Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 8 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Ooh La La! za 30 jun 2012 - 22:10

Klopt, bewegen wel, maar voluit sporten niet. Een wandeling is goed!

Baal inderdaad best wel :nopompom:
Tis zo'n domper voor je motivatie...

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 22:14

Ja dat snap ik!

Maar niet opgeven hoor. Gewoon even weer 2 dagen voluit aan het dieet houden en je bent weer back on track. Ik weet het zeker :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! za 30 jun 2012 - 22:18

Punk'd schreef:Ja dat snap ik!

Maar niet opgeven hoor. Gewoon even weer 2 dagen voluit aan het dieet houden en je bent weer back on track. Ik weet het zeker :cheering:

Very Happy Dat zei m'n vriend net ook al! Dan moet het goed komen!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Nala za 30 jun 2012 - 22:23

Ik heb het boek geleend van de bib. Ben van plan er een aantal richtlijnen uit te volgen (koolhydraten zoveel mog. beperken, geen fruit meer na 14h), maar ik ga het niet echt stipt volgen.
Maar wat ik me afvraag Punk'd; merk je ook effectief aan je lichaam/kleding dat je lichter bent geworden? Kan me niet voorstellen dat je op een paar dagen echt vet kwijt bent, beter in je kleren past,...
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 22:31

Vocht doet ook echt al heel veel. En koolhydraten 'blazen' op. Dus mijn buik is echt een stuk platter! Ik geloofde het zelf ook niet echt, maar nu kijk ik er echt anders tegenaan.

Je mag trouwens geen koolhydraten meer na 14:00 uur. (Nu mag je sowieso geen zetmeelrijke koolhydraten in de eerste fase, maar fruit inderdaad ook niet meer na 14:00 uur)

Eigenlijk is de belangrijkste regel gewoon. Geen koolhydraten na 14:00 uur. Volgens mij bereik je daar het meeste resultaat mee. Omdat koolhydraten een lange tijd nodig hebben om zich om te zetten in energie. Als je die later op de dag eet en minder actief bent of gaat slapen worden ze automatisch omgezet in vetten ipv energie.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 22:53

Geen idee of jullie het ook zien. Maar om de 5 dagen zet ik mijzelf even op de foto om te kijken of ik verschil zie. (dus op dag 10 weer, en dan dag 16 (dan stop ik sowieso - nouja dan ga ik naar fase 2 of 3)

Ik zie zelf duidelijk verschil in het vasthouden van vocht op mijn bovenbenen. Aan de voorkant zie ik geen verschil, maar als ik van boven naar mijn buik kijk ziet hij er toch platter uit. Al met al ben ik heel tevreden na 5 dagen. Echt een motivatiebooster.

Foto haal ik weer weg (misschien kan ik er andere mee motiveren - snelle resultaten-)
--

Laatst aangepast door Punk'd op za 30 jun 2012 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  lyke za 30 jun 2012 - 23:16

Wow dit motiveert inderdaad!
En je ziet inderdaad duidelijk verschil bij je bovenbenen
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Nala za 30 jun 2012 - 23:18

Hee wat goed! Ik zie het verschil idd! Je buik is platter en ook je bovenbenen lijken slanker. Nou, dat is voor mij een motivatie om het te proberen! Je hebt echt wel een mooi lichaam hoor! Mag je trots op zijn! Ik ben opzich niet te dik (1m64 en 62 kg) maar heb mijn vetpercentage laten berekenen en dat was 30%. Ik mocht rond de 25 zitten Het 17 dagen dieet - Pagina 8 394967
Donderdag krijg ik van mijn trainer HET ultieme vetverbrandingsschema, maar ik weet dat het met sporten alleen niet zal lukken.
Ik vind dat je best veel mag eten bij het 17 dagen dieet, maar het ontbijt gaat me denk ik niet lukken. Eet al jaaaaaren van die special K cornflakes en dat zit er zo ingebakken... Voor een eitje heb ik 's morgens geen tijd en van die magere yoghurt lust ik niet..
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:26

Dankje! Ik ben er ook echt blij mee. Voor het eerst in jaren tijd ga ik mijn benen waarderen :cheering:

@ Nala, gewoon lekker starten. Niet te hard erbij sporten de eerste 17 dagen (staat toevallig op de pagina hiervoor) Maar gewoon lekker bewegen.

En qua ontbijt. Ik ben zelf gewoon echt van het proberen. Misschien is het wel goed om die ingebakken patronen eruit te halen. En griekse yoghurt mag ook (deze smaakt een stuk beter dan magere yoghurt).

Je mag inderdaad echt flink wat eten. Ik eet nu meer dan voorheen en hou me ook echt aan de tijdstippen. De dingen die ik voorheen at waren ook wel goed (veel groente, mager vlees en ik at al veel eiwitten) maar mijn planning was gewoon fout. Ik at bijv om 9 uur ontbijt, en dan pas weer iets om half 3, om half 5.. (dan geen honger met avondeten) en dan dus honger om 8 uur 's avonds.

Dat is mijn moeilijkste punt om te veranderen. Ik durf te wedden dat iedereen iets heeft bij een dieet wat gewoon ontzettend moeilijk is, maar wat je gewoon moet proberen vol te houden.

Heel veel succes iedereen! Hoop echt dat we elkaar kunnen motiveren. Ik zit er helemaal in haha.

Misschien kunnen we een lijstje maken met slechte punten van ons 'eigen' leefstijl en dat we elkaar daarin kunnen steunen.

Punk'd - Onregelmatig eten | Na 20:00 uur eten | Valkuil Chips Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:30

Nog even iets over die koolhydraten.

Bij fase 1 zit je gemiddeld op 20 gram koolhydraten/suikers (uit 2 porties fruit en 1 portie magere yoghurt)

Een portie special K is 30 gram, dan kom je met alleen je special K al op 22.8 gram koolhydraten/suikers. (en daar kun je maar 1x van eten).

Het zijn gewoon keuzes die je moet maken. Maar zo zie je al hoeveel suikers er in ('blijkbaar gezonde') producten zitten.

Gast
Gast

Bericht  lyke za 30 jun 2012 - 23:42

Ik begin vandaag voor de helft met dag 1 (ga vanavond nog onbeperkt spare ribs eten)
En ga dan morgen helemaal beginnen!

Nu staat er bij dag 1 voor lunch groene salade.
Maar kan nergens vinden wat er met groene salade bedoeld word..
Wat hadden jullie in de groene salade?
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Bay za 30 jun 2012 - 23:48

Wow wat goed punk'd je ziet het echt al. Ik ben bij mijn vriend dus kan woensdag pas weer wegen. Al merk ik wel dat mijn broek een stuk losser zit en hij komt net uit de was Very Happy

Als ik een groene salade maak doe ik eigenlijk alles wat ik in huis heb erin....van groente dan. Dus komkommer,tomaat,paprika,etc. Soms nog een appel maar dat ligt eraan hoe ik mijn fruit die dag verdeel.

Zometeen familiefeest hoop dat ze er ook tomaat en komkommer ofzo hebben en voordat ik wegga nog even een grote salade eten zodat ik niet al teveel in verleiding kom.

Succes weer vandaag!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 0:34

Kan iemand hier een lijst plaatsen met wat je in welke fase mag?

Ik vind de menu's redelijk lijken op wat ik nu met Amber eet, alleen dan wat meer koolhydraten. Ik eet bijvoorbeeld regelmatig noten en avocado, maar dat mag hierbij dus pas is fase 3?
Vraag me af of je dan ook zoveel resultaat ziet. Ik snap dat het beter werkt als je van bergen brood en pasta naar dit dieet overstapt, maar dat eet ik dus al niet.

Gast
Gast

Bericht  Feline zo 1 jul 2012 - 0:45

Ik weet niet hoe het dieet in elkaar zit maar ik brunch vandaag met een zelfgemaakte smoothie van yoghurt, handje aardbeien, 1 banaan en scheutje melk. Samen 2 roereieren met tomaatjes en een kleine ui.

Vanavond eet ik speltpasta met verse rauwe spinazie, tomaatjes en fetakaas.

Dit is wel redelijk toch?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 0:47

Feline schreef:Ik weet niet hoe het dieet in elkaar zit maar ik brunch vandaag met een zelfgemaakte smoothie van yoghurt, handje aardbeien, 1 banaan en scheutje melk. Samen 2 roereieren met tomaatjes en een kleine ui.

Vanavond eet ik speltpasta met verse rauwe spinazie, tomaatjes en fetakaas.

Dit is wel redelijk toch?
Als het om fase een gaat niet, want je neemt verschillende producten met koolhydraten.

Gast
Gast

Bericht  Rouge zo 1 jul 2012 - 1:21

Punk'd mag ik je foto ook zien? Of anders via pm? Bij voorbaat dank :cheering:
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 1:37

Smikkell schreef:Kan iemand hier een lijst plaatsen met wat je in welke fase mag?

Ik vind de menu's redelijk lijken op wat ik nu met Amber eet, alleen dan wat meer koolhydraten. Ik eet bijvoorbeeld regelmatig noten en avocado, maar dat mag hierbij dus pas is fase 3?
Vraag me af of je dan ook zoveel resultaat ziet. Ik snap dat het beter werkt als je van bergen brood en pasta naar dit dieet overstapt, maar dat eet ik dus al niet.

Ik at ook bijna geen koolhydraten voor het dieet. En de koolhydraten die ik at waren voor 16:00 uur. Heel soms 's avonds wat volkorenpasta of zilvervliesrijst. (heb ook beide boeken van amber - gehad- ). Ik had ook echt geen hoge verwachtingen, helemaal omdat ik al een gezond bmi heb en bijna op mijn streefgewicht zit. Maar ben toch in 4 dagen tijd 2.3 kg afgvallen. Ik had toen straks een foto gepost, zal hem straks nog eens plaatsen aangezien rouge hem ook wilt zien, maar ben nu niet thuis.

Ik zal dan ook even het lijstje plaatsen met producten die in fase 1 onbeperkt gegeten mogen worden.

Gast
Gast

Bericht  Rouge zo 1 jul 2012 - 1:41

Ja straks ben ik ook niet thuis :nopompom: nou misschien lukt het nog hem te zien haha

Ik at trouwens echt veel koolhydraten, ben echt een broodeter. Verder at ik niet veel, maar als ik iets eet was het dus wel vaak iets van koolhydraten. Door dat boek ben ik me er wel meer van bewust hoe ongezond dat dus is. Nu probeer ik ook veel gevarieerder te eten.

Laatst aangepast door Rouge op zo 1 jul 2012 - 1:44; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Kowalski zo 1 jul 2012 - 1:43

Punkie ik heb je foto straks wel gezien, maar nog geen reactie geschreven! Ik vind niet dat het bij jou nodig was/is om kilo's kwijt te raken, maar ik zag inderdaad wel wat verschil bij je billen/benen! Ik heb respect dat je er zo fanatiek mee bezig bent, maar je ziet er nu ook al superhot uit hoor! Het 17 dagen dieet - Pagina 8 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 1:49

Punk'd - Wat goed! Ik heb trouwens jouw idee van het excelbestandje even gejat. Het 17 dagen dieet - Pagina 8 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 2:52

Deze pagina gooit echt roet in het eten. Nu wil ik dit allemaal maken en eten. Was dit maar een dieet, elke dag hun dagrecept eten Het 17 dagen dieet - Pagina 8 281626781

https://www.facebook.com/#!/FajaLobi

Een van mijn FB vrienden liked elke dag het menu, dus ze komen elke dag langs op mijn pagina Het 17 dagen dieet - Pagina 8 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 2:53

Arrgg... nu wil ik garnalen!!!!

Ik eet nu kwark met lijnzaad, walnoot en kaneel en vanavond veldsla met tomaat, lente uit en zalm.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 2:54

Smikkell schreef:Deze pagina gooit echt roet in het eten. Nu wil ik dit allemaal maken en eten. Was dit maar een dieet, elke dag hun dagrecept eten Het 17 dagen dieet - Pagina 8 281626781

Een van mijn FB vrienden liked elke dag het menu, dus ze komen elke dag langs op mijn pagina Het 17 dagen dieet - Pagina 8 3079029344

Smikkell.. Waarom doe je dit nou!!?? Evil or Very Mad Ik was dit vergeten, hoe lekker het was. Nu wil ik het eten!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 2:58

Zara schreef:
Smikkell schreef:Deze pagina gooit echt roet in het eten. Nu wil ik dit allemaal maken en eten. Was dit maar een dieet, elke dag hun dagrecept eten Het 17 dagen dieet - Pagina 8 281626781

Smikkell.. Waarom doe je dit nou!!?? Evil or Very Mad Ik was dit vergeten, hoe lekker het was. Nu wil ik het eten!
Sorry, ik ook! Ik ben ik staat om terug te gaan naar mijn eerste vriendje Het 17 dagen dieet - Pagina 8 394967 Ik mis het eten van zijn gestoorde moeder Het 17 dagen dieet - Pagina 8 394967

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 1 jul 2012 - 3:04

Smikkell schreef:Arrgg... nu wil ik garnalen!!!!

Ik eet nu kwark met lijnzaad, walnoot en kaneel en vanavond veldsla met tomaat, lente uit en zalm.

Wat was het ook alweer, gebroken lijnzaad of hele die beter was?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud