Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Het 17 dagen dieet
De pizza smaakte prima!
Hij was alleen wat sompig geworden door de groente en het vlees dat er bovenop ging. Enige dat wel jammer was, want juist dat knapperige vind ik zo lekker aan pizza, haha.
Verder was hij wel lekker, ook goedgekeurd door vriend!
Hij was alleen wat sompig geworden door de groente en het vlees dat er bovenop ging. Enige dat wel jammer was, want juist dat knapperige vind ik zo lekker aan pizza, haha.
Verder was hij wel lekker, ook goedgekeurd door vriend!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi dat hij is goedgekeurd.
Haha ik zit me de hele tijd af te vragen hoe het kan dat ik het toch zo koud heb :p
Haha ik zit me de hele tijd af te vragen hoe het kan dat ik het toch zo koud heb :p
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zouden salades nog lekker zijn als ik ze een avond van te voren maak? Als ik een hele dag moet werken heb ik 's ochtends weinig tijd om een hele salade te maken namelijk.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Zouden salades nog lekker zijn als ik ze een avond van te voren maak? Als ik een hele dag moet werken heb ik 's ochtends weinig tijd om een hele salade te maken namelijk.
Wat ik dan doe is 's avonds alle groente en andere extraatjes in een tupperware bakje, voorgesneden. In de koelkast bewaren. Dan op het moment dat je weg gaat 's ochtends, de dressing erbij doen. Sla los meenemen in een ander bakje en op het moment dat je gaat eten hussel je alles door elkaar Werkt prima! Ik bewaar het dan tot de lunch in de koelkast op m'n werk.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Okee, dat is een goed idee idd. Dan ga ik dat zo eens proberen
Mida4you- Ratel
Minx, toen ik eerder een keer goed aan het afvallen was had ik het ook vaak koud maar deze keer niet gelukkig. N. heeft een soja en koemelkallergie dus ze is wel gewend om wat anders te eten. Bij brood gaat dat nog prima, maar 's avonds wil ze nu niet eten. Vanavond had ik voor ons een vegetarische lasagna met aubergine gemaakt en voor haar gewoon met lasagna en gehakt in de saus, in de hoop dat ze het op ons eten vond lijken het wel wilde eten. Maar ze pikte alleen het vlees uit de saus en de rest werd op de grond gegooid
Jackie, mijn opa eet altijd kefir 's avonds, al zo lang als ik me kan herinneren. Ik heb het zelf nog nooit gehad maar vond het er ook niet zo smakelijk uitzien. Ik vervang het nu gewoon door andere probiotica, eigenlijk altijd yoghurt. Veel succes morgen!
Zilver, goed dat er weer wat af is! En al dichtbij je tussenstreefgewicht, dat geeft vast nog meer motivatie! Een spinaziesmoothie, dat klinkt apart. Hoe maak je zoiets?
Mirjam, hoe gaat het bij jou?
Inge, veel succes!
Punk'd, ga je je streefgewicht halen morgen denk je?
Hier wel een goede dag gehad, alleen 's middags geen tussendoortje gehad want daar was geen tijd voor. Daardoor vanavond teveel gegeten Morgen eet ik 's avonds niet thuis, maar ze weet van m'n dieet en zou het eten daarop aanpassen. Tussen de middag had ik trouwens een lekkere salade: sla (zowel gewone als wat eikenbladsla), geraspte wortel, komkommer, lente-uitje, feta en als dressing wat salsa, was heerlijk!
Jackie, mijn opa eet altijd kefir 's avonds, al zo lang als ik me kan herinneren. Ik heb het zelf nog nooit gehad maar vond het er ook niet zo smakelijk uitzien. Ik vervang het nu gewoon door andere probiotica, eigenlijk altijd yoghurt. Veel succes morgen!
Zilver, goed dat er weer wat af is! En al dichtbij je tussenstreefgewicht, dat geeft vast nog meer motivatie! Een spinaziesmoothie, dat klinkt apart. Hoe maak je zoiets?
Mirjam, hoe gaat het bij jou?
Inge, veel succes!
Punk'd, ga je je streefgewicht halen morgen denk je?
Hier wel een goede dag gehad, alleen 's middags geen tussendoortje gehad want daar was geen tijd voor. Daardoor vanavond teveel gegeten Morgen eet ik 's avonds niet thuis, maar ze weet van m'n dieet en zou het eten daarop aanpassen. Tussen de middag had ik trouwens een lekkere salade: sla (zowel gewone als wat eikenbladsla), geraspte wortel, komkommer, lente-uitje, feta en als dressing wat salsa, was heerlijk!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee, wat aardig dat je naar mij vraagt! Ik ben nu 2 weken bezig en ben 1,5 kilo afgevallen. Het gaat goed en het dieet is goed vol te houden. Ik geef er wel een beetje mijn eigen draai aan en volg niet elke dag het recept wat er in het boek staat. Alleen ben ik niet echt een water drinker en kom eigenlijk nooit aan 2 liter water per dag... En ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee om niet te gaan snaaien! Kan de verleiding bijnaaa niet weerstaan haha.
Mida4you- Ratel
Kunnen jullie mij de begindagen van het 17 dagen dieet uitleggen?
Want ik wil vanaf morgen echt beginnen. Het niet roken is aardig gewend, dus het niet eten moet er nu ook best bijpassen. En ik zat aan het 17 dagen dieet te denken, omdat ik het een interessant dieet vind. Maar ik heb er nog de ballen verstand van. Mike, Amber, Sonja, Frank...
Want ik wil vanaf morgen echt beginnen. Het niet roken is aardig gewend, dus het niet eten moet er nu ook best bijpassen. En ik zat aan het 17 dagen dieet te denken, omdat ik het een interessant dieet vind. Maar ik heb er nog de ballen verstand van. Mike, Amber, Sonja, Frank...
Gast- Gast
Ik ben vergeten dat ik morgen moet werken morgen dus maar ff een omelet bakken en dat mee te nemen.
Op http://www.vetvrij.com/phpBB3/viewforum.php?f=296 kun je meer info vinden als ik het zo uit mijn hoofd doe
Op http://www.vetvrij.com/phpBB3/viewforum.php?f=296 kun je meer info vinden als ik het zo uit mijn hoofd doe
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Ik ben vergeten dat ik morgen moet werken morgen dus maar ff een omelet bakken en dat mee te nemen.
Je bakt een omelet en eet die later koud op als je op je werk bent??
Mida4you- Ratel
Maura schreef:Kunnen jullie mij de begindagen van het 17 dagen dieet uitleggen?
Niet eten? Je moet gewoon eten hoor
In het kort:
Wakker worden: lauw water met een halve, uitgeknepen citroen
Ontbijt: groene thee, 1 stuk fruit en yoghurt Ăłf 2 eieren (gekookt, omelet, roerei, spiegelei...)
Lunch: groene thee, groente met vis/kip Ăłf 2 eieren als je die nog niet bij je ontbijt hebt gehad
Tussendoor: tweede portie yoghurt, tweede stuk fruit (fruit moet je voor 14:00 u eten), rauwkost
Diner: groene thee, groente met vis/kip of alsnog iets met de 2 eieren.
Tussendoor: tweede portie yoghurt als je die 's middags nog niet hebt gehad, rauwkost.
Verder probeer je zeker 2 liter water te drinken.
Je moet dus in het kort 2 eieren eten op een dag en 2x pro-biotica in de vorm van yoghurt, kwark (met een laag koolhydraat gehalte).
2 stuks fruit eten maar wel voor 14:00 u. Welke groente en fruit heb ik volgens mij al eens eerder gepost.
Laatst aangepast door Aziraphale op di 31 jul 2012 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Mirjam4you schreef:Minx schreef:Ik ben vergeten dat ik morgen moet werken morgen dus maar ff een omelet bakken en dat mee te nemen.
Je bakt een omelet en eet die later koud op als je op je werk bent??
Ja met spinazie en taugé er door.
Minx- Lady Post-a-lot
Dat is idd ook wel een idee aangezien ik ook haast nooit tijd heb om een uitgebreide salade te maken. Misschien ga ik dan morgenvroeg ook wel een omelet maken. Heb nog van alles in de koelkast staan. Ik ben alleen benieuwd of ik een koude omelet ook lekker vindt
Mida4you- Ratel
Ik vind het best lekker. Deed het de vorige keer ook vaak. Alleen wat eerder opstaan dan
Minx- Lady Post-a-lot
Mirjam, graag gedaan Super dat je 1,5 kg afgevallen bent! Qua snaaien helpt het misschien om niks in huis te halen? Als er niks is, kan je het ook niet opeten
Novalee- Kletskop
Maura schreef:Thanks Azi.
Wat zal mijn lichaam schrikken van al dat gezonde. Haha.
Het zal idd even wennen zijn maar ik voel me lichamelijk echt wel beter met al dat groente en fruit
Aziraphale- Ratel
Aziraphale schreef:Maura schreef:Thanks Azi.
Wat zal mijn lichaam schrikken van al dat gezonde. Haha.
Het zal idd even wennen zijn maar ik voel me lichamelijk echt wel beter met al dat groente en fruit
Ja, dat geloof ik ook wel. Heb aan het begin van het jaar een periode echt gezond gegeten en wat voelde ik me top. Het gemis van het slechte zorgde alleen voor dat ik na een periode toch weer overstapte naar Cola Light, geen fruit, amper groente. Tja, niet goed. En dat merk ik ook aan alles in mijn lichaam.
Gast- Gast
Oh jeejMinx schreef:Ik ben ook benieuwd.
Verwacht ook nog toprecepten te horen van Jackie
Ik ga eerst zoveel mogelijk de recepten uit het boek volgen denk ik, mochten ze me niet bevallen pas ik ze aan ofzo
Ik moet ook toegeven dat nu ik al zo lang thuis zit ik aardig inspiratieloos aan het worden ben, zolang ik maar aan het koken ben zit zoiets wel goed maar heb nu al een paar weken niet kunnen koken!
Ik zag trouwens bij de 24kitchen app wel een lekker recept, ik zal eens kijken of ik hem hier kan plaatsen
Gast- Gast
Novalee, ik heb nog nooit iets van Kefir gezien maar nadat ik heb gelezen wat het is, zie ik brokkelige melk voor me Zal vast meevallen hoor maar ik hou het ook gewoon bij yoghurt
En Thanks!
En Thanks!
Gast- Gast
!!!79.8!!!
I post-workout dagen
I post-workout dagen
Novalee- Kletskop
Wat goed Novalee!! Goede motivatie weer!!
De spinazie smootie daarvoor gebruik ik ongeveer een halve zak spinazie, een doosje ontdooid diepvriesfruit en wat water. Dit in de blender. Soms doe ik er nog wat ander vers fruit door een appel of iets anders wat ik nog heb liggen. Je zou dit ook me andere groente kunnen maken. Ik vind het in elk geval erg lekker.
De spinazie smootie daarvoor gebruik ik ongeveer een halve zak spinazie, een doosje ontdooid diepvriesfruit en wat water. Dit in de blender. Soms doe ik er nog wat ander vers fruit door een appel of iets anders wat ik nog heb liggen. Je zou dit ook me andere groente kunnen maken. Ik vind het in elk geval erg lekker.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Novalee schreef: !!!79.8!!!
I post-workout dagen
Wat goed!!
Ik ga zo t/m vrijdag naar Brugge met mijn moeder! Zal proberen aan m'n groente en fruit te komen en maar 1x Belgische friet te eten Ik lust die mayo daar niet dus dat scheelt, haha.
Aziraphale- Ratel
Goed zo Novalee!!
Ik woog net 57.8kg (300 gram boven mijn streef) maar toch ga ik met een goed gevoel op vakantie. Gisteren 10km hardgelopen en het afgelopen jaar 3 cm per bovenbeen kwijtgeraakt (Dat is de plek waar ik procentueel het meeste vet heb zitten haha)
Nu ben ik sowieso niet het type wat alle remmen qua eten losgooit op vakantie en ik zal toch proberen vaak voor gezondere dingen te kiezen. Maar vind het ook wel moeilijk met zoveel pasta/pizza etc in Italie. Maar die Italiaanse vrouwen blijven ook slank dus ik ga ze wel even het geheim vragen
Dan sein ik het wel door naar jullie haha.
Maar iedereen heel veel succes! En laat je niet uit het veld slaan als het niet lukt. De volgende dag is er weer een nieuwe kans!
Ik woog net 57.8kg (300 gram boven mijn streef) maar toch ga ik met een goed gevoel op vakantie. Gisteren 10km hardgelopen en het afgelopen jaar 3 cm per bovenbeen kwijtgeraakt (Dat is de plek waar ik procentueel het meeste vet heb zitten haha)
Nu ben ik sowieso niet het type wat alle remmen qua eten losgooit op vakantie en ik zal toch proberen vaak voor gezondere dingen te kiezen. Maar vind het ook wel moeilijk met zoveel pasta/pizza etc in Italie. Maar die Italiaanse vrouwen blijven ook slank dus ik ga ze wel even het geheim vragen
Dan sein ik het wel door naar jullie haha.
Maar iedereen heel veel succes! En laat je niet uit het veld slaan als het niet lukt. De volgende dag is er weer een nieuwe kans!
Gast- Gast
Zilver, zo met dat fruit erdoor kan ik me er echt niks bij voorstellen! Maar ik ben gek op spinazie dus misschien toch maar eens proberen...
Aziraphale, veel plezier in Brugge! Kijk je ook uit voor de warme Belgische wafels?
Punk'd, fijne vakantie! 300 gram, wat is dat nou! Pff, peanuts! Super dat je 6cm van je benen af hebt!
Aziraphale, veel plezier in Brugge! Kijk je ook uit voor de warme Belgische wafels?
Punk'd, fijne vakantie! 300 gram, wat is dat nou! Pff, peanuts! Super dat je 6cm van je benen af hebt!
Novalee- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: