Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 24 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Ringling vr 20 jul 2012 - 6:15

Stylegirl schreef:Het pizza recept heeft Aziraphale een paar pagina's geleden gepost met een foto. smile

Ik zie het nu, had het ff gemist. Ziet er heerlijk uit!
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 6:24

Aziraphale schreef:
Stylegirl schreef:Het was lekker Very Happy, alleen was de bodem slap en zacht. Maar ik heb het gewoon met bakpapier en al op mijn bord gedaan haha! :P De aubergine ga ik van de week ook proberen!

Ah, jammer dat de bodem slap was! Bij mij viel dat mee, je moet het wel met mes en vork eten maar dat vind ik niet erg.

Ik kreeg hem niet in zijn geheel van de bakplaat af, dus toen heb ik het gewoon anders opgelost! :P Het was wel erg lekker, had er ipv zalm en rucola, champignons en wat mozzarella op gedaan. smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cheesegirl vr 20 jul 2012 - 21:36

Ook al had ik mij voorgenomen om 1 keer in de week te wegen, weeg ik mij toch elke dag. Vandaag dag 6 en toen ik vanmorgen op de weegschaal stond was het 87.9! Dat betekent dus -2.5 kg! :cheering:

Vandaag lekker ontbeten met yoghurt en aardbeien.
Vroege lunch want ik moet werken. Ik neem ijsbergsla met gerookte zalm, komkommer en tomaat.
Tussendoor wortels, paprika en tomaat.
Ik eet vanavond bij mijn zus en dan maken we sla van chinese kool.
Tussendoor nog een beetje griekse yoghurt.

Hoe is het met jullie?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 21:55

Hier gaat het even wat minder, maar ik ben eigenlijk al op mijn streefgewicht. Ik heb vanaf dinsdag elke dag wat chips op...donderdag nog een frietje (maar ik werd toen 3,5 uur op m'n ribben/heup getatoeëerd dus moest echt even stevig eten van tevoren), vanavond ga ik naar de bbq-meeting, maandag komen vrienden barbecuen. Maar we barbecuen altijd vrij gezond, met gamba's, varkenshaas (ik eet geen vlees, mijn vriend wel), groentespiezen en salades. En Turks brood met knoflooksaus (maar dat laatste maak ik met biogarde en wat yofresh, goed te doen dus). Nog even een toetje bedenken, sla ik normaal over maar als er gasten komen hoort dat er wel bij, vind ik smile
Ik ben nauwelijks aangekomen deze week dus ik vind het wel prima zo. Mijn vriend is nog wel volop bezig, die wil nog 2 kilo kwijt ongeveer.

We gaan straks samen boodschappen doen en ik ga even wat lekkere 17-dagen-proof gerechten bedenken smile Wil iig de parmezaan aubergine maken, een keer paprikasoep, tomaten/groentesoep, iets met zalm en broccoli en morgen de bloemkoolpizza met zalm/rucola.
Ik heb nu vakantie dus kan weer wat beter m'n best doen. Kan deze week iig niet sporten ivm m'n tattoo die nog aan het helen is, dus wil extra veel groente en fruit eten.

Laatst aangepast door Aziraphale op vr 20 jul 2012 - 22:32; in totaal 4 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Feline vr 20 jul 2012 - 21:58

Ik vind het redelijk lastig combineren met m'n sociale leven eerlijk gezegd. Op werkdagen overdag lukt het me prima.. Maar ik eet doordeweeks redelijk vaak met vrienden. Aankomende maandag komt een vriend bij me eten, woensdag heb ik een sushi-date staan met andere vriend. Gister had ik een date met sushi en wijntjes in het park.. Straks heb ik een vriendinnenweekend en gaan we gourmetten en wijntjes drinken..

Ik vind er eerlijk gezegd niets aan om alleen maar water te drinken en sla te eten. Nadeel is ook nog eens dat ik voornamelijk met mannen dineer en dan vind ik 't zo stom om te zeggen dat ik alleen maar groente of sla eet.. (hoewel een vriend van me vorige week koolhydraatarm voor me ging koken, superlief.. en donderdag kreeg ik groente met een schnitzel bij andere vriend) Heb eigenlijk nog het meeste moeite met de alcohol haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 22:22

Feline schreef:Ik vind er eerlijk gezegd niets aan om alleen maar water te drinken en sla te eten.

Ik drink sowieso bijna altijd water, maar ik eet echt niet alleen maar sla hoor! :P

Hier heb ik even een baalmomentje, ben niks afgevallen sinds donderdag. Maar mijn darmen zijn ook wel opgezet moet ik zeggen, dus misschien dat er ondertussen wel wat meer af is. Ik zit nu in ieder geval aan mijn ontbijt (griekse yoghurt, aardbeien en zemelen) en ik neem zo een zakje met vezels van de dokter om mijn darmen nog meer te stimuleren.

Cheesegirl, wat fijn dat jij wel resultaat ziet! Very Happy Ik ben ook veel te nieuwsgierig om me maar 1x per week te wegen, alhoewel dat misschien beter zou zijn!

Aziraphale, mooi dat je niks bent aangekomen! Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Feline vr 20 jul 2012 - 22:40

Bedoel meer dat ik niet zonder biertje/wijntje kan.. Non-alcoholisch drink ik ook alleen maar koffie/thee/water.. Frisdrank drink ik nooit.

En ik snap wel dat er meer is dan sla. Maar ik ga niet constant van vrienden vragen of ze rekening met me willen houden qua koken. Dan is er voor hen ook niets meer aan. Dan eet ik wel gewoon wat minder.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 22:42

Weet iemand nog een lekker recept voor een salade? Ik eet geen vlees maar wel vis.

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl vr 20 jul 2012 - 22:43

Feline schreef:Ik vind het redelijk lastig combineren met m'n sociale leven eerlijk gezegd. Op werkdagen overdag lukt het me prima.. Maar ik eet doordeweeks redelijk vaak met vrienden. Aankomende maandag komt een vriend bij me eten, woensdag heb ik een sushi-date staan met andere vriend. Gister had ik een date met sushi en wijntjes in het park.. Straks heb ik een vriendinnenweekend en gaan we gourmetten en wijntjes drinken..

Ik vind er eerlijk gezegd niets aan om alleen maar water te drinken en sla te eten. Nadeel is ook nog eens dat ik voornamelijk met mannen dineer en dan vind ik 't zo stom om te zeggen dat ik alleen maar groente of sla eet.. (hoewel een vriend van me vorige week koolhydraatarm voor me ging koken, superlief.. en donderdag kreeg ik groente met een schnitzel bij andere vriend) Heb eigenlijk nog het meeste moeite met de alcohol haha..
Ben je echt serieus met dit dieet bezig of heb je je er in verdiept? Want je mag natuurlijk veel meer dan dit. Sinds ik begonnen met kom ik echt op lekkere gerechten uit, waarbij je ook bijv kip mag hoor.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl vr 20 jul 2012 - 22:45

Aziraphale schreef:Weet iemand nog een lekker recept voor een salade? Ik eet geen vlees maar wel vis.

Ik zit op dit moment te lunchen, moet namelijk werken zo. Ik heb ijsbergsla bladeren op een bord gelegd, daaroverheen zalm, weer ijsbergsla bladeren, komkommer, tomaat en wat peper, zout en olijfolie. Smaakt erg goed!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 22:46

Feline schreef:Bedoel meer dat ik niet zonder biertje/wijntje kan.. Non-alcoholisch drink ik ook alleen maar koffie/thee/water.. Frisdrank drink ik nooit.

En ik snap wel dat er meer is dan sla. Maar ik ga niet constant van vrienden vragen of ze rekening met me willen houden qua koken. Dan is er voor hen ook niets meer aan. Dan eet ik wel gewoon wat minder.

Je kunt dan op die dagen toch ook bijvoorbeeld alleen groenten en vlees/vis eten? Als het gerecht het toelaat. :P

Aziraphale, eet je wel eieren? Ik heb gisteren een salade gemaakt met wat veldsla, rucola, paprika, komkommer, ui en een blikje tonijn. Was heel lekker! Very Happy Je kunt ook gerookte zalm door de salade doen of een stuk gegrilde zalm. O en wat ik laatst op het terras op had was ook heel lekker, met stukjes appel en geitenkaas uit de oven!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 22:47

Klinkt goed! Ik eet wel ei inderdaad. Ben ook dol op geitenkaas, zou dat 'erg' zijn in cyclus 1? Opzich maakt het me niet zo veel uit om wat dingen te eten die niet op de lijst staan, ik doe dat eigenlijk wel vaker.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl vr 20 jul 2012 - 22:49

Aziraphale schreef:Klinkt goed! Ik eet wel ei inderdaad. Ben ook dol op geitenkaas, zou dat 'erg' zijn in cyclus 1? Opzich maakt het me niet zo veel uit om wat dingen te eten die niet op de lijst staan, ik doe dat eigenlijk wel vaker.
Als je het beperkt eet. Ik heb van de week ook wat feta gegeten, niets gemerkt op de weegschaal. Laughing
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Feline vr 20 jul 2012 - 22:51

Ik weet wat het dieet inhoudt.. Bedoelde het uiteraard niet zó letterlijk.. Maar nogmaals, als vrienden van me lasagne maken of nasi ofzo ga ik niet alleen de groente eruit pulken. Als ik alleen thuis ben lukt het prima maar het is zomer, ik hou van terrasjes pakken, picknicken en festivals bezoeken en dan vind ik 't echt niet leuk om alleen maar spa rood te drinken.

Ik ga wel wat meer bewegen.. Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 22:51

Cheesegirl schreef:
Aziraphale schreef:Klinkt goed! Ik eet wel ei inderdaad. Ben ook dol op geitenkaas, zou dat 'erg' zijn in cyclus 1? Opzich maakt het me niet zo veel uit om wat dingen te eten die niet op de lijst staan, ik doe dat eigenlijk wel vaker.
Als je het beperkt eet. Ik heb van de week ook wat feta gegeten, niets gemerkt op de weegschaal. Laughing

Feta eet ik ook wel, heerlijk door de Griekse salade smile

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl vr 20 jul 2012 - 22:53

Aziraphale schreef:
Cheesegirl schreef:

Feta eet ik ook wel, heerlijk door de Griekse salade smile

Zeker. Ik had van de week broccolisoep gemaakt en daar ook stukjes feta doorheen gedaan, dat was ook erg lekker!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 22:55

Ik ga van de week broccolisoep maken met gerookte zalmsnippers erdoor, recept AH smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl vr 20 jul 2012 - 22:57

Klinkt ook lekker! Ik wil van de week ook nog een keer soep maken, weet alleen nog niet wat.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 23:05

Oh help, dilemma! Mijn vader biedt net aan om vanavond een frietje gyros te brengen! Heel erg lekker, maar ik weet eigenlijk dat ik moet zeggen dat ik het niet hoef/wil.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 23:35

Ik zou het niet doen..alleen al om de gyros :P

Ik ga zo dit maken, we zouden dit eigenlijk woensdag eten als avondeten maar toen hadden we pannenkoekenfeest bij mij op school Wink

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=396214&rq=kabeljauw+gemarineerd&sr_type=recipe

Ik ga het nu als lunch klaarmaken, een minder grote portie. Dan eet mijn vriend vanavond roerei met rucola en wat rauwkost ernaast en kan ik barbecuen bij Burn smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 23:42

Dat ziet er lekker uit! En ik heb al tegen hem gezegd dat ik niet hoef! :cheering:
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 23:49

Stylegirl schreef:Dat ziet er lekker uit! En ik heb al tegen hem gezegd dat ik niet hoef! :cheering:

Goed zo!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Rouge za 21 jul 2012 - 2:54

ik had nog ff een foto gemaakt, kweet eigenlijk niet of ik echt verschil zie, jullie?? Foto 1 is van uh..bijna 2 weken geleden denk ik? En foto 2 van vandaag.

#weer weg#

Ohja foto 2 is navelpiercing weer uit maar daar ging het verschil niet om Wink

Laatst aangepast door Rouge op za 21 jul 2012 - 5:18; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Rouge za 21 jul 2012 - 2:55

maar volgens mij is er wel ietsje verschil te zien, nu ik ze zo onder elkaar zie.

Heb ff gemeten en is zowel bij heupen als bij taille 1,5 cm vanaf, terwijl mijn gewicht niet zoveel minder is geworden. :cheering:
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Tiana za 21 jul 2012 - 4:26

Jouw buik lijkt wel wat platter, Rouge! Eigenlijk had ik ook moeten meten. Mooi dat er wat af is! Very Happy

Ik heb net een maaltijdsalade op, zit echt vol nu! Wel een beetje gesmokkeld met wat uitgebakken spekjes en een lepel couscous. Verder zat erin: veldsla, rucola, paprika, komkommer, champignons, rode ui en geitenkaas!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud