Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 11 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:40

Ik heb vandaag te weinig gegeten denk ik en gezondigd met wat witte kaas in mijn salade Laughing Foei, maar het pakje was al open, is nu op angel

Zonder courgette kan ik niet :O

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:42

Ik heb vandaag een meergranenbroodje met tartaar op Neutral

Ik kon gewoon echt niet meer. Voelde me zo ontzettend slap.

EN NU VOEL IK ME TOP haha.

Morgen weer precies volgens plan. (Had deze refill gewoon echt even nodig Yes )

(Ben allang blij dat ik niet naar de supermarkt ben gefiets om chocolade, chips en haribo kikkertje te gaan kopen) :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:43

Reva schreef:Ik heb vandaag te weinig gegeten denk ik en gezondigd met wat witte kaas in mijn salade Laughing Foei, maar het pakje was al open, is nu op Het 17 dagen dieet - Pagina 11 2474380249

Wat heb je gegeten dan?

Nee, ik ook niet. Ook niet maar 17 dagen. Morgenmiddag maak ik courgette soep! Het 17 dagen dieet - Pagina 11 3079029344

Rouge, ik blijf ook gewoon sporten hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:44

Maar ben jij gedurende de dag heel actief of eet je echt heel weinig dat je je zo voelt?

Gast
Gast

Bericht  lyke ma 2 jul 2012 - 3:46

Morgen ga ik echt beginnen!! :P

Was vandaag pas om 12 uur uit bed.. dus dan is het ritme er al weer uit..
Heb vandaag wel alleen yoghurt gegeten en die kippensoep en eet vanavond gestoomde zalm met gestoomde groente..
Dus eigenlijk ben ik al begonnen.

Maar morgen dus helemaal volgens het schema.
Heb bakjes gekocht bij de xenos zodat ik salade mee naar mijn werk kan nemen voor de lunch en heb bakjes griekse yoghurt gekocht die ik ook mee kan nemen smile

Het gaat me lukken haha..
En als ik jullie verhalen lees voel ik me nog meer gemotiveerd!

Mijn vriend komt over 20 dagen weer thuis dus dat is ook een stok achter de deur.. voordat hij thuis is wil ik minstens 3 kilo afgevallen zijn!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Rose ma 2 jul 2012 - 3:47

Ik open af en toe dit topic en heb hier (geloof ik) iets gelezen over je dag beginnen met warm/lauw water met citroen? Moet je dan een hele of halve citroen uitpersen en dat bij het warme/lauwe water doen?
Dat wil ik wel eens gaan proberen namelijk smile
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:52

Reva schreef:
Maura schreef:Voor de mensen die het boek (nog) niet hebben; Hier staat vrij veel informatie op + dagmenu's. http://www.vetvrij.com/phpBB3/viewforum.php?f=296&sid=3808f3b1712950af530a7c53103d72f6

Ik volg het zelf niet, maar vind het allemaal wel leuk om te lezen.

Gewoon gaan volgen joh!

Ik ga me daar aanmelden haha. Misschien helpt het me nog meer om elke dag het lijstje uit te typen Razz (vind het ook wel leuk om advies te krijgen van vrouwen die het al meerdere fases doen. Zag net gewoon een vrouw voorbij komen die ruim 45 kilo was kwijtgeraakt!) Poeeh

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:52

Rose schreef:Ik open af en toe dit topic en heb hier (geloof ik) iets gelezen over je dag beginnen met warm/lauw water met citroen? Moet je dan een hele of halve citroen uitpersen en dat bij het warme/lauwe water doen?
Dat wil ik wel eens gaan proberen namelijk smile

Een halve smile

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 2 jul 2012 - 3:54

punk'd ik vind het niet gek dat je nu stilstaat. Je bent best snel meer dan 2 kilo kwijtgeraakt, en je bent al best wel dun.
Heb ook ergens gelezen dat je best een dag er tussen kan hebben dat je eet wat je wil, zodat je lichaam 'in de war' is en niet op de spaarstand gaat. Alleen durf ik dat ook niet zo goed aan, tis ook niet motiverend als je na die ene dag weer een kilo meer weegt.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:56

Smikkell schreef:
Reva schreef:Ik heb vandaag te weinig gegeten denk ik en gezondigd met wat witte kaas in mijn salade Laughing Foei, maar het pakje was al open, is nu op Het 17 dagen dieet - Pagina 11 2474380249

Wat heb je gegeten dan?

Nee, ik ook niet. Ook niet maar 17 dagen. Morgenmiddag maak ik courgette soep! Het 17 dagen dieet - Pagina 11 3079029344

Rouge, ik blijf ook gewoon sporten hoor.
:

Punk'd, haribo kikkers Laughing Die vind ik ook heel lekker laughcry
Prima toch dat je die tartaar even nodig had, geen ramp idd!

1
Smikk, tot nu toe

O: warm water met citroen, kwark met twee kiwi's
T: verse muntthee en een peer
L: salade van veldsla, tomaatjes, paprika, sperziebonen, gekookte eieren en wat witte kaas

En straks avondeten.

Gast
Gast

Bericht  lyke ma 2 jul 2012 - 4:13

Ik ben nu die kippensoep aan het maken smile
Die kan ingevroren worden toch?
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:40

Maar wat doet een glas warm water met citroensap wel voor je, wat Groene Thee met citroen of Citroenthee niet voor je doet?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:44

Maura schreef:Maar wat doet een glas warm water met citroensap wel voor je, wat Groene Thee met citroen of Citroenthee niet voor je doet?

Volgens mij is het echt de substantie van citroen. Dus het pure sap wat je stofwisseling een boost geeft smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:47

Punk'd schreef:
Maura schreef:Maar wat doet een glas warm water met citroensap wel voor je, wat Groene Thee met citroen of Citroenthee niet voor je doet?

Volgens mij is het echt de substantie van citroen. Dus het pure sap wat je stofwisseling een boost geeft Het 17 dagen dieet - Pagina 11 561177

Dat dacht ik al. Maar het lijkt me zo ongelofelijk smerig. Het 17 dagen dieet - Pagina 11 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:00

Een collega van me die een ander dieet volgt, moet ook veel groene thee drinken maar mag geen groene thee met smaakje zeg maar, omdat daar weer teveel suikers in zouden zitten. Misschien een tipje?
Je kunt zelf ook een klein beetje citroensap bij je groene thee doen of er verse munt in laten trekken misschien als je niet van puur groene thee houd?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:18

_Jackie schreef:Een collega van me die een ander dieet volgt, moet ook veel groene thee drinken maar mag geen groene thee met smaakje zeg maar, omdat daar weer teveel suikers in zouden zitten. Misschien een tipje?
Je kunt zelf ook een klein beetje citroensap bij je groene thee doen of er verse munt in laten trekken misschien als je niet van puur groene thee houd?
De groene thee van de supermakt is ook niet (allemaal) 100% groene thee. Daarvoor moet je bijvoorbeeld thee van Simon Levelt hebben. Das anders dan de supermarkt thee.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:26

Smikkell schreef:
_Jackie schreef:Een collega van me die een ander dieet volgt, moet ook veel groene thee drinken maar mag geen groene thee met smaakje zeg maar, omdat daar weer teveel suikers in zouden zitten. Misschien een tipje?
De groene thee van de supermakt is ook niet (allemaal) 100% groene thee. Daarvoor moet je bijvoorbeeld thee van Simon Levelt hebben. Das anders dan de supermarkt thee.
Dat sowieso!
Ik krijg altijd echte groene thee van mijn schoonmoeder, bij een of andere gezondheidswinkel vandaan. Ik vind de groene thee uit supermarkten namelijk niet te zuipen Neutral

Gast
Gast

Bericht  lyke ma 2 jul 2012 - 5:31

Ik heb groene thee van een toko.. zijn gedroogde theebladeren en die doe ik in een theezeefje.
Lekkerste groene thee vind ik smile
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  VanillaRose ma 2 jul 2012 - 18:03

Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg! Jullie verhalen werken echt motiverend! Vorige week heb ik ook het boek aangeschaft en ben sinds gisteren begonnen. Alleen het avondeten heb ik gisteren niet kunnen volgen omdat ik bij iemand anders at. Wel zo weinig mogelijk aardappeltjes gegeten.
Ben vanochtend snel op de weegschaal gegaan, maar er is maar 200 gram af sinds gisteren. Dat vond ik wel een beetje jammer, had er meer van verwacht al. Maar we gaan vandaag weer vrolijk verder.
Wil als het lukt 6 kilo kwijt. Heb zojuist al ontbeten met 2 gekookte eieren en een bakje turkse yoghurt. Vanmiddag neem ik de kipgroentesoep mee naar mijn werk! we gaan er weer voor! Het 17 dagen dieet - Pagina 11 3079029344

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:29

Goed zo Vanille rose!!

Alles wat eraf is is meegenomen toch! En waarschijnlijk ligt het gewoon aan de aardappels 's avonds. Valt erg zwaar op de maag en je lichaam heeft geen tijd meer om die koolhydraten om te zetten in energie.

Komt goed! 200 gram is een heel mooi begin! Succes Very Happy

Ik ben aangekomen na mijn heerlijke broodje tartaar van gisteren haha. Was wel te verwachten maar ik voel me wel echt weer top en ga er weer helemaal voor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:49

Ik ben vandaag begonnen. Zat er tijdens mijn vakantie al aan te denken en toen ik bij terugkomst dit topic las, ben ik overstag gegaan. Mijn boek wordt als het goed is vandaag bezorgt en ik heb net 2 roereitjes op en het glas warm water met een halve citroen. Ik zit alleen even in met wat ik verder mag deze dag (totdat mijn boek is bezorgt). Ik zat te denken om rond een uurtje of 10.00 een bakje yoghurt met aardbeien te nemen (hoeveel is toegestaan?) en om 12.00 uur salade met tonijn op water en om 13.50 uur nog veel fruit, dan savonds kip met broccoli en dan rond 21.00 uur een bakje yoghurt met wat stevia.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:56

Klinkt goed!

Een portie fruit staat gelijk aan bijv. het gewicht van een appel. (zo doe ik dat haha) Of ik bak 1/3 tot half bakje aardbeien.

Een portie probiotica (yoghurt etc) is 180 gram (klein bakje)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:00

en hoeveel porties fruit mag je per dag? Ik lees op vetvrij wel duidelijk dat je alleen voor 14.00 uur fruit mag maar niet hoeveel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:04

Shoesdontlie schreef:en hoeveel porties fruit mag je per dag? Ik lees op vetvrij wel duidelijk dat je alleen voor 14.00 uur fruit mag maar niet hoeveel.

2 portie probiotica en 2 porties fruit.

Fruit (en verderop in het boek alle andere koolhydraten) altijd voor 14:00 uur inderdaad smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:07

Ik doe het net andersom.

Ik merk dat de eieren 's ochtends heel goed vullen dus heb nog geen dusdanig 'trek' gevoel om 10/11 uur om yoghurt te pakken.

Ik ontbijt met eieren en glas citroen water en probiotica

Tussendoor: portie fruit

Lunch: salade etc.

Tussendoor: Porti probiotica met fruit

Diner: wat er in het boek staat

Tussendoor: -niets, want alles is op- maar als jij hier yoghurt wilt kun je ook de yoghurt die ik bijv. bij mijn 2e tussendoor moment had staan gebruiken smile

Het is maar net uitvogelen op welk tussendoor moment je het meest verzadigd bent zodat je je probiotica/fruit goed kunt verdelen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: