Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 25 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 4:52

Het mooi vinden dat er wat af is bij iemand die al mega dun is. Mag ik dat wat vreemd vinden?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rouge za 21 jul 2012 - 5:16

Mega dun ben ik niet hoor, ti's ook maar net wat je van jezelf gewend bent, maar ik wil graag weer in m'n broeken passen van voor de zwangerschap. Niet zo raar toch.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Tiana za 21 jul 2012 - 5:46

Ze wilde wat strakker worden en er is wat af qua omvang, dan mag ik dat toch wel goed vinden? Ik snap het probleem niet hoor, er zijn hier meer meiden op het forum die al een goed figuur hebben, maar toch nog wat kwijt willen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale za 21 jul 2012 - 22:10

Megara schreef:Het mooi vinden dat er wat af is bij iemand die al mega dun is. Mag ik dat wat vreemd vinden?

Dat mag, maar bij megadun zie ik toch iets anders voor me, iets extremers. Rouge ziet er al heel mooi uit, heeft een kind gekregen en wil graag terug in vorm komen. Ze werkt hier hard voor, op een gezonde manier. Dat lijkt me al iets genuanceerder dan 'megadun'.

Mijn vriend bracht me net ontbijt op bed I love you Lauwe citroensap (blegh) en roerei met groene thee Wink Ik ga deze week weer goed m'n best doen, vooral qua groente en fruit eten want dat was niet best de afgelopen week!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Novalee zo 22 jul 2012 - 9:01

Ik wil me ook aanmelden voor dit topic! Heb het een tijdje gevolgd en ik ben enthousiast door al jullie successen smile Morgenochtend zal ik me wegen om te kijken wat de schade is en ga ik van start. Ik denk dat ik ergens rond de 82 weeg (wat veel te veel is bij mijn 1.69cm) en wil minimaal naar de 70 toe.

Ik heb meteen even een vraag; in het boek staat dat je per dag 8 glazen water moet drinken, maar mag dat ook mineraal water met bubbels zijn? In het hoofdstuk over PMS staat dat koolzuurhoudende dranken afgeraden worden maar het was me niet helemaal duidelijk of dat alleen dan is of in het algemeen?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale zo 22 jul 2012 - 10:08

Leuk dat je mee gaat schrijven, Novalee!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of water met bubbels minder goed is, ik drink dat nooit.

Ik heb net eitjes gekookt en bakjes klaargemaakt voor m'n vriend. Ik heb namelijk 6 weken zomervakantie maar hij moet voorlopig gewoon werken. Dan kan hij morgen direct alles uit de koelkast pakken (bladpsinazie, een bakje feta, tomaat, gekookt ei met olijfolie en peper/zout voor door de spinazie en een bakje yoghurt).
Ik denk dat we vanaf dinsdag met cyclus 2 of 4 gaan beginnen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 19:21

Ik doe ook weer even (met een eigen gemaakte) variant mee smile

Volgende week op vakantie en wil nog een klein beetje detoxen.

De regels die ik ga volgen:

Glas warm water met citroen
8 glazen water per dag
2 eitjes
2x fruit
2x probiotica

Alleen 's middags neem ik in plaats van een salade een rundertartaartje met groente (brocolli, worteltjes, spinazie o.i.d.)

Ik hou mezelf dus niet aan kip/vis, maar eet ook gewoon mager rundvlees.

En ik eet 's ochtends een boterham of 2 volkorencrackers. En bij mijn bakje griekse yoghurt doe ik lijnzaadjes.

Heb er weer zin in. (Na vorige week waar ik echt teveel genoten heb haha Yes )

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 19:22

Novalee schreef:Ik wil me ook aanmelden voor dit topic! Heb het een tijdje gevolgd en ik ben enthousiast door al jullie successen smile Morgenochtend zal ik me wegen om te kijken wat de schade is en ga ik van start. Ik denk dat ik ergens rond de 82 weeg (wat veel te veel is bij mijn 1.69cm) en wil minimaal naar de 70 toe.

Ik heb meteen even een vraag; in het boek staat dat je per dag 8 glazen water moet drinken, maar mag dat ook mineraal water met bubbels zijn? In het hoofdstuk over PMS staat dat koolzuurhoudende dranken afgeraden worden maar het was me niet helemaal duidelijk of dat alleen dan is of in het algemeen?

Succes! Ik zal eens kijken of ik op Internet wat kan vinden over koolzuurhoudend water.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 19:27

Ik heb even gekeken.

Puur op het afvallen qua gewicht maakt het volgens de meeste niet uit. Maar koolzuur zorgt ervoor dat je spijsverteringskanaal meer lucht bevat waardoor je dus sneller een opgeblazen buik/maag krijgt. Voor het zicht is het dus beter om mineraalwater te drinken. (je lijkt slanker omdat je buik platter is).

Misschien kun je zelf een afspraak maken. Bijv 4 glazen koolzuur en 4 glazen kraan/mineraal?

Gast
Gast

Bericht  Tiana zo 22 jul 2012 - 20:11

Veel succes met detoxen, Punk'd! smile

En Novalee ook veel succes! Ik zou zelf gewoon kraanwater drinken en bijvoorbeeld 's avonds genieten van 2 glazen koolzuurhoudend water?

Hier heb ik het idee dat het gisteren een beetje mis is gegaan. Ik ging barbecueën en heb 3 stukjes vlees op (worst, kipspies en varkenshaasspiesje), maar daarnaast wel frietjes. Voel me nu echt megazwaar en mijn buik is ook opgezet naar mijn idee. Het kan ook zijn dat ik gewoon last heb van mijn darmen, maar vandaag zit ik echt niet lekker in mijn vel. Dus ik ga me vandaag maar eens goed houden aan het dieet.

's Avonds vind ik het trouwens het moeilijkst, dan krijg ik echt van die snackmomenten. Hebben jullie daar misschien tips voor?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee zo 22 jul 2012 - 20:13

Dankjewel voor het uitzoeken Punk'd! Gewoon water lust ik ook maar spa vind ik net wat lekkerder :p Ik ga denk ik wat je zegt een beetje fifty-fifty doen.

Nou, ik heb me gewogen en ik weeg nu 82,5. Daar schommel ik al sinds de bevalling op zo'n beetje. Al viel het me vanochtend wel mee na 3 dagen taart en hapjes vanwege m'n dochter haar verjaardag en een jarig nichtje. Ik zit nu aan m'n roerei en neem zo nog een nectarine (perzikken mogen, dus ik dacht nectarines dan vast ook). Straks ga ik naar de sportschool. Ik weet dat Dr. Mike sporten in het begin afraadt dus ik ga het heel rustig aandoen, eerst even kijken hoe ik op het dieet reageer.

Succes allemaal vandaag!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Novalee zo 22 jul 2012 - 20:14

Stylegirl, misschien wat plakjes komkommer? Of rauwe worteltjes?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  litllejoy zo 22 jul 2012 - 20:21

Aziraphale schreef:Weet iemand nog een lekker recept voor een salade? Ik eet geen vlees maar wel vis.

Ik had laatst gamba's gemarineerd in een beetje ketjap, citroensap en knoflook. Deze gegrild en door een salade heen gedaan van rucola, gewone sla en komkommer. Je kan er allerlei verschillende salade's mee maken.

litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Lavendel zo 22 jul 2012 - 20:29

litllejoy schreef:
Aziraphale schreef:Weet iemand nog een lekker recept voor een salade? Ik eet geen vlees maar wel vis.

Ik had laatst gamba's gemarineerd in een beetje ketjap, citroensap en knoflook. Deze gegrild en door een salade heen gedaan van rucola, gewone sla en komkommer. Je kan er allerlei verschillende salade's mee maken.

Salade met gemengde eikenbadsla, in veel kerrie gemarineerde gebakken champignons (en kip maar dat eet je dus niet Wink), rauwe gele paprika, ananas, geitenkaas en cashewnootjes.

Of een salade met peer, pittenmix en blauwader kaas.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Arwyn zo 22 jul 2012 - 20:35

Ik ga ook een soort van poging doen, haha.
Heb het boek gereserveerd bij de bieb, maar nog niks van gehoord.
Heb net een glas citroenwater op. Eerst meer even koud, warm durfde ik niet aan na jullie verhalen, haha. Ik kan ook niet zo goed tegen zuur, dus eerst even afwachten of m'n maag vandaag niet gelijk helemaal overstuur is. Als ontbijt heb ik nu 180ml Griekse yoghurt (wist trouwens niet dat dat zo dik was, haha) met aardbeitjes en ga zo even thee zetten.
Tussen de middag wil ik twee eitjes eten en vanavond eten we gewoon aardappels/groente/vlees en de aardappels ga ik dan maar even skippen.
Overdag wil ik het dieet wel zo goed mogelijk volgen, maar 's avonds ga ik gewoon eten, maar dat minder pasta ed.

Punk'd: Ik had nog even gekeken naar die 0% vet Griekse yoghurt en die bevat net als de versie van de AH 4gr koolhydraten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Tiana zo 22 jul 2012 - 20:46

Ik heb deze Griekse Yoghurt:
Het 17 dagen dieet - Pagina 25 Griekse_Yogurt_Y_4d0d50e5157c2

En dat warm water met citroen vind ik echt smerig.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:09

Ik begin vandaag ook weer. Ik doe nog een week fase 1 en kijk dan verder.

Wordt een motiverend topic zo Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:10

Smikkell schreef:Ik begin vandaag ook weer. Ik doe nog een week fase 1 en kijk dan verder.

Wordt een motiverend topic zo Very Happy

Echt he. Blijft echt leven hier :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:58

Ik ben terug van vakantie en begin ook weer cheers
Wat heb ik mezelf misdragen tijdens de vakantie. Ik voorspel dagenlang rillingen en een naar gevoel door het afkicken van de koolhydraten :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl zo 22 jul 2012 - 22:46

Ik ben gister naar de sauna geweest waar ik er even niet zo opgelet heb. Vandaag gaan we gewoon weer vrolijk verder. Morgenochtend wegen na 8 dagen bezig te zijn.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 0:38

Was er niet een vraag over courgette hier? Ben nu hèt boek aan het lezen en je mag courgette al vanaf fase 1, deze staat niet in het standaard Amerikaanse lijstje maar in het lijstje met buitenlandse toevoegingen op pagina 158
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Novalee ma 23 jul 2012 - 2:32

Arwyn, Reva en Smikkell, veel succes!

Cheesegirl, spannend! Heb je jezelf tussendoor al eens gewogen?

Hier was de Griekse yoghurt uitverkocht dus ik heb Bulgaarse meegenomen. Ben benieuwd hoe dat smaakt! Vanochtend toch nog best fanatiek gedaan in de sportschool. Van tevoren had ik geen zin in fruit en daarna was het al tijd om te lunchen dus ik heb maar 1 stuk fruit op vandaag. Verder geluncht met een salade van sla, asperges uit blik, tomaat, radijs, tonijn, lente-ui en kappertjes, met een beetje olijfolie, zout en peper. Was erg lekker!

Welke suikervrije jam kopen jullie eigenlijk?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 3:34

Ik gebruik geen suikervrije jam.

In de griekse yoghurt gooi ik niets want ik vind hem zo zuur lekker Very Happy

En bij dingen waarbij ik het wel wat zoeter zou willen doe ik wat stevia.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik nooit van jam gehouden heb. Dat speelt ook wel mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 3:54

Minx schreef:Was er niet een vraag over courgette hier? Ben nu hèt boek aan het lezen en je mag courgette al vanaf fase 1, deze staat niet in het standaard Amerikaanse lijstje maar in het lijstje met buitenlandse toevoegingen op pagina 158

Top! Heerlijk Very Happy

Eten jullie ook (rauwe) prei trouwens?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 3:57

Ik eet wel prei maar niet rauw.

Ik roerbak het meestal trouwens. (Lust het pas sinds een paar maanden :cheering: )

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: