Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya wo 5 sep 2012 - 3:24

Ik ben in april begonnen met de lessen van Renate Wennemars. Deze heb ik nu ongeveer 2 maanden geleden afgerond en sindsdien probeer ik elke week 1 keer 5 km te lopen. Wil voornamelijk ZininZon even een hart onder de riem steken dat die 5 km er echt wel komt. De laatste 'les' van Renate is 30 minuten aan 1 stuk hardlopen. Toen had ik ook geen 5 km want ik loop maar 8,5 tot 9 km per uur. Die les erna heb ik mn Runtastic app op 5 km gezet en is het gewoon gelukt. Dus jou gaat het ook gewoon lukken!! Nu probeer ik steeds iets sneller te gaan. De beste tijd voor mijn 5 km was 32 minuten, ik wil naar de 30 minuten.

Verder zag ik nog iets staan over muziek afspelen in een app. Volgens mij kan dit bij alle sportapps, kun je zo muziek toevoegen. Ik heb dus de Runtastic app en die is ook erg fijn.

Bij de H&M hebben ze ook hele fijne sportbroeken. Heb nu voor hardlopen een duurdere broek van de intersport, maar voor mn Les Mills lessen heb ik broeken van H&M en die kruipen niet omhoog ofzo.

Ik houd dit topic nu een beetje in de gaten voor tips. Ga morgenavond weer een rondje van maken. Hopelijk gaat het beter dan vorige week, toen kwam ik echt misselijk de finish over. Toch iets te snel gegaan denk ik.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 5:51

Oh ik 'moet' eigenlijk vandaag maar mijn benen voelen nog zo moe...weer drukke dag gehad op het werk...ik zie straks wel. Nu sowieso eten laten zakken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 5 sep 2012 - 6:35

Ibbeltje, ik zou er dan nog een dag langer tussen doen en morgen pas gaan lopen als ik jou was. Ze adviseren 3 keer in de week te lopen en je bent maandag nog geweest, dus dan zou ik donderdag en zaterdag gaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 6:39

Ja maar nadeel is dat ik donderdag tot laat moet werken...en nu ben ik al ff thuis. Misschien dat ik toch ga... ik kijk sowieso eerst gtst Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 5 sep 2012 - 6:40

Ow, ja dat is balen, al loop ik meestal wel lekker als ik net uit mijn werk kom. Misschien zijn je zware benen wel snel over als je begint te lopen (en zo niet, dan weet je dat voor de volgende keer Wink ).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 6:42

Ja precies ik kan gewoon proberen, gaat t niet ben ik ook zo weer omgedraaid smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird wo 5 sep 2012 - 6:46

ekiaam87 schreef:Zo, ik heb nieuwe hardloopschoenen gekocht! Bij de intersport, ben 1.5 uur bezig geweest. In mijn oude schoenen had ik altijd snel last van blaren en nu met passen, voelde ik precies of het goed zou gaan of niet. Na 10 paar passen, had ik dan eindelijk de goede schoen gevonden!
Dit is hem:
Mooie schoenen!!!!!

Ik ga zo weer, les 5 van Evy gaat beginnen. Wat mij wel mee valt is dat ik het gewoon vol houdt om daadwerkelijk te gaan. Eerder had ik na les 2 geen zin meer om te gaan en vond ik het wel best. Maar heb deze keer echt een knop om gezet, denk dat het daardoor makkelijk gaat.
Kijk alleen niet echt uit naar de kou voor straks, maar goed, daar kunnen we ons tegen kleden!
Ga waarschijnlijk morgen de stad maar eens in voor een fijne broek. Nu nog 1x een irritant kruipbroekje aan ;-)
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 8:23

Ik ben toch gegaan en heb het goed volgehouden! Alleen de laatste 4 min moest ik mjzelf ff toespreken en oppeppen Very Happy

Het was les 21 inmiddels smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon wo 5 sep 2012 - 9:12

Complimenten weer aan iedereen!
Balen jullie ook zo dat het al zo vroeg donker wordt?

Ik heb vanavond weer lekker badminton gespeeld, morgen weer hardlopen. Les 25 wordt het.


Enelya schreef:Wil voornamelijk ZininZon even een hart onder de riem steken dat die 5 km er echt wel komt. De laatste 'les' van Renate is 30 minuten aan 1 stuk hardlopen. Toen had ik ook geen 5 km want ik loop maar 8,5 tot 9 km per uur. Die les erna heb ik mn Runtastic app op 5 km gezet en is het gewoon gelukt. Dus jou gaat het ook gewoon lukken!!

Wat ontzettend lief! Dankjewel!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 9:22

Nou ik moet er aan denken een hesje aan te doen of op zoek gaan naar lampjes. Als het goed is heb ik een hesje in de auto...morgen of zo eens kijken....is anders wel gevaarlijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 5 sep 2012 - 9:24

Ja vind t ook jammer dat t gauw donker wordt.
Gisteravond les 16 gelopen, was ook weer zo makkelijk. Morgen les 17, maar 2x4 min! Vraag me echt af of ik zondag zo de 5 km uitloop. Kwam er ook nog achter dat les er niet opstaat! Dat moet je dan downloaden, maar zie nergens waar... Vind ik wel jammer. Nu zelf maar wat muziek op mp3 speler zetten...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 9:29

ben je bij 2x4 min? En zondag ga je 5 km lopen? Dat wordt denk ik met pauzes er in? Ik ben nu bij les 21 met 8 min hard lopen en 10 min.
En welke les staat er niet op?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 5 sep 2012 - 9:34

Vanochtend voor 't eerst in Spanje hardgelopen.. Was best lastig want het is hier flink heuvelopwaarts. Desondanks toch de hele les uitgelopen, zelfs met brood aan de hand (want ik ging heen en weer naar de bakker hardlopen Laughing )
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 9:37

Marin schreef:Vanochtend voor 't eerst in Spanje hardgelopen.. Was best lastig want het is hier flink heuvelopwaarts. Desondanks toch de hele les uitgelopen, zelfs met brood aan de hand (want ik ging heen en weer naar de bakker hardlopen Laughing )

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 281626781 Goed zeg dat je daar gewoon door gaat!! Echt super! Hoe is het verder daar?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 5 sep 2012 - 9:37

@ibbeltje: het zijn nu een paar rustige lessen. Ik heb verder wel langere stukken gelopen steeds. Maar niet langer dan 18 min aaneengesloten! De les voor 5 km staat er niet op.

@marin: knap zeg!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 9:42

aaah oke op die manier ik denk al huh hoe kan dat nou Very Happy Dan gaat het je hoop ik wel lukken smile als je de motivatie al hebt kom je een heel end smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 5 sep 2012 - 9:46

Ibbeltje schreef:
Marin schreef:Vanochtend voor 't eerst in Spanje hardgelopen.. Was best lastig want het is hier flink heuvelopwaarts. Desondanks toch de hele les uitgelopen, zelfs met brood aan de hand (want ik ging heen en weer naar de bakker hardlopen Laughing )

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 281626781 Goed zeg dat je daar gewoon door gaat!! Echt super! Hoe is het verder daar?

Ja heeerlijk! Niet echt super warm, hoewel het vandaag wel de 30 graden heeft gehaald denk ik. Maar 't zwembad is erg koud helaas. Gebruik 'm niet om echt baantjes te zwemmen, maar wel lekker beetje in kloten met zwembanden met m'n vriend enzo. Wel heel gezellig. Alleen eet ik veel te veel voor m'n ontbijt, eet zo vier a vijf boterhammen, terwijl ik normaal gesproken een bakje yoghurt eet. Ben echt opgeblazen merk ik. En al die lekkere tapas nog niet genoemd Wink

Maar het is hier heerlijk!

Twijfel alleen of ik de volgende les ook ga doen, want dat is weer 5 min langer lopen en dan is het net een te lang rondje voor de bakker, en omdat ik het laatste stuk echt flink bergopwaarts moet, wil ik dat alleen maar wandelen en niet nog hardlopen en ben bang dat ik dat met die les niet red... Maar even over nadenken dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 5 sep 2012 - 9:48

Fjin dat je het zo naar je zin hebt.
EN ik snap als je niet 5 min verder gaat. Berg op is al erg intensief hoor. Je bent lekker bezig!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 5 sep 2012 - 9:58

Berg af is trouwens zo niet nog lastiger! Zeker op zandweggetjes met stenen. Dus ik moet toch wel beetje oppassen volgende keer als ik nog ga. Maar wel erg lekker om weer even te lopen. Het voelt toch goed en de andere route is ook wel eens leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya wo 5 sep 2012 - 20:35

Le Chat Noir schreef:@ibbeltje: het zijn nu een paar rustige lessen. Ik heb verder wel langere stukken gelopen steeds. Maar niet langer dan 18 min aaneengesloten! De les voor 5 km staat er niet op.

@marin: knap zeg!

Doe jij ook de lessen van Renate? Die laatste 'les' stond er bij mij wel op. Heb m eventueel nog wel voor je op de computer staan. Deze les bestaat uit 30 minuten muziek en tips en aanmoedigingen van Renate. Het is alleen nog geen 5 km, iig bij mij niet haha. Ik had toen 4.2 km ofzo, weet niet meer precies. Die les van 2 x 4 min is dan wel raar hè zo ervoor, maar dat is gewoon om je wat rust te geven. Want het lukt wel gewoon die 30 minuten, had ik ook niet verwacht.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir wo 5 sep 2012 - 22:33

Hmm zou ook verbaasd zijn als ik het in 30 min doe! Denk dat ik gewoon maar wat stimulerende muziek op mijn mp3 speler zet voor ong 45 min haha. En zelf de tijd ondertussen bijhouden. Ik krijg ook een chip, dus de eindtijd hoor ik heel exact smile.
Alleen jammer zonder aanmoediging Wink.
Ben jij daarna verder gegaan met de 10km bijv?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 23:51

Marin schreef:Berg af is trouwens zo niet nog lastiger! Zeker op zandweggetjes met stenen. Dus ik moet toch wel beetje oppassen volgende keer als ik nog ga. Maar wel erg lekker om weer even te lopen. Het voelt toch goed en de andere route is ook wel eens leuk!

Maar het maakt toch niet uit als je de les niet red. Dan probeer je het de keer erop gewoon weer. Niet van te voren al denken dat je het niet gaat halen! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin do 6 sep 2012 - 0:22

Punk'd schreef:
Marin schreef:Berg af is trouwens zo niet nog lastiger! Zeker op zandweggetjes met stenen. Dus ik moet toch wel beetje oppassen volgende keer als ik nog ga. Maar wel erg lekker om weer even te lopen. Het voelt toch goed en de andere route is ook wel eens leuk!

Maar het maakt toch niet uit als je de les niet red. Dan probeer je het de keer erop gewoon weer. Niet van te voren al denken dat je het niet gaat halen! :cheering:

Nee maar t gaat mij er om dat de les te lang is voor de route die ik loop. De laatste 5 min zijn echt vrij steil omhoog dus wil ik die uitwandelen. En ik wil een les niet 2x doen, dat vind ik saai met de muziek.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya do 6 sep 2012 - 2:51

Le Chat Noir schreef:Hmm zou ook verbaasd zijn als ik het in 30 min doe! Denk dat ik gewoon maar wat stimulerende muziek op mijn mp3 speler zet voor ong 45 min haha. En zelf de tijd ondertussen bijhouden. Ik krijg ook een chip, dus de eindtijd hoor ik heel exact smile.
Alleen jammer zonder aanmoediging Wink.
Ben jij daarna verder gegaan met de 10km bijv?

In 45 minuten moet je zeker wel 5 km kunnen hardlopen smile
Het was idd wel even wennen zo zonder aanmoediging, helpt toch wel een stukje.
Ik gebruik trouwens de muziek van Danse Smash Hits van 538, fijne muziek om op te lopen.

Nee, en ik ga denk ik ook niet verder met de 10 km. Zie mezelf niet een uur hardlopen. Ik wil nu gewoon de 5 km kunnen doen en die steeds sneller en beter kunnen volhouden. Daarnaast moet ik nog maar zien of ik in de winter blijf hardlopen. Houd niet zo van de kou. Maar kan natuurlijk ook altijd naar de sportschool gaan.

Vanavond ga ik weer een rondje van 5 km maken.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird do 6 sep 2012 - 3:24

Marin schreef:
Punk'd schreef:
Marin schreef:Berg af is trouwens zo niet nog lastiger! Zeker op zandweggetjes met stenen. Dus ik moet toch wel beetje oppassen volgende keer als ik nog ga. Maar wel erg lekker om weer even te lopen. Het voelt toch goed en de andere route is ook wel eens leuk!

Maar het maakt toch niet uit als je de les niet red. Dan probeer je het de keer erop gewoon weer. Niet van te voren al denken dat je het niet gaat halen! :cheering:

Nee maar t gaat mij er om dat de les te lang is voor de route die ik loop. De laatste 5 min zijn echt vrij steil omhoog dus wil ik die uitwandelen. En ik wil een les niet 2x doen, dat vind ik saai met de muziek.

Kun je dan niet zelf de tijd bijhouden voor het schema van je laatste les en met eigen muziek deze wel nog een keer doen?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 13 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum