Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 10:55

Lejow schreef:Inderdaad.
'Zie je nou wel dat hij me wel lief vindt? Hij doet toch lief?'
En daar pakt hij je precies waar hij je hebben wilt.

Dat hij zo dreigt is echt niet gezond hoor.

Inderdaad..

En helaas zie je vaak dat het van kwaad tot erger gaat. Kies voor jezelf en je kindje en ga weg bij die man. Dit is geen gezonde situatie!!! Veel sterkte1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:29

Ik weet het niet meer ...


Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 11 jul 2012 - 20:27; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Info weggehaald ivm evt herkenning)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Darius di 10 jul 2012 - 20:41

De situatie is gewoon kut, maar het is nog kutter als jij je kind hieraan blijft blootstellen. Wat een debiel is jouw man zeg! Ik vind dit gedrag echt zwaar idioot.

Kom op, ga er voor. Ga die twee weken op vakantie en vraag je ouders of je bij hen mag intrekken een tijdje. Ga opzoek naar een nieuw huis en begin een nieuw leven!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 20:42

Jeetje meid, wat klote dat het zo moet. Maar ik denk dat jij idd je keuze al gemaakt hebt en je man ook. Ik bedoel je doet zoiets niet om een vakantie maar om veel meer dingen.
Ik kan begrijpen dat je het heel erg vind voor jullie kind maar ik denk wel dat het de beste keuze is.
Als jullie samen goed met een scheiding omgaan scheelt dat al heel veel voor jullie kind.
Ik zou zeggen ga het er samen over hebben en zie samen in dat dit het beste is. Baal en jank samen en bespreek hoe jullie dit verder zien. Ik hoop dat jullie op 1 lijn kunnen komen en alle 2 inzien dat jullie dit voor jullie kind op een "normale" manier moeten afhandelen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SoGood di 10 jul 2012 - 20:42

Biechtje, als je je keuze hebt gemaakt zorg dan dat je een plan maakt en je hier niet te lang in blijft hangen. Ik denk eerlijk gezegd dat jullie niet veilig zijn binnen deze relatie. Stel je zelf of korte termijn een datum, schakel hulp in, regel wat je moet regelen en ga weg. Voor zover ik kan beoordelen lijkt het me niet dat je man je 'zomaar' laat gaan. Praten kan altijd nog, zorg eerst dat jullie veilig zijn.

Misschien vind je dat ik overdrijf maar ik krijg hier een naar gevoel bij, buiten het forum heb ik nog veel aan je gedacht.

Sterkte.. Biechttopic 4 - Pagina 4 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:45

He? wat een rare reactie op jouw vakantie zeg, jemig. Ik ben het eens met de rest, normaal gesproken zeg ik niet zo gauw dat iemand wegmoet uit een relatie, maar dit komt volgens mij niet meer goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SoGood di 10 jul 2012 - 20:45

Mamsie schreef:Ik zou zeggen ga het er samen over hebben en zie samen in dat dit het beste is. Baal en jank samen en bespreek hoe jullie dit verder zien. Ik hoop dat jullie op 1 lijn kunnen komen en alle 2 inzien dat jullie dit voor jullie kind op een "normale" manier moeten afhandelen.

Ik denk niet dat haar man in staat is er zomaar rustig over te praten, als hij al niet wil praten over een vakantie, laat staan dan over een scheiding.. Natuurlijk moet het op een normale manier afgehandeld worden maar hij heeft al weleens geweld gebruikt..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown di 10 jul 2012 - 20:45

Soms is toegeven dat iets niet werkt moeilijker dan de knoop door te hakken en te gaan. Je moet misschien accepteren dat het niet werkt tussen jullie. Soms is het plaatje goed, maar de realiteit steekt anders in elkaar. Ik denk niet dat je gelukkig wordt met zo'n man en dat hij juist m.i. positief moet reageren hierop, zo van: is goed voor ons beide om even uit de negatieve sfeer te stappen, en als hij niet mee kan dan is dat ook even uit de situatie zijn!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 20:50

Persoonlijk zou ik niet alles achter zijn rug om gaan regelen. Het is wel je man en of hij nou een hork is of niet hij heeft het recht om te weten waar jullie aan toe zijn. Je gaat alleen maar meer frustratie creëren als je ineens weg gaat. Hij ziet denk ik ook in dat het niet meer gaat. Hij legt niet voor niets z'n ring en armband op tafel. Ik vind dat je dus samen nu moet bespreken hoe jullie dit gaan doen.

Of hij moet idd zo zijn dat er geen normaal woord mee te bespreken is en dat hij je niet wilt laten gaan etc. Dan zeg ik Gaan! Maar als dat niet het geval is zou ik het dus eerst met z'n 2e proberen te bespreken. Al is er maar voor jullie relatie tov elkaar ivm jullie kind.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:53

Ik ben het wel met Mamsie eens. Bizar, dat hij zijn trouwring zomaar op tafel legt. Heeft hij dit eerder al eens gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 20:54

Sogood schreef:
Mamsie schreef:Ik zou zeggen ga het er samen over hebben en zie samen in dat dit het beste is. Baal en jank samen en bespreek hoe jullie dit verder zien. Ik hoop dat jullie op 1 lijn kunnen komen en alle 2 inzien dat jullie dit voor jullie kind op een "normale" manier moeten afhandelen.

Ik denk niet dat haar man in staat is er zomaar rustig over te praten, als hij al niet wil praten over een vakantie, laat staan dan over een scheiding.. Natuurlijk moet het op een normale manier afgehandeld worden maar hij heeft al weleens geweld gebruikt..

Ooh over dat geweld heb ik heen gelezen. Tja ik denk dat ze alle 2 weten dat het niets meer wordt. Hij heeft nu symbolische de knoop doorgehakt in mijn ogen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SoGood di 10 jul 2012 - 20:56

Hmm.. Ja, daar valt ook wel wat over te zeggen inderdaad, ik denk dat ze dat zelf het beste in kan schatten. Maar het feit dat hij haar hoogzwanger al eens naar haar keel heeft gegrepen vind ik zeer verontrustend.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 21:07

Sogood schreef:Hmm.. Ja, daar valt ook wel wat over te zeggen inderdaad, ik denk dat ze dat zelf het beste in kan schatten. Maar het feit dat hij haar hoogzwanger al eens naar haar keel heeft gegrepen vind ik zeer verontrustend.

Dat is zeker verontrustend. Maar ik denk dat je dat beter kunt laten rusten. Maar wat je zegt dat zal biechtje zelf moeten inschatten. Als de knoop is doorgehakt zou ik zelf proberen om voor t kind het zo goed mogelijk en rustig af te handelen. Als ze weg gaat weet ze dat ze niet meer bang hoeft te zijn daarna. Dan zou het mij veel waard zijn om het zo netjes mogelijk te laten verlopen. Maar nogmaals dat zal biechtje idd zelf moeten inschatten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan di 10 jul 2012 - 21:09

Ik ben het eerlijk gezegd wel met Sogood eens, hij is nou eenmaal onberekenbaar en bij vlagen agressief, dan zou ik ook liever goed voorbereid zijn en zorgen dat ik alles goed geregeld heb zonder dat hij dat kan dwarsbomen dan dat ik het per se 'eerlijk' wil regelen voor hem. Jammer dan dat ze dan dingen achter zijn rug moet doen, hij heeft zelf een situatie gecreëerd waarin dat blijkbaar nodig is.

Ik zou echt niet het risico lopen dat hij gaat proberen ervoor te zorgen dat ze niet weg kán.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan di 10 jul 2012 - 21:11

Overigens kun je natuurlijk al een heleboel regelen (een plek om naartoe te gaan, jouw papieren en die van het kind veiligstellen, zorgen dat hij niet je hele rekening kan leesteken, enzovoort) zonder dat je hem volledig voor een voldongen feit stelt. Je kunt het dan evengoed zo netjes mogelijk afhandelen, maar ik zou geen enkel risico nemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 21:14

Susan schreef:Overigens kun je natuurlijk al een heleboel regelen (een plek om naartoe te gaan, jouw papieren en die van het kind veiligstellen, zorgen dat hij niet je hele rekening kan leesteken, enzovoort) zonder dat je hem volledig voor een voldongen feit stelt. Je kunt het dan evengoed zo netjes mogelijk afhandelen, maar ik zou geen enkel risico nemen.
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ik denk dat Mamsie daar niet op doelt. Ik denk dat ze bedoelt dat dingen goed uitgesproken moeten worden en niet ineens out of the blue weggaan. Neemt niet weg dat je dan wel dingen alvast kunt regelen, de dingen die jij zegt.
Maar goed, soms kunnen dingen niet goed uitgesproken worden zonder ruzie en ellende...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 21:18

Nee idd als hij er voor gaat zorgen dat ze niet weg kan en hem er echt voor aanziet dat hij de rekening leeg haalt etc. Dan moet ze het eerst regelen.
Maar als ze anders inschat en merkt dat hij ook er klaar mee is. Zou ik er persoonlijk niet voor kiezen.
Ja sorry ik ben misschien een beetje anders daar in. Ik vind dat er altijd 2 kanten aan een verhaal zitten en ik heb het zelf heel fijn gevonden dat mijn ouders ondanks hun verschillen en issues het normaal hebben geregeld voor ons. Maar dat moet dan wel mogelijk zijn en van 2 kanten komen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 21:19

Mermaid Forest schreef:Ik ben het wel met Mamsie eens. Bizar, dat hij zijn trouwring zomaar op tafel legt. Heeft hij dit eerder al eens gedaan?

Hij heeft niet altijd zijn trouwring om, maar meestal belt hij me dan om te vragen of zijn sieraden nog thuis liggen. Als hij 's avonds thuis komt doet hij zijn sieraden ook standaard af, maar nu is het zo opvallend gezien zijn boosheid en het feit dat hij me geen kus gaf toen hij wegging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 21:21

Mermaid Forest schreef:
Susan schreef:Overigens kun je natuurlijk al een heleboel regelen (een plek om naartoe te gaan, jouw papieren en die van het kind veiligstellen, zorgen dat hij niet je hele rekening kan leesteken, enzovoort) zonder dat je hem volledig voor een voldongen feit stelt. Je kunt het dan evengoed zo netjes mogelijk afhandelen, maar ik zou geen enkel risico nemen.
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ik denk dat Mamsie daar niet op doelt. Ik denk dat ze bedoelt dat dingen goed uitgesproken moeten worden en niet ineens out of the blue weggaan. Neemt niet weg dat je dan wel dingen alvast kunt regelen, de dingen die jij zegt.
Maar goed, soms kunnen dingen niet goed uitgesproken worden zonder ruzie en ellende...

Klopt. Daarom was mijn advies om dat dus wel te doen als zij inschat dat dat mogelijk is. Ruzie en ellende is niet te vermijden maar probeer het wel zo goed mogelijk voor t kind.
Zaken regelen als woonruimte etc kan natuurlijk altijd.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 21:21

Biechtje01 schreef:
Mermaid Forest schreef:Ik ben het wel met Mamsie eens. Bizar, dat hij zijn trouwring zomaar op tafel legt. Heeft hij dit eerder al eens gedaan?

Hij heeft niet altijd zijn trouwring om, maar meestal belt hij me dan om te vragen of zijn sieraden nog thuis liggen. Als hij 's avonds thuis komt doet hij zijn sieraden ook standaard af, maar nu is het zo opvallend gezien zijn boosheid en het feit dat hij me geen kus gaf toen hij wegging.
Kun je hem niet eens bellen of smsen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan di 10 jul 2012 - 21:22

In een normaal huwelijk waarin het gewoon niet meer gaat, maar waarin hij zich verder wel normaal opstelt zou ik er ook niet voor kiezen, maar bij iemand die onberekenbaar is en bij wie ik me niet veilig zou voelen wel. Ik denk dat dat ook in het belang van haar kind is overigens.

De kans is groot dat hij het ook zo optimaal mogelijk voor zichzelf zal willen regelen, daar komt dan nog het risico bij dat hij het niet helemaal netjes zal gaan spelen. Uiteraard moet zij geen dingen doen die niet geoorloofd zijn, maar ik vind het naïef om niet voorbereid te zijn op een minder gunstig scenario.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown di 10 jul 2012 - 21:24

Eens met Susan, het is namelijk iets wat niet in zijn macht ligt en daarom kan hij dwarsbomen. Vreselijk dat/als het zo moet gaan, dat wel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 21:26

Dat is dus aan haar om dat in te schatten. Maar ineens je spullen pakken en weg gaan en alles al geregeld hebben zonder daar een woord over te praten gaat de omgang met elkaar zeker weten verslechteren.
Maar nogmaals als zij hem inschat als een hork die haar aan alle kanten zal tegenwerken dan moet je daar wel voor kiezen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 21:27

Eens met Susan, hij zal je pakken op je zwakke plek en hij weet dat dat jullie kind is.
Je moet alles zo goed mogelijk regelen, zodat hij dingen later niet tegen je kan gaan gebruiken
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown di 10 jul 2012 - 21:28

Mamsie schreef:Dat is dus aan haar om dat in te schatten. Maar ineens je spullen pakken en weg gaan en alles al geregeld hebben zonder daar een woord over te praten gaat de omgang met elkaar zeker weten verslechteren.
Maar nogmaals als zij hem inschat als een hork die haar aan alle kanten zal tegenwerken dan moet je daar wel voor kiezen.

Eerst alles regelen en dan praten lijkt me een beter plan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum