Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 25 sep 2012 - 7:50

Zininzon schreef:
Ibbeltje schreef:Ik heb nu alleen nog een reflectiejasje maar kan bij mijn ouders een rood lampje ophalen nog. Maar ik wil denk ik zo'n band met ledlichtjes aanschaffen voor om je arm.

Haha, ik heb dus alles wat jij niet hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 253468018 Ik moet alleen nog een hesje...


hahah dan kunnen we samen doen, ieder net een andere dag lopen of de een later of eerder :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 22:12

Ik heb zo'n hesje en een reflecterend bandje gekregen van de club! Super handig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 26 sep 2012 - 5:13

Ik heb ook een reflectiejasje (nog niet aan hoeven doen gelukkig), via marktplaats gekocht voor 2 euro.

Net heb ik les 22 gelopen, in 35 minuten 5,2 km. Heb even uitgerekend dat ik dan 8,9 km per uur loop. Het ging wel weer goed vandaag, ik vond alleen de laatste minuut wel zwaar.
Gaat er vandaag nog iemand lopen?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 26 sep 2012 - 5:42

Oh Liadan jij loopt dan volgens mij echt een stuk sneller dan mij. Ik weet het niet precies momenteel maar volgens mij haal ik dat nog lang. Niet dat het wat uit maakt maar toch Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 26 sep 2012 - 5:44

Maar misschien komt dat ook nog door het gewicht wat ik nog mee moet zeulen ... dat zal misschien wel schelen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus wo 26 sep 2012 - 6:12

Wat goed, Ibbeltje!

En ik heb voor lopen in het donker ook een band met ledlichtjes om mijn arm. Mijn man heeft er ook een, dus meestal doe ik dan om beide armen een band Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird wo 26 sep 2012 - 7:23

Morgen weer lopen! Heb voor in donker lopen ook een hesje, maar wellicht dat ik nog zo'n bandje met lampjes aanschaf.

Leuk dat iedereen zo fanatiek is, motiveert erg goed!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje wo 26 sep 2012 - 8:37

Ik heb vanaf zondag niet meer kunnen lopen (was op schoolkamp) eigenlijk loop ik op vrijdag maar ik ga morgen lekker, heb het lopen echt een beetje gemist.

Goed Ibbeltje, dat je zo lang achter elkaar hebt gelopen.

Ik heb nog nooit in de regen/donker gelopen, maar dat zal binnenkort wel gebeuren, ik heb een reflectiehesje en van die led lampjes, hoop dat ik goed opval.
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 wo 26 sep 2012 - 10:42

Waar halen jullie die reflecterende hesjes/bandjes enz behalve via Marktplaats? Ik had ze laatst bij de Lidl laten liggen.... dom. Waar zijn ze nog meer goedkoop te krijgen?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 26 sep 2012 - 18:03

Dank jullie wel nog.

Vogeltje goed dat je morgen gaat. EN ja kamp dan kan je er ook echt niks aan doen dat je niet loopt. Maar snap wel dat je het dan mist Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 561177

Nijntje ik heb nu nog een veiligheidshesje voor in de auto van mijn pa te leen. Maar ik wil echt zo'n hardloophesje halen, die lijkt mij fijner. Maar die kan je vinden bij sportwinkels die hardloophesjes.


Ik ga als het goed is vanavond weer. Moet even kijken hoe laat ik thuis ben maar denk dat het wel gaat lukken.

Ik ben inmiddels bijna 5 kilo kwijt cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 do 27 sep 2012 - 3:41

Ah ok dan ga ik binnenkort even zoeken naar zo'n hesje, ik kan voorlopig nog overdag lopen inieder geval.

Ik ben vandaag weer gegaan en het ging zo goed! Ineens het gevoel dat ik mijn ademhaling beter onder controle had, sneller herstel tijdens het wandelen ook. En het idee dat ik een beetje harder wilde qua tempo. Wel fijn!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:41

Bij de Lidl en action denk ik. Die lampjes kopen wij altijd bij het kruidvat als ze daar in de aanbieding zijn voor twee euro of zo. Meteen vijf dingen, kunnen we weer een jaar of twee voort!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 27 sep 2012 - 7:09

Nou ik ging bij de action laatst voor een hesje en die hadden ze niet (of niet meer?).
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje do 27 sep 2012 - 7:16

Ik heb idd ook mijn hesje en de lichtjes bij de Lidl vandaan (en nog een lange en een korte tight) Ik heb alleen nog niet in het donker gelopen.

Vanmiddag wilde ik gaan lopen maar toen hadden we hier een wolkbreuk. Een beetje regen vind ik niet erg, maar dit was niet normaal, ik denk dat mijn mp3 speler dat ook niet overleefd.. Ik had de hoop al bijna opgegeven toen het weer beter werd! Dus toch lekker les 12 gedaan en het was zwaar maar het ging. Ik heb alleen echt zo een ontzettend rood/paars hoofd na dat rennen, ik zie er niet uit Embarassed

Werd vandaag weer door iemand aangesproken, of ik vaker rende en of ik mijn nieuwe schoenen aan het inlopen was? Was een beetje een rare kerel dus de terugweg maar even anders gelopen anders was ik hem weer tegen gekomen. Vorige week ook al een vent die tijdens een wandelstukje lachend tegen me riep "je moet rennen hoor, niet lopen" Ik zei "nee, ik moet nu wandelen en zo meteen mag ik weer rennen" toen zei die vent "oh ben je bezig met Evy? Goed zo, helemaal top, ga zo door" Dat is dan wel weer leuk!!!!!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 27 sep 2012 - 7:19

Oh Vogeltje rare man die 1e. Maar van die andere is het compliment dan wel weer leuk Very Happy

Ik wil(de) vanavond nog gaan, eigenlijk voor het eten, na mijn werk. Maar ik was laat thuis en nu is het al pikkedonker. Ik heb nog geen lampjes dus en bij ons is er weinig straatverlichting en helemaal niet op het stuk waar ik normaal loop. Dus twijfel nog even.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird do 27 sep 2012 - 9:30

Eigenlijk wilde ik vandaag nog ff hardlopen...maar was erg laat thuis. En het maakt het enigszins goed dat ik vandaag zo'n 45 min goed door gefietst hebt. Morgen gaat hem ook niet worden, dus zaterdag ga ik maar weer verder!
Hoe gaat het bij jullie?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir do 27 sep 2012 - 10:39

Hier ben ik ook weer een keer.
Gister dan eindelijk weer gaan rennen, na anderhalve week niet gelopen te hebben.
Moet zeggen dat de drempel om te gaan alweer hoog was!!! Zo snel ontwen je het toch weer blijkbaar.
Het weer zit ook niet echt mee en dan is het voor mij direct een stuk minder aantrekkelijk.
Het ging gister op zich wel goed, moest 3 keer 7 minuten. Maar moest er wel weer even inkomen. Vandaag ook wel een beetje stijve benen gehad.

Wat goed dat jullie het zo volhouden!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 do 27 sep 2012 - 21:34

Ik heb les drie vandaag gehad: 1 keer 1 minuut, 2 keer 2 minuten en 3 keer 3 minuten. Ging weer goed, vind het echt lekker. De laatste drie minuten heb ik vier minuten van gemaakt, omdat ik nog wel even door kon.

Ik merk wel dat ik in het begin van de training erg stijve bovenbenen heb. Ik doe niet echt een warming up, zou het daar aan liggen?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 22:20

Leuk zeg dat er zo veel mensen bezig zij met het Start to run programma! De reden dat ik me nu weer meld is dat ik ook weer met Evy ben begonnen, maar dan in de reeks 5-10 km.

Ik heb gisteren de eerste les gelopen, 30 minuten hardlopen en ik moet zeggen dat ik de aanmoedigingen van Evy gemist heb! Het is toch wel erg leuk om te horen dat Evy 'fier' op me is Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 1578173417 Wie is ook al met het vervolgprogramma bezig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje vr 28 sep 2012 - 0:09

@Lady4 ik doe wel altijd aan rekken en strekken voor het rennen en ook erna, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat het voor het rennen niet zoveel uitmaakt? Geen idee, maar voor mij voelt het goed om te doen, beetje een ritueel Very Happy Stijve benen heb ik soms ook nog, ben nou eenmaal erg spierpijn-gevoelig lijkt het... Maar altijd de dag erna, tijdens het rennen heb ik nergens last van
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje vr 28 sep 2012 - 0:47

Ik heb net les 28 gerend...t is gelukt 28min aan een stuk te rennen. kon zelfs nog wel ff door en omdat ik nog niet terug thuis was heb ik na een minuut wandelen nog even een sprintje getrokken. Ga straks eens kijken hieveel km t waren. Heb vanuit mn ouders gerend omdat ik dan mn zoontje even daar kon laten.

Ik twijfel nog steeds wat ik na les 30zal doen... 3x per week red ik niet meer omdat t al zo vroeg donker wordt. Zou ik de 5 km kunnen bijhouden met 1x per week rennen? Ik volley ook nog 1 of 2x per week...

En ocer stretchen gesproken, ik doe dat nooit. En zeker niet na t rennen. Mij is door verschillende fysio verteld dat dat niet goed is. Mocht je tijdens t sporten een klein scheurtje oplopen in een spier dan rek je die alleen maar uit als je gaat stretchen. Armen en benen 'losschudden' is wel goed.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir vr 28 sep 2012 - 1:56

@breakofday: ik doe 5-10 km van Renate Wennemars! Heb nu 4 lessen gehad. Denk dat ik zondag weer ga.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 1:56

Nou het zit erop, mijn eerste les start to run. En het was heerlijk! Eerste 30 seconden dacht ik; 'dit ga ik nooit redden, ik stop ermee'. Maar ben blij dat ik toch doorgegaan ben. Merk wel dat mijn conditie echt slechter is geworden doordat ik de laatste tijd minder fanatiek heb gesport. Ik hoop dit te kunnen doorhakken, eerste les is mij in ieder geval goed bevallen. Very Happy

Teddyaapje, 28 minuten achter elkaar rennen, dat is echt wel netjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Appeltje vr 28 sep 2012 - 3:02

Ik heb gisteren mijn 5e les gedaan. Ga morgen toch maar hardloopschoenen kopen want ik heb veel last van pijn in mijn onderbenen tijdens het rennen.

@ Jaya, wat goed dat je bent begonnen. Ik dacht ook dat ik het nooit zou redden, en het is ook zeker zwaar. Maar moet zeggen dat ik het nu best leuk vind eigenlijk. Succes in ieder geval Very Happy
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 4:36

Appeltje; dankje! Hoop dat ik het vol ga houden Very Happy Goede schoenen is inderdaad wel belangrijk, die had ik gelukkig al dus hoef die niet te kopen. Ik merk het wel al aan mijn bovenbenen, zal morgen wel spierpijn worden ben ik bang. Jij ook succes, want jij bent dus ook nog niet zo heel lang bezig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum