Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Het 17 dagen dieet
Mijn vriend doet trouwens niet mee.
Wel is hij het afgelopen jaar gezonder gaan eten omdat het gewoon beter is en dan ook weet. Hij sport ook erg veel (krachttraining) en hij wilde zijn vetpercentage wat verlagen (sixpak haha!) tot op heden nog niet helemaal gelukt
Hij kan vooral niet van brood afblijven. Ontbijt met 2 bruine broodjes en dan 's middags weer 2.. overal kaas op (en eitjes). En als hij werkt eet hij zo'n 6/8 boterhammen met kaas.
Als hij daarin dingen zou aanpassen zou het volgens mij echt heel vlug gaan. Maar hij vind het teveel moeite om salade te maken voor op zijn werk. (ze betalen daar een aantal euro per maand en dan kun je gewoon eten pakken - brood, kaas, vleeswaren etc.).
Wel is hij het afgelopen jaar gezonder gaan eten omdat het gewoon beter is en dan ook weet. Hij sport ook erg veel (krachttraining) en hij wilde zijn vetpercentage wat verlagen (sixpak haha!) tot op heden nog niet helemaal gelukt
Hij kan vooral niet van brood afblijven. Ontbijt met 2 bruine broodjes en dan 's middags weer 2.. overal kaas op (en eitjes). En als hij werkt eet hij zo'n 6/8 boterhammen met kaas.
Als hij daarin dingen zou aanpassen zou het volgens mij echt heel vlug gaan. Maar hij vind het teveel moeite om salade te maken voor op zijn werk. (ze betalen daar een aantal euro per maand en dan kun je gewoon eten pakken - brood, kaas, vleeswaren etc.).
Gast- Gast
Mijn vriend doet ook niet mee.
Vind het eerlijk gezegd ook niet zo nodig, hij heeft het ook niet echt nodig. Zit op een prima gewicht voor zijn lengte en is ook verre van dik/stevig. Daarnaast werkt hij buiten, dus hij heeft zijn broodjes en aardappels 's avonds ook wel nodig.
Dat ik op mijn eten let vindt hij prima, als ik maar niet doorsla en helemaal nooit meer wat ongezonds wil eten of heel weinig ga eten oid. Van erg dun houdt hij ook niet. Het belangrijkste vindt hij dat ik goed in mijn vel zit.
Vind het eerlijk gezegd ook niet zo nodig, hij heeft het ook niet echt nodig. Zit op een prima gewicht voor zijn lengte en is ook verre van dik/stevig. Daarnaast werkt hij buiten, dus hij heeft zijn broodjes en aardappels 's avonds ook wel nodig.
Dat ik op mijn eten let vindt hij prima, als ik maar niet doorsla en helemaal nooit meer wat ongezonds wil eten of heel weinig ga eten oid. Van erg dun houdt hij ook niet. Het belangrijkste vindt hij dat ik goed in mijn vel zit.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Als je partner niet officieel mee doet, maar er wel rekening mee wil houden is al fijn uiteraard. Hier doet ie wel mee, dat wil zeggen dat wanneer hij hier is sowieso niet iets eet wat ik niet 'mag' en als hij thuis is let hij vooral op de koolhydraten. Vorige week lag hij bloedserieus het boek hier te lezen op de bank en werd ik vervolgens later gecorrigeerd toen ik iets zei.
Qua figuur weet ik het eigenlijk niet en wil het geloof ik ook niet weten Hij vindt me niet dik (niet gevraagd), maar ik heb overgewicht, dus dat klopt niet. Hij weet dat ik beter in mijn vel zit als het qua eten beter loopt en vind dat ik zelf moet bepalen hoe en wat, zolang het gezond blijft en geen obsessie. Andere mensen roepen weleens dat ik met stoppen met afvallen en het zo toch wel goed is, dat vind ik meer dan irritant omdat ik a. Overgewicht heb en b. Dat zelf wel bepaal
Qua figuur weet ik het eigenlijk niet en wil het geloof ik ook niet weten Hij vindt me niet dik (niet gevraagd), maar ik heb overgewicht, dus dat klopt niet. Hij weet dat ik beter in mijn vel zit als het qua eten beter loopt en vind dat ik zelf moet bepalen hoe en wat, zolang het gezond blijft en geen obsessie. Andere mensen roepen weleens dat ik met stoppen met afvallen en het zo toch wel goed is, dat vind ik meer dan irritant omdat ik a. Overgewicht heb en b. Dat zelf wel bepaal
Gast- Gast
Mijn vriend doet niet mee met het dieet heeft hij totaal niet nodig. Eerder een kilootje erbij.
Hij steunt mij wel volledig en vind het super knap dat ik het allemaal volhoud. Wij wonen niet samen maar de keren dat we samen eten probeer ik wat te bedenken waar makkelijk iets aan is toe te voegen zoals pasta of aardappels.
Mijn vriend vond mij mooi zoals ik ben van hem hoeft er niets af. Heel slank of volslank vindt hij niet mooi.
Hij steunt mij wel volledig en vind het super knap dat ik het allemaal volhoud. Wij wonen niet samen maar de keren dat we samen eten probeer ik wat te bedenken waar makkelijk iets aan is toe te voegen zoals pasta of aardappels.
Mijn vriend vond mij mooi zoals ik ben van hem hoeft er niets af. Heel slank of volslank vindt hij niet mooi.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Mijn vriend is degene die wilde afvallen dus bij ons is het eerder andersom Ik doe met hem mee en ben degene die recepten bedenkt en maaltijden klaarmaakt.
Mijn vriend vindt het fijn dat ik wat ben afgevallen, maar hij vond me hiervoor gelukkig ook gewoon mooi.
Mijn vriend vindt het fijn dat ik wat ben afgevallen, maar hij vond me hiervoor gelukkig ook gewoon mooi.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had ineens zo'n behoefte aan koolhydraten, dus ik heb net een pizza gemaakt. Krijg ik hem maar voor de helft op. Dus ik merk wel echt dat ik minder kan eten. En qua calorieën valt het ook wel mee, had er veel groente op gelegd. De andere helft gaat de vriezer in denk ik.
Fijn dat jullie vriendjes zich ook een beetje aanpassen of zelf enthousiast worden en mee gaan doen!
Fijn dat jullie vriendjes zich ook een beetje aanpassen of zelf enthousiast worden en mee gaan doen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Haha heb mijn vriend net een lesje buikspieroefeningen gegeven. Ging niet zo soepeltjes als zou moeten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik doe niet mee aan het dieet maar probeer ook koolhydraten te verminderen. Nu merk ik dat als ik een weekendje gewoon lekker heb gegeten zonder echt op te letten ik ineens veel beter in mijn vel zit en slanker lijk. Kan dat?
Mijn vriend vindt het trouwens verschrikkelijk dat ik koolhydraatarm eet en wil dat ik gewoon lekker met hem mee eet. Daarom hebben we vandaag maar zelf pizza gemaakt. Toch redelijk gezond..
Morgen 'lasagna' van gegrilde plakken auberine, met tomaten, gehakt, kruiden en beetje mozarella. Wel koolhydraatarm.
Mijn vriend vindt het trouwens verschrikkelijk dat ik koolhydraatarm eet en wil dat ik gewoon lekker met hem mee eet. Daarom hebben we vandaag maar zelf pizza gemaakt. Toch redelijk gezond..
Morgen 'lasagna' van gegrilde plakken auberine, met tomaten, gehakt, kruiden en beetje mozarella. Wel koolhydraatarm.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hier ging het vandaag weer prima. Alleen morgen ga ik onverwachts voor 4 dagen naar Duitsland. Ben benieuwd..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik denk de hele dag alleen maar aan chocola. Heb nu ook een doorbraakbloeding :s niet grappig.
Minx- Lady Post-a-lot
Stylegirl, idd een goed teken dat je de pizza niet helemaal op kon
Sogood, die lasagna klinkt erg goed! Misschien moeten we die hier ook maar eens maken
Cheesgirl, veel plezier in Duitsland!
Minx, vervelend zeg! En probeer de chocola te weerstaan. Als je het niet neemt ben je uiteindelijk blijer dan als je het wel neemt!
Vandaag weer een goede dag gehad. Netjes gegeten en nog 40 minuten gewandeld. Morgenochtend weer naar de sportschool. Heb er gewoon een beetje zin in
Sogood, die lasagna klinkt erg goed! Misschien moeten we die hier ook maar eens maken
Cheesgirl, veel plezier in Duitsland!
Minx, vervelend zeg! En probeer de chocola te weerstaan. Als je het niet neemt ben je uiteindelijk blijer dan als je het wel neemt!
Vandaag weer een goede dag gehad. Netjes gegeten en nog 40 minuten gewandeld. Morgenochtend weer naar de sportschool. Heb er gewoon een beetje zin in
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee, hier heb je het recept.
http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/groentegerechten/aubergine-lasagne-low-carb-5055.html
http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/groentegerechten/aubergine-lasagne-low-carb-5055.html
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sporten jullie tijdens cyclus 1 wel gewoon? Ik heb vandaag het spinnen maar afgezegd ook omdat alles van de regel is.
Ga donderdag wel Pilatus doen. Wil dat ook wat vaker gaan doen. Alleen moet ik vaak op donderdagavond werken.
Ga donderdag wel Pilatus doen. Wil dat ook wat vaker gaan doen. Alleen moet ik vaak op donderdagavond werken.
Minx- Lady Post-a-lot
Die klinkt erg lekker Sogood, ik denk dat ik dat ga maken morgen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Dank je SoGood! Is het grillen ook heel belangrijk voor de smaak of kun je het ook gewoon langer in de oven doen?
Minx, ik sport wel gewoon. Ik fitness (cardio en krachttraining) en kan dus zelf de intensiviteit bepalen. Vorige keer was om uit te proberen maar het ging gewoon helemaal goed.
Minx, ik sport wel gewoon. Ik fitness (cardio en krachttraining) en kan dus zelf de intensiviteit bepalen. Vorige keer was om uit te proberen maar het ging gewoon helemaal goed.
Novalee- Kletskop
Ah ok, ja ik wil ook weer gaan. Vandaag dus niet gedaan. Misschien van de week een keertje. Die eerste dagen ongesteld zijn verrot. Ben ik zo slap als een vaatdoek. En mijn zin in chocola is al weg. Moest van mezelf de 99% pakken als ik het niet meer aan kon. En het idee van niet 100% verboden was al genoeg.
Minx- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Je mag met Mike toch 15 of 45 min lopen per dag?
Je moet 17 minuten lichte beweging op een dag hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik denk dat hij bedoelt dat als je normaal gesproken ook altijd spint, je het wel gewoon kan doen. Je kunt dan zelf wel inschatten wanneer het teveel wordt. Maar als beginneling zou ik het niet dan gaan oppakken
Novalee- Kletskop
Er is vandaag 0,6kg af. Ben dus weer halverwege vorige week, haha.
Sla de rest van de week het citroenwater maar even over. Ik had precies genoeg citroenen voor twee weken, maar zie net dat ze niet goed meer zijn, een was helemaal groen geworden.. Zondag gaan we op vakantie, dus om nou nog een netje te kopen vind ik een beetje zonde, dan moet ik de helft weggooien.
Voor vanavond staat de bloemkoolpizza op de planning, ben heel benieuwd!
Minx: Knap dat je nu de chocola kunt weerstaan hoor, haha. Ik zou dan denk ik stiekem toch toegeven aan 2 blokjes..
Sla de rest van de week het citroenwater maar even over. Ik had precies genoeg citroenen voor twee weken, maar zie net dat ze niet goed meer zijn, een was helemaal groen geworden.. Zondag gaan we op vakantie, dus om nou nog een netje te kopen vind ik een beetje zonde, dan moet ik de helft weggooien.
Voor vanavond staat de bloemkoolpizza op de planning, ben heel benieuwd!
Minx: Knap dat je nu de chocola kunt weerstaan hoor, haha. Ik zou dan denk ik stiekem toch toegeven aan 2 blokjes..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
@arwyn en losse citroenen halen? Ja die chocola ik wou vandaag een mooie score na 1 week hebben.
het is dus gelukt 3,1 kg binnen een week
Het liefste wil ik er nog minimaal 10 afhebben voor 23 september dan viert oma haar verjaardag en in ieder geval ook voor 25 september dan heb ik mijn diploma uitreiking
het is dus gelukt 3,1 kg binnen een week
Het liefste wil ik er nog minimaal 10 afhebben voor 23 september dan viert oma haar verjaardag en in ieder geval ook voor 25 september dan heb ik mijn diploma uitreiking
Minx- Lady Post-a-lot
Arwyn & Minx
Hier was er maar 2 ons vanaf dus nog steeds boven de 80
Op naar de sportschool!
Hier was er maar 2 ons vanaf dus nog steeds boven de 80
Op naar de sportschool!
Novalee- Kletskop
dat is jammer, morgen zit je op de 79 dat kan niet anders!!
Minx- Lady Post-a-lot
Hier is er 400 gram af! Mijn junkdag dit weekend heeft me blijkbaar goed gedaan!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Hier is er 400 gram af! Mijn junkdag dit weekend heeft me blijkbaar goed gedaan!
Dat zet hij toch ook in zijn boek dat je moet blijven verrassen. Goed gedaan dus
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: