Hoe te stemmen?
+2
Monte
May
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe te stemmen?
Ik zit eigenlijk met de vraag is het handmatig stemmen, dus met potlood of is het elektronisch?
Kan het niet vinden en het papier met alle leden is al met het oud papier mee.. Daar staat ook altijd wel op hoe er word gestemd.
Kan het niet vinden en het papier met alle leden is al met het oud papier mee.. Daar staat ook altijd wel op hoe er word gestemd.
Gast- Gast
Re: Hoe te stemmen?
Ik dacht gewoon met het potlood.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
plumke schreef:Hmm ok thnx..
Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom je dit wilt weten. Of is het gewoon omdat je het je afvroeg?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Zou het wat uitmaken?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik heb de afgelopen keren met potlood gestemd, dus verwacht het nu weer.
Paar verkiezingen terug was het wel met de computer, maar volgens mij was er toen of erna van alles mee aan de hand, dus zijn ze maar teruggegaan naar het potlood.
Paar verkiezingen terug was het wel met de computer, maar volgens mij was er toen of erna van alles mee aan de hand, dus zijn ze maar teruggegaan naar het potlood.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Ik heb de afgelopen keren met potlood gestemd, dus verwacht het nu weer.
Jep, de computers waren uiteindelijk toch te fraude gevoelig. Helaas is het weer met het potlood (hels karwei om te tellen, al is het bij deze verkiezingen niet zo erg als bij de Tweede Kamer-verkiezingen).
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Monte schreef:plumke schreef:Hmm ok thnx..
Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom je dit wilt weten. Of is het gewoon omdat je het je afvroeg?
Ik vroeg het mij inderdaad af, vorig jaar was mijn laatste keer dat ik naar de stembeurs ben gegaan, toen was het voor mij de eerste keer met potlood, met de gemeenteraadsverkiezingen heb ik niet gestemd, onze gemeente bestaat niet meer vandaar, pas in 2012 2013 behoren wij tot een andere gemeente..
Nu een jaar later vraag ik mij gewoon af of het weer elektronisch is of dus handmatig. Is dat zo'n rare vraag dan?
Gast- Gast
Ik denk dat het meer kwam door je bedenkelijke antwoord. 't Is trouwens stembus, geen stembeurs
Gast- Gast
Zonde eigenlijk van al die stemcomputers die in opslagplaatsen van gemeentes staan te verstoffen. Hoeveel heeft dat wel niet gekost?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik denk dat het meer kwam door je bedenkelijke antwoord. 't Is trouwens stembus, geen stembeurs
Uhm denk dat eerste antwoord van mij omdat ik gisteravond moe was, en nu ik mijn tweede antwoord lees, omdat ik vannacht weinig heb geslapen en er vroeg uit was??
Het staat er wel raar idd
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Zonde eigenlijk van al die stemcomputers die in opslagplaatsen van gemeentes staan te verstoffen. Hoeveel heeft dat wel niet gekost?
Een behoorlijke som geld denk ik, maar er ging te vaak iets mis en in dat geval lijkt het me beter om die stemcomputers nog even te laten staan waar ze staan.. Een betrouwbare verkiezingsuitslag weegt wat mij betreft zwaarder dan een stel tevergeefs aangeschafte computers
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Ik zit vandaag op het stembureau en het is met potlood. Veel mensen hebben medelijden met ons, aangezien we dit alles met de hand moeten tellen!
Kortom nog even te gaan na 21.00 uur!
(heb nu even eetpauze)
Kortom nog even te gaan na 21.00 uur!
(heb nu even eetpauze)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Stemmen
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: