Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 12 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:12

Klinkt ook goed! Maar mag je savonds kip onbeperkt eten?? En hoeveel eitjes mag je dan? Ik heb net twee eitjes op. Haha, ben blij als mijn boek er is. Gisteren stad en land afgefietst om een boek te scoren maar ze waren overal uitverkocht....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:14

Eitjes mag je 2 per dag.

kip/kalkoen/vis mag je onbeperkt. (wel alleen de filet varianten. Dus geen vetvellen/poten etc. haha)

In cyclus 1 mag je ook geen rundvlees verder. Dus allen kip, kalkoen en vis.

Groentes mag je ook zoveel als je wilt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:41

Yak, vetvellen... Nee, ik hou het liever op filet....

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 2 jul 2012 - 20:53

Waarom ben ik vandaag iets aangekomen? Gister ook nog gesport enz, maar vond dat ik gisteravond al wat opgeblazen eruit zag. Kan je ook vocht vasthouden door sporten? Of is dat raar gedacht. Tijdens het sporten zweet ik me een ongeluk. (nog al het vocht van tijdens de zwangerschap)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  kippiee ma 2 jul 2012 - 23:05

Ik wilde nog weten hoe jullie dat doen met uitslapen? Embarassed
Dan red je al die dingen toch niet voor de tijdstippen?
En ik hoe laat eten jullie het diner dan? Ik eet pas tegen 19.00u als me vriend en ik thuis zijn van het werk.
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:42

Kippiee, ik eet 's avonds meestal pas rond een uur of 19:00/19:30, dat lijkt me geen probleem. Misschien kun je met uitslapen je tussendoortje verschuiven naar de avond? En anders zou ik een portie fruit skippen, niet iets van de andere producten.

Vanmorgen was er hier 0.4 kilo af laughcry Ik had eigenlijk meer verwacht, maar we gaan vrolijk door.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:45

Ongeveer zo:

Ontbijt 10:30 uur
2 Eitjes
Fruit (aardbeien)
Yoghurt
(gewoon rustig eten, de tijd nemen)

Lunch 13/14:00
Salade met kip bijv.
Appeltje

Tussendoor 16:30
Yoghurt

Diner 19:00
Kip/Kalkoen en groentes.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:46

Reva schreef:Kippiee, ik eet 's avonds meestal pas rond een uur of 19:00/19:30, dat lijkt me geen probleem. Misschien kun je met uitslapen je tussendoortje verschuiven naar de avond? En anders zou ik een portie fruit skippen, niet iets van de andere producten.

Vanmorgen was er hier 0.4 kilo af laughcry Ik had eigenlijk meer verwacht, maar we gaan vrolijk door.

Ik had de eerste dag 0.3 en de dag erop 1.2 Yes

Doorzetten haha!! (daarna weer 300gr 300gr).

Dus 400 gram per dag is echt goed hoor. Is 2.8 kg per week als je het volhoud!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:47

Pfoe..als ik zo'n dagmenu lees..ik zou allang van mijn stokje zijn gegaan.. Hebben jullie daar echt genoeg aan?

Gast
Gast

Bericht  kippiee ma 2 jul 2012 - 23:48

Ok maar tussendoor mag je nog een keer fruit nemen toch? Maar niet onbeperkt alleen groente dus?
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:09

Luce schreef:Pfoe..als ik zo'n dagmenu lees..ik zou allang van mijn stokje zijn gegaan.. Hebben jullie daar echt genoeg aan?

Het is echt niet weinig. Groente en eiwitten (m.u.v. ei) zijn onbeperkt.

Als ik elke dag 400 gram kip in mijn eentje opeet zit ik aardig vol Wink

Ik neem niet maar 1 klein stukje, maar prop me dan ook vol met die kip ook haha. Ga niet op een houtje kauwen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:10

kippiee schreef:Ok maar tussendoor mag je nog een keer fruit nemen toch? Maar niet onbeperkt alleen groente dus?

In mijn lijstje had ik fruit al bij het ontbijt staan.

Je moet gewoon aanhouden. 2x fruit, 2x probiotica. Wanneer je die eet mag je zelf bepalen. (behalve fruit niet na 14:00).

Groente en Proteinen inderdaad onbeperkt. Fruit maximaal 2 porties. (half bakje aardbeien of 1 appel reken ik als portie. - Dat voel je wel aan na een tijdje)

Gast
Gast

Bericht  kippiee di 3 jul 2012 - 0:19

Punk'd schreef:
kippiee schreef:Ok maar tussendoor mag je nog een keer fruit nemen toch? Maar niet onbeperkt alleen groente dus?

Je moet gewoon aanhouden. 2x fruit, 2x probiotica. Wanneer je die eet mag je zelf bepalen. (behalve fruit niet na 14:00).

Groente en Proteinen inderdaad onbeperkt. Fruit maximaal 2 porties. (half bakje aardbeien of 1 appel reken ik als portie. - Dat voel je wel aan na een tijdje)

Ok maar bij jouw in het lijstje staat wel tussendoor na de lunch nog probiotica met fruit?
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:19

Punk'd schreef:
Luce schreef:Pfoe..als ik zo'n dagmenu lees..ik zou allang van mijn stokje zijn gegaan.. Hebben jullie daar echt genoeg aan?

Het is echt niet weinig. Groente en eiwitten (m.u.v. ei) zijn onbeperkt.

Als ik elke dag 400 gram kip in mijn eentje opeet zit ik aardig vol Wink

Ik neem niet maar 1 klein stukje, maar prop me dan ook vol met die kip ook haha. Ga niet op een houtje kauwen :P

Nee oke.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:20

kippiee schreef:
Punk'd schreef:

Ok maar bij jouw in het lijstje staat wel tussendoor na de lunch nog probiotica met fruit?

Ja dat eet ik dan om 13:55 uur ofzo :P Net voor 2 uur.

Gast
Gast

Bericht  kippiee di 3 jul 2012 - 0:28

Ok haha Very Happy nou met mijn werk wordt dat toch lastig denk ik. Na probeer het gewoon eens en ach uurtje later wat fruit nemen zal geen probleem zijn toch? Wink
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:37

kippiee schreef:Ok haha Very Happy nou met mijn werk wordt dat toch lastig denk ik. Na probeer het gewoon eens en ach uurtje later wat fruit nemen zal geen probleem zijn toch? Wink

Denk het ook niet hoor.

Het gaat er voornamelijk om dat je met het avondeten en later geen zetmelen eet.

Gast
Gast

Bericht  Bay di 3 jul 2012 - 0:43

Ik eet ook wel eens 's avonds mijn fruit. Als ik 's avonds geen plannen heb en tv ga kijken krijg ik altijd een snaai momentje. (vandaar dat er hier ook wat kilootjes af moeten)

Dan eet ik of yoghurt of fruit. Heb nog niet gemerkt op de weegschaal dat het uitmaak Het 17 dagen dieet - Pagina 12 281626781
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:52

Fruit zou ik persoonlijk 's avonds niet meer pakken. Daar zitten van het hele dieet de meeste suikers in. De bedoeling is juist dat je die suikers voor 14:00 neemt omdat je die dan de rest van de dag nog als energie kunt gebruiken.

Als je ze 's avonds neemt dan krijg je suikerspiegel een opdonder maar vervolgens wordt er niets mee gedaan. (stimuleert de vetverbranding niet).

Als het voor jou werkt is het prima hoor! Maar voor een vliegende start zou ik het zelf niet doen.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 3 jul 2012 - 0:53

Misschien ga ik dit ook een beetje volgen. IK hou van eitjes en groenten smile Kun je trouwens niet net zo goed citroensap uit een flesje door je water doen? Of zit daar nog iets anders doorheen?

Wel lastig op mijn werk, eten jullie elke dag salades? Of hebben jullie nog andere tips?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  litllejoy di 3 jul 2012 - 3:06

Ik heb toevallig vandaag het boek besteld dus ik wil hier vanaf komende maandag ook mee aan de slag. Nu is alleen mijn vraag, eten jullie bij de lunch alleen salade's? Want dat zie ik eigenlijk niet zitten elke dag. Ben wel gek op eitjes maar begreep dat je er daar 2 van op een dag mag?
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Nala di 3 jul 2012 - 3:39

Ben sinds gisteren min of meer begonnen. Hou me er niet 100% aan, maar toch grotendeels. Gisteren geen koolhydraten gegeten, maar vandaag voelde ik me zooooo duizelig en dacht dat ik van m'n stokje ging en heb dus op het werk ipv een salade 2 grijze stokbroodjes genomen. Was echt helemaal aan het trillen.
Wat nemen jullie als die 2e probiotica? Ik kan dus griekse yoghurt nemen (aangezien ik geen magere lust) en wat kan ik dan nog eten?
Vanavond ook sporten maar dat is een les van een uur, dus aan die iedere dag 17 min houd ik me ook niet.. Ik doe om de dag een uurtje ongv.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Arwyn di 3 jul 2012 - 4:08

Hier net zo, haha.
Als ik vrij ben, zou ik het er wel op redden denk ik, maar als ik de hele dag achter de kleuters aan/mee ren.. Denk dat ik dan 's middags echt om zou vallen. Vooral nav al die verhalen over duizeligheid die ik hier lees, terwijl bijvoorbeeld Punk'd sowieso al minder eet dan ik. Denk dat ik dit dieet op een werkdag echt niet zou trekken.

Maar hoe snel het werkt, is dan wel weer heel verleidelijk, haha.

M'n vriend ziet me alleen aankomen, als ik opeens helemaal geen brood en pasta meer zou eten. Mijn twee favo etenswaren! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:34

Nu moet ik wel zeggen dat ik inderdaad niet werk en op het moment thuis aan het afstuderen ben. Is voornamelijk veel achter de computer zitten Yes

Verder zit de keuken om het hoekje dus kan zo voor de lunch iets maken wat ik wil. Geen dingen meeslepen etc.

Gast
Gast

Bericht  Rouge di 3 jul 2012 - 5:25

Ik zit nogin mijn verlof dus ik heb ook alle tijd om een salade enz klaar te maken. Als ik weer werk moet ik nog even wat bedenken, misschien kan ik wel iets van yoghurt meenemen en daar in de koelkast zetten. Ik heb trouwens ook geen honger tussendoor, en vaak ben ik zo druk met de kinderen dat ik niet eens tijd ervoor heb om te eten.

Net pannenkoeken gebakken voor mijn zoontje, dat is echt mijn lievelingseten. Heb me kunnen beheersen tot 3 hapjes en daarna zelf zalm gegeten. Wat overigens ook goed smaakte. Vanavond misschien nog sporten, maar ben verkouden dus voel me niet optimaal. Ik zag trouwens ook al verschil tussen foto's van een paar dagen geleden en vandaag. Zal misschien binnenkort nog plaatsen,maar deze waren niet heel erg charmant Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud