Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
+26
Sweet Sylvana
Alex
Pompoen
Jasmine
Bazinga
Toet
luisa
Poubelle
Takkie
Raindrop
Stuiterbal
Marin
Mint
girli
Kerel
Beachgirl
Ibbeltje
Kowalski
Discordia
Jerry
Spring
Blond
Lejow
Ilargi
Red Velvet
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 9 van 12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
Lejow schreef:Ik ben dom, anders mag ik niet rellen. Dat is hier boven al vastgesteld.
Het ging niet om jou Carrie, maar om het feit dat jij het zo mag omschrijven en toen Charlie dat deed en het anders noemde er een hele rel ontstond.
Ah ok, dan begreep ik je verkeerd. Ik weet niet hoe Charly het toen omschreven heeft, maar het kan wel degelijk aan de toon liggen waarop iemand iets zegt natuurlijk.
Gast- Gast
Een vriendin van mij is ook 'speciaal' (tenminste, nooit echt vastgesteld, maar als het niet zo is eet ik mijn schoen op). En ja tegen haar doe ik ook zo, in de zin van soms wat harder zijn en zeggen waar het op staat. Dat heeft ze nodig, omdat ze anders heel erg in kan blijven hangen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Seriously. Speciaal? Waarom noem je het beestje niet gewoon bij de naam?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zelda schreef:Ik ben heel rustig hoor
Misschien moet je soms je eigen posts eens achter elkaar nalezen, dan zie je dat je jezelf echt onsterfelijk belachelijk maakt.
En nee cimic, mijn post zul je niet meer vinden dat is al eeuwen geleden. En het zal niks schokkends zijn, want dat was in de fase dat ik CBL nog serieus nam en haar constructieve tips probeerde te geven. (Daarna werd ik door haar voor de zoveelste keer uitgekafferd en was dat voorbij ).
Gast- Gast
Lejow schreef:Een vriendin van mij is ook 'speciaal' (tenminste, nooit echt vastgesteld, maar als het niet zo is eet ik mijn schoen op). En ja tegen haar doe ik ook zo, in de zin van soms wat harder zijn en zeggen waar het op staat. Dat heeft ze nodig, omdat ze anders heel erg in kan blijven hangen.
Kan, maar dat is je vriendin. En hier helpt het blijkbaar niet, na al die jaren is dat toch wel duidelijk. Vind het serieus sneu en kinderachtig dat dit nu al jaren zo doorgaat.
Gast- Gast
Lejow schreef:Een vriendin van mij is ook 'speciaal' (tenminste, nooit echt vastgesteld, maar als het niet zo is eet ik mijn schoen op). En ja tegen haar doe ik ook zo, in de zin van soms wat harder zijn en zeggen waar het op staat. Dat heeft ze nodig, omdat ze anders heel erg in kan blijven hangen.
En nu vraag ik me af? Geen aanval of dat serieus werk? Harder aanpakken?? Iemand met een beperking ziet dat als de jandoedel niet. Ze kunnen namelijk die klik niet maken. Dan is het eerder dwijlen met de kraan open.
Gast- Gast
Alex schreef:Seriously. Speciaal? Waarom noem je het beestje niet gewoon bij de naam?
Welke naam? Weet ik veel wat ze precies heeft, dat kunnen 101 dingen zijn. Dan ga ik hier toch geen diagnoses stellen ofzo?
Gast- Gast
Als je niet eens zeker weet óf CBL wel zo 'speciaal' is snap ik helemáál niet dat je het überhaupt benoemt.
Alex- Ratel
Ik ben het helemaal eens met Carrie. Ik behandel CBL gewoon met respect en leg dingen misschien soms wel even extra iets duidelijker uit met wat geduld, maar ik kan het écht wel oke met haar vinden. Als dat voor haar werkt, waarom niet? Ik hoef daar ook echt geen naam aan te geven, wat het ook moge zijn, maar ik merk wel dat ik met duidelijkheid en rust echt veel beter kan communiceren met haar en dat ze echt een schat is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Cimic schreef:Dan is het eerder dwijlen met de kraan open.
Ik zou dweilen proberen.
Alex- Ratel
Cimic schreef:Lejow schreef:Een vriendin van mij is ook 'speciaal' (tenminste, nooit echt vastgesteld, maar als het niet zo is eet ik mijn schoen op). En ja tegen haar doe ik ook zo, in de zin van soms wat harder zijn en zeggen waar het op staat. Dat heeft ze nodig, omdat ze anders heel erg in kan blijven hangen.
En nu vraag ik me af? Geen aanval of dat serieus werk? Harder aanpakken?? Iemand met een beperking ziet dat als de jandoedel niet. Ze kunnen namelijk die klik niet maken. Dan is het eerder dwijlen met de kraan open.
Dan ziet ze het vaak wel.
Lejow- Lady Post-a-lot
Cimic schreef:Lejow schreef:Een vriendin van mij is ook 'speciaal' (tenminste, nooit echt vastgesteld, maar als het niet zo is eet ik mijn schoen op). En ja tegen haar doe ik ook zo, in de zin van soms wat harder zijn en zeggen waar het op staat. Dat heeft ze nodig, omdat ze anders heel erg in kan blijven hangen.
Dit dus. En zeggen waar het op staat is wel iets anders dan belachelijk maken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Charlie schreef:Zelda schreef:Ik ben heel rustig hoor
Misschien moet je soms je eigen posts eens achter elkaar nalezen, dan zie je dat je jezelf echt onsterfelijk belachelijk maakt.
En nee cimic, mijn post zul je niet meer vinden dat is al eeuwen geleden. En het zal niks schokkends zijn, want dat was in de fase dat ik CBL nog serieus nam en haar constructieve tips probeerde te geven. (Daarna werd ik door haar voor de zoveelste keer uitgekafferd en was dat voorbij ).
Ik heb het ook vaak geprobeerd maar schijnbaar heeft het idd geen vat op haar, maar sorry dan ben ik het met Carrie eens dat het erg sneu is om haar (continue) belachelijk te maken want het kom bijna neer op het feit dat je het zelfde doet als degene die dat bij jou doet en een sneeuwbalgevecht is moeilijk te winnen. Wees dan de chick en sta erboven. (ja lekker anaalridderig maar is dan echt de manier??)
Gast- Gast
Ik maak haar in dit topic toch niet belachelijk?
Ik noem de dingen op waar ze zich altijd en eeuwig aan ergert en vraag me serieus af of er ook dingen zijn die ze wél leuk vindt.. Ja, met een wat sarcastische ondertoon, dat wel.
Ik noem de dingen op waar ze zich altijd en eeuwig aan ergert en vraag me serieus af of er ook dingen zijn die ze wél leuk vindt.. Ja, met een wat sarcastische ondertoon, dat wel.
Lejow- Lady Post-a-lot
Cimic schreef:Charlie schreef:Zelda schreef:Ik ben heel rustig hoor
Ik heb het ook vaak geprobeerd maar schijnbaar heeft het idd geen vat op haar, maar sorry dan ben ik het met Carrie eens dat het erg sneu is om haar (continue) belachelijk te maken want het kom bijna neer op het feit dat je het zelfde doet als degene die dat bij jou doet en een sneeuwbalgevecht is moeilijk te winnen. Wees dan de chick en sta erboven. (ja lekker anaalridderig maar is dan echt de manier??)
Cimic!! Bah!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Cimic schreef:Dan is het eerder dwijlen met de kraan open.
Ik zou dweilen proberen.
Whaha sollie! Damn you autodingescorrect!
Gast- Gast
Alex schreef:Als je niet eens zeker weet óf CBL wel zo 'speciaal' is snap ik helemáál niet dat je het überhaupt benoemt.
Joh, dan snap je het toch lekker niet. Als je niet ziet dat zij 'iets' heeft, heb je toch echt wel een plaat voor je kop.
Gast- Gast
Cimic schreef:Alex schreef:Cimic schreef:Dan is het eerder dwijlen met de kraan open.
Ik zou dweilen proberen.
Whaha sollie! Damn you autodingescorrect!
Alex- Ratel
Cimic schreef:Charlie schreef:Zelda schreef:Ik ben heel rustig hoor
Even serieus. Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken wat betreft het belachelijk maken, maar je spreekt mij nu er wel op aan.
Ik reageer vaak sarcastisch op mensen, met een knipoog, plagerig of met humor, maar ik let er écht wel op dat ik mensen niet kwets, onder de gordel raak of pijn doe.
Wat dat betreft behandel ik CBL niet anders dan anderen. Wat ik tegen haar typ, zou ik ook tegen ieder ander kunnen typen.
Ik zie mezelf daarin eigenlijk al opvallend níet veroordelend. Dat types als Zelda dat maar niet inzien, daar kan ik weinig tegen doen. Ieder vat zaken natuurlijk anders op.
Gast- Gast
Carrie schreef:Alex schreef:Als je niet eens zeker weet óf CBL wel zo 'speciaal' is snap ik helemáál niet dat je het überhaupt benoemt.
Joh, dan snap je het toch lekker niet. Als je niet ziet dat zij 'iets' heeft, heb je toch echt wel een plaat voor je kop.
Ik zeg nergens dat ik het niet snap. Ik ken CBL niet persoonlijk en maak haar alleen hier mee. Ze komt hier op het forum niet al te snugger over (sorry CBL, maar dat is mijn mening), maar is ze dan gelijk 'speciaal' (om in jouw bewoording mee te gaan)? Ze kan toch ook gewoon zo dom zijn als het achtereind van een varken? Die mensen bestaan ook, weet je.
Alex- Ratel
Carrie schreef:Alex schreef:Als je niet eens zeker weet óf CBL wel zo 'speciaal' is snap ik helemáál niet dat je het überhaupt benoemt.
En ik heb serieus ook dit vermoeden gehad, er klopt gewoon iets niet. Of ze moet z'n spelletje spelen dat wij met het hele forum er met beiden benen in trappen, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Gast- Gast
Alex schreef:Carrie schreef:Alex schreef:Als je niet eens zeker weet óf CBL wel zo 'speciaal' is snap ik helemáál niet dat je het überhaupt benoemt.
Ik zeg nergens dat ik het niet snap. Ik ken CBL niet persoonlijk en maak haar alleen hier mee. Ze komt hier op het forum niet al te snugger over (sorry CBL, maar dat is mijn mening), maar is ze dan gelijk 'speciaal' (om in jouw bewoording mee te gaan)? Ze kan toch ook gewoon zo dom zijn als het achtereind van een varken? Die mensen bestaan ook, weet je.
Juistem, volgens mij is CBL degene hier met de plaat voor de kop..
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Carrie schreef:Alex schreef:Als je niet eens zeker weet óf CBL wel zo 'speciaal' is snap ik helemáál niet dat je het überhaupt benoemt.
In dat geval vind ik jouw suggestie nog meer beledigend dan dat van Carrie.
Ze heeft een gebruiksaanwijzing ja. Pas je je daar een beetje op aan? Dan kan je gewoon echt leuk normaal contact met haar hebben. Doe je dat niet? Ja dan kan je je nogal ergeren aan haar. Maar lijkt me meer een zorg van jezelf dan van haar. Natuurlijk ben je vrij om je een beetje in te leven en aan te passen, maar dat opzettelijke gebash vind ik zo makkelijk. Ja, het is altijd hetzelfde liedje, maar dat komische lolletje er aan hangen vind ik echt zo ongepast.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Beestje bij de naam noemen: Lucky
Maar ik denk dat het vermoeden heerst dat CBL een licht verstandelijke beperking heeft.
Maar ik denk dat het vermoeden heerst dat CBL een licht verstandelijke beperking heeft.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Spelen op de grond
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
» Met hoofd op grond bonken
» Huis niet op begane grond
» Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
» Met hoofd op grond bonken
» Huis niet op begane grond
» Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..
Pagina 9 van 12
Permissies van dit forum: