Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Ben ik weer haha. Al mijn 3e post op rij.
Vandaag weer 300 gram kwijt.
Maar zoals ik al zei, ik weet niet zeker of ik het de hele dag ga volhouden. Ik ga geen koolhydraten eten, maar ik zat er wel aan te denken om wat verse slagroom (zonder suiker) bij mij aardbeitjes te doen. Ik moet echt wat vetties hebben.
Ben trouwens echt ontzettend duizelig de afgelopen 2 dagen. Elke keer dat ik opsta, maakt niet uit wat ik aan het doen ben, moet ik de muur vastgrijpen en mijn ogen dichtdoen omdat ik anders echt omval.
Ik denk dat het met mijn bloeddruk te maken heeft, die kan soms nogal laag zijn, maar omdat ik nu ook geen zout eet is hij misschien wel heel laag.
Zou zout het proces echt heel erg veel in de weg staan? (qua vocht vasthouden etc.)
Hoe gaat het bij jullie?!
Maar zoals ik al zei, ik weet niet zeker of ik het de hele dag ga volhouden. Ik ga geen koolhydraten eten, maar ik zat er wel aan te denken om wat verse slagroom (zonder suiker) bij mij aardbeitjes te doen. Ik moet echt wat vetties hebben.
Ben trouwens echt ontzettend duizelig de afgelopen 2 dagen. Elke keer dat ik opsta, maakt niet uit wat ik aan het doen ben, moet ik de muur vastgrijpen en mijn ogen dichtdoen omdat ik anders echt omval.
Ik denk dat het met mijn bloeddruk te maken heeft, die kan soms nogal laag zijn, maar omdat ik nu ook geen zout eet is hij misschien wel heel laag.
Zou zout het proces echt heel erg veel in de weg staan? (qua vocht vasthouden etc.)
Gast- Gast
Ik doe niet mee aan het dieet maar ik weeg ineens zomaar 2 kilo zwaarder! Zonder iets geks te doen.. Kan dat vocht zijn?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Punk'd schreef:Ben ik weer haha. Al mijn 3e post op rij.
Dat duizelige gaat gelukkig over. Ik had er de eerste paar dagen ook last van.
Zorg in ieder geval dat je genoeg drinkt. Een beerje smokkelen is niet direct een ramp.
Ik had gisteravond een feestje. Toch een klein stukje appeltaart gehad en een paar snacks. Gelukkig lag er ook tomaat en komkommer dus heb het redelijk goed gedaan. Ik moest nog terugrijden dus heb sowieso geen drank gehad. Netjes aan het water gezeten
De weegschaal gaf vanmorgen hetzelfde als gister aan. Gelukkig niet meer
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ben ik ook weer. Bij mij gaat het tot nu toe ook goed.1,5 kg afgevallen. Ben benieuwd na het weekend of het er dan nog steeds af is. Moet er wel bij zeggen donderdag op vrijdagnacht 'ziek' te zijn geweest. Details zal ik verder besparen. Komt overigens niet door het dieet maar door nareactie van behandeling bij Chiropractor.
Zometeen lunchen in de stad...ik ga voor een grote salade met dressing apart!
Oma maken jullie ook die kefirsmootie? Geen idee waar ik dat kan kopen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zilver* schreef:Ben ik ook weer. Bij mij gaat het tot nu toe ook goed.1,5 kg afgevallen. Ben benieuwd na het weekend of het er dan nog steeds af is. Moet er wel bij zeggen donderdag op vrijdagnacht 'ziek' te zijn geweest. Details zal ik verder besparen. Komt overigens niet door het dieet maar door nareactie van behandeling bij Chiropractor.
Dat moet je aan je oma vragen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
hahaha
Nee die maak ik niet. De kippensoep ook niet.
Ik eet volgens het lijstje wat aan het einde van de versnelcyclus staat.
Dus ontbijt proteinen en fruit
Tussendoor probiotica
Lunch proteinen (kalkoen/kip), veel groentes en 2e portie fruit
Tussendoor probiotica
Diner proteinen (kalkoen/kip/vis)en veel groente
Nee die maak ik niet. De kippensoep ook niet.
Ik eet volgens het lijstje wat aan het einde van de versnelcyclus staat.
Dus ontbijt proteinen en fruit
Tussendoor probiotica
Lunch proteinen (kalkoen/kip), veel groentes en 2e portie fruit
Tussendoor probiotica
Diner proteinen (kalkoen/kip/vis)en veel groente
Gast- Gast
@Zilver. Die kefir smoothie maak ik nooit. Ik neem dan gewoon turkse yoghurt met fruit en blender het dan.
Heb net 2 uur op de racefiets gezeten. Vanmorgen dus 2 boterhammen met pindakaas gehad (oh wat was dat lekker na ruim 2 weken geen brood eten!)
Heb zo'n 1200 calorien verbrand, kan niet wachten wat de weegschaal morgen aangeeft
Heb net 2 uur op de racefiets gezeten. Vanmorgen dus 2 boterhammen met pindakaas gehad (oh wat was dat lekker na ruim 2 weken geen brood eten!)
Heb zo'n 1200 calorien verbrand, kan niet wachten wat de weegschaal morgen aangeeft
Ooh La La!- Prater
Bij welke dag ben je dan! Ik wil oooook een lekker boterhammetje
Heb vandaag wel portie aardbeien met 'verse - suikervrije - door mij geklopte' slagroom op. Dan bespaar ik de rest van de dag op vetten. (dus bak vanavond mijn kalkoentje zonder olie)
Ik moest gewoon even iets romigs hebben haha en ik vind het geen hele erg cheat
Ik twijfel wel nog steeds of ik de 17 dagen ga volmaken. Eerst maar eens 7 dagen en dan kijken hoe het gaat. Ben nu in 4 dagen dus al bijna 2 kg kwijt. Denk dat ik er op de 56 kg mee stop en dan de tweede cyclus ga doen.
Heb vandaag wel portie aardbeien met 'verse - suikervrije - door mij geklopte' slagroom op. Dan bespaar ik de rest van de dag op vetten. (dus bak vanavond mijn kalkoentje zonder olie)
Ik moest gewoon even iets romigs hebben haha en ik vind het geen hele erg cheat
Ik twijfel wel nog steeds of ik de 17 dagen ga volmaken. Eerst maar eens 7 dagen en dan kijken hoe het gaat. Ben nu in 4 dagen dus al bijna 2 kg kwijt. Denk dat ik er op de 56 kg mee stop en dan de tweede cyclus ga doen.
Gast- Gast
Ik zit op dag 13. Eigenlijk zou ik dus nog geen brood mogen hebben maar 2 uur racen op een yoghurtdrankje gaat niet lukken. Rest van de dag gaat gewoon weer volgens plan
Als je niet zo veel hoeft af te vallen zou ik ook gewoon eerder met cylus 2 beginnen. Ik wil
Minstens 10 kg afvallen dus ik ben nog wel even bezig zit nu op bijna 4.
Af en toe kun je toch best een beetje smokkelen? Als je daarna maar gewoon weer strikt verder gaat!
Als je niet zo veel hoeft af te vallen zou ik ook gewoon eerder met cylus 2 beginnen. Ik wil
Minstens 10 kg afvallen dus ik ben nog wel even bezig zit nu op bijna 4.
Af en toe kun je toch best een beetje smokkelen? Als je daarna maar gewoon weer strikt verder gaat!
Ooh La La!- Prater
Ik ben geĂŻnspireerd door jullie!
Heb gezien dat ik het boek kan downloaden bij bol.com voor 10 euro!
Maar ga eerst even kijken bij de ah of ze hem daar toevallig hebben.
Heb ook meteen een boodschappenlijstje op internet opgezocht zodat ik ook meteen kan beginnen.
Heb ook meteen een boodschappenlijstje op internet opgezocht zodat ik ook meteen kan beginnen.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
lyke86 schreef:Ik ben geĂŻnspireerd door jullie!
Jeeej. Hoe meer zielen hoe meer motivatie
Gast- Gast
Punk'd schreef:lyke86 schreef:Ik ben geĂŻnspireerd door jullie!
Jeeej. Hoe meer zielen hoe meer motivatie
Hoe ziet jullie afstreep lijst er trouwens uit? dat lijkt mij ook wel erg handig voor de motivatie!
lyke- Prater
Kowalski schreef:Zilver* schreef:Ben ik ook weer. Bij mij gaat het tot nu toe ook goed.1,5 kg afgevallen. Ben benieuwd na het weekend of het er dan nog steeds af is. Moet er wel bij zeggen donderdag op vrijdagnacht 'ziek' te zijn geweest. Details zal ik verder besparen. Komt overigens niet door het dieet maar door nareactie van behandeling bij Chiropractor.
Dat moet je aan je oma vragen
Die iPad ook
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik heb gewoon in excel
1. 2. 3. 4. etc. etc.
En elke dag zet ik een kruis door de dag die ik gehaald heb. En iedere ochtend schrijf ik bij de dag weer ik ben mijn gewicht en hoeveel er in totaal af is.
1. 2. 3. 4. etc. etc.
En elke dag zet ik een kruis door de dag die ik gehaald heb. En iedere ochtend schrijf ik bij de dag weer ik ben mijn gewicht en hoeveel er in totaal af is.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik heb gewoon in excel
1. 2. 3. 4. etc. etc.
Oke Ik dacht dat je er per dag ook bij had staan wat je moet eten en drinken enzo en dat je dat doorstreept.
Maar zo kan het idd ook
Pf mijn schoonmoeder belt me net of ik morgen mee ga onbeperkt spare ribs eten.. lekker dan haha
lyke- Prater
Ik wil ook meeschrijven! Dit topic is wat actiever dan die op de mamapijler, maar hoe meer topics hoe gemotiveerder ik kan meedoen haha. Ik heb zelf ook het 17dagendieet van bol.com gedownload en begin van het boek gelezen. Ivm borstvoeding volg ik niet strikt het hele schema, ik geef dr een eigen draai aan. Heb door het boek wel inspiratie van wat ik wel en niet moet eten. Ben woensdag begonnen en ben bijna een kilo kwijt. Exact weet ik niet omdat ik een lompe analoge weegschaal heb. Ik weeg nu 69 kilo en wil naar de 62. Ik ben de afgelopen 9 weken meer dan 15 kilo kwijtgeraakt (weet niet precies hoeveel ik woog aan het eind vd zwangerschap, ik durfde niet meer op de weegschaal. Maar een dag na de bevalling woog ik 84 ongeveer..damn ik was dus echt kolossaal) en ben erg gemotiveerd om de 62 te halen! Morgen weer beginnen met fitness, verder wandel ik veel met de baby.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
whohoee weer 500 gram eraf. 57.9
Heb gister nog wel (ongezoete) slagroom en 2 extra eieren op.
Ben echt zo blij met hoe het gaat.
Begin vandaag aan dag 5 en ben 2.3 kg kwijt
Heb gister nog wel (ongezoete) slagroom en 2 extra eieren op.
Ben echt zo blij met hoe het gaat.
Begin vandaag aan dag 5 en ben 2.3 kg kwijt
Gast- Gast
Dat is veel en snel! Ik zou ook nog wel 2 tot 2.5 kg kwijt willen tegen midden augustus... Wat ik me afvroeg, elke dag citroensap drinken, is dat niet slecht voor de tanden? Het is wel verdund met water, maar als je het dan elke dag drinkt...Is dat geen enorme aanslag op het glazuur elke keer?
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Geen idee eigenlijk.
Ik eet daarna mijn ontbijtje en poets gelijk mijn tanden. Hopelijk is het dan minder slecht.
Je kunt het ook gewoon voor een paar dagen doen en daarna fase 3 of 4 doen. Dan mag je bijna alles weer alleen na 16:00 uur bijv. geen koolhydraten meer. Als opbouw fase zodat je niet gelijk weer aankomt.
Sta er zelf ook echt van te kijken dat het zo snel gaat. Ik hou me wel echt 90% aan het lijstje en de enigste koolhydraten die ik heb aangeraakt de afgelopen paar dagen komen uit fruit.
Dag 3 had ik echt een meltdown haha, maar nu gaat het eigenlijk wel lekker
Ik eet daarna mijn ontbijtje en poets gelijk mijn tanden. Hopelijk is het dan minder slecht.
Je kunt het ook gewoon voor een paar dagen doen en daarna fase 3 of 4 doen. Dan mag je bijna alles weer alleen na 16:00 uur bijv. geen koolhydraten meer. Als opbouw fase zodat je niet gelijk weer aankomt.
Sta er zelf ook echt van te kijken dat het zo snel gaat. Ik hou me wel echt 90% aan het lijstje en de enigste koolhydraten die ik heb aangeraakt de afgelopen paar dagen komen uit fruit.
Dag 3 had ik echt een meltdown haha, maar nu gaat het eigenlijk wel lekker
Gast- Gast
Vind het knap hoor en ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor je op je streefgewicht zit!
Ik ben 3 dagen geleden begonnen, maar gisteren tijdens het klussen voelde ik me ontzettend slap, snel duizelig enzo...Ik werd er heel chagerijnig van ook ("het gaat toch nooit lukken, we gaan het nooit afkrijgen!") en werd kwaad dat mijn vriend stukje A ging verven terwijl ik in de planning had gezet stukje B. Arme vriend...
Ik heb dan 's avonds nog wel wat koolhydraten gegeten, maar vandaag ga ik weer proberen me eraan te houden. Loop jij nog hard trouwens nu je dit dieet volgt? Ik zie mezelf niet meer hardlopen, nu ik me zo voel...dat vind ik dan wel weer zonde.
Ik ben 3 dagen geleden begonnen, maar gisteren tijdens het klussen voelde ik me ontzettend slap, snel duizelig enzo...Ik werd er heel chagerijnig van ook ("het gaat toch nooit lukken, we gaan het nooit afkrijgen!") en werd kwaad dat mijn vriend stukje A ging verven terwijl ik in de planning had gezet stukje B. Arme vriend...
Ik heb dan 's avonds nog wel wat koolhydraten gegeten, maar vandaag ga ik weer proberen me eraan te houden. Loop jij nog hard trouwens nu je dit dieet volgt? Ik zie mezelf niet meer hardlopen, nu ik me zo voel...dat vind ik dan wel weer zonde.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Ik ben ook echt de hele tijd duizelig als ik opsta. Echt heel langzaam opstaan helpt. (Nu heb ik ook een lage bloeddruk waardoor ik het ook wel eens heb als ik geen dieet volg).
Hardlopen heb ik vorige keer geprobeerd maar het lukte maar 3 km. Was misselijk, zijpijnen en ook nog eens 2 dikke blaren
Ik denk dat het wel moet lukken nadat je een aantal dagen bezig bent. Misschien probeer ik straks een klein rondje. Voel me echt een stuk beter dan dag 2 en 3! Je moet daar echt even doorheen.
Hardlopen heb ik vorige keer geprobeerd maar het lukte maar 3 km. Was misselijk, zijpijnen en ook nog eens 2 dikke blaren
Ik denk dat het wel moet lukken nadat je een aantal dagen bezig bent. Misschien probeer ik straks een klein rondje. Voel me echt een stuk beter dan dag 2 en 3! Je moet daar echt even doorheen.
Gast- Gast
Dit lijkt me niet echt een gezond dieet eerlijk gezegd.. Volgens mij werkt het op lange termijn zelfs averechts.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Zou best kunnen. (dat ik de hele tijd duizelig ben als ik opsta bijv. vind ik ook niet echt gezond. Maar voor een aantal dagen slik ik het wel) Maar ik wil vooral de kilo's kwijt voor op vakantie
Ik kan me voorstellen dat als je echt een heel slecht eetpatroon van jezelf hebt dit niet werkt omdat je nadien weer terugvalt in je oude patroon. Maar mijn eetpatroon was voorheen al niet heel slecht. Heb alleen net dat extra zetje nodig.
Ik kan me voorstellen dat als je echt een heel slecht eetpatroon van jezelf hebt dit niet werkt omdat je nadien weer terugvalt in je oude patroon. Maar mijn eetpatroon was voorheen al niet heel slecht. Heb alleen net dat extra zetje nodig.
Gast- Gast
Sporten wordt in de eerste fase ook sterk afgeraden. Daarvoor krijg je te weinig koolhydraten binnen.
Bij mij staat de weegschaal al een paar dagen op hetzelfde gewicht, heel vervelend
Bij mij staat de weegschaal al een paar dagen op hetzelfde gewicht, heel vervelend
Ooh La La!- Prater
Balen oh la la
Maar je moet wel iedere dag 17 minuten bewegen volgens het boek.
Nouja ik voel me sinds gisteren eigen kiplekker haha. Ik ga straks een stukje wandelen met mijn moeder. Gezellig
Maar je moet wel iedere dag 17 minuten bewegen volgens het boek.
Nouja ik voel me sinds gisteren eigen kiplekker haha. Ik ga straks een stukje wandelen met mijn moeder. Gezellig
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: