Stemmen
+5
Jade
RYW
Susan
TGR
blonky1986
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stemmen
Weet niet of dit mag, maar zouden jullie op mijn vriend willen stemmen, je hoeft geen info achter te laten alleen een code over te typen. Hiermee kan hij een printer winnen voor zijn startend bedrijf, wat dus heel erg mooi zou zijn!
Link is *verwijderd* omdat het niet mag
Als het niet mag, zal ik dit topic uiteraard sluiten.
Alvast heel erg bedankt allemaal!
Link is *verwijderd* omdat het niet mag
Als het niet mag, zal ik dit topic uiteraard sluiten.
Alvast heel erg bedankt allemaal!
Laatst aangepast door blonky1986 op wo 23 nov 2011 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt
blonky1986- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11
Re: Stemmen
TGR schreef:Het mag niet.
Ik word altijd heel recalcitrant van die regel, dus ik stem altijd toch. Heb nu dus ook gestemd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:TGR schreef:Het mag niet.
Ik word altijd heel recalcitrant van die regel, dus ik stem altijd toch. Heb nu dus ook gestemd.
Ik heb dat juist anders, ik vind het altijd zo flauw dat degenen met het grootste sociale netwerk of het meeste spamgedrag op internet wint. Ik stem dus juist meestal op iemand met weinig stemmen die ik het méér gun, ipv dat ik op de TO stem...
Gast- Gast
Ik heb ook gestemd, al mag je hier geen reclame voor maken. Wel een supervette afbeelding trouwens.
Gast- Gast
Maple schreef:Susan schreef:TGR schreef:Het mag niet.
Ik heb dat juist anders, ik vind het altijd zo flauw dat degenen met het grootste sociale netwerk of het meeste spamgedrag op internet wint. Ik stem dus juist meestal op iemand met weinig stemmen die ik het méér gun, ipv dat ik op de TO stem...
Die neiging krijg ik ook ervan. Ik doe het niet, want waarom zou ik, maar ik die wedstrijden gaan inmiddels allang niet meer over de kwaliteit maar over inderdaad wie de meeste stemmen trekt met dit soort dingen. Sorry, ik ga dus niet stemmen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik heb ook gestemd
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Bedankt voor iedereen die gestemd heeft. Het is inderdaad zou dat je vaak wint, omdat je een groter sociaal netwerk hebt. Ik zal de link er dan ook afhalen, hij moet winnen, omdat zijn klanten hem goed vinden. Dat is hij ook
Hij heeft namelijk iets gemaakt dat eigelijk niet met het apparaat gemaakt kan worden. Ik zag dat hier dames met flex en flock folie bezig zijn, hij heeft dit dus met het apparaat uitgesneden en de afbeelding is tot op tiende van millimeters precies (wat normaal buiten bereik van machine zou liggen ) Vervolgens hebben we uren elk friemeltje eruit gehaald, veel te veel werk dus..
Maar ik zal de link eraf halen, toch bedankt voor de dames die gestemd hebben
Hij heeft namelijk iets gemaakt dat eigelijk niet met het apparaat gemaakt kan worden. Ik zag dat hier dames met flex en flock folie bezig zijn, hij heeft dit dus met het apparaat uitgesneden en de afbeelding is tot op tiende van millimeters precies (wat normaal buiten bereik van machine zou liggen ) Vervolgens hebben we uren elk friemeltje eruit gehaald, veel te veel werk dus..
Maar ik zal de link eraf halen, toch bedankt voor de dames die gestemd hebben
blonky1986- Fluisteraar
[quote="Maple]
Ik heb dat juist anders, ik vind het altijd zo flauw dat degenen met het grootste sociale netwerk of het meeste spamgedrag op internet wint. Ik stem dus juist meestal op iemand met weinig stemmen die ik het méér gun, ipv dat ik op de TO stem...[/quote]
Haha dat doe ik ook altijd zo!
Ik heb dat juist anders, ik vind het altijd zo flauw dat degenen met het grootste sociale netwerk of het meeste spamgedrag op internet wint. Ik stem dus juist meestal op iemand met weinig stemmen die ik het méér gun, ipv dat ik op de TO stem...[/quote]
Haha dat doe ik ook altijd zo!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto, kun je die hier niet plaatsen, zonder de link?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben het met Maple eens.
Ik zou zelf nooit zo een wedstrijd willen winnen, wetende dat er een groot aantal stemmen gewoon 'sympathie' stemmen zijn omdat het, zoals hier, gewoon gevraagd wordt om te doen.
Ik zou me dan altijd blijven afvragen hoe goed mijn product dan eigenlijk echt is.
Gast- Gast
Lejow schreef:Nu ben ik wel benieuwd naar de foto, kun je die hier niet plaatsen, zonder de link?
Ga het proberen
Hoe zet je een foto erop?
blonky1986- Fluisteraar
En dit is hem helemaal
blonky1986- Fluisteraar
Wow!! Is dat flockfolie?? :o
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Wow!! Is dat flockfolie?? :o
Jep, hij heeft dan ook heel en heel erg lang moeten pellen
Correctie: het is flexfolie
blonky1986- Fluisteraar
Super gaaf zeg!!!
(wat is het verschil?)
(wat is het verschil?)
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Super gaaf zeg!!!
(wat is het verschil?)
Flexfolie is glad, flock is harig
blonky1986- Fluisteraar
Lejow- Lady Post-a-lot
Wow :o Dat is wel echt super veel werk denk ik zo..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Soortgelijke onderwerpen
» Stemmen
» Hoe te stemmen?
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...
» Strategisch stemmen?
» Stemmen Top 2000
» Hoe te stemmen?
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...