Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 2:25

Chatten, gok ik Wink
Hij is sowieso heel amicaal naar andere vrowen toe dus het zou me niets verbazen dat hij met andere vrouwen chat, en waarschijnlijk ook over seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SoGood ma 9 jul 2012 - 2:29

Biechtje die wil scheiden: Denk aan jezelf en aan jullie kind. Angst is een slechte raadgever hierin. Laat de keuze die je maakt niet beïnvloeden door dreigementen van zijn kant. Je bent sterker dan je denkt.. Ik hoop dat je kiest voor jezelf en je kind.. Het is niet normaal om in een relatie bang te zijn en op je tenen te moeten lopen.

Veel sterkte gewenst..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 2:52

Sogood schreef:Biechtje die wil scheiden: Denk aan jezelf en aan jullie kind. Angst is een slechte raadgever hierin. Laat de keuze die je maakt niet beïnvloeden door dreigementen van zijn kant. Je bent sterker dan je denkt.. Ik hoop dat je kiest voor jezelf en je kind.. Het is niet normaal om in een relatie bang te zijn en op je tenen te moeten lopen.

Veel sterkte gewenst..

+1 Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:31

Ik biecht op dat ik opzie tegen mijn vakantie.

Over 3 weken vertrek ik met 2 vriendinnen naar onze vakantiebestemming.
Sinds een paar maanden kan ik 1 vriendin, S., niet meer zo goed hebben. Ze is een hele lieve meid maar wil altijd aandacht hebben. Alle mannen zijn verliefd op haar, op haar werk doet ze het geweldig, haar baas vind haar helemaal top. Ik denk dat dit voortkomt uit onzekerheid, maar ik wordt er knettergek van om al die verhalen aan te horen.
Op het moment dat zij niet de aandacht krijgt die ze wilt gaat ze opmerkingen maken over anderen zodat zij er zelf beter uitkomt.
Het is zelfs zo erg dat ik nu niet meer alleen met haar afspreek, en als zij me vraagt om iets te gaan doen wacht ik met antwoorden tot ik hoor dat er ook anderen meegaan.
Heel kinderachtig, vind ik het van mezelf.
Ik wil er graag met haar over praten, dat ik me erger aan dingen, maar ik weet niet goed hoe ik dit kan brengen.
Ze voelt zich al snel aangevallen.
Het lullige is ook dat de andere vriendin die meegaat op vakantie dezelfde ergernissen heeft. We hebben het hier over gehad, maar besloten dit niet meer te doen omdat we dat achterbaks vinden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje ma 9 jul 2012 - 3:47

Biechtje01 schreef:Chatten, gok ik Wink
Hij is sowieso heel amicaal naar andere vrowen toe dus het zou me niets verbazen dat hij met andere vrouwen chat, en waarschijnlijk ook over seks.


Maar op wat voor chatbox zit hij dan? Want je zegt WAARSCHIJNLIJK dat hij over sex chat...maar het is niet eens zeker? Mag hij dan niet gewoon chatten?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Discordia ma 9 jul 2012 - 3:49

Ibbeltje schreef:
Biechtje01 schreef:Chatten, gok ik Wink
Hij is sowieso heel amicaal naar andere vrowen toe dus het zou me niets verbazen dat hij met andere vrouwen chat, en waarschijnlijk ook over seks.


Maar op wat voor chatbox zit hij dan? Want je zegt WAARSCHIJNLIJK dat hij over sex chat...maar het is niet eens zeker? Mag hij dan niet gewoon chatten?

So what dat hij over seks chat? Zolang het maar duidelijk voor jou is. Ik praat ook heel graag met mensen en soms ook over seks. Maar niet over seks met hen, maar gewoon over seks in general.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Kqip ma 9 jul 2012 - 3:50

Biechtje01 schreef:Ik doe het even zo, ipv onder mijn eigen naam. Ik ben er net achter gekomen dat mijn vriend actief is op chatsites. Dat hij bepaalde filmpjes keek op internet wist ik al en vond ik nog tot daar aan toe, maar dat hij op een chatsite actief is, vind ik echt helemaal niets. Ben boos, voel me teleurgesteld en ga hem er vanavond maar eens op wijzen.

Waar maak je uit op dat het met vrouwen is? Of over sex gaat? Mijn vriend chat ook..op IRC, maar ik ga hem echt niet verbieden daar te komen..ik mis hoe je tot de conclusie bent gekomen dat het met vrouwen is en over sex gaat.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:59

Ik denk dat ik een eetprobleem aan het ontwikkelen ben. Ik ben 7 kilo afgevallen (oa door stress) en dat is meer dan genoeg. Maar nu lukt het niet om normaal te blijven eten. Er 'moet' meer af. Ik zorg dus niet zo goed voor mezelf. Ik eet veel te weinig en heb steeds honger. Maar dat negeer ik dan maar. Hoewel ik weet dat ik wat aan de dunne kant ben, zie ik toch vetrollen en die moeten weg. Waar dat vandaan komt weet ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 4:04

Ik voel me heel erg dik en zie en voel overal vet rollen.
Ik probeer op mijn eten te letten maar ga nog steeds vaak erg los.

Ik wil er graag bij gaan sporten zodat ik wat strakker wordt en dit misschien ook motivatie geeft om gezond te eten en niet te snoepen alleen ben ik bang dat ik dit niet vol houdt.

Ik ben ontzettend lui en naar mijn werk kan ik het echt niet opbrengen. Ik wil dus in de ochtend gaan voor mijn werk om 7 of 8 uur een uurtje een paar keer in de week. Maar ben bang dat ik hier te lui voor ben buiten wandelen of iets vind ik niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie ma 9 jul 2012 - 4:07

Biechtje01 schreef:Ik voel me heel erg dik en zie en voel overal vet rollen.
Ik probeer op mijn eten te letten maar ga nog steeds vaak erg los.

Ik wil er graag bij gaan sporten zodat ik wat strakker wordt en dit misschien ook motivatie geeft om gezond te eten en niet te snoepen alleen ben ik bang dat ik dit niet vol houdt.

Ik ben ontzettend lui en naar mijn werk kan ik het echt niet opbrengen. Ik wil dus in de ochtend gaan voor mijn werk om 7 of 8 uur een uurtje een paar keer in de week. Maar ben bang dat ik hier te lui voor ben buiten wandelen of iets vind ik niks.

Dan moet je jezelf een schop onder je kont geven. Het vliegt er niet vanzelf af.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina ma 9 jul 2012 - 4:09

Mamsie schreef:
Biechtje01 schreef:Ik voel me heel erg dik en zie en voel overal vet rollen.
Ik probeer op mijn eten te letten maar ga nog steeds vaak erg los.

Ik wil er graag bij gaan sporten zodat ik wat strakker wordt en dit misschien ook motivatie geeft om gezond te eten en niet te snoepen alleen ben ik bang dat ik dit niet vol houdt.

Ik ben ontzettend lui en naar mijn werk kan ik het echt niet opbrengen. Ik wil dus in de ochtend gaan voor mijn werk om 7 of 8 uur een uurtje een paar keer in de week. Maar ben bang dat ik hier te lui voor ben buiten wandelen of iets vind ik niks.

Dan moet je jezelf een schop onder je kont geven. Het vliegt er niet vanzelf af.
+1. Overigens vind ik buiten wandelen heerlijk, muziekje erbij en gewoon gaan.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje ma 9 jul 2012 - 4:12

Statler schreef:
Mamsie schreef:
Biechtje01 schreef:Ik voel me heel erg dik en zie en voel overal vet rollen.
Ik probeer op mijn eten te letten maar ga nog steeds vaak erg los.

Ik wil er graag bij gaan sporten zodat ik wat strakker wordt en dit misschien ook motivatie geeft om gezond te eten en niet te snoepen alleen ben ik bang dat ik dit niet vol houdt.

Ik ben ontzettend lui en naar mijn werk kan ik het echt niet opbrengen. Ik wil dus in de ochtend gaan voor mijn werk om 7 of 8 uur een uurtje een paar keer in de week. Maar ben bang dat ik hier te lui voor ben buiten wandelen of iets vind ik niks.

Dan moet je jezelf een schop onder je kont geven. Het vliegt er niet vanzelf af.
+1. Overigens vind ik buiten wandelen heerlijk, muziekje erbij en gewoon gaan.

en eventueel fotocamera mee smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Alex ma 9 jul 2012 - 4:13

Biechtje01 schreef:Ik denk dat ik een eetprobleem aan het ontwikkelen ben. Ik ben 7 kilo afgevallen (oa door stress) en dat is meer dan genoeg. Maar nu lukt het niet om normaal te blijven eten. Er 'moet' meer af. Ik zorg dus niet zo goed voor mezelf. Ik eet veel te weinig en heb steeds honger. Maar dat negeer ik dan maar. Hoewel ik weet dat ik wat aan de dunne kant ben, zie ik toch vetrollen en die moeten weg. Waar dat vandaan komt weet ik niet.

Waar heb je stress door (gehad)? En kun je er met iemand over praten? Probeer te voorkomen dat je doorslaat en dat je straks veel te mager bent en opnieuw een gezond eetpatroon moet opbouwen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 4:17

Alex schreef:
Biechtje01 schreef:Ik denk dat ik een eetprobleem aan het ontwikkelen ben. Ik ben 7 kilo afgevallen (oa door stress) en dat is meer dan genoeg. Maar nu lukt het niet om normaal te blijven eten. Er 'moet' meer af. Ik zorg dus niet zo goed voor mezelf. Ik eet veel te weinig en heb steeds honger. Maar dat negeer ik dan maar. Hoewel ik weet dat ik wat aan de dunne kant ben, zie ik toch vetrollen en die moeten weg. Waar dat vandaan komt weet ik niet.

Waar heb je stress door (gehad)? En kun je er met iemand over praten? Probeer te voorkomen dat je doorslaat en dat je straks veel te mager bent en opnieuw een gezond eetpatroon moet opbouwen.

Problemen in mijn relatie en daarbuiten. Ook stress op mijn werk. Ik heb eigenlijk niemand om er over te praten. Soms voelt het wel goed om mezelf te 'straffen' door weinig te eten, terwijl ik ook weet dat het heel slecht is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Merai ma 9 jul 2012 - 6:14

Biechtje01 schreef:Ik denk er steeds vaker aan om te scheiden. Er is zoveel niet goed in onze relatie en ik weet niet of het op te lossen is. We houden van elkaar en ergens wil ik niet weg, omdat we een kind hebben samen, maar ik word steeds ongelukkiger en kan me er steeds moeilijker toe zetten om de positieve dingen te zien in plaats van de negatieve.

Ik ben bang dat ik weet wie je bent en ik vind het heel erg dat je zo ongelukkig bent in je huwelijk. Een kind hebben samen is niet de enige reden om bij iemand te zijn, het komt op mij gewoon over als psychische mishandeling, zoals hij je de grond in praat en je een schuldgevoel probeert aan te praten over de omgang met je kind. Hoe moeilijk het ook is, kies voor jezelf, daar wordt je kind op den duur ook gelukkiger van!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Stuiterbal ma 9 jul 2012 - 6:26

Biechtje01 schreef:
Alex schreef:
Biechtje01 schreef:Ik denk dat ik een eetprobleem aan het ontwikkelen ben. Ik ben 7 kilo afgevallen (oa door stress) en dat is meer dan genoeg. Maar nu lukt het niet om normaal te blijven eten. Er 'moet' meer af. Ik zorg dus niet zo goed voor mezelf. Ik eet veel te weinig en heb steeds honger. Maar dat negeer ik dan maar. Hoewel ik weet dat ik wat aan de dunne kant ben, zie ik toch vetrollen en die moeten weg. Waar dat vandaan komt weet ik niet.

Waar heb je stress door (gehad)? En kun je er met iemand over praten? Probeer te voorkomen dat je doorslaat en dat je straks veel te mager bent en opnieuw een gezond eetpatroon moet opbouwen.

Problemen in mijn relatie en daarbuiten. Ook stress op mijn werk. Ik heb eigenlijk niemand om er over te praten. Soms voelt het wel goed om mezelf te 'straffen' door weinig te eten, terwijl ik ook weet dat het heel slecht is.

Ik herken het wel. Ik heb ook hetzelfde probleem gehad en soms nu nog steeds. Juist door stress vel afgevallen en dat beviel me zo goed dat ik erin door sloeg. Gewoon niet meer eten mijn lichaam wende er wel op den duur aan.
Maar gezond is het niet want uiteindelijk krijg je ook met een vitamine tekort te maken met alle problemen erbij.

Het is goed dat jezelf wel in ziet dat je niet goed bezig bent voor jezelf. Misschien helpt het om een vast ritme in eten te creëren. Op vaste tijden eten. En dan beginnen met kleine beetjes.
Mij heeft dat wel geholpen maar ook bij het minste of geringste beetje stress valt het eet patroon meteen weer weg.
Sterkte en succes hopelijk krijg je een ritme erin terug !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:04

Pff wat baal ik nu van mn partner. Toen ter sprake was dat hij niet veel deed was ie er lacherig over. Uur later gevraagd of ie even serieus wilde praten en gevraagd of ie vond of hij niet te weinig deed en hij vond van niet. Toen ik vroeg of dat reeel was zei hij dat is wat anders. Maar er iets aan doen ho maar. Toen ik begon te huilen was dat maar stom.
Hij gaf mij voor mijn gevoel lakse antwoorden en vond het onrespectvol wegens het feit dat ik zoveel in huis doet. Hij vond het niet laks, eerder normaal.
Heb hem ook gezegd dat ik echt verbaasd ben over deze uitspraken! Maar ik moet niet zo zeuren.. En dan gaat ie me negeren, blijft hij boven. En wordt ie boos op mij..
En dat vind ik het ergste. Nu zegt ie dat ik niet goed poets, de vloer vies is (en als ik dan zeg dat hij dat ook kan doen zegt ie, ja kan, een keer. Ofwel over een paar weken). Vaatwasser is een beetje zijn taak, zou ie gisteravond doen, maar was ie vergeten (zoals ie dat aker doet) dus ik vandaag de vuile vaat laten staan, krijg ik te horen dat ik de vaatwasser wel kon leeghalen omdat ik toch vrij was.
Pfffff mannen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina ma 9 jul 2012 - 8:11

Biechtje01 schreef:Pff wat baal ik nu van mn partner. Toen ter sprake was dat hij niet veel deed was ie er lacherig over. Uur later gevraagd of ie even serieus wilde praten en gevraagd of ie vond of hij niet te weinig deed en hij vond van niet. Toen ik vroeg of dat reeel was zei hij dat is wat anders. Maar er iets aan doen ho maar. Toen ik begon te huilen was dat maar stom.
Hij gaf mij voor mijn gevoel lakse antwoorden en vond het onrespectvol wegens het feit dat ik zoveel in huis doet. Hij vond het niet laks, eerder normaal.
Heb hem ook gezegd dat ik echt verbaasd ben over deze uitspraken! Maar ik moet niet zo zeuren.. En dan gaat ie me negeren, blijft hij boven. En wordt ie boos op mij..
En dat vind ik het ergste. Nu zegt ie dat ik niet goed poets, de vloer vies is (en als ik dan zeg dat hij dat ook kan doen zegt ie, ja kan, een keer. Ofwel over een paar weken). Vaatwasser is een beetje zijn taak, zou ie gisteravond doen, maar was ie vergeten (zoals ie dat aker doet) dus ik vandaag de vuile vaat laten staan, krijg ik te horen dat ik de vaatwasser wel kon leeghalen omdat ik toch vrij was.
Pfffff mannen

Met dat laatste ben ik het wel met je partner eens eigenlijk, als ik vrij ben dan draag ik gewoon mijn steentje bij in huis en ik ga niet (sorry maar zo denk ik erover) kinderachtig denken als in dat is jouw taak en doe ik dus niet, of nu is het jouw beurt en doe ik het dus niet.

Voor de rest ben ik het overigens wel met jou eens. Een huishouden die je samen en als hij vindt dat het vies is, wat let hem om een emmer en een doekje te pakken?
Zijn antwoorden richting jou vind ik ook verre van netjes, ik krijg er een heel naar gevoel bij. Alsof hij jou maar als werkster ziet ipv als partner. Hoe is hij verder in jullie relatie?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:15

Statler schreef:
Biechtje01 schreef:Pff wat baal ik nu van mn partner. Toen ter sprake was dat hij niet veel deed was ie er lacherig over. Uur later gevraagd of ie even serieus wilde praten en gevraagd of ie vond of hij niet te weinig deed en hij vond van niet. Toen ik vroeg of dat reeel was zei hij dat is wat anders. Maar er iets aan doen ho maar. Toen ik begon te huilen was dat maar stom.
Hij gaf mij voor mijn gevoel lakse antwoorden en vond het onrespectvol wegens het feit dat ik zoveel in huis doet. Hij vond het niet laks, eerder normaal.
Heb hem ook gezegd dat ik echt verbaasd ben over deze uitspraken! Maar ik moet niet zo zeuren.. En dan gaat ie me negeren, blijft hij boven. En wordt ie boos op mij..
En dat vind ik het ergste. Nu zegt ie dat ik niet goed poets, de vloer vies is (en als ik dan zeg dat hij dat ook kan doen zegt ie, ja kan, een keer. Ofwel over een paar weken). Vaatwasser is een beetje zijn taak, zou ie gisteravond doen, maar was ie vergeten (zoals ie dat aker doet) dus ik vandaag de vuile vaat laten staan, krijg ik te horen dat ik de vaatwasser wel kon leeghalen omdat ik toch vrij was.
Pfffff mannen

Met dat laatste ben ik het wel met je partner eens eigenlijk, als ik vrij ben dan draag ik gewoon mijn steentje bij in huis en ik ga niet (sorry maar zo denk ik erover) kinderachtig denken als in dat is jouw taak en doe ik dus niet, of nu is het jouw beurt en doe ik het dus niet.

Voor de rest ben ik het overigens wel met jou eens. Een huishouden die je samen en als hij vindt dat het vies is, wat let hem om een emmer en een doekje te pakken?
Zijn antwoorden richting jou vind ik ook verre van netjes, ik krijg er een heel naar gevoel bij. Alsof hij jou maar als werkster ziet ipv als partner. Hoe is hij verder in jullie relatie?

Tja, hij begint kinderachtig. Ik zou dan ook niet meer zijn taak overnemen. Laat het hem dan maar voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 9 jul 2012 - 8:21

Ik vind het echt onzin dat zij het had moeten doen omdat het haar vrije dag was, ten eerste was de afspraak dat hij het zou doen en ten tweede had hij het al moeten doen vóór die vrije dag. Zo kun je alles wel laten liggen tot je partner een keer meer tijd heeft dan jij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:30

Francaise schreef:
Statler schreef:
Biechtje01 schreef:Pff wat baal ik nu van mn partner. Toen ter sprake was dat hij niet veel deed was ie er lacherig over. Uur later gevraagd of ie even serieus wilde praten en gevraagd of ie vond of hij niet te weinig deed en hij vond van niet. Toen ik vroeg of dat reeel was zei hij dat is wat anders. Maar er iets aan doen ho maar. Toen ik begon te huilen was dat maar stom.
Hij gaf mij voor mijn gevoel lakse antwoorden en vond het onrespectvol wegens het feit dat ik zoveel in huis doet. Hij vond het niet laks, eerder normaal.
Heb hem ook gezegd dat ik echt verbaasd ben over deze uitspraken! Maar ik moet niet zo zeuren.. En dan gaat ie me negeren, blijft hij boven. En wordt ie boos op mij..
En dat vind ik het ergste. Nu zegt ie dat ik niet goed poets, de vloer vies is (en als ik dan zeg dat hij dat ook kan doen zegt ie, ja kan, een keer. Ofwel over een paar weken). Vaatwasser is een beetje zijn taak, zou ie gisteravond doen, maar was ie vergeten (zoals ie dat aker doet) dus ik vandaag de vuile vaat laten staan, krijg ik te horen dat ik de vaatwasser wel kon leeghalen omdat ik toch vrij was.
Pfffff mannen

Met dat laatste ben ik het wel met je partner eens eigenlijk, als ik vrij ben dan draag ik gewoon mijn steentje bij in huis en ik ga niet (sorry maar zo denk ik erover) kinderachtig denken als in dat is jouw taak en doe ik dus niet, of nu is het jouw beurt en doe ik het dus niet.

Voor de rest ben ik het overigens wel met jou eens. Een huishouden die je samen en als hij vindt dat het vies is, wat let hem om een emmer en een doekje te pakken?
Zijn antwoorden richting jou vind ik ook verre van netjes, ik krijg er een heel naar gevoel bij. Alsof hij jou maar als werkster ziet ipv als partner. Hoe is hij verder in jullie relatie?

Tja, hij begint kinderachtig. Ik zou dan ook niet meer zijn taak overnemen. Laat het hem dan maar voelen.

Normaal doe ik dat ook wel, maar vandaag was t ff genoeg. Heb het al vaker wel voor hem gedaan, maar daar leert ie niet altijd van. En als hij nu op zn vrije dag wel wat uit zichzelf zou doen dan zou het ook anders zijn.
Ben in staat om bijv zn kleren niet meer te wassen 'had wel iets belangrijkers te doen'. Maar kan dat ook niet over mn hart verkrijgen. Bovendien zal hij dan boos op mij worden (stom he)
En tja hoe is hij verder, dat is hetgene waar ik me nu zo over verbaas. Niet dat hij nu een grote prater is, en kan er vaker lacherig over doen, maar als ik dan vraag of hij even serieus kan doen en hij ziet waar ik mee zit dan krijg ik vaak een redelijk antwoord, alleen nu dus niet.
Ondertussen heeft hij wel het bestek eruit gehaald (de rest was er al uit) en doet heel cool, maar zegt ook dat er niks aan de hand is..
Kan zo niet tegen dat gedrag, en blijf ook contact zoeken. Kan hem gewoon niet negeren, zoals hij wel tegen mij kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Steep ma 9 jul 2012 - 8:43

Susan schreef:Ik vind het echt onzin dat zij het had moeten doen omdat het haar vrije dag was, ten eerste was de afspraak dat hij het zou doen en ten tweede had hij het al moeten doen vóór die vrije dag. Zo kun je alles wel laten liggen tot je partner een keer meer tijd heeft dan jij.

+1. Hier is de eeuwige strijd dat hij zijn was niet in de wasmand doet. Nu was ik het niet meer en daar kwam hij gister achter. Toen vroeg hij mij of ik zijn was wilde wassen en waar ik wilde dat hij het neer zou leggen. Dat heb ik vandaag dus oo gedaan dus nu heeft hij weer boxers Wink. Verder zei hij nog dat het terecht was en ik geloof dat ik mijn punt heb gemaakt.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:47

Steep schreef:
Susan schreef:Ik vind het echt onzin dat zij het had moeten doen omdat het haar vrije dag was, ten eerste was de afspraak dat hij het zou doen en ten tweede had hij het al moeten doen vóór die vrije dag. Zo kun je alles wel laten liggen tot je partner een keer meer tijd heeft dan jij.

+1. Hier is de eeuwige strijd dat hij zijn was niet in de wasmand doet. Nu was ik het niet meer en daar kwam hij gister achter. Toen vroeg hij mij of ik zijn was wilde wassen en waar ik wilde dat hij het neer zou leggen. Dat heb ik vandaag dus oo gedaan dus nu heeft hij weer boxers Wink. Verder zei hij nog dat het terecht was en ik geloof dat ik mijn punt heb gemaakt.

Ik wou dat dat zo werkte. Dat is bij ons met de schone boxers. Die 'moet' hij zelf opvouwen, maar ipv dat hij dat doet pakt hij ze uit de wasmand die op zoder staat. Totdat hij een moment heeft om de wasmand te pakken, dan liggen ze weer in de la. Eb ze wel eens vertopt maar dan ben ik flauw, want kan toch ook gewoon uit de wasmand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:49

Het is niet altijd zo, maar vaak wel. En zie nu alleen de negatieve dingen:s
Hij hoeft al zo weinig, en als ie dat dan niet meteen doet dan stapelen die dingen zich op wat er nu even uitkomt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:53

Biechtje01 schreef:Het is niet altijd zo, maar vaak wel. En zie nu alleen de negatieve dingen:s
Hij hoeft al zo weinig, en als ie dat dan niet meteen doet dan stapelen die dingen zich op wat er nu even uitkomt
Dat lijkt mij ook wel een logische reactie van jou. Wel frustrerend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum