Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Niet echt nee
Merkte het sinds ik thuis zit, sinds begin Mei. Toen ben ik ook een paar kilo afgevallen omdat ik niet de hele dag sta te proeven van vanalles.
Merkte het sinds ik thuis zit, sinds begin Mei. Toen ben ik ook een paar kilo afgevallen omdat ik niet de hele dag sta te proeven van vanalles.
Gast- Gast
Haha lijkt me ook wel moeilijk, je moet het toch vaak proeven. Hoe veel wil je kwijt?
Edit: vriend net, wat ben je toch aan het doen het lijkt wel of je een complete maaltijd aan het bereiden bent. Uhm ja dat doe ik ook :p
Edit: vriend net, wat ben je toch aan het doen het lijkt wel of je een complete maaltijd aan het bereiden bent. Uhm ja dat doe ik ook :p
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil zeker 20 kg kwijt!
Ik weeg nu 95 kg, een aantal jaar geleden had ik zelfs twee kledingmaten groter maar wol ik minder
En straks mag ik ook weer gaan sporten, heb dit heel lang niet mogen doen ivm met schouder dus ik heb daar ook echt zin in! Nu wandel ik veel, zeker nu we de hond van mijn ouders twee weken hebben.
Ik weeg nu 95 kg, een aantal jaar geleden had ik zelfs twee kledingmaten groter maar wol ik minder
En straks mag ik ook weer gaan sporten, heb dit heel lang niet mogen doen ivm met schouder dus ik heb daar ook echt zin in! Nu wandel ik veel, zeker nu we de hond van mijn ouders twee weken hebben.
Gast- Gast
Wat houden jullie het allemaal knap vol! Ik ben het helemaal kwijt
Heerlijk is dat he Jackie, wandelen met de hond. Ik vind er in mijn eentje zo weinig aan, ook nooit een idee waar ik naartoe wil lopen of kan ik überhaupt al niet de motivatie vinden om te beginnen.
Heerlijk is dat he Jackie, wandelen met de hond. Ik vind er in mijn eentje zo weinig aan, ook nooit een idee waar ik naartoe wil lopen of kan ik überhaupt al niet de motivatie vinden om te beginnen.
Gast- Gast
Ja ik vind dat echt leuk om te doen!Reva schreef:Wat houden jullie het allemaal knap vol! Ik ben het helemaal kwijt
Ik woon midden in het bos dus hier loop ik helemaal lekker! In de bossen loop ik wel vaak alleen, maar nooit langs de weg naar het dorp ofzo (dat is ruim een half uur lopen) want dan voel ik me haast voor schut lopen
Wij willen erg graag zelf een hondje, maar daar is ons huisje te klein voor en financieel zitten we niet breed genoeg om eventuele dierenarts kosten te kunnen dokken. En dat wil ik wel gewoon op orde hebben voordat ik aan een hond begin!
Gast- Gast
Jackie, leuk dat je ook mee komt doen! Een Coldplay-fan zie ik Wat vervelend dat je snel last hebt van je darmen. Ik heb net als Minx dat ze nu rustiger zijn. Alvast veel succes!
Punk'd, ik krijg helemaal positieve energie van jou Super dat je 2 kg kwijt bent! Die 900 gram gaan je ook zeker lukken!
Laced, ik neem vaak m'n 2e portie probiotica 's middags. 's Avonds neem ik dan na het eten niks meer. Ik wil namelijk van de gewoonte van snaaien tijdens het tvkijken af.
Minx, dat is nog eens een mooi lijstje! Goed gedaan
Stylegirl, ziet er uit als een lekker lijstje
Reva, wat jammer dat je de motivatie kwijt bent. Weet je hoe dat komt?
Vanochtend kreeg ik m'n ontbijt gewoon niet op Daarna fanatiek geweest in de sportschool. Ik voel het nu al in m'n spieren, ben benieuwd of ik morgen kan functioneren
Nu maar eens de tacosalade in elkaar flansen!
Punk'd, ik krijg helemaal positieve energie van jou Super dat je 2 kg kwijt bent! Die 900 gram gaan je ook zeker lukken!
Laced, ik neem vaak m'n 2e portie probiotica 's middags. 's Avonds neem ik dan na het eten niks meer. Ik wil namelijk van de gewoonte van snaaien tijdens het tvkijken af.
Minx, dat is nog eens een mooi lijstje! Goed gedaan
Stylegirl, ziet er uit als een lekker lijstje
Reva, wat jammer dat je de motivatie kwijt bent. Weet je hoe dat komt?
Vanochtend kreeg ik m'n ontbijt gewoon niet op Daarna fanatiek geweest in de sportschool. Ik voel het nu al in m'n spieren, ben benieuwd of ik morgen kan functioneren
Nu maar eens de tacosalade in elkaar flansen!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Vind het ook leuker hoor om met een hond te lopen, hier komt ooit nog wel een hond. Wonen nu op twee hoog zonder lift dus dat is niet echt handig. En om nou met de katten te gaan wandelen. Zie ik mezelf niet doen.
Ga vanavond bij mijn schoonouders eten (alweer :p) en schoonmoeder is nu ook net een paar dagen bezig
Ga vanavond bij mijn schoonouders eten (alweer :p) en schoonmoeder is nu ook net een paar dagen bezig
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb gisteravond chinees gegeten.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl schreef:Ik heb gisteravond chinees gegeten.
En was het lekker?
Minx- Lady Post-a-lot
Cheesegirl, smaakte het Chinees eten?
Reva, ik vind wandelen ook saai, maar heb gisteren toch een half uur gelopen en ik was wel trots op mezelf! Alleen merk ik dat mijn conditie echt helemaal niks meer waard is, was van dat half uur bezweet en moe! Ik was het de afgelopen dagen ook even kwijt, die motivatie, maar nu is 'ie weer terug! Hopelijk gaan we dat ook zien op de weegschaal.
Ik ben vandaag blij dat ik mijn motivatie weer terug gevonden heb, mijn salade smaakte heerlijk en ik voelde me ineens een stuk gezonder. Over een half uurtje mag ik paprikareepjes snacken.
Reva, ik vind wandelen ook saai, maar heb gisteren toch een half uur gelopen en ik was wel trots op mezelf! Alleen merk ik dat mijn conditie echt helemaal niks meer waard is, was van dat half uur bezweet en moe! Ik was het de afgelopen dagen ook even kwijt, die motivatie, maar nu is 'ie weer terug! Hopelijk gaan we dat ook zien op de weegschaal.
Ik ben vandaag blij dat ik mijn motivatie weer terug gevonden heb, mijn salade smaakte heerlijk en ik voelde me ineens een stuk gezonder. Over een half uurtje mag ik paprikareepjes snacken.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Merk wel dat dat water drinken, veel doet. Zit vandaag al op bijna 1500 dus dat gaat lekker. Gister bleef ik naar de wc lopen haha. Tellen jullie al het drinken of echt alleen het water?
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb het boek vandaag ook besteld, krijg het dinsdag binnen. Ben benieuwd :-)
Afgelopen weken niet heel gezond gegeten ivm de bruiloft, feestjes etc. Maar ga het vanaf deze week weer oppakken want wil nu toch eens graag onder de 80 kilo komen ipv blijven schommelen tussen de 82 en 87
Afgelopen weken niet heel gezond gegeten ivm de bruiloft, feestjes etc. Maar ga het vanaf deze week weer oppakken want wil nu toch eens graag onder de 80 kilo komen ipv blijven schommelen tussen de 82 en 87
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Ik heb het boek vandaag ook besteld, krijg het dinsdag binnen. Ben benieuwd :-)
Komt goed, gaat je lukken!! Je hebt veel lekkere recepten. En kan me voorstellen dat dat schommelen niet leuk is.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik drink haast alleen maar water, heb altijd een kan op tafel staan met wat citroen of munt er in voor wat smaak. Drink zo een paar liter weg per dag
Ik moet wel altijd veel plassen ja
Ik moet wel altijd veel plassen ja
Gast- Gast
Doe ik ook idd.
Ik drink alleen maar groene thee citroen, soms andere kruidenthee, water (met munt of citroen) of spa rood
Ik drink alleen maar groene thee citroen, soms andere kruidenthee, water (met munt of citroen) of spa rood
Inge- Ratel
Maar tellen jullie dat ook mee of tel je puur het water?
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben weer terug van mijn weekendje weg.
Zal morgen alles even bij lezen en reageren, heb er nu niet echt de puf voor, haha.
Vrees dat ik morgen weer terug bij af ben, weekend was echt niet gezond
Zal morgen alles even bij lezen en reageren, heb er nu niet echt de puf voor, haha.
Vrees dat ik morgen weer terug bij af ben, weekend was echt niet gezond
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
_Jackie schreef:Thee mag je niet meetellen toch?
Klopt maar daarom vraag ik het me ook af of jullie het wel of niet doen.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:_Jackie schreef:Thee mag je niet meetellen toch?
geen idee, heb mij er nog niet in verdiept :-D
Goed om te weten. Dinsdag krijg ik het boek en vanaf dan ga ik mij er in verdiepen. Vanaf morgen in ieder geval de koolhydraten weer laten staan
Inge- Ratel
Ah okayMinx schreef:_Jackie schreef:Thee mag je niet meetellen toch?
ik tel het niet mee.
Gast- Gast
Ik ook niet dus drink op het moment echt zo verschrikkelijk veel haha. Wij hebben hier grote glazen staan en hoef er maar vier, zit 600ml in die glazen dus tikt lekker aan
Minx- Lady Post-a-lot
Het was niet vies haha. Vind het de laatste dagen wel moeilijk hoor..Minx schreef:Cheesegirl schreef:Ik heb gisteravond chinees gegeten.
En was het lekker?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik probeer sinds afgelopen week ook op te letten wat ik eet en dan vornamelijk in het avond eten, ,met de pasta;s enzo. Daar gaat het denk ik mis bij mij. Sochtends eet ik al geen brood mee maar eet ik yogurt met fruit, smiddags eet ik nog wel brood want ik eet 9 van de 10 keer in de auto dus dan is dat het makkelijkst en anders hou ik ook zo'n honger gevoel.
Ik doe dus niet echt dat 17 dagen dieet, maar let wel op. Alleen ik kom niet zo goed op tussendoortjes. Ik at vaak een stukje ontbijtkoek om 10 uur ofzo, en dan om 4 uur een sultana/evergreen. Maar ja daar zitten natuurlijk wel die koolhydraten in. Fruit kan natuurlijk wel maar hebben jullie tips voor tussendoortjes?
Ik doe dus niet echt dat 17 dagen dieet, maar let wel op. Alleen ik kom niet zo goed op tussendoortjes. Ik at vaak een stukje ontbijtkoek om 10 uur ofzo, en dan om 4 uur een sultana/evergreen. Maar ja daar zitten natuurlijk wel die koolhydraten in. Fruit kan natuurlijk wel maar hebben jullie tips voor tussendoortjes?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Komkommer paparika tomaatjes een klein yoghurtje fruit.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: