Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Minx schreef:Dat was mijn diner, eten jullie meer dan vind dit nl vrij veel.
Je "tje't" dus volgens mij maakte Smikkel een grapje ...
Gast- Gast
Ik eet chips
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Shoesdontlie schreef:Minx schreef:Dat was mijn diner, eten jullie meer dan vind dit nl vrij veel.
Je "tje't" dus volgens mij maakte Smikkel een grapje ...
Haha goedemorgen. Mijn visjes waren idd klein net als de worteltjes en de komkommer haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij moet je ook niet te streng zijn voor jezelf met deze hitte, je lichaam heeft gewoon meer energie nodig. Ik denk dat de 'slechtere dagen' die ik hier lees van de laatste tijd niet zo erg zijn hoor!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jeeuh mijn 300gram is er weer af, + 200 gram extra
Vandaag weer verder. Mijn doel staat nog steeds op 57.0/57.5kg op woensdag.
Dan moet er nog +/- 1.5 kg af in 6 dagen. Moet te doen zijn met fase 1.
Vandaag weer verder. Mijn doel staat nog steeds op 57.0/57.5kg op woensdag.
Dan moet er nog +/- 1.5 kg af in 6 dagen. Moet te doen zijn met fase 1.
Gast- Gast
Bij mij is er helaas niks af, terwijl ik gister toch echt niks raars heb gegeten.. Toch wel jammer hoor!
Punk'd: Jij bent weer goed bezig!
Punk'd: Jij bent weer goed bezig!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik dacht ook laat ik toch even wegen. Hier ook niets af hoor. Misschien ligt het ook wel aan het weer en dan in combinatie met slecht drinken. Vandaag maar beter op letten.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik doe maar half mee, maar schrijf toch stiekem mee, want jullie verhalen motiveren. Bij mij gaat het lekker
Ik zit nu 3 dagen per week als interim bij een ander bedrijf en daar hebben ze een kantine (bij mijn eigen werk niet) en ik zie hoe slecht iedereen daar eet! Denk aan iedere dag een kroket, veel witbrood, enorme broodjes, gehaktbal met pindasaus etc. Hoe slechter mensen om mij heen eten hoe gemotiveerder ik ben om het niet te doen lijkt wel. Ik maak netjes een salade, eet een soepje of eet mijn bruine boterhammetjes. Scheelt ook echt bergen met geld!
Ik vergeet me al dagen te wegen, snel even doen maar merk dat mijn buik echt platter wordt, en dan voelt al goed. Ik ben gister begonnen met een bakje aarbeien, kiwi, 2 lepels kwark en 2 lepels bio muesli. Tussendoor een nectarine, als lunch 3 volkorenboterhammen met tomaat, basilicum en dun gesneden mozzarella. Tussendoor weer een appel en als avondeten gewokte paprika, champignons, tomaat en kruiden en een roerbakeitje er doorheen. Verder alleen water en groene thee gedronken.
Vandaag weer begonnen met een bakje kiwi, nectarine, 2 lepels kwark en 2 lepels bio muesli. Voor de lunch heb ik een geitenkaas salade bij me, voor tussendoor wel een nectarine en appel en als avondeten moet ik nog even kijken. Ga gelijk na mijn werk naar de bios ergens en heb een uurtje om met vriendinnen ergens eten te halen dus misschien een wok to go oid.
Zit trouwens deze veel veel voor en na foto's te kijken en succesverhalen blogs te lezen en dat motiveert ook enorm. Maar oke misschien sla ik wel een beetje door.
Ik zit nu 3 dagen per week als interim bij een ander bedrijf en daar hebben ze een kantine (bij mijn eigen werk niet) en ik zie hoe slecht iedereen daar eet! Denk aan iedere dag een kroket, veel witbrood, enorme broodjes, gehaktbal met pindasaus etc. Hoe slechter mensen om mij heen eten hoe gemotiveerder ik ben om het niet te doen lijkt wel. Ik maak netjes een salade, eet een soepje of eet mijn bruine boterhammetjes. Scheelt ook echt bergen met geld!
Ik vergeet me al dagen te wegen, snel even doen maar merk dat mijn buik echt platter wordt, en dan voelt al goed. Ik ben gister begonnen met een bakje aarbeien, kiwi, 2 lepels kwark en 2 lepels bio muesli. Tussendoor een nectarine, als lunch 3 volkorenboterhammen met tomaat, basilicum en dun gesneden mozzarella. Tussendoor weer een appel en als avondeten gewokte paprika, champignons, tomaat en kruiden en een roerbakeitje er doorheen. Verder alleen water en groene thee gedronken.
Vandaag weer begonnen met een bakje kiwi, nectarine, 2 lepels kwark en 2 lepels bio muesli. Voor de lunch heb ik een geitenkaas salade bij me, voor tussendoor wel een nectarine en appel en als avondeten moet ik nog even kijken. Ga gelijk na mijn werk naar de bios ergens en heb een uurtje om met vriendinnen ergens eten te halen dus misschien een wok to go oid.
Zit trouwens deze veel veel voor en na foto's te kijken en succesverhalen blogs te lezen en dat motiveert ook enorm. Maar oke misschien sla ik wel een beetje door.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Nou, ik heb gisteren ook gezondigd door, jawel!, pijnboompitjes door de salade te doen Verder heb ik me braaf aan het menu gehouden. 's Avonds stond ik wel in de kasten en koelkast te koekeloeren maar toen dacht ik nee, dit moet ik niet doen. Dus heb het netjes bij een glas water gehouden. Vanmorgen gaf de weegschaal 80,4 aan dus gewoon sinds maandag 2.1 kg eraf!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Haha, wij zitten op hetzelfde gewicht!
Alleen is er bij mij 'maar' 1.6 kilo af.
Ik hoop echt eens onder die 80 te komen, dat wil me steeds maar niet lukken!
Alleen is er bij mij 'maar' 1.6 kilo af.
Ik hoop echt eens onder die 80 te komen, dat wil me steeds maar niet lukken!
Arwyn- Ratel
Na 2 slechte dagen (maandag en dinsdag avondeten) sinds woensdag weer volop bezig. En het gaat weer goed. Zit weer op m'n streefgewicht, dus ben iets minder streng maar ik hou me in grote lijnen wel aan het dieet. Het enigste wat nog minder gaat is genoeg drinken dus daar moet ik wel op letten. Vanaf vanavond ga ik tijdens het avondeten weer wat rijst/ pasta/ aardappel mee eten, maar ik blijf wel goed op letten. Overdag ga ik het nog wel doen volgens het boek.
Als ontbijt heb ik vanochtend magere yoghurt met aardbeien gegeten. Straks eet ik nog een nectarine en als lunch eet ik een restje van het avondeten van gisteren Parmigiana di melanzane en s'middags als tussendoortje eet ik weer wat magere yoghurt. Vanavond eet ik kipkrokantschnitzel met een hollands pannetje van sperziebonen, ui en aardappel. Voor m'n vriend heb ik er dan wat kerriesaus bij.
Morgen heb ik een bruiloft s'avonds dus dan eet ik daar. Zal wel iets van roti zijn ofzo (hindoestaanse bruiloft).
Zondag eten we uiensoep als avondeten.
Als ontbijt heb ik vanochtend magere yoghurt met aardbeien gegeten. Straks eet ik nog een nectarine en als lunch eet ik een restje van het avondeten van gisteren Parmigiana di melanzane en s'middags als tussendoortje eet ik weer wat magere yoghurt. Vanavond eet ik kipkrokantschnitzel met een hollands pannetje van sperziebonen, ui en aardappel. Voor m'n vriend heb ik er dan wat kerriesaus bij.
Morgen heb ik een bruiloft s'avonds dus dan eet ik daar. Zal wel iets van roti zijn ofzo (hindoestaanse bruiloft).
Zondag eten we uiensoep als avondeten.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Trouwens, (weer geheel offtopic sorry!) In het voor en na foto topic liet iemand deze foto zien en haar blog. http://undressedskeleton.tumblr.com
Nu heeft ze ook een pagina waarin ze precies laat zien wat ze eet. Ze heeft een lunchdoos met een paar vakjes en daarin doet ze steeds eten. Zodat ze en gevarieerd eet en precies goede porties aanhoudt. Best interessant om te zien en ook wel een goed idee.
Nu heeft ze ook een pagina waarin ze precies laat zien wat ze eet. Ze heeft een lunchdoos met een paar vakjes en daarin doet ze steeds eten. Zodat ze en gevarieerd eet en precies goede porties aanhoudt. Best interessant om te zien en ook wel een goed idee.
Lavendel- Ratel
Ziet er goed uit de lunch box!! Vraag mij alleen af waar je de tijd (en inspiratie) vandaan haalt om dit steeds te maken.
Ik ben gelukkig weer wat afgevallen nu volhouden. Eind augustus ga ik weer aan het werk dus moet nu echt even flink aan de slag nu ik nog alle tijd heb om van alles te maken. Vanavond BBQ-en als het weer het toelaat. Worden voor mij kip en vis spiesjes. Geen brood en sausjes
Zo ik ga aan mijn ontbijt beginnen, 2 gekookte eieren en daarna een appel!
Ik ben gelukkig weer wat afgevallen nu volhouden. Eind augustus ga ik weer aan het werk dus moet nu echt even flink aan de slag nu ik nog alle tijd heb om van alles te maken. Vanavond BBQ-en als het weer het toelaat. Worden voor mij kip en vis spiesjes. Geen brood en sausjes
Zo ik ga aan mijn ontbijt beginnen, 2 gekookte eieren en daarna een appel!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Mmm, lekker eten in die lunchbox!
Hier gaat het best goed! Ik houd ik me in grote lijnen eraan, mijn doel is voornamelijk goed groente en fruit eten nu. Ik zit al een poosje op mijn streefgewicht (60 kg) en dit blijft gelukkig ook zo. Zelfs na gisteren, uitspatting met te veel chips.
Vanavond komen er vrienden eten (en logeren) dus dan maak ik weer de Amber Albarda tomatenpasta (recept staat op haar site, die is zĂł lekker, krijg er steeds complimenten over haha). Die hebben we tot nu toe steeds gemaakt als er vrienden kwamen eten tijdens het 17 dagen dieet, dit wordt al de 4e x.
Mijn vriend is nog 2 kilo van z'n streefgewicht af, het gaat nu niet zo hard meer bij hem terwijl hij zich er echt goed aan houdt. Maar hij ziet er zo prima uit hoor, zou wel leuk voor hem zijn als hij z'n eigen streefgewicht haalt.
Hier gaat het best goed! Ik houd ik me in grote lijnen eraan, mijn doel is voornamelijk goed groente en fruit eten nu. Ik zit al een poosje op mijn streefgewicht (60 kg) en dit blijft gelukkig ook zo. Zelfs na gisteren, uitspatting met te veel chips.
Vanavond komen er vrienden eten (en logeren) dus dan maak ik weer de Amber Albarda tomatenpasta (recept staat op haar site, die is zĂł lekker, krijg er steeds complimenten over haha). Die hebben we tot nu toe steeds gemaakt als er vrienden kwamen eten tijdens het 17 dagen dieet, dit wordt al de 4e x.
Mijn vriend is nog 2 kilo van z'n streefgewicht af, het gaat nu niet zo hard meer bij hem terwijl hij zich er echt goed aan houdt. Maar hij ziet er zo prima uit hoor, zou wel leuk voor hem zijn als hij z'n eigen streefgewicht haalt.
Laatst aangepast door Aziraphale op do 26 jul 2012 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik krijg trek in die lunchboxen, haha!
Ik heb ook nog wel een tip trouwens; Turkse yoghurt! Heb gisteren bij de Plus even etiketten gelezen en daarin zit net als bij Griekse yoghurt 4 gram koolhydraten en maar 3% vet in tegenstelling tot de 10% in de Griekse! En hij was ook nog eens 30 cent goedkoper
Ik had de rode:
Ik heb ook nog wel een tip trouwens; Turkse yoghurt! Heb gisteren bij de Plus even etiketten gelezen en daarin zit net als bij Griekse yoghurt 4 gram koolhydraten en maar 3% vet in tegenstelling tot de 10% in de Griekse! En hij was ook nog eens 30 cent goedkoper
Ik had de rode:
Novalee- Kletskop
Nou het punt met die lunchboxen is dat ze het meeste standaard in huis heeft en ook veel gebruikt van het avondeten de avond ervoor. Het lijkt ook meer dan dat het is volgens mij.
Je doet bijvoorbeeld in 1 vakje een paar scheppen van de salade/ roerbakgroente/omelet/rijst met groente etc van de vorige dag. In een ander vakje maak je een gezonde sandwich. Nog wat yoghurt met noten in een vakje. Ze heeft bijvoorbeeld in 3 vakjes al cottage cheese liggen, dat kan je natuurlijk prima een week gebruiken bij vanalles.
Nu is ze wel heel erg georganiseerd hoor: check foto. Maar toch ik denk dat het in praktijk wel mee valt wat je allemaal nodig hebt. Het lijkt gewoon veel en creatief doordat het allemaal bij elkaar zit.
Whaaa echt te erg, check haar koelkast:
Oja en als je nog inspiratie kunt gebruiken van een stuk of 3467 salades: http://undressedskeleton.tumblr.com/strikingsalads
Je doet bijvoorbeeld in 1 vakje een paar scheppen van de salade/ roerbakgroente/omelet/rijst met groente etc van de vorige dag. In een ander vakje maak je een gezonde sandwich. Nog wat yoghurt met noten in een vakje. Ze heeft bijvoorbeeld in 3 vakjes al cottage cheese liggen, dat kan je natuurlijk prima een week gebruiken bij vanalles.
Nu is ze wel heel erg georganiseerd hoor: check foto. Maar toch ik denk dat het in praktijk wel mee valt wat je allemaal nodig hebt. Het lijkt gewoon veel en creatief doordat het allemaal bij elkaar zit.
Whaaa echt te erg, check haar koelkast:
Oja en als je nog inspiratie kunt gebruiken van een stuk of 3467 salades: http://undressedskeleton.tumblr.com/strikingsalads
Laatst aangepast door Lavendel op do 26 jul 2012 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
haha zoo georganiseerd. Wel leuk maar ik ben al best obessief met eten en als ik dat zou doen zou ik echt doorslaan. Geen goed plan voor mij dus
Novalee en Arwyn ik ben zo trots op jullie he. Echt nu even doorzetten. Als je het nog 3 dagen volhoud weet ik echt zeker dat jullie onder de 80 komen. Laat je niet uit het veld slaan!
Novalee en Arwyn ik ben zo trots op jullie he. Echt nu even doorzetten. Als je het nog 3 dagen volhoud weet ik echt zeker dat jullie onder de 80 komen. Laat je niet uit het veld slaan!
Gast- Gast
Lief van je Punk'd
Bij mij zal het wel ergens volgende week worden trouwens, ik durf mijn hoop echt niet op dit weekend te zetten met dat nachtje bij mijn broer, haha.
Bij mij zal het wel ergens volgende week worden trouwens, ik durf mijn hoop echt niet op dit weekend te zetten met dat nachtje bij mijn broer, haha.
Arwyn- Ratel
Wow, wat een neatfreak! Al zou ik soms willen dat ik zo georganiseerd kon zijn.
Thanks, Punk'd! Ik hoop dat ik het haal! Morgen krijgen we visite en ik heb voor het dieet bedacht wat ik wilde maken (pasta met ricotta en salie) en daar heb ik nu zo'n zin in dat ik vind dat het ook wel mag. Moet alleen nog even een lekker, maar wel verantwoord, toetje bedenken. Ik heb zelf een ijsmaakmachine dus wellicht kan ik daar wat mee.
Thanks, Punk'd! Ik hoop dat ik het haal! Morgen krijgen we visite en ik heb voor het dieet bedacht wat ik wilde maken (pasta met ricotta en salie) en daar heb ik nu zo'n zin in dat ik vind dat het ook wel mag. Moet alleen nog even een lekker, maar wel verantwoord, toetje bedenken. Ik heb zelf een ijsmaakmachine dus wellicht kan ik daar wat mee.
Novalee- Kletskop
Als ik het zo lees gaat iedereen netjes.
Volgens mij ben ik wel de persoon die het langste blijft hangen hier een deel is er al bijna.
En die koelkast wow dat wil ik ook. Die van mij is zo'n rommel
Vandaag maar 100 gram afgevallen. En daarnaast darmen van de regel . Last van obstipatie maar komt wel weer goed en als me dat te lang duurt gooi ik er wel een metamucil lid tegen aan. Of wat gewoon vlees daar reageren ze ook op
Volgens mij ben ik wel de persoon die het langste blijft hangen hier een deel is er al bijna.
Vandaag maar 100 gram afgevallen. En daarnaast darmen van de regel . Last van obstipatie maar komt wel weer goed en als me dat te lang duurt gooi ik er wel een metamucil lid tegen aan. Of wat gewoon vlees daar reageren ze ook op
Minx- Lady Post-a-lot
Novalee schreef:Wow, wat een neatfreak! Al zou ik soms willen dat ik zo georganiseerd kon zijn.
Kwark met fruitsalade erdoor.
Lavendel- Ratel
Lavendel, ik ben niet zo'n kwark fan maar ik kan natuurlijk wel fruit met Turkse yoghurt doen, eventueel een beetje vanillearoma er door en voor wie wil wat slagroom. Scheelt een hoop gedoe met de ijsmachine (heb dat ding pas amper gebruikt). Bedankt voor de tip!
Novalee- Kletskop
Yoghurt met fruit kan natuurlijk net zo goed
Je kunt ook wat verschillende soorten kwark, yoghurt en fruit op tafel zetten, dan kunnen ze zelf kiezen wat ze het lekkerst vinden.
Ik heb een uurtje geleden een handje aardbeien gehad en maak zo weer dezelfde salade las gister. Lekker, makkelijk en snel, want ik moet over een uur bij de kapper zijn!
Je kunt ook wat verschillende soorten kwark, yoghurt en fruit op tafel zetten, dan kunnen ze zelf kiezen wat ze het lekkerst vinden.
Ik heb een uurtje geleden een handje aardbeien gehad en maak zo weer dezelfde salade las gister. Lekker, makkelijk en snel, want ik moet over een uur bij de kapper zijn!
Arwyn- Ratel
Ik ging de eerste week ook rap hoor, toen had ik er -2,1 kg af. Nu sta ik ook al een paar dagen stil, terwijl ik niet zondig (op 1 bbq na).Minx schreef:Als ik het zo lees gaat iedereen netjes.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
@cheese zo kun je hem ook opvatten, bedoelde meer dat ik het meeste kwijt moet .
Ben nu al 1,8 kwijt in totaal en ben dinsdag begonnen
Ben nu al 1,8 kwijt in totaal en ben dinsdag begonnen
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: