Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 3 sep 2012 - 3:27

Bedankt voor jullie opbeurende en lieve reacties!!

Ik had gewoon gehoopt (en verwacht) dat ik die 5 km zou redden aan het eind van Start to Run. Maar ook als ik alle lessen heb gehad, is het wel de bedoeling om door te gaan en dan komt die afstand vanzelf een keer smile

Hardlopen is inderdaad verslavend, dat komt door de endorfine die je lichaam aanmaakt!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 3 sep 2012 - 3:32

Ja gek is dat he. Ik heb ook echt van die geluksmomentjes onder het lopen. Gister rende ik dwars door de natuur, zonnetje, Armin van Buuren op, heeerlijk, dan ren ik echt met een big smile.
Moet wel zeggen dat de weersomstandigheden wel een rol hierin spelen haha.
Maar ik vind het nu ook echt leuk. Ik voel me op een loopdag ook lekkerder in mijn vel zitten ofzo, ben ook trots op mezelf.
Wel gek dat ik het lopen nu beter volhoud/leuker vind als eerder, maar ik geloof dat ik na al die tijd EINDELIJK een 5 km loop ga doen!!!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 3:40

Suus schreef:Fruity, wat leuk dat je aan de clinics meedoet! Is het voor de 4 Mijl? Ben nu wel benieuwd naar de tips die je gekregen hebt. Wat kun je nu het beste eten voor het hardlopen?


Gewoon Wink En voornamelijk koolhydraten(Pasta, brood, aardappelen), want dat moet je verbranden. Heb je daar te weinig van, dan begint je lichaam aan de eiwitten uit je spieren.
Het is inderdaad voor de 4mijl. In 6 weken worden we daarvoor klaargestoomd a.d.h.v. een schema van Gerard Nijboer. Aankomende week moet ik 12x1 minuut lopen, tweede les 8x2 minuten en zondag met de groep 5x4 minuten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 3 sep 2012 - 5:30

Ibbeltje, ik heb het gedaan hoor, heb niet ver gelopen, maar ben in ieder geval gegaan Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 561177

Echt leuk dat je dat gewonnen hebt, Fruity, had me ook erg leuk geleken! (Maar had het geld er niet voor over Wink)
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 5:41

Fruity, klinkt leuk. Het lijkt mij ook interessant.

Suus, knap dat je in het buitenland hebt gelopen,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 3 sep 2012 - 7:34

_Liv schreef:
Suus, knap dat je in het buitenland hebt gelopen,

Dank je, maar weet niet of ik het in mijn eentje zou hebben gedaan: mijn vriend, zijn zus en zijn vader gingen ook hardlopen, dus dat motiveerde wel Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 ma 3 sep 2012 - 21:20

Minx schreef:@liadan dan zou ik zsm nieuwe schoenen gaan kopen en tot die tijd niet meer lopen.

@??? Schoenen van drie jaar oud zijn eigenlijk al te oud. De demping word dan een stuk minder ook al loop je er niet op.

Hier vandaag les 1 weer gelopen. Ging een heel stuk harder als 5 weken geleden met les 1. Al heb ik het mezelf wel moeilijker gemaakt. Ging een andere loper bij houden enzo. Dat hield ik wel 1 minuut vol haha. Op zich ga ik veel harder dan ik denk. Als ik de 10 kmh aan het eind kan halen ben ik echt blij. Zo even douchen en mijn maskertje er af wassen en dan lekker tutten.

Daarom wil ik ook nieuwe schoenen Wink nog niet aan toe gekomen..
Vandaag weer lopen, heb even een paar dagen rust gehouden, spierpijn (van andere activiteiten o.a. in de tuin werken) en drukte.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 2:02

Oude schoenen zijn inderdaad slecht om op te lopen! Het wordt namelijk hard, waardoor de demping minder wordt.

Hier vandaag weer gelopen. 12x1 minuut met 2min wandelen. Aan het eind had ik 4km in 34 minuten. Mijns inziens nog een redelijk tempo dus (omdat ik er ook nog tussen moet wandelen). Toen nog ruim 2,5km uitgelopen, ik was nog niet thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:48

Suus, dat stimuleert inderdaad. Ik zou me dan ook echt niet laten kennen.

Ekiaam, ik neem ook regelmatig even rust. Laatst had ik getennist en gestept en kon ik de volgende dag ook echt niet lopen. Ik had zo'n spierpijn. Je kent zelf je eigen lichaam het best.

Fruity, netjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 4 sep 2012 - 3:52

Wat leuk, wist helemaal niet dat hier een topic van was! **onoplettend**
Heb gister net les 4 gedaan en het gaat prima. Conditie is echt belabberd, dus het opbouwen is echt nodig.

Twee vraagjes;
Wat voor hardloopkleding dragen jullie? Ik nu nog een irritant kruipend broekje, maar ik moet dus echt op zoek naar een fatsoenlijke broek. Aanraders?
Houden jullie alles bij met Runkeeper? App op telefoon? Ik heb die vandaag gedownload, wil morgen eens kijken of het wat is. Heb namelijk geen idee van afstand en snelheid en denk dat het best motiverend is als je ziet dat dat ook alsmaar verbeterd.
Hoor graag jullie reacties
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje di 4 sep 2012 - 6:27

LaBird schreef:Wat leuk, wist helemaal niet dat hier een topic van was! **onoplettend**
Heb gister net les 4 gedaan en het gaat prima. Conditie is echt belabberd, dus het opbouwen is echt nodig.

Twee vraagjes;
Wat voor hardloopkleding dragen jullie? Ik nu nog een irritant kruipend broekje, maar ik moet dus echt op zoek naar een fatsoenlijke broek. Aanraders?
Houden jullie alles bij met Runkeeper? App op telefoon? Ik heb die vandaag gedownload, wil morgen eens kijken of het wat is. Heb namelijk geen idee van afstand en snelheid en denk dat het best motiverend is als je ziet dat dat ook alsmaar verbeterd.
Hoor graag jullie reacties

Ik heb een kort, strak broekje van Asics. Hij is echt heel fijn en heeft aan de achterkant ook een ritsje voor mijn huissleutel.

Ik hou niks bij met mijn telefoon, want die neem ik niet mee als ik ga hardlopen. Ik heb wel eens met een stopwatch gelopen om de tijd bij te houden en thuis kijk ik op www.afstandmeten.nl hoe ver ik heb gelopen. Zo kan ik ongeveer uitrekenen hoe hard ik gelopen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 4 sep 2012 - 6:37

LaBird schreef:Wat leuk, wist helemaal niet dat hier een topic van was! **onoplettend**
Heb gister net les 4 gedaan en het gaat prima. Conditie is echt belabberd, dus het opbouwen is echt nodig.

Twee vraagjes;
Wat voor hardloopkleding dragen jullie? Ik nu nog een irritant kruipend broekje, maar ik moet dus echt op zoek naar een fatsoenlijke broek. Aanraders?
Houden jullie alles bij met Runkeeper? App op telefoon? Ik heb die vandaag gedownload, wil morgen eens kijken of het wat is. Heb namelijk geen idee van afstand en snelheid en denk dat het best motiverend is als je ziet dat dat ook alsmaar verbeterd.
Hoor graag jullie reacties


Ik hou niks bij op mijn telefoon al heb ik hem wel bij. Geeft mij een fijn gevoel voor als er wat is of zo.

Broek heb ik een 3 kwart zwarte stretchbroek met zakken aan de voorkant.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 4 sep 2012 - 8:05

Ibbeltje schreef:
LaBird schreef:Wat leuk, wist helemaal niet dat hier een topic van was! **onoplettend**
Heb gister net les 4 gedaan en het gaat prima. Conditie is echt belabberd, dus het opbouwen is echt nodig.

Twee vraagjes;
Wat voor hardloopkleding dragen jullie? Ik nu nog een irritant kruipend broekje, maar ik moet dus echt op zoek naar een fatsoenlijke broek. Aanraders?
Houden jullie alles bij met Runkeeper? App op telefoon? Ik heb die vandaag gedownload, wil morgen eens kijken of het wat is. Heb namelijk geen idee van afstand en snelheid en denk dat het best motiverend is als je ziet dat dat ook alsmaar verbeterd.
Hoor graag jullie reacties


Ik hou niks bij op mijn telefoon al heb ik hem wel bij. Geeft mij een fijn gevoel voor als er wat is of zo.

Broek heb ik een 3 kwart zwarte stretchbroek met zakken aan de voorkant.

Zelfde reden waarom ik altijd zowel iPod als telefoon mee heb. Telefoon voor "you never know" en iPod voor de Start to Run.
Dank voor reactie op broek, ook @Zonnetje
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan di 4 sep 2012 - 8:14

Ik heb vanavond les 13 gelopen, de stukken lopen waar weer langer en dat hield ik heel goed vol smile . Ik vind dit echt een hele fijne manier om conditie op te bouwen, ik verbaas me er elke keer weer over hoe snel dat gaat. En ik heb dit keer 4 km. gelopen, ik denk dat ik als ik zo door ga de 5 km. wel haal op het eind (en dat moet ook want ik moet in dec. ruim 5 km. kunnen lopen).

LaBird, ik heb een strakke 3 kwart hardloopbroek waar ik steeds in loop, ik heb 'm besteld op leontien.nl, was maar 15 euro geloof ik. Binnenkort ga ik daar nog een lange broek en jas bestellen.
Ik houd niks bij op mijn telefoon, ik heb 'm wel bij me want de lessen van start to run staan erop. Afstand die ik kijk ik op runnermaps.nl.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 4 sep 2012 - 8:18

Oh en morgenavond ga ik weer. Hoop dat ik dan geen moeie (dat is geen woord he?) benen meer heb. Ze voelen nu niet fijn. Heb ook een zware/drukke dag gehad op het werk weer zo na mijn vakantie.
Helaas kan ik pas s avonds. Maar goed we gaan er voor smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 4 sep 2012 - 8:21

Ibbeltje schreef:Oh en morgenavond ga ik weer. Hoop dat ik dan geen moeie (dat is geen woord he?) benen meer heb. Ze voelen nu niet fijn. Heb ook een zware/drukke dag gehad op het werk weer zo na mijn vakantie.
Helaas kan ik pas s avonds. Maar goed we gaan er voor smile
Dank voor je reactie, ik ga er even kijken! Ik ren altijd 's avonds. Zou het liefst 's ochtends voor werk/college's gaan, maar ben erg slecht in opstaan.......
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 di 4 sep 2012 - 8:39

Ik heb nu 2 korte broeken, met kontzakje en een sportshirt of gewoon zo'n reclame shirt van katoen.

Verder hou ik wel alles bij via Runkeeper & via de Looptijden.nl app, via de looptijden app speel ik Evy af.
Vandaag heb ik les 12 gelopen, ging goed, ondanks dat ik steken in m'n linker zij had Sad
Weer de 4 km gehaald smile ben benieuwd, ik denk dat ik morgen les 13 ga lopen, donderdag kan ik namelijk niet en dan kan ik vrijdag les 14 lopen. Wie weet ook morgen nog kijken voor andere schoenen, maar m'n fiets is bij de fietsenmaker dus dan zou ik met de bus moeten, dat is weer minder Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 4 sep 2012 - 8:45

ekiaam87 schreef:Ik heb nu 2 korte broeken, met kontzakje en een sportshirt of gewoon zo'n reclame shirt van katoen.

Verder hou ik wel alles bij via Runkeeper & via de Looptijden.nl app, via de looptijden app speel ik Evy af.
Vandaag heb ik les 12 gelopen, ging goed, ondanks dat ik steken in m'n linker zij had Sad
Weer de 4 km gehaald smile ben benieuwd, ik denk dat ik morgen les 13 ga lopen, donderdag kan ik namelijk niet en dan kan ik vrijdag les 14 lopen. Wie weet ook morgen nog kijken voor andere schoenen, maar m'n fiets is bij de fietsenmaker dus dan zou ik met de bus moeten, dat is weer minder Wink
Serieus, via looptijden.nl app Evy afspelen? Dat zou schelen, hoef ik niet zowel mn iPod als mn telefoon mee te nemen! Eens even induiken, dank voor je tip
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon di 4 sep 2012 - 8:50

Ik heb ook een broek van Leontien, een capri.

Ik haalde halverwege het programma ook 'makkelijk' rondjes van 5 kilometer, maar nu het dus op echt hardlopen aankomt niet meer!
Ik ga donderdag weer, de badminton begint morgen weer (zin in smile ) dus dan is het weer wat lastiger er omheen plannen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 di 4 sep 2012 - 9:17

LaBird schreef:
ekiaam87 schreef:Ik heb nu 2 korte broeken, met kontzakje en een sportshirt of gewoon zo'n reclame shirt van katoen.

Verder hou ik wel alles bij via Runkeeper & via de Looptijden.nl app, via de looptijden app speel ik Evy af.
Vandaag heb ik les 12 gelopen, ging goed, ondanks dat ik steken in m'n linker zij had Sad
Weer de 4 km gehaald smile ben benieuwd, ik denk dat ik morgen les 13 ga lopen, donderdag kan ik namelijk niet en dan kan ik vrijdag les 14 lopen. Wie weet ook morgen nog kijken voor andere schoenen, maar m'n fiets is bij de fietsenmaker dus dan zou ik met de bus moeten, dat is weer minder Wink
Serieus, via looptijden.nl app Evy afspelen? Dat zou schelen, hoef ik niet zowel mn iPod als mn telefoon mee te nemen! Eens even induiken, dank voor je tip

Ja, je kan je nummers van Evy daar gewoon in afspelen bij audiocoaching en dan op het muziek nootje klikken en dan kom je bij de nummers die op je telefoon staan smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:40

Ik heb dit broekje. Echt super fijn! Kruipt niet omhoog aan de onderkant en zakt ook niet af. Ik vind het prettig om een strak broekje aan te hebben omdat ik het gevoel heb dat als het heen en weer flubbert, het zwaarder wordt.
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 12160103-001
Ik wil voor als het kouder wordt een lange broek kopen, ook strak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Error wo 5 sep 2012 - 0:46

Fruity schreef:Ik heb dit broekje. Echt super fijn! Kruipt niet omhoog aan de onderkant en zakt ook niet af. Ik vind het prettig om een strak broekje aan te hebben omdat ik het gevoel heb dat als het heen en weer flubbert, het zwaarder wordt.
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 12160103-001
Ik wil voor als het kouder wordt een lange broek kopen, ook strak.

Lijkt me een fijn broekje, waarvan is deze? (kan de link niet bekijken op mijn tel)
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 1:06

INQ van de Perrysport. Deze kost nu €27,99

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 wo 5 sep 2012 - 1:50

Jeej vandaag mijn allereerste hardlooprondje ooit gemaakt, met les 1 van Evy! Trots op mezelf, ging best goed. Ik had ook de looptijdenapp aanstaan en ik loop gemiddeld 7 km pu. Het is natuurlijk interval dus ik zag ook dat ik een max snelheid had van 18 km per uur! Maar ik liep echt niet snel dus wat zegt dat eigenlijk?

Even een tipje trouwens, als het goed is ligt er vanaf donderdag weer hardloopkleding bij de Lidl, en dat is altijd goed spul hoor ik dus de moeite waard om even te kijken!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 wo 5 sep 2012 - 2:43

Zo, ik heb nieuwe hardloopschoenen gekocht! Bij de intersport, ben 1.5 uur bezig geweest. In mijn oude schoenen had ik altijd snel last van blaren en nu met passen, voelde ik precies of het goed zou gaan of niet. Na 10 paar passen, had ik dan eindelijk de goede schoen gevonden!
Dit is hem: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Asics-numbus-14-mens-aw12
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum