Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 8:44

oh ja dat lopen iis dan wat minder daar waar jullie heen gaan denk ik smile Ach dat komt na de vakantie wel weer smile


En ja blijkbaar maakt het niks uit als ik Evy mag geloven. Heel soms neem ik een ontbijtkoek of rijstwafel als ik wat later ga.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 za 25 aug 2012 - 8:45

Ah dus als ik in de ochtend ga lopen dan moet ik eigenlijk mn ontbijt gewoon een beetje opsplitsen smile Nu kan dat allemaal wel nu ik nog thuis zit, als ik ga werken zal ik denk ik niet in de ochtend hardlopen smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 8:46

Je moet niks Nijntje, maar ik vind het fijner om te lopen zonder gegeten te hebben...zeker als ik zo vroeg ga.

En ja als ik werk kan ik ook niet zoveel s ochtends, nu heb ik nog vakantie.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 za 25 aug 2012 - 8:47

Haha nee zo bedoelde ik het niet smile Maar ik weet van mezelf dat ik snel flauw word als ik opsta en niet eet, dus laat staan als ik ga hardlopen
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 8:49

Oh zo, het was meer een 'in jezelf praatje' hahah :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:51

Ik doe ook weleens loopjes voor het ontbijt in een rustig tempo. Zo leert je lichaam andere brandstoffen te gebruiken dan voedsel in je maag: vet. Voor mij van belang omdat ik dat kan 'gebruiken' tijdens mijn wedstrijden (je hebt immers meer vet dan koolhydraten in je lijf en aanvullen met sportvoeding lukt nIet) en voor mensen die willen afvallen is het dus ook niet verkeerd! Je moet het dan niet elke dag doen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 8:56

Nee ik doe dit ook niet elke dag. En als ik moet werken ook niet eens elke training.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 za 25 aug 2012 - 9:06

Ibbeltje schreef:Oh zo, het was meer een 'in jezelf praatje' hahah :P

Haha! Ja idd... even een overdenking hardop Laughing
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 25 aug 2012 - 9:43

Ik loop of na het ontbijt, of ik ga s avonds minimaal 2 uur na de avondmaaltijd. Het liefst loop ik s ochtends!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 19:48

Het is gestopt met regen en heb net heerlijk hardgelopen. Les 17 alweer smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge za 25 aug 2012 - 23:08

Goed zeg!

Vandaag les 3 gelopen, laatste 6 minuten begon het keihard te regenen dus zeiknat geregend
Toen we gingen lopen hing er al wel een donkere lucht maar het was nu of niet lopen!
Nu lekker warm bad en zometeen werken!

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 26 aug 2012 - 0:14

Goed ook dat je gegaan bent ondanks de donkere lucht. Hier was het ook echt wachten tot het of droog was of niet te hard regende. Gelukkig werd het droog. Toen ik terug was begon het weer te regenen, dus ik was mooi op tijd geweest Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 26 aug 2012 - 7:15

Ik heb vandaag les 11 gelopen, een paar korte flinke regenbuitjes over me heen gehad, maar dat vond ik niet zo erg. Het lopen ging weer lekker:-)
Ik moet wel nog even gaan investeren in meer hardloopkleding, ik heb nu een 3 kwart broek en een shirt, maar ga snel ook nog maar een lange broek en vest/jas aanschaffen.

Inge, jij ook de regen gelopen dus, het koelt dan meteen flink af hè.
Ibbeltje, dat gaat lekker bij jou, je bent al bijna op de helft!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 26 aug 2012 - 7:55

Oh goed zeg Liadan dat je je niet liet tegenhouden door de regen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 281626781.

Ik heb nu ook 1 broek en 2 shiirtjes in gebruik. Heb denk ik alleen niks met lange mouwen om in te rennen. Dat moet ik nog eens bekijken ook wat ik daar mee doe.



En zelfs over de helft ben ik nu smile 30 lessen zijn het Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 26 aug 2012 - 8:23

Ibbeltje schreef:Oh goed zeg Liadan dat je je niet liet tegenhouden door de regen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 281626781.

Ik heb nu ook 1 broek en 2 shiirtjes in gebruik. Heb denk ik alleen niks met lange mouwen om in te rennen. Dat moet ik nog eens bekijken ook wat ik daar mee doe.



En zelfs over de helft ben ik nu smile 30 lessen zijn het Wink
Oja, dat is waar ook nerd .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje zo 26 aug 2012 - 8:24

Hier les 14 gelopen vanavond...na de eerste 4 min begon t kei hard te regenen en dat hield eigenlijk niet meer op voordat ik thuis was. Was helemaal doorweekt! Gelukkig doet mn mp3apeler t nog..had vanmiddag pas een nieuwe gekocht omdat die andere er vrijdag halverwege de les mee oohueld. Woensdag ga ik weer en sla ik les 15 over. Vandaag ging t zo makkelijk dat dat wel moet lukken. Dan lig ik weer op schema van 3 lessen in de week.

Zien jullie veel andere lopers in jullie omgeving? Hier zijn er best veel aant rennen, ook best veel met evy geloof ik.

Ik merk trouwens al heel gied aan mn benen en billen dat die slanker zijn geworden! Hooelijk gaan mn buik en lovehandles ook wat slinken!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 26 aug 2012 - 8:39

Teddyaapje, ik merk ook al dat mijn benen en billen wat strakker worden, maar ik ben ook aan het proberen wat kilootjes kwijt te raken (nu 2,5 kilo afgevallen). Helaas merk ik ook nog niet dat mijn buik strakker wordt en dat is hard nodig dus hopelijk gaat dat bij mij ook nog gebeuren.

Ik zie waar ik zelf loop maar weinig andere lopers, in een ander deel van het dorp zie ik regelmatig andere lopers.

Ik heb ook de neiging om een les over te slaan maar ga het toch niet doen, ik vind het ook wel leuk om te merken dat ik de derde les van de week meestal een stuk sneller loop dan de eerste les. En ik denk dat het wel goed is om gewoon de volgorde aan te houden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 26 aug 2012 - 8:53

Ik zie op mijn route niet veel lopers, maar in mijn woonplaats lopen er wel meer.


En ja ik hou mij ook aan de lessen, ook al gaat het lekker. Maar dat is ieder voor zich smile

Fijn dat jullie merken strakker te worden, ik begin dat ook te denken.

Teddy> goed dat je wel door bent gegaan ook al regende het, klasse! cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver zo 26 aug 2012 - 9:23

Ik wil nog steeds hardlopen, maar ik vind het alleen echt niks aan. Ik kan nu wel heel mooi langs het water lopen. Kan hier wel echt een hele mooie route lopen denk ik!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje zo 26 aug 2012 - 9:51

Zwerver schreef:Ik wil nog steeds hardlopen, maar ik vind het alleen echt niks aan. Ik kan nu wel heel mooi langs het water lopen. Kan hier wel echt een hele mooie route lopen denk ik!

6 weken geleden zouden dit mijn woorden zijn geweest, maar met Evy is t echt leuk!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon zo 26 aug 2012 - 9:57

Goed bezig meiden!

Mijn vriend (ervaren hardloper/sporter) zegt dat de vetverbranding pas aan het eind van Evy goed op gang komt, omdat je dan langere stukken loopt. Bewegen is sowieso goed, dus ook de stukjes van een paar minuten, maar die doen voor de vetverbranding niet zo heel veel.
Mijn benen (boven mijn knieën) en billen (van de kont naar bovenbenen) zijn ook echt strakker, maar bij mijn buik vlot het ook nog niet zo. Kreeg van de buurvrouw wel een compliment dat ik zo'n mooie taille kreeg! Maar die buik.... *zucht*

Wij hadden trouwens feestweekend waardoor ik niet heb gelopen, ik ga morgen weer. Vriend heeft gister besloten om 9 sept een wedstrijd van 8 km te doen, hij heeft gister 6,5 km gelopen en ik ben met hem mee gefietst. Om jaloers van te worden, hoe makkelijk het hem af ging na zo lang niet gelopen te hebben. En zo kort van tevoren beslissen dat je 'nog even' mee gaat doen. Hij liep vrij constant en zelfs toen hij aan het eind zei dat hij 'kapot' was, was daar niets van te zien!

Goed, ik ga morgen voor les 23: 10 - 12 - 12 minuten (wandelstukjes weet ik zo niet)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 26 aug 2012 - 20:04

Teddyaapje schreef:
Zwerver schreef:Ik wil nog steeds hardlopen, maar ik vind het alleen echt niks aan. Ik kan nu wel heel mooi langs het water lopen. Kan hier wel echt een hele mooie route lopen denk ik!

6 weken geleden zouden dit mijn woorden zijn geweest, maar met Evy is t echt leuk!


hahah ja mijn woorden waren dit ook. Ik zei dat ik echt nieit ging hardlopen, niks voor mij, zie je het al voor je met mijn lichaam etc....maar ik vind het geweldig!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 26 aug 2012 - 20:06

ZIZ> nou dan heb ik wel nog hoop dat ik meer kwijt ga raken als het aan het einde pas is smile Snap het wel, dan ben je toch echt alleen maar aan het rennen, nu doe je idd stukjes rennen stukjes lopen. Ach we zien wel, bewegen is idd sowieso niet verkeerd.

Succes met les 23!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 27 aug 2012 - 0:32

Ibbeltje schreef:ZIZ> nou dan heb ik wel nog hoop dat ik meer kwijt ga raken als het aan het einde pas is smile Snap het wel, dan ben je toch echt alleen maar aan het rennen, nu doe je idd stukjes rennen stukjes lopen. Ach we zien wel, bewegen is idd sowieso niet verkeerd.

Succes met les 23!

Dank je, het is weer gelukt. Liep niet lekker, zere benen, zere buik. Merk dat ik steeds meer aan mijn grens zit, misschien moet ik toch maar eens beginnen met een les 2 keer te lopen. De volgende les is een stuk van 10 en een stuk van 20 minuten.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 27 aug 2012 - 1:02

Ik ben vanmorgen weer gegaan, na 2.5 wk pauze door vakantie, maar het ging super!! Heb 2 lessen overgeslagen omdat ik anders niet uit kom met de 5 km loop op 9/9. Moest ik gelijk 18 min achterelkaar lopen..oeps! Toch gedaan en het ging heel goed. Vond t ook zo lekker weer.
Hier zijn veel lopers ja.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum