Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
met omelet kun je ook zoveel varieren,
omelet met tauge en kruiden, omelet met spinazie en wat parmezaanse kaas, omelet met paprika en champignons,
verder veel groentes door elkaar mixen. Als ik kijk ik heb gister, rucola, paprika rood/groen/geel, courgette, aubergine, champignons en tomaat gegeten.
voor vandaag staat er nog wat groentelasagne met vis, en voor vanavond dus bbq, mss tussendoor nog een eitje als ik het niet helemaal trek ,
edit: je kan ook een erg lekkere salade maken, met sperzieboontjes, tauge, gekruide kipreepjes, paprika en broccoli.
omelet met tauge en kruiden, omelet met spinazie en wat parmezaanse kaas, omelet met paprika en champignons,
verder veel groentes door elkaar mixen. Als ik kijk ik heb gister, rucola, paprika rood/groen/geel, courgette, aubergine, champignons en tomaat gegeten.
voor vandaag staat er nog wat groentelasagne met vis, en voor vanavond dus bbq, mss tussendoor nog een eitje als ik het niet helemaal trek ,
edit: je kan ook een erg lekkere salade maken, met sperzieboontjes, tauge, gekruide kipreepjes, paprika en broccoli.
Laatst aangepast door Minx op di 24 jul 2012 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
- Komkommer met gerookte kipfilet salade met wat zwarte peper
- Salade met zelf-gemarineerde gamba's of vis
- 2 gekookte eieren met mager broodbeleg (kipfilet, gerookte kipfilet, runderrookvlees)
- Omelet met verschillende groente's (bijvoorbeeld spinazie, tomaat, prei, etc.)
- 1 spiegelei met een tartaartje of kipfilet en tomaat
- Roerei met diverse groente's
- Vispakketje met diverse groente's
- Gewokte kipfilet met diverse groente's
- Griekse salade
- Salade met kip
- Tomaat gevuld met vis of vlees met verschillende kruiden
Nu is het wel zo dat ik me niet helemaal aan het dieet hou. Ik eet nog wel mager rundervlees erbij (bijvoorbeeld dus tartaartje).
- Salade met zelf-gemarineerde gamba's of vis
- 2 gekookte eieren met mager broodbeleg (kipfilet, gerookte kipfilet, runderrookvlees)
- Omelet met verschillende groente's (bijvoorbeeld spinazie, tomaat, prei, etc.)
- 1 spiegelei met een tartaartje of kipfilet en tomaat
- Roerei met diverse groente's
- Vispakketje met diverse groente's
- Gewokte kipfilet met diverse groente's
- Griekse salade
- Salade met kip
- Tomaat gevuld met vis of vlees met verschillende kruiden
Nu is het wel zo dat ik me niet helemaal aan het dieet hou. Ik eet nog wel mager rundervlees erbij (bijvoorbeeld dus tartaartje).
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik heb gisteren ook gebbqt en heb shaslicks gemaakt. Stokjes met paprika uit en kip stukjes. Ook heb ik een paar sate stokjes gemaakt met kip. Verder qua saus heb ik wat ketchup gehad. En daarnaast heb ik een lekkere salade gemaakt van sla, bleekselderij, een paaar rozijntjes om het wat zoet te maken en een schep griekse yoghurt. En heb 2 broodjes gehad, daar kan ik echt niet van af blijven
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik eet nu heerlijk in de tuin Salade van bladspinazie, komkommer, peer, geitenkaas met honing, cherrytomaatjes, geroosterde pijnboompitjes en wat peppadew dressing
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ik eet nu heerlijk in de tuin Salade van bladspinazie, komkommer, peer, geitenkaas met honing, cherrytomaatjes, geroosterde pijnboompitjes en wat peppadew dressing
Mmmm, klinkt lekker! Smakelijk.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik heb net een foto van mezelf in bikini gemaakt. Oeps, naar mijn vriend gestuurd met de opmerking wel wissen erbij en lig nu languit op het balkon. Moest wat aangezien mijn oude bikini nog in mijn koffer zat een nieuwe gekocht en daar us een foto van gemaakt.
Ik wist trouwens niet dat een supermarkt zo veel geurtjes heeft
Ik wist trouwens niet dat een supermarkt zo veel geurtjes heeft
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb net voor de eerste keer tzatziki gemaakt. Staat nu in de koelkast. Het rook goed, dus ik hoop dat het ook smaakt!
Hoe maken jullie tzatziki? Ik zag zoveel verschillende verhoudingen yoghurt/komkommer/knoflook staan..
Zag trouwens ook dat Griekse yoghurt in het Duits Sahneyoghurt is, slagroomyoghurt
Hoe maken jullie tzatziki? Ik zag zoveel verschillende verhoudingen yoghurt/komkommer/knoflook staan..
Zag trouwens ook dat Griekse yoghurt in het Duits Sahneyoghurt is, slagroomyoghurt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik maak tzatziki met yoghurt (Griekse is dan wel het meest echt ), geraspte komkommer (goed uitgeknepen, er zit veel vocht in), een teentje knoflook en wat cayennepeper. Soms doe ik er nog wat tzatzikikruiden door uit Griekenland.
Aziraphale- Ratel
Welke verhouding gebruik je dan?
Ik heb nu 250ml yoghurt, een halve komkommer en 2 teentjes knoflook gebruikt. Oh en een ietsje olie, dat zag ik in elk recept erbij staan.
Heb nu voor het in 3 dagen trouwens echt lekkere trek.. En er ligt nog een reep pure chocola..
Zo maar de tzatziki uit de koelkast pakken!
Ik heb nu 250ml yoghurt, een halve komkommer en 2 teentjes knoflook gebruikt. Oh en een ietsje olie, dat zag ik in elk recept erbij staan.
Heb nu voor het in 3 dagen trouwens echt lekkere trek.. En er ligt nog een reep pure chocola..
Zo maar de tzatziki uit de koelkast pakken!
Arwyn- Ratel
Ik doe niet aan verhoudingen als ik tzatziki maak, ik doe het een beetje op gevoel. Olie doe ik er niet doorheen.
Ik heb al zin in het avondeten: een stukje gegrilde zalm uit de oven en broccoli met een roomsausje. Er komt een vriendin eten, die krijgt er wel pasta bij!
Ik heb al zin in het avondeten: een stukje gegrilde zalm uit de oven en broccoli met een roomsausje. Er komt een vriendin eten, die krijgt er wel pasta bij!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik doe niet aan verhoudingen En ik gebruik nooit olie erdoor. De tzatziki lukt eigenlijk altijd!
Aziraphale- Ratel
Aziraphale schreef:Ik doe niet aan verhoudingen En ik gebruik nooit olie erdoor. De tzatziki lukt eigenlijk altijd!
Haha, precies zoals ik het doe dus!
Tiana- Ratel
Ik heb het nog nooit gemaakt, dan heb ik nog wel een beetje verhouding nodig, haha.
De olie kan ik volgende keer wel skippen dus
Hoe lang laten jullie het staan? Het staat nu ongeveer een half uur in de koelkast..
De olie kan ik volgende keer wel skippen dus
Hoe lang laten jullie het staan? Het staat nu ongeveer een half uur in de koelkast..
Arwyn- Ratel
Soms eet ik het meteen op en soms maak ik het voor de dag erop, dan trekken de smaken er goed in.
Tiana- Ratel
Oef, teveel knoflook
Arwyn- Ratel
Oeh lekker tzatziki! Ook een idee om een keer zelf te maken: selleriesalade met kwark en knolselderij. Ga ik denk ik dit weekend proberen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Arwyn schreef:Oef, teveel knoflook
Dat dacht ik al! 2 tenen geperst is erg sterk...
Mijn vriend is nu naar de Subway. Ik vond dat we allebei wel een bruin broodje Veggie Delite hebben verdiend. Is best een gezond broodje
Vanavond ga ik voorzichtig weer sporten sinds het zetten van m'n tatoeage. Ben benieuwd, het is iig wel erg warm daar denk ik.
Aziraphale- Ratel
Het waren twee kleine teentjes, 1 leek me zo weinig..
Blijkt wel weer dat ik nooit knoflook gebruik, haha. Moet eigenlijk nog maar even dezelfde lading yoghurt en komkommer er bij in gooien, misschien dat het dan wel smaakt..
Subway is lekker! Ging ik wel eens wat halen als ik 's avonds college had. Wij hebben er hier nu sinds een jaar of zo 1, maar ben er hier nog nooit geweest..
Blijkt wel weer dat ik nooit knoflook gebruik, haha. Moet eigenlijk nog maar even dezelfde lading yoghurt en komkommer er bij in gooien, misschien dat het dan wel smaakt..
Subway is lekker! Ging ik wel eens wat halen als ik 's avonds college had. Wij hebben er hier nu sinds een jaar of zo 1, maar ben er hier nog nooit geweest..
Arwyn- Ratel
Hier vandaag twee slechte dingen, een worstje ipv kip/vis en twee aardbeien bij mijn toetje. Ik zeg netjes gedaan. Bbq zonder saus broodjes of salade
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb mezelf net misdragen qua koolhydraten bij de bbq.. Nu kan ik alleen hopen dat het morgen meevalt. Ben wel heel veel water aan het drinken.
Heb op:
Kleine portie frietjes
Iets van 10/15 stukjes meergranen stokbrood met kruidenboter of cocktailsaus
Een runderspiesje
En toen had ik geen honger en zin meer in vlees.. hoezo stom.. haha al dat lekkere vlees en die visjes.
De bbq deed het helemaal niet goed dus het was echt al half 8 en toen was er nog geen vlees gaar. Toen heb ik dus brood zitten eten met als gevolg dat ik dus geen trek meer had.
Het misdragen qua hoeveelheid vind ik nog wel meevallen alleen jammer dat ik niet vlees heb gegeten ipv brood en frietjes.
Heb op:
Kleine portie frietjes
Iets van 10/15 stukjes meergranen stokbrood met kruidenboter of cocktailsaus
Een runderspiesje
En toen had ik geen honger en zin meer in vlees.. hoezo stom.. haha al dat lekkere vlees en die visjes.
De bbq deed het helemaal niet goed dus het was echt al half 8 en toen was er nog geen vlees gaar. Toen heb ik dus brood zitten eten met als gevolg dat ik dus geen trek meer had.
Het misdragen qua hoeveelheid vind ik nog wel meevallen alleen jammer dat ik niet vlees heb gegeten ipv brood en frietjes.
Gast- Gast
Hopelijk valt de schade morgen mee. Ik weet nu al dat ik wss teleurgesteld ben na zo'n goede start
Minx- Lady Post-a-lot
Whaha, het is vandaag misdraag-je-dag denk ik. Ik wilde ook heel braaf eten tijdens de bbq, dat is vrij onsuccesvol uitgepakt
Morgen weer een dag dames!
Morgen weer een dag dames!
Gast- Gast
Zeg, willen jullie hier niet allemaal lekkere recepten (I knoflook) neerzetten als ik honger lekkere trek heb?
Zilver, wat balen dat je niet afgevallen bent de laatste dagen. Misschien kun je tussen de middag soep eten? Daar kan je allerlei groente doorheen gooien en eventueel wat kip of vis.
Mirjam4you, knap dat je het maar bij 2 broodjes hebt gehouden!
Aziraphale, is het sporten gelukt? En hopelijk heb je van je subwaybroodje genoten
Arwyn, haha! Morgen maar niet te dicht bij mensen in de buurt komen Je hebt trouwens ook knoflookpoeder hè? Dat kun je wellicht makkelijker doseren. En het blijft ook nog eens veel langer goed!
Minx, 2 aardbeien kun je toch niet zondigen noemen? De koolhydraten daarvan heb je vast alweer verbrand tijdens het heen en weer lopen van je stoel naar de bbq
Punk'd & Reva, wat balen van de bbq Maar morgen is er weer een dag!
Hier weer een goede dag gehad. Heb alleen wel om 16:00 uur nog fruit gegeten, namelijk een smoothie van bevroren frambozen en Griekse yoghurt. Helaas vond m'n blender het een minder goed idee, ik hoop dat dat ding het de volgende keer nog doet... 's Avonds ook weer heerlijk gegeten, ik had gevulde courgettes gemaakt. En daarna m'n zus lopend naar het station gebracht dus ook mooi wat beweging gekregen. Alleen heb ik vandaag volgens mij te weinig gedronken dus ik zit nu braaf aan de spa
Ik kreeg net nog een complimentje van m'n vriend dat ik zo goed het dieet volg. Oké, het is pas drie dagen maar I'll take it De knop is volgens mij nu ook wel om bij mij. Zoals met die cornetto's gisteren, normaal zou ik denken van ach wat kan één zo'n ding nu kwaad? Maar nu dacht ik meer wat Punk'd zei, ja, je hebt er even plezier van maar daarna baal je veel meer. En toen was het helemaal niet meer zo moeilijk Zo, genoeg veren in m'n eigen kont gestopt
Zilver, wat balen dat je niet afgevallen bent de laatste dagen. Misschien kun je tussen de middag soep eten? Daar kan je allerlei groente doorheen gooien en eventueel wat kip of vis.
Mirjam4you, knap dat je het maar bij 2 broodjes hebt gehouden!
Aziraphale, is het sporten gelukt? En hopelijk heb je van je subwaybroodje genoten
Arwyn, haha! Morgen maar niet te dicht bij mensen in de buurt komen Je hebt trouwens ook knoflookpoeder hè? Dat kun je wellicht makkelijker doseren. En het blijft ook nog eens veel langer goed!
Minx, 2 aardbeien kun je toch niet zondigen noemen? De koolhydraten daarvan heb je vast alweer verbrand tijdens het heen en weer lopen van je stoel naar de bbq
Punk'd & Reva, wat balen van de bbq Maar morgen is er weer een dag!
Hier weer een goede dag gehad. Heb alleen wel om 16:00 uur nog fruit gegeten, namelijk een smoothie van bevroren frambozen en Griekse yoghurt. Helaas vond m'n blender het een minder goed idee, ik hoop dat dat ding het de volgende keer nog doet... 's Avonds ook weer heerlijk gegeten, ik had gevulde courgettes gemaakt. En daarna m'n zus lopend naar het station gebracht dus ook mooi wat beweging gekregen. Alleen heb ik vandaag volgens mij te weinig gedronken dus ik zit nu braaf aan de spa
Ik kreeg net nog een complimentje van m'n vriend dat ik zo goed het dieet volg. Oké, het is pas drie dagen maar I'll take it De knop is volgens mij nu ook wel om bij mij. Zoals met die cornetto's gisteren, normaal zou ik denken van ach wat kan één zo'n ding nu kwaad? Maar nu dacht ik meer wat Punk'd zei, ja, je hebt er even plezier van maar daarna baal je veel meer. En toen was het helemaal niet meer zo moeilijk Zo, genoeg veren in m'n eigen kont gestopt
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee, het sporten ging best ok! Alles een tandje lager en maar 45 min. ipv een uur...maar beter dan niks!
Goed dat je het dieet nog prima kunt volhouden!
Mijn moeder is sinds zaterdag ook begonnen. Mijn broer (arts) heeft het boekje doorgelezen en hij was erg enthousiast erover, dat is hij eigenlijk nooit over diëten. Vind ik wel fijn om te horen, haha.
Volgende week ga ik een paar dagen naar Brugge met mijn moeder, ze ging nu al van alles bedenken hoe we ons zo goed mogelijk aan het dieet kunnen houden, haha. Waterkoker mee, theezakjes groene thee meenemen naar het ontbijt, fruit kopen bij een supermarkt...wel handig dat zij er nu ook mee bezig is. Dan kunnen we ons er vast beter aan houden daar.
Ik ga nu even een geitenkaassalade klaarmaken voor mijn vriend, kan hij het morgen meenemen naar z'n werk
Goed dat je het dieet nog prima kunt volhouden!
Mijn moeder is sinds zaterdag ook begonnen. Mijn broer (arts) heeft het boekje doorgelezen en hij was erg enthousiast erover, dat is hij eigenlijk nooit over diëten. Vind ik wel fijn om te horen, haha.
Volgende week ga ik een paar dagen naar Brugge met mijn moeder, ze ging nu al van alles bedenken hoe we ons zo goed mogelijk aan het dieet kunnen houden, haha. Waterkoker mee, theezakjes groene thee meenemen naar het ontbijt, fruit kopen bij een supermarkt...wel handig dat zij er nu ook mee bezig is. Dan kunnen we ons er vast beter aan houden daar.
Ik ga nu even een geitenkaassalade klaarmaken voor mijn vriend, kan hij het morgen meenemen naar z'n werk
Aziraphale- Ratel
Azi, zit je in een hotel? De meeste hotels in België hebben waterkoker op de kamer. En anders heb je bij Blokker heel handige reiswaterkokers, das een soort kleine euh krultang (haha) en die hang je gewoon in je beker een paar minuten totdat je water kookt.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: