Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 23 aug 2012 - 17:47

Oei oei ZIZ Wink Hopelijk valt t mee.


Ik ga zo weer. Ben benieuwd hoe het gaat ... heb buikpijn, net begonnen met de maandelijkse periode, dat is nooit zo heel fijn. Maar goed we gaan er toch voor.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 23 aug 2012 - 18:44

Zo, les
16 van rennen met Evy ging super goed. Begonnen met 5 min rennen, 2 min
lopen, 7 min rennen, 2 lopen, 7 min rennen, 2 lopen, 7 min rennen, 2
lopen. ( even zo uit mijn hoofd). En 7 min ging bovenverwachting erg
makkelijk ook Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 561177




(Even gekopieerd van fb)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 19:34

Go Ibbel!!!

Ik heb gisteravond les 8 gedaan en ging goed, snel voorbij ook. En nog geen enkele keer spierpijn gehad! Very Happy Morgen mag ik weer, maar vandaag ga ik met mijn vriend en zijn broertje iets van 5km wandelen hier, dus ook sportief bezig.

Succes allemaal weer, hou vol meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 23 aug 2012 - 19:40

lekker bezig PS ! Fijn he geen spierpijn hebben Very Happy Veel plezier met wandelen vandaag. O en dank je smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 23 aug 2012 - 20:59

Ik heb net les 10 gelopen en het ging me heel makkelijk af! Ik heb dit keer geen last gehad van steken gelukkig. Ik vond de vorige 3 lessen zwaarder dan deze les. En ik moet mijn rondje iets groter maken want ik heb nog een keer onze straat op en neer moeten lopen omdat ik te snel weer thuis was. (ik voel nu alleen wel een spier aan de voorkant van mijn been, ik hoop niet dat ik daar last van ga krijgen).

Ibbeltje, fijn dat het zo goed ging! Jij gaat echt lekker hè?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Penny Blossom do 23 aug 2012 - 21:53

Goed bezig iedereen!
Ik heb net les 1 gelopen. Jeetje wat zwaar. En wat een schok voor mij. Mijn conditie is heeeel slecht. 2 minuten rennen houd ik echt niet vol. En na de allerlaatste minuut rennen piepte ik helemaal met mijn ademhaling.
Zondag ga ik nog een keertje les 1 proberen.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 22:13

Ik wilde het ook gaan doen maar heb alleen maar les 4 tot en met 8 op mijn telefoon omdat ik daar voorheen was gebleven.

Zou ik het halen om met les 4 te beginnen of is dat echt veels te zwaar? heb bijna een jaar niet meer gerend Embarassed

Ik ga zo eerst naar de sportschool maar dat doe ik maar 1 a 2 keer in de week. Wil er ook graag 2 x bij gaan rennen maar daar komt elke keer niks van! confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 22:13

En dan te bedenken dat ik ooit bij les 18 ben aangekomen. (3 jaar geleden ofzo)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 do 23 aug 2012 - 22:16

Ik dacht dat ik les 7 moest lopen van de week, maar het bleek les 8 te zijn smile Ging best wel goed smile
Vandaag les 9 lopen, ben benieuwd hoe dat gaat!!

Wat blijft iedereen ook goed bezig zeg!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 23 aug 2012 - 23:57

Liadan schreef:Ik heb net les 10 gelopen en het ging me heel makkelijk af! Ik heb dit keer geen last gehad van steken gelukkig. Ik vond de vorige 3 lessen zwaarder dan deze les. En ik moet mijn rondje iets groter maken want ik heb nog een keer onze straat op en neer moeten lopen omdat ik te snel weer thuis was. (ik voel nu alleen wel een spier aan de voorkant van mijn been, ik hoop niet dat ik daar last van ga krijgen).

Ibbeltje, fijn dat het zo goed ging! Jij gaat echt lekker hè?


Oh fijn dat het nu zo fijn ging zonder steken. Ik hoop ook dat je verder geen last van die spier gaat krijgen. Maar rustig aan doen nu.
En ja het gaat hier veel beter dan ik ooit gedacht had. Echt zo fijn!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 23 aug 2012 - 23:59

Germini schreef:Goed bezig iedereen!
Ik heb net les 1 gelopen. Jeetje wat zwaar. En wat een schok voor mij. Mijn conditie is heeeel slecht. 2 minuten rennen houd ik echt niet vol. En na de allerlaatste minuut rennen piepte ik helemaal met mijn ademhaling.
Zondag ga ik nog een keertje les 1 proberen.


Komt allemaal wel goed. Het is gewoon even opbouwen. Goed dat je het wel gedaan hebt! de start is er. Op naar zondag! Je kan het!



Ekiaam> hoe ging les 9 ?? of moet je nog?


Katie> je kan het proberen, je merkt vanzelf of het te zwaar is. Het scheelt wel of je wel al conditie hebt of niet. En dat rennen, echt INplannen in je week. Dat werkt voor mij echt goed. Succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:22

les 4 liep ik met gemak uit maar wel op de sportschool en dan is de weerstand denk ik veel minder?

daarna nog wel 3 kwartier crosstrainer erachteraan gedaan maar merkte dat ik daarna misselijk en licht in mijn hoofd was dus moeten stoppen helaas wou eigenlijk het uur vol maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 24 aug 2012 - 0:41

Fijn dat les 4 makkelijk ging. Ik heb geen ervaring met binnen rennen, maar ja je hebt niet met het weer te maken en zo dus kan anders zijn.
Pittig om er nog 45 min crosstrainer achteraan te doen. Ik denk dat dat teveel van het goed is persoonlijk. Helemaal als je er licht van in je hoofd wordt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge vr 24 aug 2012 - 3:59

Vandaag les 2 gelopen, ging goed. Zat te twijfelen of ik les 2 en 3 over zou slaan omdat ik een tijd terug tot les 10 was gekomen, maar ga toch maar de lessen volgen :-)
Zondag les 3 lopen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 24 aug 2012 - 6:44

Inge toch slim denk ik om toch de lessen te volgen smile Je bent zo weer bij les 10 smile Ook jij bent goed bezig!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 vr 24 aug 2012 - 22:36

Ibbeltje schreef:
Germini schreef:Goed bezig iedereen!
Ik heb net les 1 gelopen. Jeetje wat zwaar. En wat een schok voor mij. Mijn conditie is heeeel slecht. 2 minuten rennen houd ik echt niet vol. En na de allerlaatste minuut rennen piepte ik helemaal met mijn ademhaling.
Zondag ga ik nog een keertje les 1 proberen.


Komt allemaal wel goed. Het is gewoon even opbouwen. Goed dat je het wel gedaan hebt! de start is er. Op naar zondag! Je kan het!



Ekiaam> hoe ging les 9 ?? of moet je nog?


Katie> je kan het proberen, je merkt vanzelf of het te zwaar is. Het scheelt wel of je wel al conditie hebt of niet. En dat rennen, echt INplannen in je week. Dat werkt voor mij echt goed. Succes!

Les 9 ging redelijk, iets minder ver gelopen, had steken in mijn linkerzij, maar wel alles volgehouden. Ook een nieuwe route gelopen en dat loopt dan toch altijd langzamer omdat ik moest kijken waar ik heen moest gaan (liep in de woonplaats van mijn vriend, daar ben ik nog niet zo bekend Wink)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 25 aug 2012 - 4:25

Ik ben weer terug van vakantie!
Helaas heb ik daar niet kunnen hardlopen, het was mij te bergachtig en anders had ik eerst de auto moeten pakken ofzo. Er liepen wel een aantal mensen hard, maar sorry ik ga echt niet in de hitte een berg op en af lopen. Wel heb ik mijn hardloopschoenen nog aan kunnen doen tijdens een bergwandeling en wandeling door een kloof smile.
Baalde wel serieus, want ja ik heb me opgegeven voor een 5 km loop en dat is 9 september al pale .
Ik ga het morgen weer oppakken en hoop dat ik gewoon weer verder kan bij waar ik gebleven was, of gewoon meteen een paar lessen verder...heb natuurlijk wel veel gelopen en ook veel berg op en af.... Ik zie wel!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 5:46

Als je steken krijgt, loopt je dat misschien niet te snel? Ik weet het niet maar dacht misschien dat dat kan? Vervelend is het wel. Wel leuk ook wel een andere route smile

LCN> ik snap dat je dat niet gedaan hebt nee. Denk dat ik hetzelfde had gedaan smile Je bent verder wel sportief geweest met wandelen in de bergen dus je hebt niet stil gezeten.
Hopelijk kun je de draad weer zo oppakken en loop je die 5 gewoon lekker uit smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 za 25 aug 2012 - 7:15

Wat is voor jullie het beste tijdstip om te hardlopen? Ik wil best 's ochtends maar ik moet echt eten voor ik wat ga doen en dan moet je weer even wachten natuurlijk. Omdat ik echt een avondmens ben sta ik niet zo heel vroeg op.

In de avond zit ik ook weer met eten, hoe doen jullie dat?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 7:21

Ik ga s ochtends zoveel het kan en eet meestal niet van tevoren, dan loop ik niet zo fijn.

S avonds eet ik dan wel eerst want dan kom ik van het werk en heb ik honger. Dan wacht ik wel zeker een half uur of langer voor ik ga.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge za 25 aug 2012 - 8:17

Ibbel hardlopen zonder wat te eten???? :-0

Ik loop of eind van de ochtend hard (als ik vrij ben of late dienst of slaapdienst heb) of ik loop voor het avondeten hard.
Als ik in de ochtend loop eet ik eerst een bakje kwark en fruit

Ibbeltje schreef:Inge toch slim denk ik om toch de lessen te volgen smile Je bent zo weer bij les 10 smile Ook jij bent goed bezig!

hehe nee hoor want over 2 weken zijn wij bijna een maand met vakantie, dus daarna kan ik weer opnieuw beginnen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 8:19

Ja zonder te eten. Ik ga dan al rond 7 uur half 8 in de ochtend smile


EN oh vakantie er nog tussen ja hmm dat schiet niet op, of je moet daar ook lopen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge za 25 aug 2012 - 8:25

Is het geen optie om iets kleins te eten voor je gaat hardlopen? bv een stukje fruit of beetje kwark bv?

mwa in principe kan je overal lopen natuurlijk, maar zie mij daar niet gaan hardlopen eigenlijk.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 25 aug 2012 - 8:30

Nee want dan loop ik echt niet lekker. En volgens Evy is dat niet zo erg zei ze ergens in een les Wink

En nee niet joh? Mensen kennen je daar niet Wink Waar ga jij heen??
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge za 25 aug 2012 - 8:41

Oke! Ik had altijd begrepen dat het belangrijk is dat je wel iets eet voor je gaat lopen, maar dat haalt niet uit dus

Daar gaat het eigenlijk niet eens om, mensen mogen mij rustig zien lopen, maar vind het nog al een gedoe op vakantie waar wij heen gaan, ook met het mee nemen van de spullen.

Gaan naar Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, Frans Polynesië en Hong Kong
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum