Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 16 sep 2012 - 8:33

@teddyaapje: ik doe nu van Renate Wennemars de 5-10 km, heb nu 3 lessen gehad. Ja je benen voelen echt raar als je na een duurloopje ineens gaat sprinten!

Ik heb me nog niet opgegeven voor de 5 km in mijn woonplaats. Zoals jullie misschien in mijn onderschrift gelezen hebben gaan we deze maand weer proberen zwanger te worden. Heb van de laatste ivf/icsi nog embryo's in de vriezer. Als alles goed gaat en er wordt 1 teruggeplaatst, dan is dat misschien net erna. Dan wordt sport afgeraden. Weet sowieso niet of ik in de wachtweken ga hardlopen, al ga ik het nu wel echt missen..nooit gedacht dat ik dat zou zeggen haha. Zal t nog wel eens navragen aan een gyn. Maar iedereen zegt wat anders! Ook op internet dus bedoel ik. En me rustig houden heeft tot nu toe ook weinig geholpen.


Laatst aangepast door Le Chat Noir op zo 16 sep 2012 - 8:37; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 16 sep 2012 - 8:35

Oh ik had het nog niet gezien maar wat zou het fijn zijn als deze poging lukt! Geen idee met hardlopen wat je het beste kan doen. Idd anders maar even navragen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya zo 16 sep 2012 - 22:33

@LCN, ik dacht inderdaad al dat dribbelen zo iets moest zijn. Ziet er wel een beetje raar uit met die kleine pasjes haha. Ik ga voortaan ook zo opwarmen, moest ook zei Renate smile

Sporten kan volgens mij wel gewoon tijdens een zwangerschap. Bij mij op de sportschool gaan sommige gewoon door tot ze bijna uitgerekend zijn, wel rustiger en niet teveel springen. Maar kennis van mij had al meerdere miskramen gehad en die durfde het sporten niet aan, dus die ging gewoon rustig wandelen.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 ma 17 sep 2012 - 4:41

Ik zal me ook weer even melden, helaas lig ik alweer een tijdje stil, ik ben niet fit, last van m'n keel, heel erg moe enzo, dus even pauze! wel jammer maar goed, liever nu dan dat ik straks echt ziek ben Wink

@Le Chat Noir, spannende tijd voor jullie dus!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 17 sep 2012 - 5:39

@Enelya: Ja kan ook wel tijdens zwangerschap, maar goed na een terugplaatsing ben je wel extra voorzichtig. Het is allemaal al zo moeizaam. Maar wil toch liever wel doorgaan...al denk ik dat als het eindelijk lukt, ik wel voorzichtig ben. De artsen zeiden de vorige terugplaatsingen van ingevroren embryo's dat je in ieder geval 4 dagen niet mocht sporten.
Jij gaat verder ook lekker dus! Bij mij heeft Renate niets gezegd over warming up met dribbelen, maar vind het zelf prettiger!
@Ekiaam87: Wat rot dat je steeds niet fit bent. Hopelijk knap je gauw weer op. Is inderdaad spannende tijd voor ons, maarja we zijn al heel lang bezig, dus ik sta er wel anders in. Probeer zoveel mogelijk door te gaan met gewone leven.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 17 sep 2012 - 6:03

Ik moet van mezelf morgen ook weer na een korte pauze vanwege mijn bruiloft Wink Nog even een paar weken flink er tegenaan en dan hopelijk de 4 Mijl halen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 17 sep 2012 - 7:19

Nog gefeliciteerd met je huwelijk Suus! :cheering:

Dames, ik ben er klaar mee, letterlijk en figuurlijk! Ik heb alle lessen gehad, wie had dat ooit gedacht...
Zit nog niet helemaal aan de 5 km, maar die komt er wel. Heb vandaag een lange broek en jasje besteld voor de winter smile en een LED-lampje voor om de arm. Heb tegen mijn vriend gezegd dat hij er voor moet zorgen dat ik minimaal 1 x per week blijf hardlopen in de winter hahahah.

Wil tegen jullie allemaal zeggen dat jullie er ook wel komen, als ik dit kan, kan iedereen dit!

Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan ma 17 sep 2012 - 7:45

:cheering: voor jullie allemaal!! Wat is iedereen hier goed bezig, ik haal hier heel veel motivatie uit om elke keer weer te gaan lopen!

Vanavond na mijn werk heb ik weer gelopen, les 18 en het ging weer een stuk beter dan de vorige keer gelukkig smile . Volgende les weer een stap verder, ik ben benieuwd!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje ma 17 sep 2012 - 8:06

Wauw! Zininzon wat goed dat je helemaal klaar bent. Echt goed. Ben je echt helemaal vanaf les 1 begonnen?

Ik blijf het zo moeilijk geloven dat ik ooit langer dan 3 minuten achter elkaar kan rennen, laat staan 5 km. Hoewel we de volgende les bij Evy gaan uitbreiden. Vandaag les 8 gedaan (steeds 2 min. rennen en 1 minuut rust) en volgens mij moet ik de volgende les al 4 minuten achter elkaar, mij benieuwen of en hoe dat gaat!

Suus, gefeliciteerd met je huwelijk. Nu lekker weer rennen.

Van het weekend nog wat kleding gekocht, in ieder geval iets met lange mouwen en een windjack! En het lijkt me ook erg leuk om in het donker te lopen.... Binnenkort maar eens proberen.
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 17 sep 2012 - 8:19

Vogeltje schreef:Wauw! Zininzon wat goed dat je helemaal klaar bent. Echt goed. Ben je echt helemaal vanaf les 1 begonnen?

Ja, ben bij les 1 begonnen. Ik ren 1 of 2 keer per week, ik badminton ook nog 1 x per week. 3 x rennen vind ik daarbij te veel smile
Ik heb Start to Run van 2006 gedaan, die bouwt iets pittiger op dan die van 2011 (of 2010, wat was het?). Na +- 10 lessen heb ik hardloopschoenen gekocht en dat kan ik iedereen aanraden!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 17 sep 2012 - 9:45

Goed zeg Zininzon! Hoe ga je nu verder? 1x per wk gewoon op eigen muziek lopen?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 17 sep 2012 - 10:05

ZIZ 2011 bedoel jij Wink


Ik mag morgen weer Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 281626781 Eerst nu slapen en een dag werken Wink Ik wil ook lampjes voor mijn arm. ZIZ waar heb je die vandaan?


Succes iedereen weer! Top hoe jullie bezig zijn! cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 17 sep 2012 - 18:27

Ibbeltje schreef: Ik wil ook lampjes voor mijn arm. ZIZ waar heb je die vandaan?
www.leontien.nl (ik ben geen fan hoor, heb deze site hier nog maar 3 keer genoemd haha)

Nee serieus, t-shirt voor 8 euro, lange broek voor 18. I like it! Verder hebben ze haarbanden, reflecterende hesjes, bidons, handschoenen etc etc
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 19:45

Ik heb helaas zondag niet kunnen lopen met de groep want ik had al sinds zaterdag zo'n last van mijn maag. Ik wil vandaag of morgen weer even lopen. Het is een rustweek in het schema, dus rustige trainingen. Wel lekker smile
Ik heb gisteren wel nieuwe hardloopschoenen gekocht. Ik had een stel dat niet heel oud was, maar ik wil door blijven lopen dus wilde ik goede schoenen hebben. Die heb ik dus aan laten meten. Heb nu felblauwe Saucony schoenen. Ben benieuwd! Ze wandelen in ieder geval wel erg lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 17 sep 2012 - 23:33

@fruity: Ik heb ook gekeken voor Saucony schoenen, zijn vaak voor overpronerende lopers he. Mag ik vragen hoeveel jij kwijt was? Foto?
Ik wil ook wel eens nieuwe en had mezelf beloofd dat ik ze mocht als ik mee had gedaan met een 5 km loop Very Happy .
Jammer dat je niet mee kon doen met de loopgroep.

@Zininzon: Het is idd niet duur bij leontien. Hoe valt de kleding, ik twijfel altijd zo tussen S en M?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liz ma 17 sep 2012 - 23:49

Ik ga me hier ook melden.. Ik heb net les 1 van Evy 2011 gelopen en man wat vond ik het zwaar. Ik heb niet het idee dat ik ooit meer dan 2 minuten achter elkaar kan lopen. Donderdagochtend ga ik weer.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 23:56

Ik heb ook vanochtend les 1 gedaan. 3 minuten achter elkaar vond ik wel zwaar, maar over het algemeen viel het me reuze mee. Liz, heb je de 3 minuten wel volgehouden?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 23:58

Le Chat Noir schreef:@fruity: Ik heb ook gekeken voor Saucony schoenen, zijn vaak voor overpronerende lopers he. Mag ik vragen hoeveel jij kwijt was? Foto?
Ik wil ook wel eens nieuwe en had mezelf beloofd dat ik ze mocht als ik mee had gedaan met een 5 km loop Very Happy .
Jammer dat je niet mee kon doen met de loopgroep.

@Zininzon: Het is idd niet duur bij leontien. Hoe valt de kleding, ik twijfel altijd zo tussen S en M?

Nee hoor, dat is niet waar. Ze hebben schoenen voor alle lopers. Ik heb de Saucony Ride 4 (en ik keek op internet en bleek dus al weer een nieuwere versie te zijn in fluoriscerend rose met geel, die had ik net zo lief gehad :P)
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Saucony-w-ride4-10116-7_1_700x700

Deze schoenen waren €125,00. Zat te twijfelen tussen een andere schoen van Brooks, maar die had een vrij dunne zool, wat ik niet zo prettig vond. Heb 3 paar schoenen aan gehad, maar vond de keuze nog steeds erg lastig.. Wink Op gegeven moment wist ik het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya di 18 sep 2012 - 0:01

Wat goed, weer een paar 'beginners' erbij. Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden!! En ook al lijkt het nu niet alsof je ooit 5 km kunt hardlopen, het gaat je echt wel lukken!!

LCN: Kan me heel goed voorstellen hoor dat je voorzichtig doet na zo'n terugplaatsing! Heel veel succes en sterkte iig.
ZiZ: Wat goed dat je de lessen heb afgerond. Hopelijk blijf je doorgaan met hardlopen. Vond zelf op een gegeven moment de 5 km saai worden, daarom ben ik nu begonnen met een andere podcast van Renate Wennemars. Vind het toch leuker dat praten tussendoor haha. Heb ik meer een groepsles gevoel.

Vanavond weer naar de sportschool. Dit weekend moet ik wel gaan hardlopen want ben volgende week paar dagen naar het buitenland met werk, dus dan gaat het ook niet lukken.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 di 18 sep 2012 - 0:06

Liz schreef:Ik ga me hier ook melden.. Ik heb net les 1 van Evy 2011 gelopen en man wat vond ik het zwaar. Ik heb niet het idee dat ik ooit meer dan 2 minuten achter elkaar kan lopen. Donderdagochtend ga ik weer.

Goed dat je begonnen bent! Ik zit zelf nu op les 4 dus ik heb week 1 gehad, en geloof me, het lukt echt! Ik kan nu al 3 minuten Laughing Probeer echt op een rustig tempo te lopen, het voelt misschien heel traag maar als je het maar vol houdt!

nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liz di 18 sep 2012 - 0:19

SuperGrover schreef:Ik heb ook vanochtend les 1 gedaan. 3 minuten achter elkaar vond ik wel zwaar, maar over het algemeen viel het me reuze mee. Liz, heb je de 3 minuten wel volgehouden?

Ik doe de 2011 versie, dan hoef je nog niet 3 minuten te rennen (godzijdank). Ik heb het wel volgehouden in ieder geval.

@ nijntje, ik loop ook echt heel sloom, dankje voor je bemoedigende woorden Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 0:30

Liz schreef:
SuperGrover schreef:Ik heb ook vanochtend les 1 gedaan. 3 minuten achter elkaar vond ik wel zwaar, maar over het algemeen viel het me reuze mee. Liz, heb je de 3 minuten wel volgehouden?

Ik doe de 2011 versie, dan hoef je nog niet 3 minuten te rennen (godzijdank). Ik heb het wel volgehouden in ieder geval.

@ nijntje, ik loop ook echt heel sloom, dankje voor je bemoedigende woorden Wink
Ah oké, dan zal ik wel een andere versie hebben. Maar je hebt het volgehouden, dus je kunt het wel! Het idee is natuurlijk dat je opbouwt smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus di 18 sep 2012 - 3:14

Ik ben eindelijk weer wezen lopen! Ik volg nu de trainingsschema's van de 4 Mijl-clinics, hopelijk ga ik daarmee de 4 Mijl halen op 14 oktober Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir di 18 sep 2012 - 3:27

Als je trouw de lessen volgt, dan kan iedereen uiteindelijk de 5 km halen! Ik vond in het allereerste begin 2 of 3 min ook lang hoor!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 18 sep 2012 - 6:22

Zininzon schreef:
Ibbeltje schreef: Ik wil ook lampjes voor mijn arm. ZIZ waar heb je die vandaan?
www.leontien.nl (ik ben geen fan hoor, heb deze site hier nog maar 3 keer genoemd haha)

Nee serieus, t-shirt voor 8 euro, lange broek voor 18. I like it! Verder hebben ze haarbanden, reflecterende hesjes, bidons, handschoenen etc etc

Oh oke dank je. Zal eens kijken daar.


Ik zou vanavond lopen maar ben nog erg moe aangezien ik avonden niet op zijn best heb geslapen. Kermis is hier zo goed als afgelopen dus hoop vannacht wel een goede nachtrust te krijgen. Ik ga morgen.

Klasse voor iedereen die weer een les gelopen heeft Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum