Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 20 sep 2012 - 8:14

nijntje4 schreef:Oe das balen Liz!


Ik ga morgen weer hardlopen. Hoe doen jullie dat met je kleding, hebben jullie al wat warmers aan? Ik las een keer dat je je kleding aan moet passen met 10 graden verschil ofzo.


Ik heb 2x een vest aangedaan over mijn shirt, maar van die keer 1x ook halverwege weer uit haha.

Verder nog niks extra's.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 do 20 sep 2012 - 8:15

Ah dus idd lastig dat twijfelweer. Ik heb ook wel geleerd van anderen dat het idd niet nodig is om je te warm te kleden. Eerst een hardloopshirt met lange mouwen (heb ik) en dan als het echt winter wordt dat wordt het pas tijd om laagjes te creeren met een jasje of windjackje.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 20 sep 2012 - 8:20

Vogeltje schreef:Liadan, zo´n hardloopjas, is dat dan zo´n windjackje? Ik heb zo een bij de decatlon gekocht, ik weet even niet meer hoe duur maar was erg goedkoop, ik dacht 15 euro (mijn man had er een voor vijf euro!) Ik heb het nog niet aangehad...
Ja, zo'n windjackje heb ik, al een paar jaar geleden bij de lidl gekocht. Ik heb 'm vorige week ook al een keer aan gehad, maar toen heb ik 'm na 4 minuten al omgeknoopt omdat het te warm was.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 20 sep 2012 - 8:21

nijntje4 schreef:Ah dus idd lastig dat twijfelweer. Ik heb ook wel geleerd van anderen dat het idd niet nodig is om je te warm te kleden. Eerst een hardloopshirt met lange mouwen (heb ik) en dan als het echt winter wordt dat wordt het pas tijd om laagjes te creeren met een jasje of windjackje.
Dat is denk ik inderdaad het slimst, ik heb nu alleen bij gebrek aan een hardloopshirt met lange mouwen dat jack al een keer aan gehad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 do 20 sep 2012 - 9:16

Ah ok ik snap smile Helaas hadden ze die jackjes niet bij de Lidl laatst, wel andere hardloopkleding
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 20 sep 2012 - 19:40

Goedemorgen. Mijn hardloopsessie van vandaag zit er weer op. Het ging best lekker deze keer. Had toch de les van de vorige keer over gedaan. Ben ik bijna op het eind druk ik per ongeluk op een knopje van mijn mp3 en begint ie opnieuw. Gelukkig dat ik nog op mijn telefoon had gekeken voor de tijd en ik wist hoe lang ik nog moest.

Ik ben nu al zo'n 4 kilo kwijt en ik voel mij goed smile Hopelijk gaat het zo door Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje do 20 sep 2012 - 20:27

Ibbeltje wat goed van die vier kilo! Door het hardlopen? En volg je ook nog een dieet erbij?

Ik ben nl. sinds ik hardloop 2 kilo aangekomen.. Het is een beetje vreemd want ik ben de afgelopen 2 jaar in totaal 32 kilo afgevallen, (onder begeleiding dietiste) ik heb me een tijd niet goed gevoeld en ook niet in staat om te sporten, mijn lijf moest erg wennen aan de kilo's die eraf waren geloof ik ;-) Nu gaat het sinds een maand of twee weer goed met me en ik voel me top dus ik ben begonnen met Evy. Maar sinds Evy dus 2 kilo erbij en ik eet niet echt anders. Geen idee of het nou echt door het hardlopen komt hoor, of gewoon nog stabiliseren van mijn gewicht is.

In ieder geval vanmorgen les 10 gedaan en dat is een herhaling van les 7 en ik kwam deze keer veel verder! Dus mijn conditie gaat echt wel vooruit. Heerlijk trouwens dat rennen als het wat kouder is!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 20 sep 2012 - 20:51

Ibbeltje, balen dat je per ongeluk op je mp3 speler drukte, maar gelukkig wist je nog hoelang je ongeveer moest! Ik heb het ook een keer gehad, heel irritant is dat.
En wat goed dat je 4 kilo kwijt bent :cheering: .

Vogeltje, ik ben ook 4 kilo afgevallen maar let naast het hardlopen ook op mijn eten. Een vriendin van mij is tegelijk met mij begonnen aan start to run en zij is ook een paar kilo aangekomen (terwijl ze niet anders is gaan eten). Misschien toch de spieren die zwaarder zijn dan vet?
Leuk om te merken dat je conditie zo snel vooruit gaat hè? Ik vind het ook veel fijner om te rennen met dit weer dan als het warmer is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 20 sep 2012 - 21:57

Geen dieet maar let ook idd op met eten net als Liadan lees ik hahah.

Ik eet tegenwoordig s morgens iig volkoren crackers ipv brood, s middags ligt er aan of ik moet werken. De ene keer brood en andere keer ook crackers. Genoeg water drinken er bij. En ik mag van mijzelf 1 zak chips of iets lekkers halen in het weekend.

Oh en vogeltje het kunnen idd spieren zijn eerst. Maar 32 kilo jeetje wat goed! Mag ik vragen hoeveel je nu weegt?
Ik hoop over 6,4 kg onder de 100 te komen Embarassed (niet quoten graag misschien haal ik het weg)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje vr 21 sep 2012 - 2:11

Ik weeg nu 75 kilo. Mijn streefgewicht was 73 kilo en daar zat ik ook op, maar daar is sinds het hardlopen dus 2 kilo bij. Ik vind het niet heel erg hoor, misschien toch met het stabiliseren van mijn gewicht te maken en wat spieropbouw. Ik wil ze er in de toekomst wel weer af hebben maar voor nu laat ik het maar zo. In ieder geval proberen niet meer aan te komen.

Nou, in ieder geval erg goed dat jullie zo opletten met eten. Veel water drinken vind ik in de zomer een makkie, maar nu het kouder is moet ik er echt aan denken. Ik heb ook een tijd aan de crackers gezeten. Momenteel eet ik als ontbijt magere yoghurt met een volkoren cracker erdoorheen en wat zoetstof. In de middag eet ik wel brood, misschien dat ik dat eens een paar dagen in de week door crackers ga vervangen.

Maar goed, dit was een hardlooptopic ;-) Ik heb heerlijk gelopen vanmorgen en jullie verhalen te lezen motiveert mij enorm. Echt heel knap hoe iedereen bezig is, ik had bijna een maand geleden (28 aug. begonnen) niet het idee dat ik het zo leuk zou vinden!

Fijn weekend allemaal.
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 2:28

Vogeltje super gewicht als 73 je streef was. EN die 2 kilo gaat er vast weer af. Lekker door blijven gaan dan komt dat vast goed.

Fijn dat 'we' je kunnen motiveren om ook lekker de lopen. Ik had dezelfde gedachte als jij. Ik riep altijd tegen vriendin die al een tijd loopt dat het echt niks voor mij was Very Happy Nou ik ben zo van mijn reactie terug gekomen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 21 sep 2012 - 4:57

Ik ben net terug van het lopen, ging weer goed (al ging het de vorige keer makkelijker). Ik heb alleen toch weer last van die spier bij de zijkant van mijn onderbeen. Heb ik al eerder gehad en toen ging het na het kopen van nieuwe schoenen en een paar dagen niet lopen en veel strekken weer goed. Komt omdat ik de vorige keer op het eind nog flink heb versneld.
Ik baal, dat word vanavond koelen en dan zondag maar niet lopen (hopelijk wel maandag weer). En het gaat net zo lekker...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 5:24

Ik heb de App op mijn telefoon gezet net, wil er toch eigenlijk ook wel mee gaan beginnen. Ik zie er alleen best tegenop, heb geen geweldige conditie (al is het beter dan vorig jaar omdat ik redelijk wat sport nu), dus geloof nooit dat ik langer dan een minuut hardlopen vol ga houden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 6:01

Jaya als ik het kan kan jij het ook! Ik kon eerst ook niet rennen haha Maar echt het gaat je lukken, je bouwt het op. Succes!!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 vr 21 sep 2012 - 6:27

Jaya schreef:Ik heb de App op mijn telefoon gezet net, wil er toch eigenlijk ook wel mee gaan beginnen. Ik zie er alleen best tegenop, heb geen geweldige conditie (al is het beter dan vorig jaar omdat ik redelijk wat sport nu), dus geloof nooit dat ik langer dan een minuut hardlopen vol ga houden..

Als ik het kan kan jij het ook! (lees: ik had nooit echt gesport)
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 21 sep 2012 - 6:33

Jaya, mijn conditie was ook slecht, ik had voor mijn laatste zwangerschap voor het laatst gesport. Ik vond het meteen goed te doen, je bouwt het langzaam op en je conditie gaat heel snel vooruit. En aangezien je al sport gaat het vast goedkomen! Succes!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 6:39

Haha Jaya ook jij kunt dit! Ik geloofde het ook nooit, maar het kan! Ik heb officieel een rustweek in mijn trainingen (rusten is ook opbouwen!) met wat rustige lesjes. Vandaag ben ik niet de les gaan doen, maar gewoon een rondje van ruim 2km gaan lopen. Je raadt het nooit; Ik kon het rondje in één keer zonder wandelen! Het was een kwartiertje lopen. Het is echt te doen! Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje vr 21 sep 2012 - 6:47

Jaya, echt heb vertrouwen... Ik had eerst ook veel moeite, 2 minuten achter elkaar was amper te doen... Maar omdat je het zo rustig opbouwt went je lichaam eraan en gaat je conditie vooruit. Ik heb van de week 5 minuten achter elkaar gerend! Ik dacht niet dat ik het ooit zou kunnen maar het lukte me! (het is wel zwaar, dat geef ik toe, maar echt het gaat je lukken)
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 6:55

Jullie positiviteit moedigt me wel aan om er echt mee aan de slag te gaan. Wil het al langer, maar doordat ik dus steeds denk 'dat ga ik nooit redden' komt het er steeds niet van. Maar het lijkt me zo heerlijk om gewoon lekker in de buitenlucht te sporten in plaats van in de sportschool, lekker die frisse lucht inademen.

Ik heb verder nog geen idee hoe het werkt en zo, maar het is denk ik de bedoeling dat ik op vaste dagen ga lopen? Of wijst dat zich allemaal vanzelf als ik ermee begin?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 6:57

Je moet minimaal 1 dag er tussen rust nemen. Het is ongeveer 3x in de week. Ik doe zo ongeveer om de dag. Soms zit er 2 dagen tussen.

Maar Evy verteld je van alles tijdens de lessen.

En je moet positief denken dan lukt het je echt. Je kan het! Zelfs ik met mijn aantal kilo's Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 6:59

Ik denk dat ik dat dan maar dag voor dag moet bekijken, aangezien ik onregelmatig werk. Ik ben benieuwd. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 7:01

Ik ga de ene keer s ochtends trouwens en andere keer s avonds. Ligt er aan of ik moet werken ook. Maar ik plan het hardlopen wel in zodat het niet verwaterd. Al heb ik er nog lol in dus verwateren zal het niet gauw doen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 7:03

Ik denk dat dat voor mij ook wel verstandig is, om toch een beetje te plannen. Anders schuif ik het makkelijk af denk ik. Begin nu ook wat lakser te worden met naar de sportschool gaan, heb altijd wel iets 'beters' te doen terwijl het wel erg fijn is om lekker te bewegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 7:04

Dan is dat wel goed om te doen denk ik smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje vr 21 sep 2012 - 7:22

Op maandag en vrijdag ben ik vrij, dan ren ik lekker in de ochtend. Op woensdag ren ik na mijn werk rond een uur of half zeven. Ook erg lekker.... Echt die vaste dagen werken voor mij het beste. Ik weet nog met de sportschool dat ik dat niet deed en dan dacht ik veel vaker "oh, dan ga ik vanavond niet en van de week wel" en dat dacht ik dan steeds en ging veel te weinig totdat ik uiteindelijk alleen maar donateur van de sportschool was iedere maand Embarassed Buiten rennen is zoveel leuker en lekkerder en goedkoper!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum