Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:23

Ik denk dat het gewoon spanning is bij haar? Neem aan dat ze heel bang is dat haar zwangerschap wederom op een miskraam uitloopt. Ik zou het/haar even tijd geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:24

Zelda schreef:Ik vind dat best raar gedrag en het komt op mij ook wel een beetje aandachttrekkerig over.

Aandachttrekkerig? Als iemand emotioneel reageert omdat ze wellicht bang is voor de vierde keer een kind te verliezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown di 14 aug 2012 - 4:30

Reva schreef:
Zelda schreef:Ik vind dat best raar gedrag en het komt op mij ook wel een beetje aandachttrekkerig over.

Aandachttrekkerig? Als iemand emotioneel reageert omdat ze wellicht bang is voor de vierde keer een kind te verliezen?

Eens, 12 weken is een magische grens maar het is niet zo dat er nooit miskramen na 12 weken voorkomen. Wellicht is ze emotioneel door de hormonen en de angst dat het alsnog misgaat en jullie wel een kindje in de wieg hebben en zij niet. Ik snap het wel. Ik zou ipv me eraan te ergeren proberen haar te begrijpen. Als je zelf geen miskraam hebt gehad, kan je je bijna niet indenken hoe pijnlijk het is, zelfs nu ik 20 weken zwanger ben denk ik wel eens: jemig, leeft hij nog wel?! Je verliest namelijk niet alleen een leven maar ook een droom, een bepaald toekomstbeeld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan di 14 aug 2012 - 4:34

Toen ik zwanger was, was ik ook altijd wel een soort 'jaloers' (niet helemaal het goede woord, maar ik kan het niet goed omschrijven) op vrouwen die al verder waren dan ik. Voor mij was dat helemaal geen groot issue, ik kon dat ook makkelijk voor mezelf houden, maar voor haar is dat wel anders, zij heeft heel nare ervaringen met die allereerste prille maanden, ze wil dat dat deel van haar zwangerschap zo snel mogelijk voorbij is en ze wordt de hele tijd geconfronteerd met het feit dat dat bij jou al zo is. Ik zou haar er maar niet op afrekenen, als zij wat verder is en ze wat zekerder wordt dan zal het heus wel bijtrekken.

Ik bedoel, je zegt dat jullie redelijk gelijk opgaan, maar later zeg je dat zij vier weken later is uitgerekend, zeker in het begin scheelt dat best veel, 12 weken en 8 weken is een heel verschil en ik kan me voorstellen dat zij destijds dolgraag wilde zijn waar jij was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:35

Ik was net iets te voorbarig met mijn mening, sorry. Zoals jullie het uitleggen had ik het nog niet bekeken. Ze zal er bast nog wel verdriet om hebben, dat geloof ik ook wel. Alleen de manier waarop ze dingen benaderd vind ik wel een beetje raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  *Troela* di 14 aug 2012 - 4:39

Na meerdere miskramen heb je erg veel angst om het weer mee te maken. Ik had het ook moeilijk met iemand uit de omgeving waarbij alles heel soepel verliep en die ook een maand verder was dan mij. Pas een stuk later in de zwangerschap kon ik die angst wat meer loslaten. De eerste zwangerschap had ik ook wel ooit zoiets van zou het wel goed gaan, maar na meerdere mk is die angst veel nadrukkelijker aanwezig.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:01

Ik biecht dat ik vandaag vol goede moed het konijnenhok ben gaan schilderen omdat dat nodig was. Heb het dit keer met transparante beits gedaan en het is me toch lelijk geworden echt niet normaal dacht smeer er een lekkere dikke laag op!! En ik heb zo geen zin om het opnieuw te doen pfff ik kan dat echt niet iets netjes doen.

Zoiets lelijk geschilderd heb ik nog nooit gezien en ik dacht dat ik het zo goed deed. Hoorde de buren zelfs stiekem fluisteren achter de schutting dat hok is er ook niet beter op geworden Embarassed

Opnieuw doen dat kan ik echt niet kan er niks meer van maken misschien dat mijn vriend het nog lukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:09

Maar als het transparant is kan het toch niet zo erg zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:19

jawel echt heeel erg haha..

Het is transparant maar wel een hout kleur zeg maar en dat op een andere kleur gedaan en heel dik Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:38

Kun je niet een leuk kleurtje kopen en dat erover smeren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  sanne-84 di 14 aug 2012 - 5:56

@zwangere biechte. Het isnatuurlijk moeilijk om dit te beoordelene. De ene met een paar miskramen is de andere niet.. Ik snap wel dat het dit voor jou ook niet helemaal leuk is. Enigste advies, praat erover met haar
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 7:01

Zwanger biechtje: Ik vind inderdaad dat je een beetje onredelijk bent. 3 miskramen is heel heftig en een nieuwe zwangerschap maakt het oude verdriet niet ineens weg. Ze zal ongetwijfeld heel angstig zijn. Ik vind dat je wel iets begripvoller mag zijn naar haar toe. Je zegt dat je dit wel had begrepen als ze niet zwanger was. Waarom? Juist in een nieuwe zwangerschap is de angst dat het weer mis gaat natuurlijk enorm. Het is logisch dat jij heel blij bent, en dat is ook heel terecht en mag je ook zijn, maar haar gevoel mag er ook zijn. Dat zij uit die vriendinnenapp is gestapt omdat ze het er moeilijk mee heeft, is haar toch goed recht? Zij geeft haar grens aan. Bespreek het met haar, of hou misschien wat afstand als je het gevoel hebt dat jouw blijdschap eronder lijdt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 7:15

Pixie schreef:Ik vind het van jullie allebei een beetje raar dat jullie na die smsjes niet even hebben gebeld.
Iets uitspreken over de sms gaat niet, dingen kunnen compleet uit zn verband getrokken worden omdat het verkeerd wordt opgevat.
Bel even, spreek een avond af en spreek het uit. En dan kun je uitleggen waarom je geen contact meer wilt.

Dank je voor je reactie. Mijn moeder zei exact hetzelfde.
Ik was aan het werk, dus ik kon niet bellen. En nu ben ik eigenlijk nog te boos om haar te bellen, ik ken mezelf, dan ga ik lelijk doen. Dus dat is beter van niet.
Ik heb m'n schoonmoeder vanmiddag gesproken, had het idee dat ze het al wist, maar ze hield wijselijk haar mond.
Bah.. Ik haat ruzie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 9:25

Chipp schreef:Kun je niet een leuk kleurtje kopen en dat erover smeren?


Ja, zou ik ook doen. Even goed schuren en een andere kleur erop! Maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Schilderen is zo'n kutklus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lenthe di 14 aug 2012 - 10:31

Biechtje met ruzie met haar schoonzusje... Maar waarom heb je haar dan ineens van je fb verwijderd? Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn schoonzusje me van fb zou verwijderen, zonder dat er iets is voorgevallen. Ik snap wel dat ze dat niet zo leuk vindt. Ook al is het maar Facebook...
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  ellibre di 14 aug 2012 - 10:35

Lenthe schreef:Biechtje met ruzie met haar schoonzusje... Maar waarom heb je haar dan ineens van je fb verwijderd? Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn schoonzusje me van fb zou verwijderen, zonder dat er iets is voorgevallen. Ik snap wel dat ze dat niet zo leuk vindt. Ook al is het maar Facebook...
Ik zou ook denken dat daar iets achter zit, ja.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lady4 di 14 aug 2012 - 13:34

ellibre schreef:
Lenthe schreef:Biechtje met ruzie met haar schoonzusje... Maar waarom heb je haar dan ineens van je fb verwijderd? Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn schoonzusje me van fb zou verwijderen, zonder dat er iets is voorgevallen. Ik snap wel dat ze dat niet zo leuk vindt. Ook al is het maar Facebook...
Ik zou ook denken dat daar iets achter zit, ja.

Mijn gedachte.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 19:28

Lady4 schreef:
ellibre schreef:
Lenthe schreef:Biechtje met ruzie met haar schoonzusje... Maar waarom heb je haar dan ineens van je fb verwijderd? Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn schoonzusje me van fb zou verwijderen, zonder dat er iets is voorgevallen. Ik snap wel dat ze dat niet zo leuk vindt. Ook al is het maar Facebook...
Ik zou ook denken dat daar iets achter zit, ja.

Mijn gedachte.

Ik heb heel vaak geprobeerd om contact met haar te krijgen. Ik ben regelmatig bij haar langs gegaan, gebeld toen ze ziek was, maar nooit belde ze me eens terug. Een tijdje terug had ik haar een berichtje gestuurd of ik langs mocht komen de volgende dag, ze is zwanger en ik had een cadeautje. Ze heeft daar nooit op gereageerd, helemaal niks. Terwijl mijn schoonmoeder erbij was toen ze dat berichtje kreeg. Daarna was ze jarig, wij worden altijd uitgenodigd, maar dit keer niet, terwijl ze het wel vierde. En zo zijn er inderdaad nog meer dingen die er zijn voorgevallen.
Ik heb trouwens niet alleen haar gewist, maar alle mensen die ik nooit meer spreek.
Ik vind het prima om elkaar gewoon nog bij familie te zien, maar verder hoeft het voor mij niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Sterre di 14 aug 2012 - 19:59

Maar dan heeft zij toch gelijk dat er iets aan de hand is? Namelijk dat jij niet meer zit te wachten op contact met haar buiten familie dingen om. Ik denk dat je het beter had kunnen uitspreken in plaats van haar van je facebook te verwijderen, want dan kan zij ook alleen maar gissen naar de reden.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 20:35

Ik zwanger biechtje met zwangere onzekere vriendin; heb gister mijn vriendin gebeld, en ga zometeen even bij har langs. ze heeft het kort aan de telefoon verteld. Maar wil gewoon nog even face to face praten, is toch fijner. bedankt voor jullie mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 20:44

Sterre schreef:Maar dan heeft zij toch gelijk dat er iets aan de hand is? Namelijk dat jij niet meer zit te wachten op contact met haar buiten familie dingen om. Ik denk dat je het beter had kunnen uitspreken in plaats van haar van je facebook te verwijderen, want dan kan zij ook alleen maar gissen naar de reden.

Ja klopt. Ik heb haar ook uitgelegd waarom. Dat het niet netjes was om dat via de sms te doen, daar ben ik het wel over eens. Maar ik was aan het werk en zij stuurde een bericht met tig verwijten en beschuldigingen naar mij toe. Ik vind dat ik netjes terug gereageerd heb, terwijl zij echt heel gemeen was. Kennelijk zat haar nog meer dwars, maar heeft zij dat ook nooit uit durven spreken. Dit was een goede aanleiding.
Ik heb haar net een bericht gestuurd dat ik een afspraak met haar wil maken om eea te bespreken met haar. Ben benieuwd of zij daar ook voor open staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Jerry wo 15 aug 2012 - 1:27

Katie_ schreef:jawel echt heeel erg haha..

Het is transparant maar wel een hout kleur zeg maar en dat op een andere kleur gedaan en heel dik Embarassed


Dat wat eronder zat, is dat beits? Als dat 'gewone' verf is, gaat 't hele idee van beits weg: beits ademt en verf niet. Dus als je iets wilt beitsen waar verf opzit, moet je eerst álles kaalkrabben/schuren.
Als ik jou was, zou ik gewoon een dikke pot afbijt halen, je hele hok kaal maken en opnieuw beginnen. Donderdag bij de Lidl verfbranders voor 12 euro, misschien ook een tipje :P
óf gewoon een nieuw hok halen :cheering:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lavendel wo 15 aug 2012 - 2:17

Biechtje01 schreef:
Sterre schreef:Maar dan heeft zij toch gelijk dat er iets aan de hand is? Namelijk dat jij niet meer zit te wachten op contact met haar buiten familie dingen om. Ik denk dat je het beter had kunnen uitspreken in plaats van haar van je facebook te verwijderen, want dan kan zij ook alleen maar gissen naar de reden.

Ja klopt. Ik heb haar ook uitgelegd waarom. Dat het niet netjes was om dat via de sms te doen, daar ben ik het wel over eens. Maar ik was aan het werk en zij stuurde een bericht met tig verwijten en beschuldigingen naar mij toe. Ik vind dat ik netjes terug gereageerd heb, terwijl zij echt heel gemeen was. Kennelijk zat haar nog meer dwars, maar heeft zij dat ook nooit uit durven spreken. Dit was een goede aanleiding.
Ik heb haar net een bericht gestuurd dat ik een afspraak met haar wil maken om eea te bespreken met haar. Ben benieuwd of zij daar ook voor open staat.



Heb je haar wel eens gevraagd waarom ze jou vragen en verzoeken meestal negeerde?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 20:07

Ik wil ook even reageren onder het biecht account.

Ik heb een hele sterke kinderwens, mijn vriend ook, maar hij was er nog niet klaar voor. Deze week hebben we er veel over gepraat en ook onveilig seks gehad (in de (denk ik?) vruchtbare periode). Ik werd daar onzeker van en heb gevraagd wat nu de bedoeling is (ik wil geen valse hoop). Hij gaf aan dat een kindje welkom zou zijn.

Nu hoop ik dat dit een start is om er echt voor te gaan:D. Maar ik ben ook best nerveus, stel dat ik zwanger ben! Het komt nu allemaal wel heel dichtbij! Nog 2 weken, dan mag ik testen! Biechttopic 4 - Pagina 28 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Marin wo 15 aug 2012 - 20:10

Spannend Biechtje! Hopelijk is het moment daar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum