Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!

+26
Sweet Sylvana
Alex
Pompoen
Jasmine
Bazinga
Toet
luisa
Poubelle
Takkie
Raindrop
Stuiterbal
Marin
Mint
girli
Kerel
Beachgirl
Ibbeltje
Kowalski
Discordia
Jerry
Spring
Blond
Lejow
Ilargi
Red Velvet
Caribbeanlover
30 plaatsers

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 Empty Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!

Bericht  Lejow di 29 mei 2012 - 1:15

Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor Marin, er komen vaak zat aardige opmerkingen van CBL, maar als het haar een keer niet zint moet je gelijk maar LE-ZEN en weet ik het wat allemaal nog meer.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 Empty Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 1:16

Lejow schreef:Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor Marin, er komen vaak zat aardige opmerkingen van CBL, maar als het haar een keer niet zint moet je gelijk maar LE-ZEN en weet ik het wat allemaal nog meer.

Ja maar ik denk dat dat eerder komt door gewoon niet de juiste handvatten heeft om te communiceren dan dat ze echt woedend staat te springen en echt een rotmens is. Dat denk ik namelijk écht niet.

Laatst aangepast door Marin op di 29 mei 2012 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:17

Marin schreef:
Alex schreef:
Carrie schreef:
Alex schreef:Als je niet eens zeker weet óf CBL wel zo 'speciaal' is snap ik helemáál niet dat je het überhaupt benoemt.

Joh, dan snap je het toch lekker niet. Als je niet ziet dat zij 'iets' heeft, heb je toch echt wel een plaat voor je kop.

Ik zeg nergens dat ik het niet snap. Ik ken CBL niet persoonlijk en maak haar alleen hier mee. Ze komt hier op het forum niet al te snugger over (sorry CBL, maar dat is mijn mening), maar is ze dan gelijk 'speciaal' (om in jouw bewoording mee te gaan)? Ze kan toch ook gewoon zo dom zijn als het achtereind van een varken? Die mensen bestaan ook, weet je.

In dat geval vind ik jouw suggestie nog meer beledigend dan dat van Carrie.
Ze heeft een gebruiksaanwijzing ja. Pas je je daar een beetje op aan? Dan kan je gewoon echt leuk normaal contact met haar hebben. Doe je dat niet? Ja dan kan je je nogal ergeren aan haar. Maar lijkt me meer een zorg van jezelf dan van haar. Natuurlijk ben je vrij om je een beetje in te leven en aan te passen, maar dat opzettelijke gebash vind ik zo makkelijk. Ja, het is altijd hetzelfde liedje, maar dat komische lolletje er aan hangen vind ik echt zo ongepast.

Ik zeg niet dat het zo is en ik zal de laatste zijn om haar daadwerkelijk als 'dom', 'achterlijk' of 'speciaal' te bestempelen. Daarbij reageer ik zelden tot nooit in een topic van CBL, omdat ik weet dat ik me dan ga ergeren. Ik hoef geen leuk contact met CBL, er is geen klik en die zal ook niet komen. Niet omdat ze misschien wel 'speciaal' is, maar omdat ik er geen behoefte aan heb, zoals ik ook geen klik heb met andere forummers. Jammer dat je mijn opmerking ziet als een belediging, zo bedoel ik het namelijk niet. Meer dat ik het raar vind dat er een stempel op CBL wordt gedrukt terwijl je niet eens weet of het wel zo is.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Discordia di 29 mei 2012 - 1:17

Lejow schreef:Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor Marin, er komen vaak zat aardige opmerkingen van CBL, maar als het haar een keer niet zint moet je gelijk maar LE-ZEN en weet ik het wat allemaal nog meer.

Ik denk dat Marin zich ook heel speciaal voelt omdat ze haar op Facebook heeft.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 1:17

Discordia schreef:

Ik denk dat Marin zich ook heel speciaal voelt omdat ze haar op Facebook heeft.

Vind ik uiteraard heel erg leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:17

Discordia schreef:Beestje bij de naam noemen: Lucky Laughing

Maar ik denk dat het vermoeden heerst dat CBL een licht verstandelijke beperking heeft.

Dat zei ik ook al, maar dat mocht niet geloof ik.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:18

Charlie schreef:
Cimic schreef:
Charlie schreef:
Zelda schreef:Ik ben heel rustig hoor Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177

Misschien moet je soms je eigen posts eens achter elkaar nalezen, dan zie je dat je jezelf echt onsterfelijk belachelijk maakt.

En nee cimic, mijn post zul je niet meer vinden dat is al eeuwen geleden. En het zal niks schokkends zijn, want dat was in de fase dat ik CBL nog serieus nam en haar constructieve tips probeerde te geven. (Daarna werd ik door haar voor de zoveelste keer uitgekafferd en was dat voorbij Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 394967 ).

Ik heb het ook vaak geprobeerd maar schijnbaar heeft het idd geen vat op haar, maar sorry dan ben ik het met Carrie eens dat het erg sneu is om haar (continue) belachelijk te maken want het kom bijna neer op het feit dat je het zelfde doet als degene die dat bij jou doet en een sneeuwbalgevecht is moeilijk te winnen. Wees dan de chick en sta erboven. (ja lekker anaalridderig maar is dan echt de manier??)

Even serieus. Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken wat betreft het belachelijk maken, maar je spreekt mij nu er wel op aan.

Ik reageer vaak sarcastisch op mensen, met een knipoog, plagerig of met humor, maar ik let er écht wel op dat ik mensen niet kwets, onder de gordel raak of pijn doe.

Wat dat betreft behandel ik CBL niet anders dan anderen. Wat ik tegen haar typ, zou ik ook tegen ieder ander kunnen typen.

Ik zie mezelf daarin eigenlijk al opvallend níet veroordelend. Dat types als Zelda dat maar niet inzien, daar kan ik weinig tegen doen. Ieder vat zaken natuurlijk anders op.

Dan denk ik niet dat wij op een lijn zitten qua humor hier op dit forum. Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177 Vind het eerlijk gezegt soms ook moeilijk te pijlen als ik zoiets iets lees, je kan het tenslotte 2 zijdig opvatten. Ik kan ook zeker een sarcast zijn en ja ook ben mega bijdehand, tot vervelens toe naar mijn collega's Wink Maar ik doe het wel bij mensen die het kunnen hebben en die goed kunnen incasseren, ik mag aannemen dat je wel door hebt dat dit bij CBL niet werk wat heeft het dan voor zin om er dan toch op door te gaan al bedoel je het met een vette knipoog? Je wekt uiteindelijk alleen maar meer frustatie op bij dat kind en dan ga je dit soort topic's krijgen Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177

Laatst aangepast door Cimic op di 29 mei 2012 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Discordia di 29 mei 2012 - 1:18

Alex schreef:

Maar ik denk dat het vermoeden heerst dat CBL een licht verstandelijke beperking heeft.

Wat zou het? Er zitten hier zat mensen met een afwijking. Is het geen depressie dan is het wel een IQ van 70.

:cheering: :cheering: :cheering:
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 1:19

Alex schreef:

Ik zeg niet dat het zo is en ik zal de laatste zijn om haar daadwerkelijk als 'dom', 'achterlijk' of 'speciaal' te bestempelen. Daarbij reageer ik zelden tot nooit in een topic van CBL, omdat ik weet dat ik me dan ga ergeren. Ik hoef geen leuk contact met CBL, er is geen klik en die zal ook niet komen. Niet omdat ze misschien wel 'speciaal' is, maar omdat ik er geen behoefte aan heb, zoals ik ook geen klik heb met andere forummers. Jammer dat je mijn opmerking ziet als een belediging, zo bedoel ik het namelijk niet. Meer dat ik het raar vind dat er een stempel op CBL wordt gedrukt terwijl je niet eens weet of het wel zo is.

Nee maar dat is prima, dat je geen contact met haar wilt. Dat hoeft ook niet, je hebt niet met iedere forummer een klik. Ik zou ook helemaal niet willen beweren dat jij iemand bent die vaak rotte opmerkingen maakt naar haar, daar heb ik echt geen idee van. Maar het is al gauw de massa tegen één en dat staat me heel erg tegen. Dat vind ik echt pesten.
Alleen die ene opmerking zonet nee, dat vind ik niet erg netjes, maar ik snap wel hoe je het bedoelt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:19

Cimic schreef:
Charlie schreef:
Cimic schreef:
Charlie schreef:
Zelda schreef:Ik ben heel rustig hoor Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177

Misschien moet je soms je eigen posts eens achter elkaar nalezen, dan zie je dat je jezelf echt onsterfelijk belachelijk maakt.

En nee cimic, mijn post zul je niet meer vinden dat is al eeuwen geleden. En het zal niks schokkends zijn, want dat was in de fase dat ik CBL nog serieus nam en haar constructieve tips probeerde te geven. (Daarna werd ik door haar voor de zoveelste keer uitgekafferd en was dat voorbij Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 394967 ).

Ik heb het ook vaak geprobeerd maar schijnbaar heeft het idd geen vat op haar, maar sorry dan ben ik het met Carrie eens dat het erg sneu is om haar (continue) belachelijk te maken want het kom bijna neer op het feit dat je het zelfde doet als degene die dat bij jou doet en een sneeuwbalgevecht is moeilijk te winnen. Wees dan de chick en sta erboven. (ja lekker anaalridderig maar is dan echt de manier??)

Even serieus. Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken wat betreft het belachelijk maken, maar je spreekt mij nu er wel op aan.

Ik reageer vaak sarcastisch op mensen, met een knipoog, plagerig of met humor, maar ik let er écht wel op dat ik mensen niet kwets, onder de gordel raak of pijn doe.

Wat dat betreft behandel ik CBL niet anders dan anderen. Wat ik tegen haar typ, zou ik ook tegen ieder ander kunnen typen.

Ik zie mezelf daarin eigenlijk al opvallend níet veroordelend. Dat types als Zelda dat maar niet inzien, daar kan ik weinig tegen doen. Ieder vat zaken natuurlijk anders op.

Dan denk ik niet dat wij op een lijn zitten qua humor hier op dit forum. smile Vind het eerlijk gezegt soms ook moeilijk te pijlen als ik zoiets iets lees, je kan het tenslotte 2 zijdig opvatten. Ik kan ook zeker een sarcast zijn en ja ook ben mega bijdehand, tot vervelens toe naar mijn collega's Wink Maar ik doe het wel bij mensen die het kunnen hebben en die goed kunnen incasseren, ik mag aannemen dat je wel moet door hebt dat dit bij CBL niet werk wat heeft het dan voor zin om er dan toch op door te gaan al bedoel je het met een vette knipoog? Je wekt uiteindelijk alleen maar meer frustatie op bij dat kind en dan ga je dit soort topic's krijgen smile

Dwijlen....pijlen....anaalridder....nee wij zitten inderdaad niet op 1 lijn...al is het maar wat betreft....ohnee...dat mag ik niet zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:21

Maar zie je hoe zinloos het is om te zeggen dat iemand misschien wel 'speciaal' is of misschien wel 'zo dom als het achtereind van een varken'? Ik zou het niet zo leuk vinden als iemand over mij zou zeggen dat ik 'speciaal' ben, en dan 'speciaal' op dezelfde manier als CBL. Dan ben ik liever gewoon dom.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:21

Discordia schreef:
Alex schreef:

Wat zou het? Er zitten hier zat mensen met een afwijking. Is het geen depressie dan is het wel een IQ van 70.

:cheering: :cheering: :cheering:

Waarschijnlijk ga je geen reactie krijgen op deze opmerking. Maar ik wil je wel even laten weten dat ik hem heb gezien. :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:22

Charlie schreef:
Cimic schreef:Dan denk ik niet dat wij op een lijn zitten qua humor hier op dit forum. Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177 Vind het eerlijk gezegt soms ook moeilijk te pijlen als ik zoiets iets lees, je kan het tenslotte 2 zijdig opvatten. Ik kan ook zeker een sarcast zijn en ja ook ben mega bijdehand, tot vervelens toe naar mijn collega's Wink Maar ik doe het wel bij mensen die het kunnen hebben en die goed kunnen incasseren, ik mag aannemen dat je wel moet door hebt dat dit bij CBL niet werk wat heeft het dan voor zin om er dan toch op door te gaan al bedoel je het met een vette knipoog? Je wekt uiteindelijk alleen maar meer frustatie op bij dat kind en dan ga je dit soort topic's krijgen Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177

Dwijlen....pijlen....anaalridder....nee wij zitten inderdaad niet op 1 lijn...al is het maar wat betreft....ohnee...dat mag ik niet zeggen.

Je vergeet de frustatie en de topic's.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:22

Alex schreef:Maar zie je hoe zinloos het is om te zeggen dat iemand misschien wel 'speciaal' is of misschien wel 'zo dom als het achtereind van een varken'? Ik zou het niet zo leuk vinden als iemand over mij zou zeggen dat ik 'speciaal' ben, en dan 'speciaal' op dezelfde manier als CBL. Dan ben ik liever gewoon dom.

Alex, bedoelde het alleen maar goed. Wilde juist niet kwetsen door met termen te gaan gooien. Jammer dat je dat niet wilt begrijpen.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 29 mei 2012 - 1:24

Zo dan, het lijkt hier wel een roddeltopic geworden en dat vind ik in- en intriest. Er zijn hier een aantal meiden die naar mijn mening véél te ver gaan en ik denk dat ze dat zelf ook wel weten.

Dames, CBL kan dit allemaal gewoon lezen en ik vind het echt niet kunnen dat zij hier nu zo te kakken wordt gezet. Hoewel ik het lang niet altijd met haar eens ben, dit verdient zij niet. Ik geloof Marin meteen als zij zegt dat CBL een ontzettend lieve meid is. Een beetje respect voor CBL kan echt geen kwaad hoor. Daar voel je niks van.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 1:24

Alex schreef:Maar zie je hoe zinloos het is om te zeggen dat iemand misschien wel 'speciaal' is of misschien wel 'zo dom als het achtereind van een varken'? Ik zou het niet zo leuk vinden als iemand over mij zou zeggen dat ik 'speciaal' ben, en dan 'speciaal' op dezelfde manier als CBL. Dan ben ik liever gewoon dom.

Ik zou allebei natuurlijk niet leuk vinden om te horen en vind het ook niet echt gepast dat het hier wordt besproken. Daarentegen weet ik dat ik nu wel mee doe aan het gesprek dus zelf ook net zo schuldig er aan ben. Ik denk inderdaad dat er 'iets' is, maar wat precies, hoef ik niet te weten. Ik weet alleen dat door de manier dat ik met haar om ga echt niet snel een sneer hoef te verwachten, gewoon omdat ik rustig communiceer en haar niet uitlach. Ik kan me echt wel voorstellen dat er genoeg mensen zijn die haar irritant vinden, omdat dezelfde soort topics echt elke keer terugkomen. Maar voor een groot deel zien (sommige) forummers het ook echt als vermaak, en dat vind ik wel echt lullig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:24

Carrie schreef:

Alex, bedoelde het alleen maar goed. Wilde juist niet kwetsen door met termen te gaan gooien. Jammer dat je dat niet wilt begrijpen.

Ik wil het best begrijpen, maar je zegt zelf dat je geen psycholoog bent en dus geen diagnose kunt stellen. Waarom dan toch benoemen?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 1:25

Alex schreef:
Carrie schreef:

Ik wil het best begrijpen, maar je zegt zelf dat je geen psycholoog bent en dus geen diagnose kunt stellen. Waarom dan toch benoemen?

Om een beetje respect op te wekken. Ik snap dat het krom voelt, iets suggereren en dat juist goed bedoelen, maar ik weet dat Carrie het echt zo bedoelt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:26

Alex schreef:
Carrie schreef:

Omdat het voor mij en meerderen met mij overduidelijk is. Ik wilde helpen, vind het supersneu om haar steeds te bashen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:27

Charlie schreef:
Cimic schreef:
Charlie schreef:
Cimic schreef:
Charlie schreef:

Dan denk ik niet dat wij op een lijn zitten qua humor hier op dit forum. Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177 Vind het eerlijk gezegt soms ook moeilijk te pijlen als ik zoiets iets lees, je kan het tenslotte 2 zijdig opvatten. Ik kan ook zeker een sarcast zijn en ja ook ben mega bijdehand, tot vervelens toe naar mijn collega's Wink Maar ik doe het wel bij mensen die het kunnen hebben en die goed kunnen incasseren, ik mag aannemen dat je wel moet door hebt dat dit bij CBL niet werk wat heeft het dan voor zin om er dan toch op door te gaan al bedoel je het met een vette knipoog? Je wekt uiteindelijk alleen maar meer frustatie op bij dat kind en dan ga je dit soort topic's krijgen Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 561177

Mijn excuus voor mijn Nederlands en slechte zinsopbouw. Enne anaal ridderig was expres he Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 10 827601

Laatst aangepast door Cimic op di 29 mei 2012 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:28

Als je het dan toch hebt over het respecteren van andere forummers had het woord 'speciaal' niet eens genoemd mogen worden in dit topic.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:32

Alex schreef:Als je het dan toch hebt over het respecteren van andere forummers had het woord 'speciaal' niet eens genoemd mogen worden in dit topic.

Nee maar er zijn genoeg meiden die CBL een domme zwart/wit kijkende doos vinden. Is dat dan wel netjes? Of nu het woord speciaal wordt gebruikt of domme doos het beide even kwetsend.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:33

Cimic schreef:
Alex schreef:Als je het dan toch hebt over het respecteren van andere forummers had het woord 'speciaal' niet eens genoemd mogen worden in dit topic.

Nee maar er zijn genoeg meiden die CBL een domme zwart/wit kijkende doos vinden. Is dat dan wel netjes? Of nu het woord speciaal wordt gebruikt of domme doos het beide even kwetsend.

Ik heb dit nog NOOIT iemand zien typen.

Gast
Gast

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:35

Cimic schreef:

Iets vinden of het daadwerkelijk plaatsen is ook wel even iets anders.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:36

Nogmaals, ik wilde alleen maar helpen en niet met termen gaan gooien. Dacht echt dat de meesten dat wel zouden begrijpen. Ik respecteer CBL wel namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: