Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 14 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 4:37

Deze heb ik iets later gemaakt. Al wat minder borst.

Laughing

Laatst aangepast door Smikkell op wo 4 jul 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 4:37

En minder love handles! cheers
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 4:40

Marin schreef:En minder love handles! cheers
Gezien de datum is het vier dagen later. Probeer alle foto's met zelfde ondergoed te maken.

We gaan ongeveer gelijk op denk ik. Jij bent iets korter, toch?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 4:45

Ik ben 1.64

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rouge wo 4 jul 2012 - 5:00

Leuk om de verschillen straks te zien.

Ik heb vandaag een digitale weegschaal gekocht, en die is helaas minder positief dan de analoge. Stom ding!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  VanillaRose wo 4 jul 2012 - 6:04

Jullie gaan allemaal goed zeg! Ik ben inmiddels 3 dagen bezig maar vind het niet zo snel gaan. Ik heb dan ook geen overgewicht en een bmi van 23. Maar 700 gram afgevallen in 2 dagen.
Had gehoopt dat het sneller zou gaan. Ik vind het redelijk goed vol te houden alleen voel ik me 's ochtend na het ontbijt niet zo goed steeds. Heel slap en ben niet vooruit te branden. Ik sta wel vroeg op en eet ook voor 7 uur, en m'n volgende pauze is dan pas rond 10 uur. Na de pauze waarin ik fruit eet, voel ik mezelf helemaal opknappen. Wel merk ik dat ik 's avonds veel meer energie heb.
Wat doen jullie met koffie? Drinken jullie dat nog? want ik drink het alleen met melk en suiker, maar omdat dat niet mag weet ik niet hoe ik dat nu moet doen.
Zaterdag heb ik een hele dag feest, daar ben ik wel een beetje bang voor, straks kom ik alles weer aan wat ik deze week kwijt ben. Maar wil ook wel een paar wijntjes drinken eigenlijk. Ook zijn er broodjes voor de lunch.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:17

700 gram in twee dagen is toch super veel.

Wat betreft koffie.. ik heb het nog nooit gedronken. Het is ook niet echt gezond, dus waarom pak je geen kop thee.

Was trouwens een heel mooi onderzoek over mensen die zeggen echt niet zonder koffie kunnen. Zal kijken of ik hem kan vinden. Conclusie was dat mensen zonder koffie iig beter presteerden en het niet zonder kunnen meer psychisch waa. Na een week zonder koffie presteerden ook de koffiedrinkers beter dan dat ze met koffie deden.

Gast
Gast

Bericht  VanillaRose wo 4 jul 2012 - 6:59

@ smikkel, ik kan wel zonder koffie hoor ik drink maar 0-1 bakje per dag meestal. Maar heb idd de laatste dagen thee gepakt omdat ik niet wist waar ik de melk en suiker laten moest haha.

Ik weet ook wel dat het best goed is maar ik lees ook de dagboeken op vetvrij.com en die mensen gaan een stuk harder(ook al weet ik dat als je zwaarder bent het ook sneller gaat). Maar ik had op net zo'n mooi resultaat gehoopt als punk'd eigenlijk Very Happy

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 7:06

Laughing

Laatst aangepast door Smikkell op za 14 jul 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 7:31

Morgen ga ik ook beginnen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 4 jul 2012 - 7:37

Inspirerend topic dit! Smikk, wat ben je al slank zeg! Knap! En 8 kilo minder is ook al veel Marin!

Bij mij gaat het eten goed, behalve dat ik niet merk dat ik platter ben ofzo..
Gister heb ik ontbeten met 2 eieren, kopje yoghurt en handje aardbeien. Als lunch had ik voor mezelf salade besteld, had ik een paprika, tonijn, komkommer en tomaat overheen gesneden. Helaas bleek dat de sla nog gewassen moest worden dus na 10 happen knarste er iets tussen m'n tanden en zag ik een laag modder onderop m'n bord. Lekker slim! Verder niet opgegeten.
Avond hadden we catering op werk, heb veel groente gegeten en een zalmmootje.

Vandaag zelfde ontbijt, tussen de middag een bak kwark met appel. Tussendoor stuk komkommer en nu (helaas heel laat) bord roerbakgroente met blikje tonijn.

Word wel moe van al het commentaar op m'n werk. Werd al konijntje genoemd door m'n baas (en ja, dat kwam echt doordat ik blijkbaar altijd op groente loop te kauwen). En iedereen die zegt, dat heb je toch niet nodig etc.. Laat me, er kan makkelijk 10 kilo af! Ik ga nog een keer in bikini naar werk, dan gaan ze me wel aanmoedigen haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 7:40

Ziet er allemaal lekker uit Smikkel! Die framboosjes, doe mij die maar smile

Ik ga zaterdag een taart bakken voor het bezoek met frambozen smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 7:46

Feline, stom dat ze dat zeggen. Ook al was je super super slank, dan nog is het beter gezonde voeding te eten. Je lichaam is meer dan alleen de buitenkant en gezonde voeding doet meer dan alleen dik en dun.
Lekker negeren en eten wat je wilt eten. Als jij je beter voelt bij paar kilo minder moet je dat doen. Je zit niet aan de grens van ondergewicht.

Heb al meer reacties gekregen op het forum dat het zo zichtbaar is dat ik ben afgevallen, maar op deze foto's scheelt het maar amper vijf kilo met mijn oude gewicht.

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 4 jul 2012 - 7:49

Oh, wat maf dan! Wel een goede 5 kilo dan..

Ik heb foto's gemaakt maar daar zie je echt heel goed dat m'n linkerbeen nog helemaal gezwollen is van de operatie. Vind het echt enorm confronterend en moeilijk. Ook sta ik helemaal scheef.. ik oefen echt heel hard maar 't lukt me niet om mooi recht te staan. Dus ik durf ze hier niet te plaatsen.. Sorry..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 7:52

Lijkt nu of ik alleen sla eet, maar kan de andere foto's niet meer vinden. Groente soep, gevulde courgette met brie, gevulde paprika, gestoomde groente, curry's, lasagne van courgette etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 7:59

Smikkel, in welke cyclus zit jij?? Ziet er allemaal lekker uit hoor!

Ik woog vanochtend een kilootje minder dan gisteren. Ik ben eergisteren ook gestopt met roken dus ik ben er best blij mee, hopen dat het zo blijft gaan...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:03

Ik drink zelf heel erg graag thee. En ik vind het jammer dat we hier geen theewinkeltje meer hebben. Maar soms.... Soms moet ik gewoon een bak koffie hebben. Vrijdag voor het eerst, sinds zeven maanden, weer koffie in huis gehaald. En ik kan mezelf er niet op betrappen minder te functioneren. En wat zou de stof zijn die het functioneren minder maakt? Caffeine? Want dan kan ik verklaren waarom ik geen verschil merk. Want ik dronk en drink natuurlijk nog wel liters aan Cola Light weg. Het 17 dagen dieet - Pagina 14 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:04

En Punk'd, voel je je al wat beter?

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 4 jul 2012 - 8:04

Shoesdontlie schreef:Smikkel, in welke cyclus zit jij?? Ziet er allemaal lekker uit hoor!

Ik woog vanochtend een kilootje minder dan gisteren. Ik ben eergisteren ook gestopt met roken dus ik ben er best blij mee, hopen dat het zo blijft gaan...

Ik hoop het niet voor je! Dan is er over een maand niks meer van je over Het 17 dagen dieet - Pagina 14 394967

Maar super hoor! Ten eerste dat je wat kwijt bent, ten tweede dat je gestopt bent met roken! Het 17 dagen dieet - Pagina 14 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:11

Kowalski schreef:
Shoesdontlie schreef:Smikkel, in welke cyclus zit jij?? Ziet er allemaal lekker uit hoor!

Ik hoop het niet voor je! Dan is er over een maand niks meer van je over Het 17 dagen dieet - Pagina 14 394967

Maar super hoor! Ten eerste dat je wat kwijt bent, ten tweede dat je gestopt bent met roken! Het 17 dagen dieet - Pagina 14 281626781

Haha, je weet niet hoe zwaar ik ben Laughing

Maar effe serieus, ik bedoel meer dat ik afval in plaats van aankom ivm stoppen.... Nee, een kilo per dag afvallen dat kan niet, zelfs niet met dokter Mikey...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:12

Applaus voor stoppen met roken.

Ik doe fase 1 sinds drie dagen, maar was al bezig met afvallen. Wat ik hiervoor deed lijkt beetje op fase 2.

Ik heb net arretjescake gegeten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 4 jul 2012 - 8:14

Shoesdontlie schreef:
Kowalski schreef:

Haha, je weet niet hoe zwaar ik ben Laughing

Maar effe serieus, ik bedoel meer dat ik afval in plaats van aankom ivm stoppen.... Nee, een kilo per dag afvallen dat kan niet, zelfs niet met dokter Mikey...

Haha I know! Ik hoop het ook voor je, ga zo door! Het 17 dagen dieet - Pagina 14 3711883763
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:15

Smikkell schreef:Applaus voor stoppen met roken.

Ik doe fase 1 sinds drie dagen, maar was al bezig met afvallen. Wat ik hiervoor deed lijkt beetje op fase 2.

Ik heb net arretjescake gegeten Laughing

:shock: Nee! Dat kan zomaar niet!! Foei jij!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:18

Laughing

Laatst aangepast door Smikkell op za 14 jul 2012 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:22

Aarrrghhh, dat ziet er te lekker uit....

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: