Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
+26
Sweet Sylvana
Alex
Pompoen
Jasmine
Bazinga
Toet
luisa
Poubelle
Takkie
Raindrop
Stuiterbal
Marin
Mint
girli
Kerel
Beachgirl
Ibbeltje
Kowalski
Discordia
Jerry
Spring
Blond
Lejow
Ilargi
Red Velvet
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 11 van 12
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
Alex schreef:Cimic schreef:Alex schreef:Als je het dan toch hebt over het respecteren van andere forummers had het woord 'speciaal' niet eens genoemd mogen worden in dit topic.
Nee maar er zijn genoeg meiden die CBL een domme zwart/wit kijkende doos vinden. Is dat dan wel netjes? Of nu het woord speciaal wordt gebruikt of domme doos het beide even kwetsend.
Iets vinden of het daadwerkelijk plaatsen is ook wel even iets anders.
Heb toch wel regelmatig in CBL topic's gezien dat het woord dom, muts of weet ik veel voorbij kwam? Neem aan dat zoiets ook niet echt bevordelijk is voor het zelfvertrouwen.
Gast- Gast
Cimic schreef:Alex schreef:Cimic schreef:Alex schreef:Als je het dan toch hebt over het respecteren van andere forummers had het woord 'speciaal' niet eens genoemd mogen worden in dit topic.
Nee maar er zijn genoeg meiden die CBL een domme zwart/wit kijkende doos vinden. Is dat dan wel netjes? Of nu het woord speciaal wordt gebruikt of domme doos het beide even kwetsend.
Heb toch wel regelmatig in CBL topic's gezien dat het woord dom, muts of weet ik veel voorbij kwam? Neem aan dat zoiets ook niet echt bevordelijk is voor het zelfvertrouwen.
Je weet dat het alleen CBL zélf is die die woorden gebruikt?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Cimic schreef:Alex schreef:Cimic schreef:Alex schreef:Als je het dan toch hebt over het respecteren van andere forummers had het woord 'speciaal' niet eens genoemd mogen worden in dit topic.
Ik denk dat ze het inderdaad weet, want ze reageert niet meer.
Voor wie geldt deze speciale regel eigenlijk verder nog op het forum? Dan kan ik er rekening mee houden.
Gast- Gast
Charlie schreef:Alex schreef:Je weet dat het alleen CBL zélf is die die woorden gebruikt?
Voor wie geldt deze speciale regel eigenlijk verder nog op het forum? Dan kan ik er rekening mee houden.
Alex- Ratel
Charlie schreef:Alex schreef:Cimic schreef:Alex schreef:Cimic schreef:Alex schreef:Als je het dan toch hebt over het respecteren van andere forummers had het woord 'speciaal' niet eens genoemd mogen worden in dit topic.
Ik wil best reageren hoor Carlie, maar dan zal ik ook met feiten moeten komen en moet ik dan behalve moraalridderig ook nog een klikspaan zijn?
Gast- Gast
Een discussie heeft vrij weinig zin wanneer je wel om het hardst A roept maar te schijterig bent het plausibel te maken met B.
Gast- Gast
Misschien wel maar nogmaals heb geen zin om te klikken want dan ga ik andere personen er ook bij betrekken en dan heb ik het weer gedaan.
Gast- Gast
Cimic schreef:Misschien wel maar nogmaals heb geen zin om te klikken want dan ga ik andere personen er ook bij betrekken en dan heb ik het weer gedaan.
Zo zonde, niemand heeft 'iets gedaan'. Elke normale discussie wordt hier zo verschrikkelijk overdreven en persoonlijk genomen doordat mensen het gevoel hebben zo voorzichtig te moeten doen. Dat ik het bijv. niet met jou eens bent betekent niet dat ik jou niet alsnog heel leuk kan vinden. Of CBL, of weet ik wie. Loosen up mensen.
Gast- Gast
Charlie schreef:Cimic schreef:Misschien wel maar nogmaals heb geen zin om te klikken want dan ga ik andere personen er ook bij betrekken en dan heb ik het weer gedaan.
Zo zonde, niemand heeft 'iets gedaan'. Elke normale discussie wordt hier zo verschrikkelijk overdreven en persoonlijk genomen doordat mensen het gevoel hebben zo voorzichtig te moeten doen. Dat ik het bijv. niet met jou eens bent betekent niet dat ik jou niet alsnog heel leuk kan vinden. Of CBL, of weet ik wie. Loosen up mensen.
Klopt, maar maar vrouwen onder elkaar kunnen af en toe verschrikkelijke kipjes zijn en ja misschien zoals de rest hou ik me dan in om erger te voorkomen, want als een iemand van stok vliegt volgt vaak de rest.
Gast- Gast
Cimic schreef:Charlie schreef:Cimic schreef:Misschien wel maar nogmaals heb geen zin om te klikken want dan ga ik andere personen er ook bij betrekken en dan heb ik het weer gedaan.
Klopt, maar maar vrouwen onder elkaar kunnen af en toe verschrikkelijke kipjes zijn en ja misschien zoals de rest hou ik me dan in om erger te voorkomen, want als een iemand van stok vliegt volgt vaak de rest.
Onder inhouden versta ik iets anders dan het vuur aanwakkeren en je dan terugtrekken, cimic.
Gast- Gast
haha dames? Is de dinsdag geen gewone werk- of studiedag voor jullie?
#dtv
#dtv
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Charlie schreef:Cimic schreef:Charlie schreef:Cimic schreef:Misschien wel maar nogmaals heb geen zin om te klikken want dan ga ik andere personen er ook bij betrekken en dan heb ik het weer gedaan.
Onder inhouden versta ik iets anders dan het vuur aanwakkeren en je dan terugtrekken, cimic.
Als jij dat zo ziet Carlie, mag best. Denk ook niet dat ik jou nu blijer ga maken als ik wel ga vertellen wie of wat ooit tegen CBL heeft geroepen.
Gast- Gast
Kerel schreef:haha dames? Is de dinsdag geen gewone werk- of studiedag voor jullie?
#dtv
KOP DICHT! Dit is ons kippenhok ja! Heb trouwens een weekje vakantie btw.
Gast- Gast
Cimic schreef:
Als jij dat zo ziet Carlie, mag best. Denk ook niet dat ik jou nu blijer ga maken als ik wel ga vertellen wie of wat ooit tegen CBL heeft geroepen.
Er staat Charlie hè.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Kerel schreef:haha dames? Is de dinsdag geen gewone werk- of studiedag voor jullie?
#dtv
Voor mij niet.
Cimic, het is trouwens CHarlie.
Alex- Ratel
Discordia schreef:Cimic schreef:
Er staat Charlie hè.
Hmmm ik denk dat mijn nieuwe werkgever een rolberoerte gaat krijgen als ze mijn verslagen gaat lezen
Sorry bij deze Charlie.
Gast- Gast
Ik heb zwangerschapsverlof
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
En toch Cimic, ik laat me niet als iemand neerzetten die mensen kwetst en vervolgens aangeeft dat je 'niet wilt klikken omdat je het anders hebt gedaan' als ik vraag naar voorbeelden.
Dat is een discussie van het niveau 0 zeg maar.
Gast- Gast
Charlie schreef:En toch Cimic, ik laat me niet als iemand neerzetten die mensen kwetst en vervolgens aangeeft dat je 'niet wilt klikken omdat je het anders hebt gedaan' als ik vraag naar voorbeelden.
Voor speciale mensen?
Alex- Ratel
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Charlie schreef:En toch Cimic, ik laat me niet als iemand neerzetten die mensen kwetst en vervolgens aangeeft dat je 'niet wilt klikken omdat je het anders hebt gedaan' als ik vraag naar voorbeelden.
Ik zeg toch niet dat jij nu CBL aan het kwetsen bent, kan me alleen even niet vinden in je CBLhumor. Daar zitten wij niet op een lijn Charlie. Ik weet wel idd dat er uitspraken zijn geweest door mensen die CBL een dom meisje vinden. Ik kan het forum nu wel doorspitten op zoek naar de antwoorden maar is de discussie dan over? Denk het niet want dan komt er zo weer een nieuwe rel. En dan heb ik het idee dat jij lachend van je stoel valt.
Gast- Gast
Cimic schreef:Charlie schreef:En toch Cimic, ik laat me niet als iemand neerzetten die mensen kwetst en vervolgens aangeeft dat je 'niet wilt klikken omdat je het anders hebt gedaan' als ik vraag naar voorbeelden.
Ik zeg toch niet dat jij nu CBL aan het kwetsen bent, kan me alleen even niet vinden in je CBLhumor. Daar zitten wij niet op een lijn Charlie. Ik weet wel idd dat er uitspraken zijn geweest door mensen die CBL een dom meisje vinden. Ik kan het forum nu wel doorspitten op zoek naar de antwoorden maar is de discussie dan over? Denk het niet want dan komt er zo weer een nieuwe rel. En dan heb ik het idee dat jij lachend van je stoel valt.
Zeg hallo, oppassen met wat je zegt he
Dat is niet goed voor de Charlesbaby's!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, cut her some slack. Ze schreef mijn naam goed ja.
Gast- Gast
Daarbij pas ik sinds enkele weken niet meer in stoelen.
Gast- Gast
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Spelen op de grond
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Huis niet op begane grond
» Welke uitspraken erger jij je aan?
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Huis niet op begane grond
» Welke uitspraken erger jij je aan?
Pagina 11 van 12
Permissies van dit forum: