Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Fietsen met driewieler, voetjes over de grond.. Empty Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..

Bericht  PapillonRose di 13 maa 2012 - 8:38

Hoe kan ik dat oplossen? Ik heb een driewieler met duwstang van Puky. Ze heeft voor haar voetjes nu nog het voetenplankje dat we erbij hebben gekocht, maar kan inmiddels ook wel bij de trappers.

Alleen wil ze op geen van beiden haar voetjes langer dan een paar seconden houden. Het liefst laat ze haar benen hangen en sleept ze met haar voetjes over de grond. Of ze probeert haar voetjes tussen de wielen van het fietsje te duwen. Dat lukt gelukkig niet, maar deze activiteiten slopen haar schoentjes laughcry

Het enige wat ik nu steeds doe ik zeggen dat haar voetjes op het plankje moeten en waarom, en steeds haar voetjes terug zetten. Maar zo is het fietsen niet zo heel leuk meer, constant die benen over de grond Rolling Eyes

Alles wat ik tot nu toe kan bedenken is geen optie. Zoals geen schoentjes maar dikke sokken of slofjes aantrekken, want dan doet ze waarschijnlijk hetzelfde. Of blote voetjes met lekker weer, dat durf ik om dezelfde reden al helemaal niet aan. En ik kan niks verzinnen om die voetjes op zijn plek te houden.. Iemand een handige tip, of kan ik beter rustig afwachten tot deze fase voorbij is Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietsen met driewieler, voetjes over de grond.. Empty Re: Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..

Bericht  Filoria di 13 maa 2012 - 9:03

Waarom moet ze persé op een driewieler dan?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Fietsen met driewieler, voetjes over de grond.. Empty Re: Fietsen met driewieler, voetjes over de grond..

Bericht  PapillonRose di 13 maa 2012 - 9:10

Filoria schreef:Waarom moet ze persé op een driewieler dan?
Ze moet niet, ze mag en ze vindt t leuk. Alleen nu heeft ze ontdekt dat ze haar benen ook ergens anders kan laten dan waar het eigenlijk het handigst is. Ze vindt het 'fietsen' heel leuk, en het is ook afwisselend als we dan eens mijn fiets pakken, dan weer de wagen of dus een keer haar fietsje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Monnie di 13 maa 2012 - 9:20

N. doet dit dus ook sinds een paar weken. Hier helpt ook weinig, behalve steeds maar herhalen dat hij zijn voeten op de plankjes moet zetten. Soms doet hij er wat op uit Fietsen met driewieler, voetjes over de grond.. 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk di 13 maa 2012 - 9:22

Kan je niet met klittenband haar voetjes "vast" zetten op de trappers?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  maiadebij di 13 maa 2012 - 10:27

Heeey Filoria tijd niet gezien!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria di 13 maa 2012 - 18:50

He leuk dat het je opvalt. Ik kwam even koekeloeren Fietsen met driewieler, voetjes over de grond.. 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 19:58

Mijn zoontje deed dit ook toen hebben we de driewieler even een tijdje laten staan, nu gaat t prima!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: