Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 13 sep 2012 - 19:21

Vandaag les 25 gedaan met 13 min lopen, 2 wandelen, 13min lopen, 2 wandelen, 8 minuten lopen en 1 minuut wandelen. Deze ging wonderbaarlijk goed smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir do 13 sep 2012 - 23:32

Goedzo Ibbeltje! Regende het bij jou ook?

Ik ben wel trots omdat ik ondanks het weer ben gegaan. Ook nog ongesteld geworden. Merk wel dat het dan wat zwaarder gaat. Moest 15 keer 1 min in versneld tempo. Het klinkt makkelijk, maar best zwaar! Ook omdat het in hetzelfde tempo moet. Ik probeerde steeds 200 m te halen in 1 minuut, was in het trimpark. Zondag moet ik dan weer een duurloopje van 20 minuten doen.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 14 sep 2012 - 1:27

Nee geen regen hier al dreigde het wel zo haha. Maar gelukkig droog gehad. Wel enorm koud zeg. had voor het eerst een sweatvest aangetrokken.

Ik heb dat ook dat het zwaarder is als je ongesteld bent. Goed dat je gegaan bent Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 281626781 Succes zondag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 14 sep 2012 - 2:04

Hoeveel km zitten jullie nu aan? Ik zit op 3,3 km ...heb het idee dat dat nog niet zoveel is? (heb les 25 gehad)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 14 sep 2012 - 4:22

Ik had eigenlijk gisterenavond willen gaan lopen maar voelde me niet lekker, dat was vandaag nog zo dus ook vandaag niet gelopen. Morgen ga ik zeker wel, ik baal al dat ik vandaag ook niet kon Sad . Ik heb net het boek van start to run uit de bieb gehaald en daar ga ik vanavond in beginnen te lezen.

Ibbeltje, wat ga je goed! :cheering: . Ik liep de laatste keer bij les 16 4,6 km.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 14 sep 2012 - 5:26

Oh dan loop je een stuk sneller Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 394967 wel balen dat je niet helemaal fit bent. Beterschap!

En dat boek wil ik eigenlijk ook eens lezen. Ben helaas geen lid meer van de bieb.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 14 sep 2012 - 6:42

Ik heb een stuk gelezen in het boek, maar vind het niet veel toevoegen. Veel van wat in het boek staat, vertelt Evy tijdens het lopen al (maar in het boek staat het dan een stuk uitgebreider). En er staan nog wat recepten in, stretchoefeningen, stukken uit het Blog van Evy.

En het maakt niet uit hoe snel je loopt hè, het gaat erom dat je loopt!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 14 sep 2012 - 6:45

Liadan ja weet dat dat niet uit maakt idd maar wil toch wel aan het eind de 5 km halen smile

EN ja het boek wil ik gewoon eens doorlezen om te kijken wat ik nog kan gebruiken voor ideeen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 14 sep 2012 - 7:05

Ibbeltje schreef:Liadan ja weet dat dat niet uit maakt idd maar wil toch wel aan het eind de 5 km halen smile

Dat snap ik heel goed, ik wil op het eind ook persé de 5 km halen, haha. En als dat niet lukt ga ik net zolang door tot dat lukt. En ik ben ook wel zo competatief ingesteld dat ik op de loop die ik in dec. ga doen niet als laatste wil eindigen nerd .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 14 sep 2012 - 18:16

Liadan schreef:
Ibbeltje schreef:Liadan ja weet dat dat niet uit maakt idd maar wil toch wel aan het eind de 5 km halen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 561177

Dat snap ik heel goed, ik wil op het eind ook persé de 5 km halen, haha. En als dat niet lukt ga ik net zolang door tot dat lukt. En ik ben ook wel zo competatief ingesteld dat ik op de loop die ik in dec. ga doen niet als laatste wil eindigen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 827601 .

haha ja kan ik mij goed in vinden hahah. Maar goed ik heb wel het idee dat ik al iets sneller ga als eerder. Dus hopelijk kom ik nog wel bij de 5 km Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 14 sep 2012 - 20:54

Ik heb net les 17 gelopen en het kostte me heel veel moeite dit keer, ik denk omdat ik niet fit ben geweest de afgelopen dagen. Hopelijk gaat de volgende keer me weer wat makkelijker af.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 14 sep 2012 - 21:47

Liadan schreef:Ik heb net les 17 gelopen en het kostte me heel veel moeite dit keer, ik denk omdat ik niet fit ben geweest de afgelopen dagen. Hopelijk gaat de volgende keer me weer wat makkelijker af.


Vervelend dat het deze keer veel moeite kostte. Maar je hebt het wel gedaan Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 4:49

Liandan, goed dat je toch hebt gelopen ondanks dat je je niet lekker voelde! Knap!

Ik heb gisteren ook weer gelopen. Moest een kwartier achtereen lopen, dus was een kort lesje. Ik zag er wel een beetje tegenop, maar het ging echt soepeltjes! Heb in 15 minuten 2,6km gelopen. En dat was lopen in een rustig tempo. Dus loop ik goed op schema als ik 6,4km in max. 45 minuten wil lopen! smile Morgen heb ik weer een training met de club. Ik geloof 7x3 minuten hardlopen.
Volgende week zit er een training bij dat je 3km achtereen moet lopen. Ik wist mijn god niet hoe dat ik moest gaan doen, totdat ik gisteren zag dat ik al bijna op 3km zat... En dat in een kwartiertje haha.

Succes iedereen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 15 sep 2012 - 7:12

@Liadan: Knap dat je toch bent gegaan hoor!
@Fruity: Ja je loopt toch ongemerkt best ver he. Je gaat het vast halen die 4 mijl in 45 min!

Ik ga morgen weer, heb er zin in Laughing ! 20 minuutjes achterelkaar...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 20:58

Les 26, jeetje ik moest mij er doorheen slepen vandaag. Het wilde niet zo goed als anders. Maar ik heb wel een stukje verder gelopen als de vorige keer Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 281626781 Moet nog even kijken hoeveel het nu is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 21:00

Ibbeltje schreef:Hoeveel km zitten jullie nu aan? Ik zit op 3,3 km ...heb het idee dat dat nog niet zoveel is? (heb les 25 gehad)


Vandaag 3,8 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 281626781 haha is niet veel, maar ben wel iets verder gekomen Very Happy Bijna 4 km!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 15 sep 2012 - 22:30

@ibbeltje: Goed zeg! Hoe bereken jij die afstand eigenlijk?

Ik moest vandaag dus 20 minuutjes met de laatste 2,5 min drie keer een versnelling van 20 sec. Moest nog net geen sprint zijn. Was wel gek, het voelde bijna alsof ik zweefde :p.
Ging verder lekker.
Ik ga nu dinsdag of woensdag weer!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 22:33

Via http://www.gmap-pedometer.com/ . En dank je wel smile


Jij bent ook echt super bezig!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya za 15 sep 2012 - 23:16

Vanmorgen begonnen met de 4 mijl running coach....Toch wel weer leuker dan zo'n standaard rondje. Moest 10 keer 1 minuut hardlopen en tussendoor steeds 1 minuut dribbelen (dus niet wandelen). Dat dribbelen vind ik nogal raar, ik ga dan gewoon iets minder hard hardlopen Wink De volgende les is een duurloop van 20 minuten. Even kijken wanneer ik die ga doen, denk volgend weekend weer. Ik ga natuurlijk nog wel naar de sportschool deze week, dus helemaal stil zit ik niet smile
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 23:28

Goed gedaan Enelya ! Dribbelen klinkt heel raar bij hardlopen haha ik moet dan aan basketballen denken Very Happy

SUcces met de duurloop alvast.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 16 sep 2012 - 0:18

@Enelya: Ik heb ooit start to run clinics gedaan, dus dat dribbelen zegt mij misschien meer. Maar het is ook het loopje wat je kan gebruiken voor een warming up (ik word zelf nooit zo warm van gewoon wandelen, dus dribbel en wandel afwisselend 5 min). Je neemt vooral kleinere pasjes in vergelijking met gewoon hardlopen, in een rustig tempo dus.
@Ibbeltje: Ik zal die site eens gaan bekijken smile. Thanks!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje zo 16 sep 2012 - 7:17

Ik heb vandaag les 24 gelopen...na een minuut of 7 liet Evy me in de steek...accu van mn mp3speler was leeg. Zag al toen ik vertrok dat ik nog maar 1 streepje had maar had gehoopt dat ik de les er nog wel op kon afspelen. Gelukkig was dit de 3e les van de week en wist ik nog van de vorige 2 lessen tot waar ik moest rennen en waar ik weer moest beginnen. Wel vreemd om met zo'n stilte te rennen. Kon nu ook heel goed met passen en ademhaling horen. Vond t wel lekker om niet uit mn concentratie gehaald te worden door Evy. De eerste paar lessen vond ik de aanmoediging wel fijn, maar ik merk sinds een week of 2 dat ik het soms irritant vind omdat ik dan net lekker in mijn ritme zit, en dan gaat zij zeggen dat ik moet opletten dat ik niet te hard ga enz.

Ik heb net ook nog even gekeken op runnersmaps hoe groot mijn rondje nu is en ik zit op 5,088km. Heb ook nog een flinke helling in mijn route zitten dus vind t best netjes.

Nog maar 2 weken en dan zit mijn eerste Evy blok erop. Wat zijn jullie nu allemaal precies aant doen? Ik zie hier vanalles voorbij komen maar het zegt me vrij weinig Embarassed

@LCN: Dat zwevende gevoel ken ik, ik sprint de laatste minuut zodat ik ook echt moe ben als ik thuis kom. Het lijkt dan echt alsof je matrix-achtige krachten hebt he!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 16 sep 2012 - 7:21

Oh wauw jij heb de 5 km al gehaald (met nog pauzes maar toch, ik heb hem nog niet).
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje zo 16 sep 2012 - 8:17

Ja klopt, had het echt niet verwacht! Vind zelf dat ik best langzaam ga, maar dat valt dus wel mee. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik dit rondje zonder wandelpauzes ga rennen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 16 sep 2012 - 8:18

haha dat komt wel nog denk ik zo:) Gek is dat eigenlijk dat ik van niet rennen nu al bij 13 min achter elkaar ben smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum