Volgende maand stemmen!
+51
Lonely Goatherd
Mari
Schaapke
Travelgurly
Ilargi
Sterre
Caramba
Printje
Tania
Zininzon
Rush
ThinkPink
Stuiterbal
loesje
Sarah1985
_Nina
Jezzie
nijntje4
flower
Lavendel
Marin
girli
M-G
kwak
Roxi3
Atelier Madame
Tinus
Jeanette
Reeza
Caulfield
Susan
Antibes
SuperGrover
TukTuk
Tazz
June
RYW
Gympie
Mermaid
Highway
ellibre
SnowWhite
Dennenappel
Oasis
Shisha
Janelie
luenca
Blond
Minx
Parisienne
Bazinga
55 plaatsers
Pagina 4 van 12
Pagina 4 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Re: Volgende maand stemmen!
Ik kom ook uit op SP. Vorige keer ook.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik zal de Stemwijzer zo ook eens doen. Meestal bedenk ik pas wat ik echt ga stemmen op weg naar het hokje. Ik ben niet zo politiek geinteresseerd geloof ik.
Gast- Gast
Uit mijn stemwijzer komt de SP als eerste en daarna de PvdA. Maar die willen allebei de kinderbijslag inkomensafhankelijk maken en dat wil ik niet. Moeilijk dus.
Gast- Gast
Ik kom uit op CU, op nummer twee PvdA. Ik twijfelde tussen VVD en CU, dus dat is duidelijk. Het is prettig dat er per stelling een uitleg van elke partij staat, dat maakt het iets minder zwart-wit.
Gast- Gast
Bij mij komt er Groen Links uit. Overigens balen dat de kinderopvang blijkbaar niet is meegenomen in het verkiezingsprogramma (of in elk geval niet in de kieswijzer verwerkt staat), want daar wilde ik mijn keuze van af laten hangen. Dat wordt dus maar even verkiezingsprogramma's doorspitten, want dat, en de kosten van de zorg vind ik het belangrijkste.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
bij mij komt uit vvd . Denk datik daar ook op ga stemmen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
shygirl87 schreef:VVD? die ervoor zorgt dat buitenlanders nog meer gediscrimineerd worden en dat de rijken rijker worden en de armen armer? dankzij de VVD leven er meer mensen op brood en water. Ik stem of SP of PvdA. Weet even niet meer welke van de 2 mij aangeraden werd , geloof dat het SP is , iedereen gelijk...!
+1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Pvv komt bij mij op 1 uit maar ik weet niet of ik daar wel op ga stemmen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik zou sowieso op de VVD gaan stemmen. Zojuist ook de stemwijzer ingevuld en er komt als 1e VVD uit en als 2e PVV.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Hij komt op PVV en SP uit, maar ik ben het met geen 1 partij echt eens. SP het meeste, maar ik vind dat ze van de hypotheekrente aftrek af moeten blijven, dus twijfel wat ik moet stemmen.
Gast- Gast
Same here!Parisienne schreef:Ik ga me er wel eens even goed in verdiepen. Heb nog geen idee waar ik op wil stemmen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Fruity schreef:Op 1 komt er bij mij PVV uit en op twee de SP.
+1
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik kom uit op PVV en dan Partij voor de dieren. Die laatste had ik wel verwacht.
Gast- Gast
Ik kom eerst op PVV en daarna op SP uit. Denk dat het dus SP wordt:)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
PVV en daarna Groenlinks.
Nou daar word ik echt wijzer van.
Nou daar word ik echt wijzer van.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sunprincess schreef:Ik kom uit op PVV en dan Partij voor de dieren. Die laatste had ik wel verwacht.
Die eerste niet?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
waarom stemmen er hier zoveel meiden op de VVD?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:waarom stemmen er hier zoveel meiden op de VVD?
Een redelijke afspiegeling van de samenleving. In de peilingen staat de VVD nog een zetel boven de SP.
Wanneer je zelf geen (extra) zorg, uitkeringen of bijstand hebt, kijk je heel anders tegen die onderwerpen aan, dan wanneer je er midden in zit. Voor onze situatie zijn de reiskosten, hypotheekrente en woningen in de Randstad van grote invloed. Wij zullen die punten dus zwaarder laten wegen en daarin is de VVD gunstiger. (En in mijn geval de CU)
Gast- Gast
Ik kom uit op de Partij voor de dieren en de PvdA, ik weet nog niet waar ik op ga stemmen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
shygirl87 schreef:Minx schreef:Maar hoe had je het anders gezien dan. Er moest bezuinigd worden. Pvv en CDA zijn daar net zo 'schuldig' aan. Dus om alles maar op de VVD te schuiven vind ik erg makkelijk.
omdat de mensen die ook afhankelijk zijn van psychische zorg er het meest op achteruit zijn gegaan vanwege hun geringe inkomen. ook veel mensen bij ons die niet meer bij de ggz als client zijn opgenomen omdat ze de eigen bijdrage niet eens kunnen betalen. bezuinigen , prima. maar misschien wat meer op de rijken in ons land. van een kale kip kan je namelijk niet plukken,
Iedereen gaat erop achteruit. Waarom zou een rijk iemand in verhouding er zoveel meer achteruit op moeten gaan dan iemand met een lager inkomen? We zitten in een crisis. Er moest bezuinigd worden. Er is jaren heel veel geld uitgegeven wat er eigenlijk niet was. Tja, dan kom je een keer op de koffie. In Amerika is toen alles geklapt en dat kwam als een golfbeweging door de wereld heen. Dus ja, dan moet je ook een keer als land.
Ik vind het overigens heel triest dat er zoveel mensen de dupe van worden die het écht niet kunnen betalen. Maar voor de rest denk ik ook dat mensen héél snel klagen als ze een keer er op achteruit gaan.
Gast- Gast
Hier ook SP.
Ik vind dat je het zeker merkt dat er bezuinigd moet worden, ik zou het heel anders aanpakken en niet de gewone burger alleen maar de dupe laten zijn maar ook eens kijken naar andere vlakken.
Ik vind dat je het zeker merkt dat er bezuinigd moet worden, ik zou het heel anders aanpakken en niet de gewone burger alleen maar de dupe laten zijn maar ook eens kijken naar andere vlakken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tris schreef:Sunprincess schreef:Ik kom uit op PVV en dan Partij voor de dieren. Die laatste had ik wel verwacht.
Die eerste niet?
Nee, ik vind mezelf niet zo rechts aangelegd. Maar goed, ik heb me ook nooit echt verdiept in het partijprogramma van de PVV, gewoon omdat ik er toch nooit op ga stemmen.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Tris schreef:Sunprincess schreef:Ik kom uit op PVV en dan Partij voor de dieren. Die laatste had ik wel verwacht.
Die eerste niet?
Nee, ik vind mezelf niet zo rechts aangelegd. Maar goed, ik heb me ook nooit echt verdiept in het partijprogramma van de PVV, gewoon omdat ik er toch nooit op ga stemmen.
Bij mij stond de PVV tot mijn verbazing ook hoog. Ze hebben ook wel goede punten erbij staan. maar ik vind het sowieso bij alle partijen een hoop bla bla je moet maar zien wat ervan komt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
...
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 4 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Pagina 4 van 12
Permissies van dit forum: