Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:58

Francaise schreef:
Biechtje01 schreef:Het is niet altijd zo, maar vaak wel. En zie nu alleen de negatieve dingen:s
Hij hoeft al zo weinig, en als ie dat dan niet meteen doet dan stapelen die dingen zich op wat er nu even uitkomt
Dat lijkt mij ook wel een logische reactie van jou. Wel frustrerend!

Daarom hier nu even gal spuwen;)
En er verder maar niks meer over zeggen, en een week laten rusten ofzo En niet naar complimenten of goedmakertjes vissen, en al helemaal niet zeggen dat ie iets moet dien, want an commandeer ik weer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:06

Biechtje01 schreef:
Francaise schreef:
Biechtje01 schreef:Het is niet altijd zo, maar vaak wel. En zie nu alleen de negatieve dingen:s
Hij hoeft al zo weinig, en als ie dat dan niet meteen doet dan stapelen die dingen zich op wat er nu even uitkomt
Dat lijkt mij ook wel een logische reactie van jou. Wel frustrerend!

Daarom hier nu even gal spuwen;)
En er verder maar niks meer over zeggen, en een week laten rusten ofzo En niet naar complimenten of goedmakertjes vissen, en al helemaal niet zeggen dat ie iets moet dien, want an commandeer ik weer
Is het een ding voor nu even wat soms terug komt of blijft het een heel groot ding. In het laatste geval is het wel heeeeel erg vervelend en sfeerbepalend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:20

Francaise schreef:
Biechtje01 schreef:
Francaise schreef:
Biechtje01 schreef:Het is niet altijd zo, maar vaak wel. En zie nu alleen de negatieve dingen:s
Hij hoeft al zo weinig, en als ie dat dan niet meteen doet dan stapelen die dingen zich op wat er nu even uitkomt
Dat lijkt mij ook wel een logische reactie van jou. Wel frustrerend!

Daarom hier nu even gal spuwen;)
En er verder maar niks meer over zeggen, en een week laten rusten ofzo En niet naar complimenten of goedmakertjes vissen, en al helemaal niet zeggen dat ie iets moet dien, want an commandeer ik weer
Is het een ding voor nu even wat soms terug komt of blijft het een heel groot ding. In het laatste geval is het wel heeeeel erg vervelend en sfeerbepalend.

Het heeft zn ups en downs. En als ik me dan irriteer aan zn laksigheid zie ik alleen de negative momenten, en niet de positieve (omdat die in de minderheid zijn). Maar moet dan mss ook leren om niet in het negatieve te blijven hangen

Net als nu, zie ik dat hij het vuile bestek wel in de vaatwasser heeft gedaan, maar de etensresten in de wasbak niet heeft oogeruimd. En dan vraag ik me af, zeg ik hier iets van (zoals hij dat ook wel eens bij mij kan doen?) of laat ik het voor wat het is en ruim het maar op

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Steep ma 9 jul 2012 - 9:41

Ik denk dat ik zou zeggen dat ik het fijn vind dat hij de vaatwasser heeft ingeruimd. Ik vind het geen probleem om dat putje ff schoon te maken das 3 seconden. Maar als jij het wel een probleem vind zou ik dat wel zeggen, al zou ik de insteek wel positief houden want hij heeft wél de vaatwasser ingeruimd.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Merai ma 9 jul 2012 - 9:43

Ik zou er niets van zeggen en dat putje zelf even schoonmaken, pick your battles. Je wilde graag dat hij de vaatwasser zou inruimen, dat heeft hij nu gedaan, ik zou ook even laten merken dat je dat waardeert. Als je nu weer iets over anders gaat beginnen is het einde zoek.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:46

Steep schreef:Ik denk dat ik zou zeggen dat ik het fijn vind dat hij de vaatwasser heeft ingeruimd. Ik vind het geen probleem om dat putje ff schoon te maken das 3 seconden. Maar als jij het wel een probleem vind zou ik dat wel zeggen, al zou ik de insteek wel positief houden want hij heeft wél de vaatwasser ingeruimd.

En dat vind een best een moeilijke beslissing;). Tuurlijk heb je gelijk, is ook niet veel werk voor me. Maar aan de andere kant, voor hem ook niet. En dat is wat ik nu zo moeilijk vind. En had ook gezegd dat ik het fijn vond, maar dan haalt hij zn schouders op (en denk ik, ik doe het ook nooit goed). En blijf ik volgens mij weer hangen in het negatieve..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:47

Merai schreef:Ik zou er niets van zeggen en dat putje zelf even schoonmaken, pick your battles. Je wilde graag dat hij de vaatwasser zou inruimen, dat heeft hij nu gedaan, ik zou ook even laten merken dat je dat waardeert. Als je nu weer iets over anders gaat beginnen is het einde zoek.

Daarom ga ik nu ook maar naar bed, want normaal gaan we toch niet meer doen tegen elkaar vanavond. En dan doen we morgen weer normaal en hoop ik het te vergeten en weer door te gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Steep ma 9 jul 2012 - 9:51

Maar hoort het erbij dan, dat als hij de vaatwasser inruimt hij ook het putje doet? Of zou jij dat graag willen maar heb je dat niet gevraagd?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:53

Steep schreef:Maar hoort het erbij dan, dat als hij de vaatwasser inruimt hij ook het putje doet? Of zou jij dat graag willen maar heb je dat niet gevraagd?
Dat laatste.. En ikhoop idd dat hij dat uit zichzelf zou doen.
Maar hij zou het wel moeten zien, aangezien hij mij er ook wel eens op aanspreekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Steep ma 9 jul 2012 - 9:58

Biechtje01 schreef:
Steep schreef:Maar hoort het erbij dan, dat als hij de vaatwasser inruimt hij ook het putje doet? Of zou jij dat graag willen maar heb je dat niet gevraagd?
Dat laatste.. En ikhoop idd dat hij dat uit zichzelf zou doen.
Maar hij zou het wel moeten zien, aangezien hij mij er ook wel eens op aanspreekt.

Hmm.. I get your point. De volgende keer als hij zou zeggen dat het putje niet schoon is zou ik zeggen dat in de tijd dat hij naar me toe is komen lopen en me dit heeft gemeld het putje al lang schoon had kunnen zijn ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 10:01

Steep schreef:
Biechtje01 schreef:
Steep schreef:Maar hoort het erbij dan, dat als hij de vaatwasser inruimt hij ook het putje doet? Of zou jij dat graag willen maar heb je dat niet gevraagd?
Dat laatste.. En ikhoop idd dat hij dat uit zichzelf zou doen.
Maar hij zou het wel moeten zien, aangezien hij mij er ook wel eens op aanspreekt.

Hmm.. I get your point. De volgende keer als hij zou zeggen dat het putje niet schoon is zou ik zeggen dat in de tijd dat hij naar me toe is komen lopen en me dit heeft gemeld het putje al lang schoon had kunnen zijn ;-)
Haha die kan ik wel eens onthouden. Hoewel hij dit aak zegt als hij bij de wasbak is en hem ondertussen schoonmaakt (en ik me schuldig voel, gekke ik)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 10:02

Steep schreef:
Biechtje01 schreef:
Steep schreef:Maar hoort het erbij dan, dat als hij de vaatwasser inruimt hij ook het putje doet? Of zou jij dat graag willen maar heb je dat niet gevraagd?
Dat laatste.. En ikhoop idd dat hij dat uit zichzelf zou doen.
Maar hij zou het wel moeten zien, aangezien hij mij er ook wel eens op aanspreekt.

Hmm.. I get your point. De volgende keer als hij zou zeggen dat het putje niet schoon is zou ik zeggen dat in de tijd dat hij naar me toe is komen lopen en me dit heeft gemeld het putje al lang schoon had kunnen zijn ;-)
+1. Ik vind hem heel vervelend reageren dus zou ik net zo terug doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 21:04

Ik vind het zo moeilijk om een keuze te maken ...


Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 11 jul 2012 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 21:09

Babydoll schreef:
Biechtje01 schreef:even een biechtte zodat ik het toch even kwijt ben. Gisteravond vierde mijn vriend een feestje, een van zijn collega's was daar ook. Had die jongen al een keertje ontmoet en dat was echt heel apart, ik voelde op de een of andere manier zon klik met die gast. Dat ik er toen (1,5 jaar geleden) toch wel even van m'n stuk door was. Kijk het stelt niets voor want ik ben heel erg blij met mijn vriend, die relatie is super fijn, maar ik werd door die vonk even van m'n stuk gebracht. Gisteravond was hij er weer, in de tussentijd niet meer gezien en mss nog twee dagen na de eerste ontmoeting in m'n hoofd gehad. Maar nu was het dus weer heel leuk, echt een super goed gesprek gehad en wederom weer die vonk. En natuurlijk ik weer van m'n stuk gebracht. Want ja ik ben gewoon nog hartstikke blij met mijn vriend, er is ook helemaal geen ander in het spel, alleen ik heb met die jongen gewoon een zwakke plek ofzo. Hopelijk is het over twee dagen weer over en zie ik m pas volgend jaar weer ergens :p. Of vinden jullie dat ik me zorgen moet maken?

Hoelang heb je al een relatie? Ik zou toch voor mezelf nagaan hoe blij je nou eigenlijk bent met je huidige relatie. Een klik of vonk voelen bij een ander kan natuurlijk altijd, het is natuurlijk aan jou wat je ermee doet.

bijna 3 jaar

Ik ben inderdaad bij mezelf na gegaan hoe blij ik met mijn huidige relatie ben. En ik kom dus tot de conclusie dat mijn vriend gewoon heel erg belangrijk voor mij is, ik hou ontzettend veel van hem en we hebben een geweldige band. Dat ik nu ineens een soort van crush op die andere lijk te hebben praat ik mezelf denk ik ook meer aan. En juist wanneer ik denk nee dit kan niet, wordt het alleen maar rommeliger in mijn hoofd. Maar goed we zijn inmiddels een paar dagen verder en ik begin gewoon weer met mijn voeten op aarde te landen. Totaal geen reden om mijn vriend te laten gaan voor een andere gast die ik pas een paar dagen heb gezien bij elkaar en toevallig een klik met mij heeft. Als het gras ergens anders groener lijkt wordt het tijd om aan je eigen gazonnetje te werken! Dus lekker veel tijd met mijn eigen lieverd doorbrengen de komende tijd smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 21:10

@ Biechtje die vaker denkt aan scheiden.

Ik denk ook dat ik weet wie je bent en heb je inderdaad vaker zulke dingen zien zeggen....wat een vreselijk moeilijke situatie zit jij nu, je wilt je kind ook niet het verdriet van een gebroken gezin aandoen maar je voelt je ook ondergesneeuwd door je man. Het is niet goed dat je bang voor hem bent, dat is 1 ding wat zeker is. Zoals jij het beschrijft komt het niet over als een gelijkwaardige relatie. Ik kan uit je verhaal halen dat je man best dominant is en graag de controle wil hebben over dingen. Hebben jullie al eens gepraat waarom hij zo woedend wordt als jij iets doet wat hem niet zint? En is misschien relatietherapie een optie?
Dat je moeder zegt dat hij je geestelijk kapot maakt en dat je voor jezelf moet kiezen, dat zegt ze natuurlijk niet voor niks. Ze vindt het vast heel erg om te zien dat je soms bang bent voor je man en dat maakt haar ook erg verdrietig.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen met je beslissing, welke je ook neemt Biechttopic 4 - Pagina 3 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  FireButterfly ma 9 jul 2012 - 21:43

Ik sluit me bij Meraid aan. Heel veel sterkte met het nemen van je beslissing.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Discordia ma 9 jul 2012 - 21:47

3 pagina's over een vaatwasser. Je kan ook wel overal ruzie over maken als je wilt.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 22:44

Ik sluit me ook aan bij MF. Jeetje wat een situatie! Alleen vraag ik mij af of relatie therapie wel zal helpen. Je bent doodsbang voor deze man, ook met therapie zal je altijd op je hoede blijven en daar wordt je niet gelukkig van. Ik kan niet zeggen wat je moet doen. Ik kan wel aangeven, luister naar je hart! Je bent sterker dan je denkt en denk aan de veiligheid van jullie kind. Ik wil je onwijs veel sterkte wensen want dit is een behoorlijk nare situatie. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 23:03

Stuiterbal schreef:
Biechtje01 schreef:
Alex schreef:
Biechtje01 schreef:Ik denk dat ik een eetprobleem aan het ontwikkelen ben. Ik ben 7 kilo afgevallen (oa door stress) en dat is meer dan genoeg. Maar nu lukt het niet om normaal te blijven eten. Er 'moet' meer af. Ik zorg dus niet zo goed voor mezelf. Ik eet veel te weinig en heb steeds honger. Maar dat negeer ik dan maar. Hoewel ik weet dat ik wat aan de dunne kant ben, zie ik toch vetrollen en die moeten weg. Waar dat vandaan komt weet ik niet.

Waar heb je stress door (gehad)? En kun je er met iemand over praten? Probeer te voorkomen dat je doorslaat en dat je straks veel te mager bent en opnieuw een gezond eetpatroon moet opbouwen.

Problemen in mijn relatie en daarbuiten. Ook stress op mijn werk. Ik heb eigenlijk niemand om er over te praten. Soms voelt het wel goed om mezelf te 'straffen' door weinig te eten, terwijl ik ook weet dat het heel slecht is.

Ik herken het wel. Ik heb ook hetzelfde probleem gehad en soms nu nog steeds. Juist door stress vel afgevallen en dat beviel me zo goed dat ik erin door sloeg. Gewoon niet meer eten mijn lichaam wende er wel op den duur aan.
Maar gezond is het niet want uiteindelijk krijg je ook met een vitamine tekort te maken met alle problemen erbij.

Het is goed dat jezelf wel in ziet dat je niet goed bezig bent voor jezelf. Misschien helpt het om een vast ritme in eten te creëren. Op vaste tijden eten. En dan beginnen met kleine beetjes.
Mij heeft dat wel geholpen maar ook bij het minste of geringste beetje stress valt het eet patroon meteen weer weg.
Sterkte en succes hopelijk krijg je een ritme erin terug !

Ik eet ook wel op vaste tijden, maar wat ik eet is minimaal. In plaats van 4 boterhammen eet ik er nu 1 of 2. Ik zou juist wat vaker op de dag een boterham moeten eten. In ieder geval vanmorgen 'gewoon' ontbeten met 2 boterhammen ipv alleen een kop thee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SoGood di 10 jul 2012 - 0:33

Biechtje die wil scheiden: Ik schrik behoorlijk van jouw verhalen. Dit is absoluut niet normaal. Je hoort je veilig te voelen in een relatie en jullie kind hoort zich veilig te voelen in zijn thuissituatie. Je hoort met elkaar te vrijen uit liefde, niet uit angst voor ruzie. De beslissing die je gaat maken ligt bij jou, maar vergeet niet dat jullie kind hierin geen keuze heeft.

Ik weet niet wie je bent, maar ik weet 100% zeker dat jij dit niet hebt verdiend.

Heel veel sterkte gewenst. Biechttopic 4 - Pagina 3 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  luenca di 10 jul 2012 - 7:54

Sogood schreef:Biechtje die wil scheiden: Ik schrik behoorlijk van jouw verhalen. Dit is absoluut niet normaal. Je hoort je veilig te voelen in een relatie en jullie kind hoort zich veilig te voelen in zijn thuissituatie. Je hoort met elkaar te vrijen uit liefde, niet uit angst voor ruzie. De beslissing die je gaat maken ligt bij jou, maar vergeet niet dat jullie kind hierin geen keuze heeft.

Ik weet niet wie je bent, maar ik weet 100% zeker dat jij dit niet hebt verdiend.

Heel veel sterkte gewenst. Biechttopic 4 - Pagina 3 699888

+ 1 !
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:00

Biechtje die denkt over scheiden, ik wil je veel sterkte wensen! wat een verschrikkelijke situatie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina di 10 jul 2012 - 8:06

Biechtje dat wil scheiden: Ik herken met vlagen mijn eigen verhaal, Ik denk dat je zo snel mogelijk bij hem weg moet. Je hebt niet alleen de verantwoordleijkheid over jezelf, maar ook die over je kindje.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Bruintje Beer di 10 jul 2012 - 8:42

...[/quote]


Dit lijkt heel erg op emotionele mishandeling!!
Hoe doet hij tegen jullie kind?

Verder een hug


Laatst aangepast door Bruintje Beer op do 12 jul 2012 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 8:47

Inderdaad.
'Zie je nou wel dat hij me wel lief vindt? Hij doet toch lief?'
En daar pakt hij je precies waar hij je hebben wilt.

Dat hij zo dreigt is echt niet gezond hoor.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum