Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

+8
Japie
Suus
Catootje
Bliss
Lejow
Ilona
Caroow
Blond
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Blond zo 12 dec 2010 - 1:52

Wanneer kon jij wel door de grond zakken na een blunder? Eentje waar je nu (hopelijk) wel om kan lachen!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Caroow zo 12 dec 2010 - 3:39

Mijn vriend en ik deden toen we net wat hadden samen boodschappen bij de aldi, daar waren we beide nog bijna nooit geweest, dus we konden niets vinden. Na drie rondjes lopen zag ik eindelijk de pindakaas. Dus ik roep best wel hard, "kijk daar, recht voor je!".

Bleek dat zijn kersverse ex naast de pindakaas stond.
Embarassed
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:51

Caroow schreef:Mijn vriend en ik deden toen we net wat hadden samen boodschappen bij de aldi, daar waren we beide nog bijna nooit geweest, dus we konden niets vinden. Na drie rondjes lopen zag ik eindelijk de pindakaas. Dus ik roep best wel hard, "kijk daar, recht voor je!".

Bleek dat zijn kersverse ex naast de pindakaas stond.
Embarassed
Huh, maar dat is toch niet zo genant? Het is toch niet zo dat je net stond te zoenen toen zij langsliep of zo?

Ik heb regelmatig momenten waarop ik door de grond wil zakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:55

Dat was vorige week op het werk.

Ik moest de inbox dispatchen en had een mail doorgestuurd naar de hosting. Deze kreeg ik terug met de mededeling dat hij niet bij hen hoorde. Kan gebeuren, niet geschoten is altijd mis. Vervolgens vroeg ik een collega waar ik hem dan naartoe moest sturen, want het was duidelijk dat hij niet bij ons hoorde, en deze zei dat ik hem 'dan maar' naar de technische dienst moest sturen. Ik kreeg hem wederom terug van dezelfde collega met de mededeling "Het balletje is rond". Pas toen zag ik wat het mailtje inhield en het bleek daadwerkelijk wel bij ons te horen.... Toen wilde ik wel even door de grond....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Ilona zo 12 dec 2010 - 3:56

Ik heb vaak van die momenten dat ik echt wel ff door de grond wil zakken maar de meest recente was afgelopen vrijdag, ging wat drinken met collega's en op een gegeven moment ga ik ipv op de stoel naast de stoel zitten haha. Het was echt een harde klap, doet me nu nog pijn. Laughing
Ilona
Ilona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Caroow zo 12 dec 2010 - 3:58

Sushi schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend en ik deden toen we net wat hadden samen boodschappen bij de aldi, daar waren we beide nog bijna nooit geweest, dus we konden niets vinden. Na drie rondjes lopen zag ik eindelijk de pindakaas. Dus ik roep best wel hard, "kijk daar, recht voor je!".

Bleek dat zijn kersverse ex naast de pindakaas stond.
Embarassed
Huh, maar dat is toch niet zo genant? Het is toch niet zo dat je net stond te zoenen toen zij langsliep of zo?

Ik heb regelmatig momenten waarop ik door de grond wil zakken.

Nou ik wees echt richting haar, en het is niet dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:59

Sushi schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend en ik deden toen we net wat hadden samen boodschappen bij de aldi, daar waren we beide nog bijna nooit geweest, dus we konden niets vinden. Na drie rondjes lopen zag ik eindelijk de pindakaas. Dus ik roep best wel hard, "kijk daar, recht voor je!".

Bleek dat zijn kersverse ex naast de pindakaas stond.
Embarassed
Huh, maar dat is toch niet zo genant? Het is toch niet zo dat je net stond te zoenen toen zij langsliep of zo?

Ik heb regelmatig momenten waarop ik door de grond wil zakken.

Misschien vond ze het gênant omdat dat meisje misschien zou kunnen denken dat het om haar zou gaan. Zij stond immers ook recht voor zijn neus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 4:02

hahahaha Caroow Very Happy Oeps!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Lejow zo 12 dec 2010 - 4:09

Vorig jaar zomer was ik samen met mijn vriend en beste vriendin op vakantie in Italie.
Toen we in Pisa waren gingen we op zoek naar een winkelcentrum. We liepen over een brug heen en ik had een jurkje aan, een Italiaans toeristen hoedje op en de camera van mijn beste vriendin in mijn handen. Terwijl ik over de brug liep kwam er een enorme windvlaag, die mijn jurkje omhoog blies. Daar greep ik meteen naar, met als gevolg dat ik bijna de camera liet vallen en tegelijk waaide ook nog eens mijn hoedje weg met de wind. Die dus gelijk de brug af waaide, en beneden in de rivier eindigde...
Gelukkig had ik de camera nog wel vast, en was mijn jurkje weer naar beneden, maar het had ook de camera kunnen zijn die zo het water in vloog.. (of ik had voor heel Pisa in mijn string op de brug gestaan..)
Mijn vriend en beste vriendin hebben me op dat moment echt onwijs hard uitgelachen, waar ik eigenlijk nog het meeste boos over was..

Uiteindelijk kan ik er nu wel om lachen hehe het moet er vast heel komisch uitgezien hebben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Lejow zo 12 dec 2010 - 4:13

Of in een drukke winkelstraat op mijn scootertje rijden, mijn beste vriendin op haar scooter achter me. Vervolgens moeten stoppen omdat de auto's voor je stoppen en dan je voeten niet op de grond kunnen zetten omdat ze verstrikt zitten in de lussen van je tas (die tussen mijn benen op de grond stond). Gevolg... Ik viel letterlijk om, zo de bosjes in Rolling Eyes

Gaan winkelen met mijn vriend, terwijl het gesneeuwd heeft en spekglad is. En dan keihard op mijn muil gaan en volop uitgelachen worden door mijn vriend.. al hoewel.. hier kan ik nu nog steeds niet om lachen hehehe

Naar de bios gaan met wederom mijn beste vriendin, daar wat eten bij de Mac, en dan op mijn muil gaan omdat er net gedweild is....


Nu ik het zo is terug denk.. Ik heb eigenlijk een hoooooooooooooooop van dit soort momenten meegemaakt hahaha

Oh wacht, nog 1!!
Andere keer in de bios, WEER met beste vriendin, een bak popcorn in je hand hebben en dan willen de mensen van de bios je kaartje zien, en terwijl je die zoekt hou je de complete bak popcorn op zijn kop

:face: :face: :face: :face: :face:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 4:27

Caroow schreef:
Sushi schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend en ik deden toen we net wat hadden samen boodschappen bij de aldi, daar waren we beide nog bijna nooit geweest, dus we konden niets vinden. Na drie rondjes lopen zag ik eindelijk de pindakaas. Dus ik roep best wel hard, "kijk daar, recht voor je!".

Bleek dat zijn kersverse ex naast de pindakaas stond.
Embarassed
Huh, maar dat is toch niet zo genant? Het is toch niet zo dat je net stond te zoenen toen zij langsliep of zo?

Ik heb regelmatig momenten waarop ik door de grond wil zakken.

Nou ik wees echt richting haar, en het is niet dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan.
Ooh oké op die fiets! Haha, wel beetje genant inderdaad. Hoe reageerde zij trouwens?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Bliss zo 12 dec 2010 - 5:07

Ooh het gênantste wat me nu te binnen schiet is het volgende: ik had een scharrel, die eigenlijk echt een eikel was, maar af en toe zwichtte ik toch voor hem. De meeste tijd probeerde ik echter de boot af te houden. Op een keer kreeg ik weer eens een smsje van hem, en toen smste ik naar een vriendin iets van: "Oooh, krijg net weer een smsje van [naam]. Volgens mij heeft ie de smaak te pakken!" en nog een paar van dit soort teksten erin. Ik druk op 'verzenden' en je raadt het al: ik stuur het naar hem!! Ooooooooh mijn god, totaal in paniek heb ik mn hele telefoon zo snel mogelijk uitgezet, in de hoop dat de sms niet verzonden werd. Maar helaas, paar minuten later kreeg ik mijn sms terug van hem, met de vraag wat dat te betekenen had. Heb me eruit geprobeerd te lullen door te zeggen dat het 'vrouwenpraat' was etc. Pfff heb het nog nooit zo warm gehad volgens mij!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 5:12

Toen ik laatst zwaaide naar iemand die ik dacht te kennen, ik deed echt heel enthousiast. Ze zwaaide vrolijk terug maar toen we elkaar passeerden ( beiden op fiets ) kende ik dr totaal niet. Wahahahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Catootje zo 12 dec 2010 - 5:26

Bliss schreef:Ooh het gênantste wat me nu te binnen schiet is het volgende: ik had een scharrel, die eigenlijk echt een eikel was, maar af en toe zwichtte ik toch voor hem. De meeste tijd probeerde ik echter de boot af te houden. Op een keer kreeg ik weer eens een smsje van hem, en toen smste ik naar een vriendin iets van: "Oooh, krijg net weer een smsje van [naam]. Volgens mij heeft ie de smaak te pakken!" en nog een paar van dit soort teksten erin. Ik druk op 'verzenden' en je raadt het al: ik stuur het naar hem!! Ooooooooh mijn god, totaal in paniek heb ik mn hele telefoon zo snel mogelijk uitgezet, in de hoop dat de sms niet verzonden werd. Maar helaas, paar minuten later kreeg ik mijn sms terug van hem, met de vraag wat dat te betekenen had. Heb me eruit geprobeerd te lullen door te zeggen dat het 'vrouwenpraat' was etc. Pfff heb het nog nooit zo warm gehad volgens mij!
Ohh, dat is wel heel erg Bliss! Heb je daarna nog met 'm gescharreld? :P
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Suus zo 12 dec 2010 - 5:49

Haha, Lejow, jij hebt wel vaak van dit soort dingen zeg! :P
Hm, ik heb ook vaak genoeg domme dingen geloof ik, maar nu kan ik er ineens niet opkomen... Als ik iets bedenk post ik het gelijk Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Bliss zo 12 dec 2010 - 5:52

Catootje schreef:
Bliss schreef:Ooh het gênantste wat me nu te binnen schiet is het volgende: ik had een scharrel, die eigenlijk echt een eikel was, maar af en toe zwichtte ik toch voor hem. De meeste tijd probeerde ik echter de boot af te houden. Op een keer kreeg ik weer eens een smsje van hem, en toen smste ik naar een vriendin iets van: "Oooh, krijg net weer een smsje van [naam]. Volgens mij heeft ie de smaak te pakken!" en nog een paar van dit soort teksten erin. Ik druk op 'verzenden' en je raadt het al: ik stuur het naar hem!! Ooooooooh mijn god, totaal in paniek heb ik mn hele telefoon zo snel mogelijk uitgezet, in de hoop dat de sms niet verzonden werd. Maar helaas, paar minuten later kreeg ik mijn sms terug van hem, met de vraag wat dat te betekenen had. Heb me eruit geprobeerd te lullen door te zeggen dat het 'vrouwenpraat' was etc. Pfff heb het nog nooit zo warm gehad volgens mij!
Ohh, dat is wel heel erg Bliss! Heb je daarna nog met 'm gescharreld? :P

Haha ja, heb me er redelijk uit kunnen lullen en er is daarna nog wel eens gescharreld smile (wat zijn mannen toch sukkels Wink)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 6:09

Hahaha Tea ik vind die van jou zo leuk!

Zoiets had een collega van mij laatst ook. We stonden buiten te roken op de parkeerplaats bij het werk en er fietste wat verderop een vrouw langs. Mijn collega zei toen: "Hé, dat is volgens mij A!" A is een oud-collega.
Mijn collega ging toen heel hard zwaaien en ook springen en ze riep heel hard: "Hee A, hee! Hoooi!" En die vrouw keek heel verbaasd en toen ze dichterbij was bleek het A niet te zijn. Ik heb zo verschrikkelijk hard gelachen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 6:10

Als er trouwens mensen in mijn richting zwaaien, dan kijk ik eerst altijd achterom om te kijken of ze misschien naar iemand achter me zwaaien of zo. Ik heb al zo vaak gehad dat ik dan terug stond te zwaaien terwijl dat niet de bedoeling was. Heel lullig zijn dat soort situaties haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Blond zo 12 dec 2010 - 6:44

Mijn ergste was toch wel dat ik op de middelbare school tijdens de pauze van de trap af kletterde. Ik heb echt weken geen hakken meer durven dragen en ik voelde me zo'n oen!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 6:46

Ohh ja ik ben erg goed in smsen naar de verkeerde persoon. Ik vond toen ik 16 was een jongen leuk en hij mij volgens mij ook wel. We spraken een keertje af maar hingen nog zo tussen doen we wat of doen we niks :P Enfin, zijn ex (ik kende haar ook) hoorde daarvan en zij wilde hem dus terug. Toen heeft ze hem de liefde verklaard :S (een uur voor onze tweede date) en toen bleek dat hij haar toen OOK terugwilde. Naja :S Lekker dan. Maar goed, ik was behoorlijk pissig en stuurde toen een smsje naar een vriendin van *@&#*&*#!&* die hoer van een L. heeft W. gewoon ingepikt! En nog wat scheldwoorden. Eh tja, die heb ik dus per ongeluk naar hem gestuurd. Vond ie niet zo leuk dat ik zijn vriendin een hoer noemde Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Japie zo 12 dec 2010 - 7:02

Ik ging met een vriendin naar de bios en zij had de kaartjes besteld op internet. Zaten we daar lekker, kwamen er een groepje mensen naar ons toe en die zeiden dat wijop hun plekken zaten. Nee hoor zeiden wij, kijk maar wij zitten op de goede stoelen. Nou bij hun stonden dezelfde stoelen erop.
Ondertusse was iedereen in de zaal een beetje stil en keek naar ons. Toen kwam de man van de bios naar ons toe om te vragen wat er was. Wij zeiden we zitten op de goede stoelen kijk maar. Die man kijkt op de kaartjes en zegt heel hard: Tja dames dit zijn inderdaad de goede stoelen, maar de kaartjes zijn voor morgen. Mijn vriendin zei dat kan helemaal niet want ik heb ze zelf besteld. Wij kijken op de kaartjes en inderdad ze waren voor de dag erna.
Nou op dat moment kon ik echt wel door de grond zakken!! Embarassed Gelukkig was niet de hele zaal vol en mochten we op een andere plek gaan zitten.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  mickey zo 12 dec 2010 - 11:11

Ik ben een keer op een station van de trap gevallen. Toen ik opstond, voelde het heel vreemd. Wat bleek: de hak van mijn laars was afgebroken! En ik had ook nog een (redelijk) belangrijk gesprek op een school daarna. Kwam ik daar aanlopen, hoog-laag-hoog-laag en de hak in mijn hand... Schaamde me dood!
Voor de rest val ik eigenlijk wel heel vaak, daar schaam ik me niet echt meer voor.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 11:47

Uhm. Na een vervelend msn gesprek met m`n ex (waar ik nog wel eens seks mee had) typte ik op m`n telefoon een hele lange mail dat ik blij was dat hij gelukkig was met z`n nieuwe vriendin en dat ik niet jaloers was en dat onze seks toch verder niets betekende, blablabla..
Stuurde ik het naar AL m`n e-mail contacten uit de groep 'vrienden'.. Thank god niet naar m`n familie..
Anyway, in die groep zaten dus zo`n 90 mensen waarvan zo`n 80 geen idee hadden dat wij nog wel eens seks hadden.. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb me doodgeschaamd..
Nu nog, als ik er aan denk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Toet zo 12 dec 2010 - 11:54

Ooh Donnaa, dat is echt heel erg haha!

Ik woon in een klein dorp en hier is het heel normaal dat je tegen iedereen die je tegen komt hoi zegt, op de fiets, lopend, in de supermarkt, overal eigenlijk.
Toen ik voor het eerst naar de middelbare school in een veel groter drop ging dacht ik dus dat ik dat daar ook moest doen, ik heb onderweg en op het schoolplein iedereen gegroet.
In de aula van de school werd het wel erg druk en niemand zei meer hoi terug, toen kwam ik er dus achter dat, dat hier niet zo 'hoorde'. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Caresses zo 12 dec 2010 - 11:56

Whahaha mickey, ik zie het al helemaal voor me Very Happy


Jaren geleden ging ik als brugpieper met de fiets van mijn moeder naar school. Deze had geen handremmen.
In de fietsenkelder moest ik met de fiets aan de hand een hele lange trap af, normaal gesproken hou ik de handremmen in, maar ja dat kon nu dus niet. Ik kon de fiets niet houden, maar wilde hem niet loslaten. Dus werd ik meegesleurd door de fiets naar beneden (al rennend) en knalde zo recht op het kantoortje van de fietsenbewakers. Ik heb me nog nooit zo geschaamd.


Ik was aan het fietsen en het sneeuwde waardoor ik niet zo goed zicht had. Daardoor had ik niet gezien dat een witte auto geparkeerd stond op het fietspad, dus rij zo tegen de auto op.

Ik heb ook eens meegemaakt dat ik tegen een paaltje aanfietste omdat ik niet vooruit keek.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum