Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 26 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Cheesegirl ma 23 jul 2012 - 5:04

Ik eet eigenlijk nooit prei.
Nu heb ik gebakken zalm met champignons en courgette en wat rauwe wortels.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Reeza ma 23 jul 2012 - 7:37

@Cheesegirl: Ik heb even een oud topic van je ge-upt, over die BBL plek.. Ben wel benieuwd namelijk!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Novalee ma 23 jul 2012 - 8:07

Punk'd, ik ben ook geen jam liefhebber maar vond de yoghurt zo net te zuur (ben ik sowieso niet zo'n fan van, van zuur) dus heb maar een klein lepeltje light jam erin gedaan. Volgens het etiket zou er in die hoeveelheid 4 gram suiker zitten (op 17 gram jam). Best wat dus, maar ik vandaag maar één stuk fruit op dus dat compenseert het weer. Hoop ik :P

Reva, ik eet alleen prei in kant-en-klare roerbakgroente, ik maak het nooit zo voor mezelf klaar, gekookt vind ik het echt smerig.

Cheesegirl, klinkt lekker die zalm!

Nou, de eerste dag zit erop. Ik mag niks meer, moet alleen nog water drinken. Ik heb volgens mij geen 2 eetlepels olie gebruik vandaag, iets minder. Zou dat erg zijn? Want vet heeft je lichaam wel nodig, natuurlijk. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 8:42

Ik heb net 40 minuten gewandeld met krukken! Very Happy Vind ik best wel goed van mezelf, heb ook een uur fysiotherapie gehad. Nu ben ik moe en ik moet nog wat water naar binnen werken, heb te weinig gedronken vandaag.

Reva, ik eet prei!

Novalee, ik doe geen jam door de yoghurt heen, maar een beetje zoetstof.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 8:46

Heb erg zitten twijfelen of ik het hier neer zou zetten, maar ik ga morgen ook beginnen. Net mijn laatste mcflurry gegeten. Mijn maaltijd van vandaag was redelijk gezond. Was ik ook wel echt aan toe na drie weken vs. Net nog ff heerlijk gesport. Ben er klaar voor!
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 8:49

Hoi preivriendjes!

Ik heb het boek ook maar gehaald trouwens. Ga me niet precies aan de dagen houden qua menu's, maar wilde wel graag alles er omheen lezen en de lijsten ter beschikking hebben.

Gast
Gast

Bericht  Bay ma 23 jul 2012 - 8:51

Ik gebruik ook vaak kaneel om mijn kwark of yoghurt een smaakje te geven ipv Jam.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 8:53

Reva schreef:Hoi preivriendjes!

Ik heb het boek ook maar gehaald trouwens. Ga me niet precies aan de dagen houden qua menu's, maar wilde wel graag alles er omheen lezen en de lijsten ter beschikking hebben.

Dit doe ik ook!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 8:57

Vind het boek wel erg amerikaans geschreven op zich ook wel grappig om te lezen haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 19:49

Minx schreef:Heb erg zitten twijfelen of ik het hier neer zou zetten, maar ik ga morgen ook beginnen. Net mijn laatste mcflurry gegeten. Mijn maaltijd van vandaag was redelijk gezond. Was ik ook wel echt aan toe na drie weken vs. Net nog ff heerlijk gesport. Ben er klaar voor!

Succes!

De eerste 2/3 dagen zijn behoorlijk pittig (echt doorzetten het is het waard!) maar daarna kom je in de flow Very Happy

Gast
Gast

Bericht  litllejoy ma 23 jul 2012 - 20:28

Minx schreef:Heb erg zitten twijfelen of ik het hier neer zou zetten, maar ik ga morgen ook beginnen. Net mijn laatste mcflurry gegeten. Mijn maaltijd van vandaag was redelijk gezond. Was ik ook wel echt aan toe na drie weken vs. Net nog ff heerlijk gesport. Ben er klaar voor!

Succes!

Wat Punk'd ook al zei, de eerst dagen zijn wel even moeilijk maar als je doorzet komt het allemaal goed!
Ik ben nu zelf op 'm streefgewicht, dus volg het niet meer volgens cyclus 1 maar ik vind het wel prettig om het vooral overdag toch te blijven doen volgens het boek.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 20:47

Net mijn eerste glaasje citroensap op. Viel me eigenlijk best mee. Zo een bakje yoghurt met aardbeien. Op zich wel zin aan. De weegschaal was absoluut niet lief, dus dat ís een goede motivatie. Daarbij hou ik door het vliegen en de warmte enorm veel vocht vast. Zou lekker zijn als ik dat al kwijt ben morgen. Dat tikt behoorlijk aan en motiveert ook gelijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee ma 23 jul 2012 - 21:02

Succes Minx! Knap dat je het warme water met citroen wegkrijgt! Is mij niet gelukt :nopompom:

Vanochtend gewogen en er is 0.9 kg af! Gisteravond na het avondeten vond ik het wel even moeilijk maar verder viel de dag me wel mee. Ben wel mooi vroeg naar bed gegaan, wat achteraf maar goed ook was want ik moest er meerdere keren uit voor N.

Succes allemaal vandaag!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 21:15

Citroenwater was bij mij ook lauw en niet echt warm. En dat is met dit weer eigenlijk wel lekker smile, nu zo een bakje yoghurt met aardbeien. Kan ik ook wel aan wennen.

Tussen de middag lekker een eitje met allerlei groenten en sla. En dan vanavond lasagne. Nou ja ongeveer lasagne. Vriend wil ook nog een paar kg kwijt dus die doet met het avond eten mee.

Morgenavond ga ik bbq'en bij mijn schoonouders. Nu al zin in. Als het goed is heeft mijn schoonmoeder het boek ook gekocht want die wil nog een paar kg kwijt. Dus dat gaat helemaal goed komen smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 21:19

Hier gaat het weer goed, alleen qua gewicht gaat het niet erg hard. Dit komt waarschijnlijk ook doordat ik nu veel stil zit ivm mijn knie. Wel wil ik gaan proberen om iedere avond minimaal een half uur te gaan wandelen. Daarnaast heb ik ook 2 keer in de week fysiotherapie en 1 keer therapie in het water. Ik hoop dat er dan wat meer af zal gaan!

Minx, dat warme water met citroen vind ik echt verschrikkelijk! Ik drink het dus met koud water. :P Oh en lasagne klinkt lekker! Misschien ga ik dat ook wel maken met courgette als lasagnebladen!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 21:28

Wat heb je met je knie dan? Las in het boek dat je met een uurtje masseren al 230kcal verbrand. Dan word het echt tijd dat ik werk vind haha. Dan kan ik denk ik al wel van 500 kcal per dag uitgaan met alleen masseren :p

Mijn ontbijt was echt heerlijk. Normaal alleen yoghurt maar nu met aardbeien er door. Nog wel even bedenken wat mijn 17 minuten bewegen voor vandaag worden.

Wat denken jullie als ik een extra stuk fruit neem zou ik dan gewoon kunnen gaan spinnen op maandagavond. Doe ik eigenlijk al een jaar wekelijks en de nieuwe release is zo leuk dat ik het jammer vind om daar 5 weken van te moeten missen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 21:36

Ben geopereerd aan mijn knie en moet nu 12 weken op krukken lopen en rustig aan doen. Zit nu op de helft, dus mag nog wel even! :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 23 jul 2012 - 21:40

Dag 2 is begonnen!
Vandaag warm citroen water gehad.. Jakkie, ik vind dat niet echt lekker! Neus dicht en snel drinken, haha. De weegschaal was vanmiddag wel lief, blijkbaar een halve kilo eraf. Maar dat geloof ik niet echt, denk dat het vocht is, gister veel te weinig gedronken voor dit warme weer! Moet ik vandaag dus even inhalen..
Overdag het dieet volgen vind ik tot nu toe (die ene dag, haha) prima te doen, maar ik eet 's avonds dan ook semi normaal, dat scheelt wel denk ik.

Novalee: Gaat goed zie ik!

Minx: Succes smile
Wij eten vanavond ook lasagne, haha. Mijn vriend doet trouwens niet mee, dus ik kook 's avonds gewoon en eet dan zelf minder/geen aardappels/pasta. Met de lasagne wel jammer, ik vind die bladen juist het lekkerst!

Stylegirl: Het gaat ook niet de hele tijd snel lijkt mij, qua afvallen. Als er maar wat afgaat toch?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 21:42

Ohw dat is minder, maar 12 weken dat is wel erg lang om op krukken te lopen. Ben erg nieuwsgierig wat ze dan gedaan hebben Wink bij de meeste knie operaties is het nl maar 6-8 wkn krukken.

En dat nu rustig aan doen word waarschijnlijk nog wel anders hoor Wink.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 22:04

Ze hebben de binnenband (mediale) van mijn knie strak getrokken / ingekort en verstevigd met donormateriaal.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 22:11

Dat hoor je niet vaak, meestal is het de voorste kruisband die ze opereren. Maar denk dat je je nog wel mag voorbereiden op flinke training straks. Wink. Kniepatienten worden meestal flink afgebeuld...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 22:14

De voorste kruisband heb ik er inderdaad al op zitten en daarbij werd ik deels afgebeuld :P, maar doordat ik veel pijn en instabiliteit bleef houden, kon ik niet zoveel.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 22:18

Ja dan schiet het niet echt op Sad. Vind knie patiënten altijd erg leuk. Op mijn een na laatste stage was het doel de persoon fitter dan voor die tijd te krijgen. Helemaal met vkb dan zaten ze na drie kwartier helemaal stuk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 22:20

Mij fitter krijgen is niet zo moeilijk haha, heb echt een conditie van 0,0 ondertussen! :P Maar het komt wel goed, ze kunnen nu niks meer opereren in mijn knie en hij heeft nog nooit zo stevig aangevoeld! smile

Ik heb net een bakje galiameloen op, dat was lekker! Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you ma 23 jul 2012 - 23:26

Ik ben nu griekse yoghurt met verse aardbeien aan het eten met een beetje zoetstof. heerlijk
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud