Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Het 17 dagen dieet
Goed bezig Novalee!!
Fijn is dat hè, om dan onder die 80 te zitten Ik hoop het ook snel mee te mogen maken, haha. Zit er nu nog 2 ons vanaf!
Zilver: Ik heb ook wel gehoord van zo'n groene smoothie. Klinkt goed, maar toch heb ik er nog nooit 1 gemaakt..
Azi: Heel veel plezier in Brugge! Heb gehoord dat het een heel mooie stad is, ben benieuwd!
Punk'd: Haha, dat zijn alleen de ongetrouwde meiden volgens mij, de moekes zijn best wel stevig/dik hoor!
Ik vind vakantie best lastig. Weet ook nu al dat er dan wel weer wat aankomt, al was het maar omdat ik op vakantie gewoon weer brood eet ipv yoghurt/sla/eieren.
Ach, ik weet nu dat dit best snel gaat en als we terug zijn van vakantie heb ik nog 3 week voor ik (hopelijk) weer moet werken, dus dan ga ik dan gewoon weer verder!
Misschien een beetje domme vraag trouwens, maar zou je voor het citroenwater 's ochtends ook kunnen maken met zo'n flesje citroen? Zo'n klein geel flesje. Dat lijkt me wat handiger op vakantie dan allemaal verse citroenen.
Fijn is dat hè, om dan onder die 80 te zitten Ik hoop het ook snel mee te mogen maken, haha. Zit er nu nog 2 ons vanaf!
Zilver: Ik heb ook wel gehoord van zo'n groene smoothie. Klinkt goed, maar toch heb ik er nog nooit 1 gemaakt..
Azi: Heel veel plezier in Brugge! Heb gehoord dat het een heel mooie stad is, ben benieuwd!
Punk'd: Haha, dat zijn alleen de ongetrouwde meiden volgens mij, de moekes zijn best wel stevig/dik hoor!
Ik vind vakantie best lastig. Weet ook nu al dat er dan wel weer wat aankomt, al was het maar omdat ik op vakantie gewoon weer brood eet ipv yoghurt/sla/eieren.
Ach, ik weet nu dat dit best snel gaat en als we terug zijn van vakantie heb ik nog 3 week voor ik (hopelijk) weer moet werken, dus dan ga ik dan gewoon weer verder!
Misschien een beetje domme vraag trouwens, maar zou je voor het citroenwater 's ochtends ook kunnen maken met zo'n flesje citroen? Zo'n klein geel flesje. Dat lijkt me wat handiger op vakantie dan allemaal verse citroenen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Spinazie smoothie valt hier zelfs bij de kinderen in de smaak.
Ik doe meestal:
1 banaan
1 kopje druiven
1/2 appel
2 kopjes jonge spinazie
Of:
Handvol spinazie
1 citroen
1 banaan
2 appels
1 kopje water
Eventueel met 2 lepels (gebroken) lijnzaad.
Wil deze nog weleens als ontbijt nemen en krijg daar toch wel veel energie van.
Nog een andere met slabladeren die ook erg lekker en vullend is:
1 hand muntbladeren
1 hand slabladeren
2 bananen
250 ml water
Ik doe meestal:
1 banaan
1 kopje druiven
1/2 appel
2 kopjes jonge spinazie
Of:
Handvol spinazie
1 citroen
1 banaan
2 appels
1 kopje water
Eventueel met 2 lepels (gebroken) lijnzaad.
Wil deze nog weleens als ontbijt nemen en krijg daar toch wel veel energie van.
Nog een andere met slabladeren die ook erg lekker en vullend is:
1 hand muntbladeren
1 hand slabladeren
2 bananen
250 ml water
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Punk'd schreef:Goed zo Novalee!!
Ik woog net 57.8kg (300 gram boven mijn streef) maar toch ga ik met een goed gevoel op vakantie. Gisteren 10km hardgelopen en het afgelopen jaar 3 cm per bovenbeen kwijtgeraakt (Dat is de plek waar ik procentueel het meeste vet heb zitten haha)
Nu ben ik sowieso niet het type wat alle remmen qua eten losgooit op vakantie en ik zal toch proberen vaak voor gezondere dingen te kiezen. Maar vind het ook wel moeilijk met zoveel pasta/pizza etc in Italie. Maar die Italiaanse vrouwen blijven ook slank dus ik ga ze wel even het geheim vragen
Dan sein ik het wel door naar jullie haha.
Maar iedereen heel veel succes! En laat je niet uit het veld slaan als het niet lukt. De volgende dag is er weer een nieuwe kans!
Veel plezier op vakantie Punkie!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Poeh ik zit nu aan een salade met tonijn, had een grote salade gemaakt aangezien dat in het boek stond, maar ik heb haast het idee dat ik teveel heb gemaakt, krijg het haast niet op
Hoe groot maken jullie de salade tussen de middag?
Hoe groot maken jullie de salade tussen de middag?
Gast- Gast
Wat is de reden er achter dat je na 14 uur geen fruit meer mag? Kan iemand mij dat vertellen? Ik eet namelijk rond 4 uur/half 5 nog wel fruit omdat ik dan echt zo'n honger moment heb.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Wat is de reden er achter dat je na 14 uur geen fruit meer mag? Kan iemand mij dat vertellen? Ik eet namelijk rond 4 uur/half 5 nog wel fruit omdat ik dan echt zo'n honger moment heb.
In fruit zitten suikers en ook koolhydraten, maar als je dan trek hebt in fruit zou ik het gewoon nemen (maar ik neem alleen maar richtlijnen van het dieet). Een appel (aardbeien ook) is bijv een negatief stuk voedsel (negatief houdt in dat het meer verbrandt dan dat het levert) en dat kan niet zoveel schade aanrichten dan als je gaat snaaien. Dus als ik 's middags of 's avonds nog zin heb in fruit neem ik dat gewoon. Maar dan wel maar 1 van de twee momenten. En dan 1 van het negatieve soort.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik ben nu het boek aan het lezen in de tuin!
Maandag begin ik er mee :-)
Maandag begin ik er mee :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hoe doen jullie dat eigenlijk als je uit eten gaat?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Toen ik Cambridge deed en in mijn eetweek zat mocht ik ook avondeten wat vergelijkbaar is met 17 dagen dieet
Veelal bestelde ik dan vis of kip en vroeg dan extra sla of groente erbij ipv patat/rijst/brood/aardappels
Maar kon ook extra genieten van uit eten gaan en lekker eten maar dan met zo min mogelijk koolhydraten
Veelal bestelde ik dan vis of kip en vroeg dan extra sla of groente erbij ipv patat/rijst/brood/aardappels
Maar kon ook extra genieten van uit eten gaan en lekker eten maar dan met zo min mogelijk koolhydraten
Inge- Ratel
Hier gaat het vandaag goed! Zit nog steeds op m'n streefgewicht, dus daar ben ik erg blij mee.
Als ik ga uit eten doe ik hetzelfde al Inge. Laatste ging ik bijvoorbeeld lunchen en heb ik gewokte kipstukjes met seizoensgroente en een woksausje genomen. Hier hoorde eigenlijk friet of brood bij, maar heb gevraagd of het mogelijk was of ik wat extra salade kreeg in plaats van de friet of brood.
Als ik ga uit eten doe ik hetzelfde al Inge. Laatste ging ik bijvoorbeeld lunchen en heb ik gewokte kipstukjes met seizoensgroente en een woksausje genomen. Hier hoorde eigenlijk friet of brood bij, maar heb gevraagd of het mogelijk was of ik wat extra salade kreeg in plaats van de friet of brood.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
@novalee
@littlejoy fijn.
@punk'd fijne vakantie
@inge succes
Hier blijft het lekker gaan. Zit nu op -3,5 en dat in 8 dagen. Vandaag gewerkt weer voor het eerst viel me niet tegen ondanks dat ik volledig tussen het eten zit. Had omelet gemaakt. Dat lekker gegeten. Straks nog ff wat fruit. En dan zaterdag pas weer wegen dat is tenminste mijn doel haha.
@littlejoy fijn.
@punk'd fijne vakantie
@inge succes
Hier blijft het lekker gaan. Zit nu op -3,5 en dat in 8 dagen. Vandaag gewerkt weer voor het eerst viel me niet tegen ondanks dat ik volledig tussen het eten zit. Had omelet gemaakt. Dat lekker gegeten. Straks nog ff wat fruit. En dan zaterdag pas weer wegen dat is tenminste mijn doel haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
@ Punk'd Fijne vakantie!
@Inge Succes, ik vind het zelf een heel fijn dieet.
@Minx Jij gaat ook goed
@Inge Succes, ik vind het zelf een heel fijn dieet.
@Minx Jij gaat ook goed
litllejoy- Prater
Vandaag een 'slechte' dag. Wel veel bewogen maar te weinig gedronken denk ik. Ook een soort van huis bbq gedaan. Nou ja zo voelt het zal op zich meevallen. Mag van mezelf zaterdag pas weer wegen wat ik al zei dus dat doe ik dan ook braaf. Gewoon gelijk een glas water achterover slaan helpt al
Minx- Lady Post-a-lot
Ik vul elke ochtend een anderhalve liter fles met water en die moet aan het einde van de dag gewoon leeg zijn. Daarnaast drink ik dan nog de thee die ik normaal ook zou drinken (verder drink ik eigenlijk niks).
Voor mij werkt dit wel, als ik die fles maar zie staan, gaat hij op den duur ook wel leeg.
Voor mij werkt dit wel, als ik die fles maar zie staan, gaat hij op den duur ook wel leeg.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ben er al achter wat het probleem is waardoor het zo voelt. Ben mijn fruit vergeten dus nu nog maar even doen. Heb mijn koolhydraten natuurlijk wel nodig.
Minx- Lady Post-a-lot
Nois schreef:studiebol schreef:Wat is de reden er achter dat je na 14 uur geen fruit meer mag? Kan iemand mij dat vertellen? Ik eet namelijk rond 4 uur/half 5 nog wel fruit omdat ik dan echt zo'n honger moment heb.
In fruit zitten suikers en ook koolhydraten, maar als je dan trek hebt in fruit zou ik het gewoon nemen (maar ik neem alleen maar richtlijnen van het dieet). Een appel (aardbeien ook) is bijv een negatief stuk voedsel (negatief houdt in dat het meer verbrandt dan dat het levert) en dat kan niet zoveel schade aanrichten dan als je gaat snaaien. Dus als ik 's middags of 's avonds nog zin heb in fruit neem ik dat gewoon. Maar dan wel maar 1 van de twee momenten. En dan 1 van het negatieve soort.
Oke thanks. Nou het is niet zo dat ik op z'n moment nou echt zin heb in fruit maar dat is dan het gezondste om te doen want ik heb meer zin in slecht dingen
Ik doe ook niet heel dit dieet hoor, heb er wat idngen over op gezocht en geef mijn eigen richt lijn er aan daarom gaat het denk ik ook niet zo hard als bij sommige hier. Ik merk wel dat ik minder eet want ik heb savonds echt zoooooo ongelooflijk honger. Ik kan nu echt wel gewoon een bord eten op.. maar ik blijf braaf zitten waar ik zit.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jeeeeej bittergarnituur weten te weerstaan. Inge ging me ff testen
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Jeeeeej bittergarnituur weten te weerstaan. Inge ging me ff testen
Niet alleen inge :-p maar we stimuleerde je nog niks te nemen :-p
Deed je goed!
Inge- Ratel
79,5
Straks weer sporten en daarna een uitgebreidere reactie
Straks weer sporten en daarna een uitgebreidere reactie
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Smikkell schreef:Ik heb een déjà vu
Waarnaar?
Ik eet al dagen super gezond, loopt hard en doe oefeningetjes op mijn matje elke avond en er gaat maar niks af terwijl mijn buik echt platter wordt Nouja, ik blijf gemotiveert, ga over 2 weken op vakantie!
Lavendel- Ratel
Haha idd, en weegschaal was toch weer lief. Ik kan het ook niet om niet elke dag te wegen. Zit nu in ieder geval op -4 blijf het bizar vinden hoe snel het gaat bij mij. Die kilo's ben ik ook in korte tijd aangekomen en realiseer me ook dat dit niet zo zal blijven gaan.
Begin het citroensap trouwens echt lekker te vinden
Begin het citroensap trouwens echt lekker te vinden
Minx- Lady Post-a-lot
@ Minx, Je gaat echt goed zeg!
@Lavendel, Je bouwt nu spierenmassa op. Hierdoor kan je gewicht hetzelfde blijven of toenemen, maar verbrandt je ondertussen wel je vetmassa.
@Lavendel, Je bouwt nu spierenmassa op. Hierdoor kan je gewicht hetzelfde blijven of toenemen, maar verbrandt je ondertussen wel je vetmassa.
litllejoy- Prater
Als ik straks ruim 6 ben afgevallen ga ik ook weer een psychologische grens over dan zit ik niet meer in de 20 wat ik af moet vallen. En dan bij 8,2 weer want dan veranderd mijn eerste getalletje . Hopelijk de eerste grens al met de eerste 17 dagen en dan de tweede met de tweede 17 dagen.
Minx- Lady Post-a-lot
litllejoy schreef:@ Minx, Je gaat echt goed zeg!
Ja dat dacht ik ook, maar dat gaat toch niet zo snel? Let al veel langer op mijn eten, maar sinds een week nog beter. En oefeningen (niet veel en ook niet heel zwaar) doe ik nu 4 dagen en heb 2 keer hardgelopen (maar dat doe ik normaal ook wel 1 a 2 keer in de week). Spieropbouw gaat toch niet zo snel? Echt 0.0 gram is eraf. Wel gek.
Nouja, ben nu al benieuwd naar morgen.
Lavendel- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: