Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Cheesegirl schreef:Als jullie griekse yoghurt kopen, welke is dat dan? Ik zie tot nu toe alleen maar die met 10 % vet, is dit erg?
Ik heb 5% vet van AH eigen merk, ik vind zelf dat dat moet kunnen.. =P
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb het boek net besteld, dinsdag heb ik hem als het goed is ! Dan ga ik me erin verdiepen en zal ik hier ook mee komen posten!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Cheesegirl schreef:Als jullie griekse yoghurt kopen, welke is dat dan? Ik zie tot nu toe alleen maar die met 10 % vet, is dit erg?
Ik heb zelf die van Lidl met 7% vet (een emmertje). Je hebt ook van Total met 0% vet maar ik weet niet hoe het daar met de koolhydraten zit.
Ik zou degene nemen met de minste koolhydraten. Dat is in dit dieet het belangrijkste.
Gast- Gast
Mijn eerste ontbijtje zit erop, 2 roereieren, een stuk fruit en een kop groene thee. Ik vroeg mij eigenlijk nog af hoe jullie 180 ml yoghurt afwegen?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl schreef:Mijn eerste ontbijtje zit erop, 2 roereieren, een stuk fruit en een kop groene thee. Ik vroeg mij eigenlijk nog af hoe jullie 180 ml yoghurt afwegen?
Ik doe de yoghurt in een maatbeker. Daar staan ook ml's op.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik ben vorige week begonnen, inmiddels 2 kilo afgevallen (wou niet meer dan 3 kilo afvallen) en afgelopen weekend heb ik een 'cyclus 4 weekendje' gehouden. En helemaal niks aangekomen. Dus deze week hou ik een eetschema aan van cyclus 3 & 4.
Vanochtend heb ik lekker 2 roereitjes met tomaat gegeten. Net een appeltje en straks tussen de middag eet ik een salade van komkommer met gerookte kip en peper. Voor 2 uur eet ik nog een bakje yoghurt met fruit. Vanavond eet ik nasi (niet volgens het dieet) en daarna nog een bakje yoghurt.
Vanochtend heb ik lekker 2 roereitjes met tomaat gegeten. Net een appeltje en straks tussen de middag eet ik een salade van komkommer met gerookte kip en peper. Voor 2 uur eet ik nog een bakje yoghurt met fruit. Vanavond eet ik nasi (niet volgens het dieet) en daarna nog een bakje yoghurt.
litllejoy- Prater
Bedankt, dat lukte idd goed! Dit is het eerste moment van de dag dat ik honger heb. Moet nog even 10 min wachten op mijn vriend dan gaan we lekker eten maken. Ik heb kip met diverse groente, weet nog niet precies wat ik er van ga maken.litllejoy schreef:Cheesegirl schreef:Mijn eerste ontbijtje zit erop, 2 roereieren, een stuk fruit en een kop groene thee. Ik vroeg mij eigenlijk nog af hoe jullie 180 ml yoghurt afwegen?
Ik doe de yoghurt in een maatbeker. Daar staan ook ml's op.
Cheesegirl- Ratel
Ik ben gisteren begonnen met het dieet en ben nu 2 ochtenden begonnen met warm water met citroen. Ik vind het echt vreselijk en loop gewoon te kokhalzen Is er misschien iets anders of dat ik er wat aan kan toevoegen zodat het wat smakelijker wordt?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik ben gisteren begonnen met het dieet en ben nu 2 ochtenden begonnen met warm water met citroen. Ik vind het echt vreselijk en loop gewoon te kokhalzen Is er misschien iets anders of dat ik er wat aan kan toevoegen zodat het wat smakelijker wordt?
Ik heb het ook een paar dagen met koud water gedronken. Is echt een stuk beter. Nu zal dat wel iets minder goed zijn maar uiteindelijk zorgt de citroen ook voor je stofwisseling.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Mirjam4you schreef:Ik ben gisteren begonnen met het dieet en ben nu 2 ochtenden begonnen met warm water met citroen. Ik vind het echt vreselijk en loop gewoon te kokhalzen Is er misschien iets anders of dat ik er wat aan kan toevoegen zodat het wat smakelijker wordt?
Ik heb het ook een paar dagen met koud water gedronken. Is echt een stuk beter. Nu zal dat wel iets minder goed zijn maar uiteindelijk zorgt de citroen ook voor je stofwisseling.
Oh dan ga ik dat morgenvroeg eens proberen.
Mida4you- Ratel
Met koud water (zeker met een ijsblokje) is het net limonade. Dus dat is lekker.
Warm vind ik het ook lekker, maar wel iets lastiger weg te krijgen.
Warm vind ik het ook lekker, maar wel iets lastiger weg te krijgen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hoe heet het boek van het 17 dagen dieet? Of is dat ook gelijk de titel van het boek?
Groetjes!
Groetjes!
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Mirjam4you schreef:Ik ben gisteren begonnen met het dieet en ben nu 2 ochtenden begonnen met warm water met citroen. Ik vind het echt vreselijk en loop gewoon te kokhalzen Is er misschien iets anders of dat ik er wat aan kan toevoegen zodat het wat smakelijker wordt?
Ik vind het ook echt om te gruwelen op een lege maag. Misschien kun je het met groene thee mengen? Of een drupje stevia erdoor. Of koud water.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Dat is idd ook de titel van het boek.Mama_1987 schreef:Hoe heet het boek van het 17 dagen dieet? Of is dat ook gelijk de titel van het boek?
Groetjes!
Hoe is het hier? Vandaag dag 2 bijna klaar. Ik vind het tot nu toe best zwaar hoor eigenlijk gezegd. Ben sinds ik begonnen ben al slap, misselijk, hoofdpijn...
Cheesegirl- Ratel
Ik heb niet heel het topic gelezen maar het is dus wel een aanrader, het 17 dagen dieet? En dr is ook een boek van?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Cheesegirl schreef:Dat is idd ook de titel van het boek.Mama_1987 schreef:Hoe heet het boek van het 17 dagen dieet? Of is dat ook gelijk de titel van het boek?
Groetjes!
Hoe is het hier? Vandaag dag 2 bijna klaar. Ik vind het tot nu toe best zwaar hoor eigenlijk gezegd. Ben sinds ik begonnen ben al slap, misselijk, hoofdpijn...
Had ik ook, echt een kwestie van even doorzetten. Vanaf ochtend dag 4 voelde ik me echt een stuk beter! (uiteindelijk ben ik na een weekje gestop omdat ik toen al bijna op streefgewicht was en ik het niet meer de moeite vond haha ).
Gast- Gast
Wie weet gaat het dan vanaf donderdag makkelijker! Had jij nou in een documentje allemaal recepten of was dat iemand anders?Punk'd schreef:Cheesegirl schreef:Dat is idd ook de titel van het boek.Mama_1987 schreef:Hoe heet het boek van het 17 dagen dieet? Of is dat ook gelijk de titel van het boek?
Groetjes!
Had ik ook, echt een kwestie van even doorzetten. Vanaf ochtend dag 4 voelde ik me echt een stuk beter! (uiteindelijk ben ik na een weekje gestop omdat ik toen al bijna op streefgewicht was en ik het niet meer de moeite vond haha ).
Cheesegirl- Ratel
Jeej, nog maar 1 kilo te gaan en dan zit ik op m'n streefgewicht. Het gaat snel zeg, ben nog maar 1,5 week geleden begonnen en wou 4 kilo afvallen.
Net een bakje yoghurt met aardbeien gegeten en straks rond een uurtje of 10 een sinasappeltje. Voor tussen de middag heb ik een omelet met tomaten gemaakt en dan rond een uurtje of 3 neem ik nog een bakje yoghurt. Vanavond eet ik zalmfilet uit de oven met dillesaus en veeeeeel spinazie.
@ Cheesegirl, de eerste paar dagen had ik ook last van slap zijn en hoofdpijn. Als je even doorzet, heb je inderdaad na een dag of 4 er geen last meer van. Sport je er ook bij of...?
Net een bakje yoghurt met aardbeien gegeten en straks rond een uurtje of 10 een sinasappeltje. Voor tussen de middag heb ik een omelet met tomaten gemaakt en dan rond een uurtje of 3 neem ik nog een bakje yoghurt. Vanavond eet ik zalmfilet uit de oven met dillesaus en veeeeeel spinazie.
@ Cheesegirl, de eerste paar dagen had ik ook last van slap zijn en hoofdpijn. Als je even doorzet, heb je inderdaad na een dag of 4 er geen last meer van. Sport je er ook bij of...?
litllejoy- Prater
Ik heb maandagavond wel gesport, verder laat ik dat even varen.litllejoy schreef:Jeej, nog maar 1 kilo te gaan en dan zit ik op m'n streefgewicht. Het gaat snel zeg, ben nog maar 1,5 week geleden begonnen en wou 4 kilo afvallen.
Cheesegirl- Ratel
Ik ben er nu 3 dagen mee bezig maar ik heb nergens last van. Ik heb net 2 roereieren op met een kopje groene thee. Straks eet ik een peer. Voor tussen de middag eet ik een grote bak met yoghurt met verse stukken perzik ( ik moet een beetje aanpassen want ik eet op het werk vanavond dus ik maak voor vanavond een lekkere salade )
Ik moet er wel heel erg aan wennen want ik snaaide nogal. Het is heel moeilijk te weerstaan om ff naar de winkel te gaan om wat lekkers te halen maar tot nu toe kan ik het volhouden
Ik moet er wel heel erg aan wennen want ik snaaide nogal. Het is heel moeilijk te weerstaan om ff naar de winkel te gaan om wat lekkers te halen maar tot nu toe kan ik het volhouden
Mida4you- Ratel
Cheesegirl schreef:Ik heb maandagavond wel gesport, verder laat ik dat even varen.litllejoy schreef:Jeej, nog maar 1 kilo te gaan en dan zit ik op m'n streefgewicht. Het gaat snel zeg, ben nog maar 1,5 week geleden begonnen en wou 4 kilo afvallen.
De eerste paar dagen heb ik ook niet gesport (alleen op de fiets naar het werk, 10 minuutjes heen en 10 minuutjes terug), maar ben nu weer volop bezig.
litllejoy- Prater
Ik ga vanaf vandaag ook beginnen! Ben net pas wakker geworden dus heb een kopje gekookt water met citroen gemaakt, nu even wachten tot het wat is afgekoeld.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Mirjam4you schreef:Ik ben er nu 3 dagen mee bezig maar ik heb nergens last van. Ik heb net 2 roereieren op met een kopje groene thee. Straks eet ik een peer. Voor tussen de middag eet ik een grote bak met yoghurt met verse stukken perzik ( ik moet een beetje aanpassen want ik eet op het werk vanavond dus ik maak voor vanavond een lekkere salade )
Ik snaaide ook heel erg, maar sinds ik met het 17 dagen dieet bezig ben heb ik er eigenlijk geen behoefte aan. Vooral chips, noten en pinda's had ik trek in. Nu is het zo dat ik denk, mmmm... ik heb zin in gebakken aardappelen haha. Of pasta.
litllejoy- Prater
litllejoy schreef:Mirjam4you schreef:Ik ben er nu 3 dagen mee bezig maar ik heb nergens last van. Ik heb net 2 roereieren op met een kopje groene thee. Straks eet ik een peer. Voor tussen de middag eet ik een grote bak met yoghurt met verse stukken perzik ( ik moet een beetje aanpassen want ik eet op het werk vanavond dus ik maak voor vanavond een lekkere salade )
Ik snaaide ook heel erg, maar sinds ik met het 17 dagen dieet bezig ben heb ik er eigenlijk geen behoefte aan. Vooral chips, noten en pinda's had ik trek in. Nu is het zo dat ik denk, mmmm... ik heb zin in gebakken aardappelen haha. Of pasta.
haha. ik moet zeggen dat ik er wel behoorlijk veel moeite mee heb om niets lekkers te pakken. vooral als ik een dag thuis ben.
Mida4you- Ratel
Ik kan aardig de verleiding weerstaan. Af en toe komt er langs de kassa iets waarvan ik denk... Maar goed, dan eet ik in de pauze weer mijn gezonde groente. Zometeen broccoli/champignon soep eten met wat kaas, ben benieuwd..
Cheesegirl- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: