Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 27 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 23:55

Zit vol nou ja vol, ik heb heerlijk gegeten. Ei met paprika, champignons en rucola. Een flink bord vol en ik kan er weer even tegen. Over een uurtje even een peer eten. Of nou ja ING voor drie uur/ half drie vind namelijk over een uur vrij vroeg. En de middag is bij mij wel iets waarbij het lang duurt voor ik er door ben.

Groente tussendoor is geen probleem denk ik of wel daar heb ik nl niet over gelezen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Novalee di 24 jul 2012 - 0:00

Minx, groente mag je idd onbeperkt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx di 24 jul 2012 - 0:13

Zo'n idee had ik al maar omdat hij het zelf nooit als tussendoortje noemt.

Zit nu op 850 ml water, hebben glazen waar 600 in kan dus dat schiet lekker op.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana di 24 jul 2012 - 0:15

Ik zit pas op 0,5 liter water, ben echt een slechte drinker. Zo nog maar een flesje leeg drinken!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 0:29

Arwyn, vocht kwijtraken is ook goed heb ik toevallig net gelezen en na dag 1 een halve kilo is normaal las ik ook net Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 24 jul 2012 - 1:32

Nou, ik heb me gister niet helemaal aan het dieet gehouden, haha, dus ik denk dat het toch vooral komt doordat ik te weinig gedronken heb Wink Maar ach, ik klaag niet! Het 17 dagen dieet - Pagina 27 1578173417

Nadeel vind ik trouwens wel dat het allemaal toch best prijzig is hoor. Ik was gewoon bijna 6,- kwijt voor 3 dagen ontbijt (yoghurt met aardbeien) en nu weer 14,- aan boodschappen.. Gewoon 2 broodjes bij je ontbijt en tussen de middag is toch een stuk goedkoper!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Minx di 24 jul 2012 - 1:50

Denk dat als je gaat rekenen het uiteindelijk wel mee valt. Die twee stuks fruit is wat aan geraden word.

Brood at ik toch al bijna niet 's ochtends dus in dat opzicht maakt het voor mij niet veel uit. Was gister even flink wat gele kwijt. Maar zaterdag ga ik naar de markt en haal ik daar behoorlijk wat. Alles in de koelkast kun je het nog redelijk lang vers houden en is een stuk goedkoper
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cheesegirl di 24 jul 2012 - 9:34

Hoe gaat het met jullie met het warme weer?

Hier gaat het prima hoor. Vanavond lekker een salade gegeten met tonijn, bleekselderij, komkommer, tomaat en een klein beetje feta.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Minx di 24 jul 2012 - 9:36

Vandaag dus begonnen en ik heb honger valt me behoorlijk tegen, maar dat is even een paar dagen doorbijten. Geen fruit na 14.00 vind ik wel moeilijk eet dat het liefste 's avonds.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx di 24 jul 2012 - 18:20

Bijna 1 kg minder na dag 1. Heb dus een goede start gemaakt smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  litllejoy di 24 jul 2012 - 19:15

Hier 2 slechte dagen gehad kwa avondeten. Maandag een verrassingsdiner bij een vriendin (waar aardappelgratin bij zat) en gisteren wezen barbequeen bij m'n moeder. Heb maar een klein beetje saus genomen en minder vlees dan normaal en veeeel meer salade, maar toch zie je het na 2 dagen op de weegschaal. Dus vanaf vandaag weer volop bezig zijn met het dieet. En in elk geval weer meer water drinken, want dan doe ik veel te weinig.

M'n eten voor vandaag: Net een fruitshake genomen met verse sinasappelsap, verse grapefruitsap en aardbeien. Voor straks heb ik een appel of een nectarine. Tussen de middag eet ik een klein stukje kipfilet met een ei en tomaat. Als tussendoortje vanmiddag yoghurt en vanavond ook na het diner. En voor het avondeten maak ik kabeljauw en papillote met tomaat, ui, knoflook, provencaalse kruiden, een scheutje rode wijn en broccoli uit eigen tuin met nog wat gewokte groenten die ik nog in de koelkast heb liggen (wortel, courgette etc.)
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Novalee di 24 jul 2012 - 19:33

Minx, mooi resultaat! Ik heb 's avonds ook wel wat trek, zo'n weeïg gevoel in m'n maag. Hopelijk gaat dat snel over.

Littlejoy, wat jammer van de twee slechte dagen. Maar je menu voor vandaag ziet er lekker en gezond uit dus dat gaat vast weer helemaal goedkomen!

Gisteren heb ik me weer netjes aan het menu gehouden. 's Avonds bleef m'n zus eten maar ik heb gewoon het menu gevolgd en zalm gemarineerd met ketjap (maar een klein beetje want daar zit aardig wat suiker in), sambal, olijfolie en sesamzaadjes en dan in de oven, het was heerlijk! Erbij had ik roerbakgroente aangevuld met kastanjechampignons, een rode paprika en paksoi. Voor m'n vriend en zus nog wat rijst erbij. Als toetje heb ik het netjes bij de groene thee gehouden terwijl zij vla aten. Ik wist dat er nog 3 cornetto's in de diepvries lagen maar die heb ik netjes laten liggen, vond ik wel knap van mezelf, haha! M'n zus is er vandaag ook nog maar ze weet dat ik dit dieet volg dus ik kan het menu gewoon volgen.

Net heb ik me weer gewogen en er was weer 0,5kg af smile Gisteren had ik trouwens wel flink hoofdpijn Sad Maar ben net ook ongesteld geworden, dat zal daar ook wel mee te maken hebben.

Veel succes weer vandaag!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 19:40

Minx en Novalee goed bezig!!

En Novalee echt goed dat je gewoon je eigen menu volgt en die cornetto's links laat liggen. Daar heb je echt maar 5 minuten plezier van en daarna een uur spijt omdat je je dieet saboteerd :P

Hoofdpijn had ik de eerste paar dagen ook een aantal keer. (Al kunnen ongesteld zijn en de warmte nog extra meespelen natuurlijk) Genoeg blijven drinken is het belangrijkste.

Veel succes allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Minx di 24 jul 2012 - 20:17

@littlejoy succes weer vandaag smile

@novalee 1,5 is ook al veel voor zo'n korte periode.

Ik was vanochtend ook verbaasd dat het bijna een kg was. Maar de weegschaal Garner echt aan. Maar het motiveerde wel. Helemaal als je 25 kg kwijt wil op zijn minst.
Vriend slaat een beetje door haha wil alles wat ongezond is uit huis hebben. Een paar kg bij hem zou mooi zijn maar hij moet wel kunnen blijven genieten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana di 24 jul 2012 - 20:18

Hier gaat het ook weer goed! Vanmorgen 0,5 kg eraf en zit nu weer op het gewicht van afgelopen vrijdag (voordat ik ging barbecueën)! Nu is de knop ook echt om en heb ik geen trek meer in echt ongezonde dingen. Alhoewel de drang er 's avonds nog wel is, maar dat los ik op door 1 portie probiotica te bewaren voor de avond! Morgen ga ik weer wegen want dan ben ik een week bezig. Er is tot nu toe 0,8 kg af. Ik ga een stuk langzamer dan anderen, maar 0,8 kg in 6 dagen is ook niet verkeerd!

Novalee, gisteravond had ik ook zo'n ontzettende hoofdpijn! Ik dacht dat het kwam doordat ik te weinig gedronken had, maar ik had toch ruim 2 liter water op! Goed dat je je dieet kunt blijven volgen, ondanks dat je zus er is en er cornetto's liggen!

LittleJoy, jouw menu van vandaag klinkt goed! Zo te horen pak je het weer goed op! smile

Minx, ik eet ook liever 's avonds nog een stuk fruit, maar neem nu maar de probiotica 's avonds. In fruit zitten meer koolhydraten, vandaar dat je ze eerder op de dag moet nemen. Maar je hebt een goede start gemaakt! Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 24 jul 2012 - 20:21

Bij mij is er nu 1,3kilo af in 2 dagen, echt veel vind ik!
Ik cheat wel een beetje moet ik eerlijk zeggen. Zo heb ik gisteravond lasagne gehad en eet ik ook wel na 2uur nog fruit. Ik heb altijd rond 4uur/half5 een eetkick en dan is een appeltje met kaneel denk ik toch een betere optie dan een reep chocola Wink
Verder houd ik me er wel netjes aan volgens mij! Door dat avondeten gaat het misschien wat minder snel, maar dat maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit. Op deze manier is het wel heel goed vol te houden.

Novalee: Netjes hoor! Ik had denk ik stiekem toch dat ijsje genomen, haha. Maar ik vind ook niet dat je het gelijk verpest als je 1 dingetje eet dat niet mag.

Littlejoy: Jouw avondeten klinkt goed zeg!

Minx: Zeker goed begonnen smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Minx di 24 jul 2012 - 20:21

Maar wat eren jullie dan als je gaan bbq'en dat ga ik vanavond nl ook doen. En wil me dan alleen vlees en groente houden. Mss niet alleen kip maar alleen wat rood vlees erbij kan ik me niet voorstellen dat het veel kwaad kan.

Ik kan prima zonder sauzen e.d.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana di 24 jul 2012 - 20:36

Arwyn, ik heb gisteren ook gehakt op. Ik moet echt meer variatie hebben dan kip en vis. En je hebt natuurlijk verschillende vissoorten en de kip kun je ook verschillend klaar maken, maar het vlees dat in de vriezer ligt, kan daar ook niet blijven liggen! :P En in de volgende fase mag je wel wat meer soorten vlees geloof ik.

Minx, ik heb zondag een ongezonde barbecue gehad. Ik had me voorgenomen om vooral kip en mager vlees te nemen en het bij salade te houden. Hadden ze het vlees precies per persoon gehaald, dus ieder had 1 worstje, 1 kipspies, 1 varkenshaasspies. En verder hadden ze alleen aardappelsalades en friet.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:37

Ik ga vanavond ook bbq-en (bij mijn ouders).

Ik heb gevraagd of hij veel mager vlees wilt halen. (tartaatjes, kip, kalkoenlapjes en biefstuk). Het magerste rundvlees bevat echt maar iets meer vet dan kip. Qua koolhydraten maakt het geen verschil want beide bevatten ze geen koolhydraten.

Ik eet dus voornamelijk veel vlees en kip en groentes.

Het meest moeite heb ik met broodjes. Ik ben verzot op broodjes met kruidenboter met bbq-en maar dat moet ik echt niet doen. Dan zit er de dag erna zo weer een kg bij :P

Sausjes hoef ik niet over mijn vlees dus daar heb ik verder geen moeite mee.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 24 jul 2012 - 20:51

Oh ja, stokbroodjes kruidenboter.. Of met saté saus! Daar kan ik echt niet vanaf blijven, ik pak dan toch altijd een paar stukjes..
Verder vooral kip (dat vind ik toch het lekkerst, dus dat scheelt Wink) en salade. Maar ja, aardappel of huzaren salade is ook niet echt goed nu denk ik!
BBQ is dan gewoon even lastig. Binnen de perken blijven denk ik dan en niet gelijk je helemaal volstouwen omdat je 1 broodje hebt gehad, maar juist extra genieten van dat ene broodje!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:54

aardappel en huzaren zijn inderdaad zo slecht. Dan heb je en de koolhydraten van de aardappels en ontzettend veel vet van de mayonaise. Slechter kan volgens mij niet haha. (ja witte stokbroodjes kruidenboter.. ook slecht.. Maar een stokbroodje kruidenboter weegt minder dan een opscheplepel aardappelsalade :P Procentueel gezien zou het broodje dus minder slecht zijn haha).

Ik laat er theorieen op los laughcry

Gast
Gast

Bericht  Tiana di 24 jul 2012 - 20:58

Haha Punk'd! Laughing

Je mag best een stukje brood met kruidenboter hoor!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood di 24 jul 2012 - 20:59

I love you Wit broodje aioli gegrild op de bbq I love you
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  litllejoy di 24 jul 2012 - 21:18

Ik had gisteren ook een barbeque. Heb maar 1 keer sausu gepakt (klein beetje knoflook- en bbq saus) en voor de rest niet. Verder heb ik alleen salade gemaakt en geen aardappel- of huzarensalade. Heb wel een paar volkoren broodjes met kruidenboter gepakt. En voor de rest kwa vlees alleen mager rundervlees of kip.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Bay di 24 jul 2012 - 21:32

Bah ik baal al 1,5 week is er niets af en ben ik zelfs iets aangekomen. Er zijn een paar dagen geweest dat ik mij niet strikt aan het dieet heb gehouden maar het waren nou geen enorme koolhydraatbommen Het 17 dagen dieet - Pagina 27 1371890812

Daarnaast heb ik het idee dat ik te weinig varieer. Ik eet bijvoorbeeld elke lunch sla. Vandaag wil ik een omelet gaan proberen. Iemand anders nog lunch tips?
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud