn tempo werken Wink Heb in 35 minuten 4,5 km gelopen. Maar de opdracht was ook heel rustig lopen, dus dat is wel gelukt.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 29 sep 2012 - 1:13

Nou Suus dan loop ik erg traag. Heb bijna 3km in 30 min. Wink Maar goed je moet ook niet kijken eigenlijk naar aan km maar naar je tempo zodat je het volhoud. Maar ja ik wil zelf ook wel kijken of ik beetje gemiddeld ben, maar dat ben ik niet geloof ik Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon za 29 sep 2012 - 4:38

Vriend en ik hebben net 4 km gelopen in 32 minuten. Ook niet heel snel dus, haha (en dat lag niet aan vriend).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 29 sep 2012 - 4:55

Nou ik vind het heel goed hoor ZIZ! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 za 29 sep 2012 - 5:26

Jeej, ik heb reflecterende bandjes gekocht gewoon bij de Wibra! Je hebt een versie die knippert, en ook een versie die je om je middel en arm kunt doen. Dus ik heb van beide maar eentje gekocht. 2 euro!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 29 sep 2012 - 5:38

nijntje4 schreef:Jeej, ik heb reflecterende bandjes gekocht gewoon bij de Wibra! Je hebt een versie die knippert, en ook een versie die je om je middel en arm kunt doen. Dus ik heb van beide maar eentje gekocht. 2 euro!

Oh dan moet ik daar heen! Dinsdag ben ik daaro in de buurt. Tnx voor de tip! Misschien trouwens dat ik er maandag nog wel heen ga haha. Hoop dat ze deze hebben dan.

Ik heb zin om nu te gaan lopen haha maar ben al geweest vandaag Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 6:10

Suus schreef:Break of Day en Le Chat Noir: waar hebben jullie die programma's vandaan?

Heb de mp3-tjes via een collega gekregen. Van 0-5 km had ik ook nog een schemaoverzicht op papier, heb ik van 5-10 km niet kunnen vinden, dus iedere les is weer een verrassing. Ik heb nu 2 lessen er op zitten.
Ik loop 2 x per week, daarnaast ga ik 1 x per week naar spinning.

@ Ibbel: jij gaat echt als een trein! Zo te lezen heb je de smaak echt te pakken. :cheering:
En verder een aanmoediging voor alle lopers, wat zijn we toch goed bezig angel Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 29 sep 2012 - 21:07

BOD > dank je ja ik ga lekker het voelt ook fijn dat ik het nu zo kan lopen zonder wandelen er tussen Very Happy Morgen de laatste les. Ik ben benieuwd.

O en ik ben het met je eens hoor, iedereen is zo goed bezig ! En ook als het ff niet wil wordt je hier wel aangemoedigd om toch te gaan en dan lukt het ook wel. Toppers zijn jullie en ga vooral zo door! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Appeltje za 29 sep 2012 - 21:59

Heb net les 6 gelopen met mijn nieuwe schoenen Wink ging best goed!

Zag trouwens in het foldertje van de Aldi dat ze deze week reflectorbanden te koop hebben met een knipperfunctie en continu licht (€ 4,99).. voor degenen die hier nog naar op zoek zijn Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 29 sep 2012 - 22:02

Super appeltje!

Oh dan kan ik daar ook nog eventueel kiijken. Eerst bij de Wibra Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177


Edit: van de Aldi is pas vanaf de 6e Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 29 sep 2012 - 22:55

Ik kom er achter dat het koopzondag is n de stad waar hier de Wibra zit. Ik heb gebeld en de bandjes hebben ze nog, dus ik ga zo maar eens kijken Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 29 sep 2012 - 23:22

Je hebt ook gelijk hoor, Ibbeltje, dat het tempo eerst niet het belangrijkst is, het gaat natuurlijk om het volhouden, dat tempo komt dan daarna wel Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177 Maar ik zou de 4 Mijl graag binnen de 45 minuten willen lopen en dat is al over 2 weken Wink

BOD: Haha, daar heb ik dus niet zo veel aan Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177 Je woont zeker niet toevallig bij me om de hoek?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 23:50

Goed bezig, meiden!

Ik hoop dat ik vandaag nog een rondje kan lopen, maar ben er bang voor. Ik ben al een tijd aan de studie. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum