Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Nou, ik meld me voor het weekend even af. Even een weekend feesten en helemaal los
Geloof dat ik er nu ook 17 dagen op heb zitten. Maandag kijk ik wat de schade is en hoe ik verder ga.
Geloof dat ik er nu ook 17 dagen op heb zitten. Maandag kijk ik wat de schade is en hoe ik verder ga.
Gast- Gast
Ik heb s avonds altijd zin in iets lekkers. Wat kan ik eten en is verantwoord? Ideeën?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik heb s avonds altijd zin in iets lekkers. Wat kan ik eten en is verantwoord? Ideeën?
Rauwkost met zelfgemaakte tzatziki vind ik dan erg lekker
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is een goed idee Aziraphale. Tzaziki vindt ik ook erg lekker. Welk recept gebruik jij?
Mida4you- Ratel
Ik heb net gezondigd met een bolletje ijs.. Mijn tante kwam op visite en had speciaal voor mij ijs meegenomen. Dat kon ik niet weigeren, dus heb uit beleefdheid een bolletje op! Dit is dan maar in plaats van mijn probiotica die ik nu zou nemen. De schade zal wel meevallen, heb verder heel goed opgelet vandaag! Zo alleen nog zorgen dat ik nog een grote mok thee drink, dan heb ik 2 liter op.
Mirjam4You: ik neem 's avonds mijn 2e portie probiotica, maar ik vind komkommer/paprika/tomaat ook lekker om te dippen in een yoghurtsausje! Ook drink ik 's avonds vaak een kopje cappuccino.
Mirjam4You: ik neem 's avonds mijn 2e portie probiotica, maar ik vind komkommer/paprika/tomaat ook lekker om te dippen in een yoghurtsausje! Ook drink ik 's avonds vaak een kopje cappuccino.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Yoghurt (Griekse of normale), geraspte komkommer (goed uitknijpen, er komt veel vocht vanaf!), knoflook, zout en wat cayennepeper. Ik doe er vaak nog wat tzatziki-kruiden door ut Griekenland
Aziraphale- Ratel
Ik heb net een lekkere smoothie gemaakt! Met vanilleyoghurt, watermeloen en citroen! Morgen ga ik hem maken met gewone yoghurt, denk dat er dan wel wat zoetstof doorheen moet.
Tiana- Ratel
Ff een tip:
Ik weet niet of jullie op het werk een oven hebben (thuis ga ik er een beetje vanuit dat jullie die hebben ). Maak tussen de middag eens een lekker vispakketje!
Heb net op het werk een vispakketje gemaakt met 130 gram kabeljauw, prei, peper mix citroen/ sinasappel (van fairtrade) en wat citroensap. Was echt heerlijk!
Ik weet niet of jullie op het werk een oven hebben (thuis ga ik er een beetje vanuit dat jullie die hebben ). Maak tussen de middag eens een lekker vispakketje!
Heb net op het werk een vispakketje gemaakt met 130 gram kabeljauw, prei, peper mix citroen/ sinasappel (van fairtrade) en wat citroensap. Was echt heerlijk!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
litllejoy schreef:Ff een tip:
Goed idee voor 's avonds Ik heb wel een oven op m'n werk maar ik heb 2x 10 minuten pauze tussendoor dus dat schiet niet op. Na schooltijd heb ik meestal geen tijd voor pauze.
Aziraphale- Ratel
Aziraphale, even een vraagje. Was jouw pizza recept voor 1 of 2 personen? Ga hem vanavond maken namelijk!
Tiana- Ratel
Mogen we ook iets van kaas eten? Ik ben namelijk nogal gek op kaas en begin het een beetje te missen. Ik heb ergens gelezen dat we wel babybel mogen?? Alleen kan ik dat nergens meer vinden....
Mida4you- Ratel
Stylegirl schreef:Aziraphale, even een vraagje. Was jouw pizza recept voor 1 of 2 personen? Ga hem vanavond maken namelijk!
Voor twee personen als je een normale bloemkool gebruikt
Ik wil 'm zondag maken met courgettebodem, lijkt me ook lekker!
Aziraphale- Ratel
Mirjam4you schreef:Mogen we ook iets van kaas eten? Ik ben namelijk nogal gek op kaas en begin het een beetje te missen. Ik heb ergens gelezen dat we wel babybel mogen?? Alleen kan ik dat nergens meer vinden....
Wat Parmezaanse kaas mag!
Aziraphale- Ratel
Aziraphale schreef:Mirjam4you schreef:Mogen we ook iets van kaas eten? Ik ben namelijk nogal gek op kaas en begin het een beetje te missen. Ik heb ergens gelezen dat we wel babybel mogen?? Alleen kan ik dat nergens meer vinden....
Wat Parmezaanse kaas mag!
Hmm verder niets? Nouja dan moet ik er idd maar niet aankomen...
Mida4you- Ratel
Aziraphale schreef:Stylegirl schreef:Aziraphale, even een vraagje. Was jouw pizza recept voor 1 of 2 personen? Ga hem vanavond maken namelijk!
Voor twee personen als je een normale bloemkool gebruikt
Ik wil 'm zondag maken met courgettebodem, lijkt me ook lekker!
Oke, dan kan ik 2 keer pizza maken!
Tiana- Ratel
Mijn pizza zit nu ook in de oven. Het bloemkooldeeg maken vond ik wel lastig, het valt bij mij een beetje uit elkaar..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik probeerde hem net los te schrapen, maar dan valt hij inderdaad ook uit elkaar bij mij. Heb hem nu nog maar 10 minuutjes zonder beleg erin gedaan!
Tiana- Ratel
Ik heb vanavond aubergine met parmazaanse kaas gemaakt. Met een beetje tomatensaus erover, echt heerlijk. Daarbij heb ik stukjes gekruide kip gebakken
Mida4you- Ratel
Ook al was het niet echt een pizza meer, het smaakte wel heerlijk! En ik zit echt vol.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Die van mij mag zo de oven uit! Ben benieuwd, het ruikt goed!
Tiana- Ratel
Ben ook erg benieuwd!
Ik vond die aubergine met parmezaan uit het boek ook superlekker! Lijkt net lasagne.
Ik vond die aubergine met parmezaan uit het boek ook superlekker! Lijkt net lasagne.
Aziraphale- Ratel
Het was lekker , alleen was de bodem slap en zacht. Maar ik heb het gewoon met bakpapier en al op mijn bord gedaan haha! De aubergine ga ik van de week ook proberen!
Tiana- Ratel
Kunnen jullie het pizza en aubergine recept hier misschien delen? Ik ben heel erg nieuwsgierig geworden!
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Het pizza recept heeft Aziraphale een paar pagina's geleden gepost met een foto.
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Het was lekker , alleen was de bodem slap en zacht. Maar ik heb het gewoon met bakpapier en al op mijn bord gedaan haha! De aubergine ga ik van de week ook proberen!
Ah, jammer dat de bodem slap was! Bij mij viel dat mee, je moet het wel met mes en vork eten maar dat vind ik niet erg.
Aziraphale- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: