Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..
Hoe kan ik dat oplossen? Ik heb een driewieler met duwstang van Puky. Ze heeft voor haar voetjes nu nog het voetenplankje dat we erbij hebben gekocht, maar kan inmiddels ook wel bij de trappers.
Alleen wil ze op geen van beiden haar voetjes langer dan een paar seconden houden. Het liefst laat ze haar benen hangen en sleept ze met haar voetjes over de grond. Of ze probeert haar voetjes tussen de wielen van het fietsje te duwen. Dat lukt gelukkig niet, maar deze activiteiten slopen haar schoentjes
Het enige wat ik nu steeds doe ik zeggen dat haar voetjes op het plankje moeten en waarom, en steeds haar voetjes terug zetten. Maar zo is het fietsen niet zo heel leuk meer, constant die benen over de grond
Alles wat ik tot nu toe kan bedenken is geen optie. Zoals geen schoentjes maar dikke sokken of slofjes aantrekken, want dan doet ze waarschijnlijk hetzelfde. Of blote voetjes met lekker weer, dat durf ik om dezelfde reden al helemaal niet aan. En ik kan niks verzinnen om die voetjes op zijn plek te houden.. Iemand een handige tip, of kan ik beter rustig afwachten tot deze fase voorbij is
Alleen wil ze op geen van beiden haar voetjes langer dan een paar seconden houden. Het liefst laat ze haar benen hangen en sleept ze met haar voetjes over de grond. Of ze probeert haar voetjes tussen de wielen van het fietsje te duwen. Dat lukt gelukkig niet, maar deze activiteiten slopen haar schoentjes
Het enige wat ik nu steeds doe ik zeggen dat haar voetjes op het plankje moeten en waarom, en steeds haar voetjes terug zetten. Maar zo is het fietsen niet zo heel leuk meer, constant die benen over de grond
Alles wat ik tot nu toe kan bedenken is geen optie. Zoals geen schoentjes maar dikke sokken of slofjes aantrekken, want dan doet ze waarschijnlijk hetzelfde. Of blote voetjes met lekker weer, dat durf ik om dezelfde reden al helemaal niet aan. En ik kan niks verzinnen om die voetjes op zijn plek te houden.. Iemand een handige tip, of kan ik beter rustig afwachten tot deze fase voorbij is
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..
Waarom moet ze persé op een driewieler dan?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ze moet niet, ze mag en ze vindt t leuk. Alleen nu heeft ze ontdekt dat ze haar benen ook ergens anders kan laten dan waar het eigenlijk het handigst is. Ze vindt het 'fietsen' heel leuk, en het is ook afwisselend als we dan eens mijn fiets pakken, dan weer de wagen of dus een keer haar fietsje.Filoria schreef:Waarom moet ze persé op een driewieler dan?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
N. doet dit dus ook sinds een paar weken. Hier helpt ook weinig, behalve steeds maar herhalen dat hij zijn voeten op de plankjes moet zetten. Soms doet hij er wat op uit
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je niet met klittenband haar voetjes "vast" zetten op de trappers?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Heeey Filoria tijd niet gezien!!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
He leuk dat het je opvalt. Ik kwam even koekeloeren
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Mijn zoontje deed dit ook toen hebben we de driewieler even een tijdje laten staan, nu gaat t prima!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: