Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 15 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  xxDila wo 4 jul 2012 - 9:14

@ Smikkel.. wauw, dat ziet er allemaal heerlijk uit! Heb je daar recepten van? smile
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 9:49

xxDila schreef:@ Smikkel.. wauw, dat ziet er allemaal heerlijk uit! Heb je daar recepten van? smile

Ja dat wil ik ook!

En graag eerlijstjes, ik heb het boek nog niet aangeschaft, ik wil het eerst proberen. Als het me bevalt en redelijk afgaat, wil ik het boek voor verdieping.

Gast
Gast

Bericht  litllejoy wo 4 jul 2012 - 19:54

Ik heb gisteren het boek binnen gekregen en vanaf komende maandag ga ik ook starten. Ben benieuwd, maar wat ik tot nu toe heb gelezen moet het goed vol te houden zijn. Bij mij gaat het trouwens niet om het afvallen (of ja, misschien 2 kilo) maar meer om het gezonder eten. Dus ik minder de koolhydraten wel (vooral overdag), maar s'avonds eet ik wel een keertje wat pasta of een gekookte aardappel bij het eten. Alleen wel veel minder dan voorheen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 20:08

litllejoy schreef:Ik heb gisteren het boek binnen gekregen en vanaf komende maandag ga ik ook starten. Ben benieuwd, maar wat ik tot nu toe heb gelezen moet het goed vol te houden zijn. Bij mij gaat het trouwens niet om het afvallen (of ja, misschien 2 kilo) maar meer om het gezonder eten. Dus ik minder de koolhydraten wel (vooral overdag), maar s'avonds eet ik wel een keertje wat pasta of een gekookte aardappel bij het eten. Alleen wel veel minder dan voorheen.
Heb je dan niet meer aan Amber? Ik vind dit echt een dieet en Amber echt een gezonde levensstijl.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 21:43

Oh dat hete (gekookte) citroenwater vind ik echt heel erg lekker! Dat ga ik vaker doen! (Ik drink het meestal koud).

Helaas niks er af, 200 gram er bij. Maar dat wisselt zo bij mij, daar valt niet zo veel over te zeggen.
Ik ga vandaag niet sporten, maar moet wel even naar het gemeentehuis fietsen dus dat is ook alweer beweging.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 22:00

Bij mij is er weer een kilo af :-)

3e dag en 2 kilo lichter.....

O, en het boek is niet noodzakelijk. Ik heb het wel gekocht en er staan leuke recepten in en het leest lekker weg maar op zich kun je prima af zonder de eerste 17 dagen...

Gast
Gast

Bericht  Sayuri wo 4 jul 2012 - 22:25

Het gaat wel snel bij iedereen...2 kg in 3 dagen bij sommigen!

Ik ben er na 7 dagen ook al bijna: ben er nu 2 kwijt, en wil nog maar een halfje eraf. Ik heb me niet eens zo streng aan de richtlijnen gehouden, ik denk dat ik fase 2 "per ongeluk" heb gedaan ipv fase 1.

Elke avond koolhydraten overslaan ging praktisch gezien gewoon niet, hadden nog boodschappen liggen van voor het dieet, en mijn vriend kan moeilijk een quiche in zijn eentje opkrijgen, om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb ook op sommige dagen een stukje chocolade genomen.

Ik voel me heel goed trouwens, heel gezond en "licht" (in de zin van geen opgeblazen gevoel meer, geen bolle buik). Ik zou dit heel lang kunnen volhouden, om de dag koolhydraten eten bij het avondeten. Op deze manier heb ik geen last van duizeligheid, ik vond fase 1, die ik 2 a 3 dagen heb gedaan, uiteindelijk te extreem. Mijn lichaam was totaal niet happy en ik ook niet.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Error wo 4 jul 2012 - 22:38

Ziet er lekker uit Smikkel! Niet alleen die arretjescake, ook dat op de vorige pagina haha!

Ik ga volgende week beginnen, alhoewel ik deze week ook wel verschillende dingen al gedaan heb van fase 1, toch 1,5 kg kwijt.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Rouge do 5 jul 2012 - 0:12

Weten jullie hoe het komt dat een weegschaal op zolder een ander gewicht aangeeft aan in de badkamer? Het scheelt ongeveer 1,5 kilo. Als ik dan weer een paar keer de weegschaal verzet, weeg ik telkens weer wat anders. Hebben jullie dat ook of heb ik gewoon twee! Gare weegschalen? Ik laat hem nu maar op 1 plek staan, want anders frustreert het te veel haha
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Bay do 5 jul 2012 - 0:15

Rouge schreef:Weten jullie hoe het komt dat een weegschaal op zolder een ander gewicht aangeeft aan in de badkamer? Het scheelt ongeveer 1,5 kilo. Als ik dan weer een paar keer de weegschaal verzet, weeg ik telkens weer wat anders. Hebben jullie dat ook of heb ik gewoon twee! Gare weegschalen? Ik laat hem nu maar op 1 plek staan, want anders frustreert het te veel haha

Wellicht heb je geen rechte ondergrond. Anders zou ik het ook niet weten. Je kan jezelf het beste wegen op een stenenvloer dus bijv. in de badkamer.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  kippiee do 5 jul 2012 - 0:18

Wat ik me afvroeg hè doen jullie elke dag wegen? Is toch frustrerend?
1x per week lijkt me fijner of juist niet..? Rolling Eyes
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:23

Rouge schreef:Weten jullie hoe het komt dat een weegschaal op zolder een ander gewicht aangeeft aan in de badkamer? Het scheelt ongeveer 1,5 kilo. Als ik dan weer een paar keer de weegschaal verzet, weeg ik telkens weer wat anders. Hebben jullie dat ook of heb ik gewoon twee! Gare weegschalen? Ik laat hem nu maar op 1 plek staan, want anders frustreert het te veel haha

Ik denk omdat er op de badkamer ander materiaal ligt dan op de zolder. Er was een keer een tv programma over hoe dat kon. Toen gingen ze zichzelf in de auto wegen en dat scheelde 3kg!

Het beste kun je op tegel wegen (uitkijken voor de voegen, hij moet echt recht staan) of op echt hout.

Tapijt moet je nooit doen. Dat is echt gokwerk voor de weegschaal. (net als andere zachtere materialen zoals marmoleum o.i.d.)

Gast
Gast

Bericht  Rouge do 5 jul 2012 - 1:03

Ok, ja in huis ligt laminaat en in badkamer tegels. In de badkamer geeft hij ook het meest gunstige gewicht aan dus das mooi smile

Wel een groot verschil hoor 3 kilo!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  VanillaRose do 5 jul 2012 - 2:38

Vandaag gaat het goed hier, ben nu op dag 4 en 1,1 kilo eraf. Ben ik wel blij mee, nog even zo doorgaan en dan zit ik in 5 weken op de 6 kilo die ik eraf wil hebben. Ik ben vandaag vrij en vergeet bijna te eten steeds, heb helemaal geen trek, misschien ook door het warme weer. Als ik aan het werk ben dan heb ik wel trek maar vandaag moet ik me echt aan m'n yoghurt en fruit zetten tussendoor. Vanavond ga ik aubergine uit de oven maken uit het boek, ben benieuwd!

Edit:
Ik weeg idd elke dag, is een beetje een tik van mij want ook als ik niet op dieet ben weeg ik mij iedere dag. Ik hou gewoon graag controle over m'n gewicht. Als ik plotseling veel aankom dan moet ik er iets aan doen(niet 200 gr. ofzo).

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:44

Dat gaat goed Vanillarose! Aubergine I love you

Ik weeg ook elke dag. Bijna een kilo zwaarder vandaag itt gisteren, dus ik baal. Al heb ik ook schandalig en overmatig lopen vreten laughcry Als ik een kutdag heb kan ik me gewoon niet inhouden, terwijl ik weet dat ik me daarna juist nog kutter voel daardoor Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  VanillaRose do 5 jul 2012 - 2:56

Oh vervelend Reva! En herkenbaar, ik heb ook van die momenten, nu gelukkig nog niet gehad. Maar zaterdag heb ik een feestje met de hele dag alcohol en broodjes. Ik weet ook dat ik me dan ook niet in ga houden. Dus zal ik zondag weer zwaarder zijn helaas. Maar als je de draad nu weer oppakt ben je dat in een paar dagen wel weer kwijt hoor! Gewoon ervoor gaan!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:58

Ik vind het niet erg om me te wegen dus nee, mij hindert het niet dat als ik me wil wegen ik me gewoon ga wegen Het 17 dagen dieet - Pagina 15 561177

Sh*Het 17 dagen dieet - Pagina 15 561177 t hé, ik heb opeens zo'n trek! Ik heb net een klein haribosnoepje op...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 7:02

Het gaat goed! Ik heb me vandaag netjes aan het schema gehouden. Net nog ruim 2 km wezen hardlopen, viel precies binnen de 17 minuten Wink

Ik ben echt benieuwd wat het resultaat is op 1 augustus!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 7:03

Chipp schreef:Het gaat goed! Ik heb me vandaag netjes aan het schema gehouden. Net nog ruim 2 km wezen hardlopen, viel precies binnen de 17 minuten Wink

Goedzo cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 7:30

Chipp schreef:Het gaat goed! Ik heb me vandaag netjes aan het schema gehouden. Net nog ruim 2 km wezen hardlopen, viel precies binnen de 17 minuten Wink

Ga je dan pas wegen? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 7:44

Reva schreef:

Ga je dan pas wegen? :shock:

Nee op vakantie Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 18:13

Na één dag, euhmm.....

...... één kilo kwijt! Bizar, waarschijnlijk veel vocht en ik kan sowieso wel een halve kilo schommelen. Wel motiverend Laughing

Benieuwd hoe het vandaag zal gaan, ik ga weer mijn best doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 19:26

Wow Chipp, wat goed!

Ik start nu mijn vierde dag en ik ben nu in totaal 2,4 kilo kwijt Very Happy.

Ik werd vanochtend, na een slechte nacht, wel wakker met slechte zin.... Ik wilde red bull én een sigaret :O, héél fout!

Na het citroensapje zit ik nu aan de magere kwark met aardbeien, gezoet met wat Stevia. Vanmiddag ga ik een heerlijke salade maken en ik denk dat ik vanavond wat kipspiesjes maak met groente eraan en daarnaast nog wat salade neem.

Wat zijn jullie eetplannen voor vandaag?

Gast
Gast

Bericht  Feline do 5 jul 2012 - 23:18

Ik heb geen weegschaal.. dus geen idee wat ik woog en of ik afval. Wel 't idee dat m'n buik iets platter is 's avonds.

Ben wel trots op mezelf.. Heb dinsdag nee gezegd tegen een berg patat en stokbrood met kruidenboter. Woensdag heb ik 3 appeltaarten aangesneden voor collega's en ik heb geen kruimel gehad. En gister bracht er iemand een kaascroissantje voor me mee, die heb ik meteen weg gegeven.

Moet zeggen dat ik vannacht wel slapjes was tijdens het stappen (2 biertjes gehad). Had gisterochtend 2 eieren en yoghurt met banaan op, tijdens lunch een bak magere kwark met appel, tussendoor zakje snoeptomaatjes en 's avonds kopje soep met kleine salade. Op m'n werk kom ik amper aan eten toe en 's avonds kon ik dit nog krijgen van huisgenoot, anders had ik wel iets meer willen eten.

Nu net wakker, heb een cappuccino op en ga zo lunchen in de stad. Ergens een salade zoeken. Vanavond wel een feestje maar hou 't bij één mojito!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 1:07

In drie dagen 2.4 kilo?! Ik ben jaloers :O Echt knap zeg! Vooral ook het volhouden en niet 'toegeven' aan de lekkere dingen idd.

Ik heb net een broodje gegeten. Ben aan het oppassen, staat hier altijd kwark, yoghurt, eieren, fruit en diverse groenten, maar net vandaag niet haha. Dan maar een broodje, anders red ik het niet. Straks nog een paprika naar binnen werken I love you

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: